Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende  
konnichiwa BerichtGeplaatst: 05 Jun 2011 16:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Van zangeressen en FF vond ik alleen Faye eyes on me en Suteki da ne goed.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 05 Jun 2011 17:18    Onderwerp: Reageren met citaat

konnichiwa schreef:
Van zangeressen en FF vond ik alleen Faye eyes on me en Suteki da ne goed.

Ben ik het helemaal met je eens, maar toch vindt ik de tracks die Sayuri Sugawara(Eternal Love en Kimi ga Iru Kara) ook iets hebben.
Maar die track van Leona Lewis, dat heeft eigenlijk de game verpest.

Moet blij zijn dat Lady Gaga de track niet zingt in Final Fantasy XIII-2, dan denk ik dat de game het slechtst verkochte PS3/360 game kan worden in Amerika en Europa.
Of alleen homos moeten de game dan kopen.
Ik importeer toch de Japanse versie, zou wel Japanse tracks hebben.

UPDATE,

Ik las net op Wikipedia over Yoichi Wada, dat hij het jammer vindt waarom de Amerikanen de track van Sayuri Sugawara hebben vervangen door Leona Lewis.
Dat heeft Square Amerika niet gedaan omdat ze een song erin wilde doen van een zangeres die al muziek maakte, en die langer bezig was in de muziek wereld.

^^Als ik het goed heb gelezen.
Kt Amerikanen ook.
Die moeten voor Europa heeeeeeelllll veel dingen verpesten.
Games dat geannulleerd worden vanwege slechte VA, muziek die ze vervangen.

Hier het stukje wat er stond,
(ben namelijk niet goed in Engels).

---The song "My Hands", from British singer Leona Lewis' second album Echo, was chosen to replace Final Fantasy XIII's original theme song, "Kimi ga Iru Kara" by Sayuri Sugawara, for the game's international release.[68] Square Enix President Yoichi Wada later said that it would have been better if the American branch of the company had produced a theme song from scratch, but a lack of staff led to the decision of licensing an existing song.[69]---
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 05 Jun 2011 17:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Er staat dat Yoichi Wada het beter had gevonden als de Amerikaanse tak van Square Enix ervoor had gekozen om een totaal nieuw lied te ontwikkelen voor de Amerikaanse/Europese release van FINAL FANTASY XIII.

Echter, door het feit dat daar te weinig personeel voor was, hebben ze ervoor gekozen om een reeds bestaand lied te gebruiken.
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 05 Jun 2011 17:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoe kan 1 nummer een game verpesten -_- Tering zeg , Leona Lewis zingt prachtig. Aleen Gaga...wtf e-e Dat past er dus echt totaal niet bij , maar we zullen het wel zien :/ Ik hoop echt dat deze game wat interessanter word dan de vorige. Want daar ben ik op de helft maar mee gestopt.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 05 Jun 2011 18:47    Onderwerp: Reageren met citaat

RoaringMdog schreef:
Hoe kan 1 nummer een game verpesten -_- Tering zeg , Leona Lewis zingt prachtig. Aleen Gaga...wtf e-e Dat past er dus echt totaal niet bij , maar we zullen het wel zien :/ Ik hoop echt dat deze game wat interessanter word dan de vorige. Want daar ben ik op de helft maar mee gestopt.

Ja, jonge er zijn er veel meer mensen zoals ik die liever de originele Japanse tracks erin wilden hebben.
Zij kan niet zingen, vindt ik.
Jij vindt dat wel omdat jij haar een lekkere wijf vindt.

Sorry maar dat verandert niks bij mij, ze mag wel mooi zijn en Sayuri iets lelijker dan Leona, maar Sayuri zingt wel veel beter dan Leona.

Hier daar heb je het al ''op de helft er al mee gestopt'', je wilde zeker Leona Lewis niet horen in de game zelf.

''Put on my make-up'', what the fuck, make-up wie draagt erin Final Fantasy fucking make-up.
En dat gekreun, sex hoeft ze niet tijdens de track te doen.
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 05 Jun 2011 18:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Jonge , Leona Lewis is veel beter dan die domme japanse shit van jouw :') Dat ze hot is boeit mij niet eens , het gaat om haar stem , niet haar uiterlijk. En ik ben gestopt met die game omdat ie kut was. Slechtste FF ooit. (imo) En niet meteen zeggen dat ik geen Final Fantasy Games speel en daarom geen mening mag hebben want ik heb er best veel gespeelt

Maarja , hier hebben we het al een keer over gehad. We hebben alemaal een eigen mening erover. So shall we just drop it? Dit topic gaat namenlijk omver XIII-2
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 05 Jun 2011 18:59    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:
''Put on my make-up'', what the fuck, make-up wie draagt erin Final Fantasy fucking make-up.

Ja, dat is niet nodig in dat perfecte chinese wereldje van final fantasy he, dat snap ik zelfs nog.
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 05 Jun 2011 19:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:

Nja weet jij veel, je ziet niet alles in een game, je ziet Lightning toch ook nergens schijten in de game, maar wat wel een menselijke behoefte is.
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 05 Jun 2011 19:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:

Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 05 Jun 2011 19:16    Onderwerp: Reageren met citaat

RoaringMdog schreef:
Jonge , Leona Lewis is veel beter dan die domme japanse shit van jouw :')

Dat geloof ik best, maar ze heeft hoogstpersoonlijk wel het nummer Run van Snow Patrol verkracht met haar cover.
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 05 Jun 2011 19:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Paintskillz schreef:
dantekloon schreef:

Ja, dat is niet nodig in dat perfecte chinese wereldje van final fantasy he, dat snap ik zelfs nog.

Dat moest ik ff posten :')

http://www.damnlol.com/the-beer-effect-transformation-1136.html#03
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 05 Jun 2011 19:36    Onderwerp: Reageren met citaat

On-topic, graag.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 05 Jun 2011 21:06    Onderwerp: Reageren met citaat

musthavethisgame schreef:
Citaat:

dat is Playstation one, dat zijn allemaal bleek scheten,
Cloud//Terra//Squall//Zidane//Garnet//Steiner//Tifa//Earith//Seifer//Edea.
Edea en Kefka die hebben gewoon met een krijtje in de gezicht lopen tekenen toen ze dronken waren.

En Roaring, je had al een keer gezegt dat ze een godin is, en dat ze beeldschoon is en zo, nu zeg je dat het je niet boeit dat ze mooi is of niet.
Maar ach boeieeeeee.

Toch is de Japanse songs van Sayuri beter dan Leona.

Mr. Awesome gaat nog steeds om Final Fantasy.

En ik heb geen spijt gehad dat ik sinds de verkrachting van FFXIII door Leona ben overgestapt naar de betere Tales of series.

Tales of series, Namco weet de games zo snel mogelijk op de markt te brengen, er wordt veel verandert, vooral gameplay en battles system.
Maar toch blijft het me steeds boeien en blijft gewoon een Tales of.

Dat kan Square Enix helaas niet met Final Fantasy sinds deel XI.

Van mij hadden ze in FFXIII nogmaals de track Eyes on Me van Faye kunnen gebruiken, was veel beter geweest dan My Hands.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 05 Jun 2011 21:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Kurosaki01 schreef:
Citaat:

Nja weet jij veel, je ziet niet alles in een game, je ziet Lightning toch ook nergens schijten in de game, maar wat wel een menselijke behoefte is.

Sorry dat ik misschien bijdehand overkom maar wanneer kom je weer eens online op MSN? Of lopen we elkaar nou gewoon steeds mis?
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 05 Jun 2011 22:30    Onderwerp: Reageren met citaat

ze hadden gewoon dat hele ff13 niet moeten maken.

meer woorden heb ik er niet voor over.
Terug naar boven
Draigon BerichtGeplaatst: 15 Jun 2011 18:06    Onderwerp: Reageren met citaat

*zucht*
ik snap niet waarom mensen allemaal lopen te klagen over een game, of ie nou goed of slecht is, het is "a matter of opinion"
Ikzelf vondt de verhaallijn wel aardig, al waren er betere, gameplay had inderdaad beter gekent, maar:
Wederom heeft SE een product neergezet die grafisch alle grensen overstijgt, zoals ze altijd al hebben gedaan.
Ik kan niet wachten op XIII-2, en nog minder op versus, mijn hemel, als die game zo goed is als de beelden doen geloven, heeft SE zichzelf een supergunst bewezen.
Ik ben het met sommige mensen eens dat ze de laatste tijd te veel hooi op de vork hebben genomen, in plaats van je kwaliteit te verspreiden over meerdere projecten, waarom niet al je resources inzetten om een super game te maken, met de wensen van je spelers er in verwerkt ?

Zal wel weer een te simpele vraag zijn voor de knappe koppen daar.
Slechtste FF titel allertijden ?
Mijn mening: FFIV
wat een teleurstelling was dat !!
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 15 Jun 2011 18:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben nu bij het Odin gevecht maar ik snap al dat geklaag over FFXIII niet echt. Oke sommige stemmen zijn niet om aan te horen, heel erg lineair en zelfs bij het uitbouwen van je characters ben je erg beperkt, maar het gevechtssysteem begint nu echt leuk te worden. Het mag dan wel een slechte FF zijn in vergelijking met andere FF's. Ik heb er meer plezier mee dan ik gehad heb bij FFXII.
Terug naar boven
Draigon BerichtGeplaatst: 15 Jun 2011 18:50    Onderwerp: Reageren met citaat

het nadeel van XII vondt ik zelf dat je niet echt werdt meegenomen in het verhaal, en als we het dan over gayness hebben, vaan zag er niet uit !
maar in het algemeen was het battlesysteem en het "rechten verwerf systeem" wel leuk bedacht.

maar het is inderdaad een feit dat je altijd mensen houd die op een game afgeven, hoe goed anderen hem ook vinden

heb FFXIII nu 2x uitgespeeld ( Xbox en Ps3 ) en des te meer je speelt en een open mind houdt, des te leuker het wordt.

Erg veel plezier gehad met de trials ( kom je nog tegen zodra je op pulse
terecht komt )
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 15 Jun 2011 19:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Mafusto schreef:
Ik ben nu bij het Odin gevecht maar ik snap al dat geklaag over FFXIII niet echt. Oke sommige stemmen zijn niet om aan te horen, heel erg lineair en zelfs bij het uitbouwen van je characters ben je erg beperkt, maar het gevechtssysteem begint nu echt leuk te worden. Het mag dan wel een slechte FF zijn in vergelijking met andere FF's. Ik heb er meer plezier mee dan ik gehad heb bij FFXII.

spoiler: dat gevecht systeem blijft hetzelfde door het hele spel heen: x drukken, hf.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 15 Jun 2011 19:16    Onderwerp: Reageren met citaat

@D:

Elke FF door op de X-knop te drukken... De Auto-Battle knop hoef je niet te gebruiken...

@Draigon Ik vond het battlesystem en Gambit-systeem nogal saai. Het idee achter de Gambitsystem was goed alleen echt slecht uitgewerkt. Als je een beetje goed bent met de Gambits kun je na een paar uur spelen de game al uit zichzelf laten vechten waardoor je alleen nog hoeft te lopen en kistjes te openen. De omgevingen waren eentonig en saai, de charaters waren niet echt bijzonder en zoals je het ook al aangaf, het verhaal is niet echt bijzonder.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 15 Jun 2011 20:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind FFXII wel best oke, Vaan ik vindt hem geen homo.
Larsa is gay, ziet eruit als een vrouw maar this een man.
De battle system enzo waren wel erg goed, gambit systeem is gelukkig aangepast in de Japanse ''International Zodiac job System''.
Ook zijn de summons zelf bestuur baar.

Vond de stemmen slecht overkomen, slechte geluid ofzo voor in de game.
Ze klonken allemaal verkouden.
^^Ik heb hem altans wel 2 keer uitgespeeld.

FFXIII heb ik zelf 4 keer uitgespeeld, 2x de Japanse en 2x de Engelse(Europese) op de PS3, blijft geweldig.
^^De Japanse stemmen zijn velen maler beter dan de Engelse.
en vergeet de lelijke eind titel song van Leona Lewis niet.
In de Japanse versie word het door een betere zangeres gezongen''Sayuri Sugawara''.
^^Dat is de reden waarom ik FFXIII 2x in het Japans heb uitgespeeld(VA en 2 songs van Sayuri). De Engelse heb ik 2x uitgespeeld omdat mijn vorige save data verloren was gegaan.

Can't wait for FFXIII-2//FFVersus XIII//FFType0.
Terug naar boven
Draigon BerichtGeplaatst: 15 Jun 2011 20:39    Onderwerp: Reageren met citaat

@ Dantekloon

Hoe speel je een spel uit als je geen idee hebt waar ze over praten ? geen aanval, maar nieuwsgierigheid btw.

Heb je Japans geleerd ?
Lijkt me awesome om te leren

en ja, idd, elke FF titel heeft wel iets waar men niet tevreden over is, thats my point exactly.
alleen heb ik een ding geleerd, kijk naar het positieve, wordt het game leven een stuk leuker door

maar inderdaad, ik ben ook erg benieuwd naar FFXIII-2 en versus, vooral Versus heb ik hoge verwachtingen van, dat is tevens het nadeel van internet etc, doordat je nu naar trailers etc. kan kiojken, worden je verwachtingen vaak onrealistisch hoog voor een game.
in de tijd van de ps1 was dit fenomeen een stuk minder
nu weten we 2 jaar of langer al dat een game uitkomt, kijken trailers, gameplay, etc, en worden teleurgesteld als ze niet aan onze hoge verwachtingen voldoen.
Mijn vraag aan jullie, wie is hier nou de 'schuldige" om aan te wijzen

dit is overigens niet alleen in het game genre, maar ook met films en muziek
interesante discussie kan hieruit volgen
mischien zelfs een spin off topic ?
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 15 Jun 2011 20:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Draigon schreef:
@ Dantekloon

Hoe speel je een spel uit als je geen idee hebt waar ze over praten ? geen aanval, maar nieuwsgierigheid btw.

Heb je Japans geleerd ?
Lijkt me awesome om te leren

en ja, idd, elke FF titel heeft wel iets waar men niet tevreden over is, thats my point exactly.
alleen heb ik een ding geleerd, kijk naar het positieve, wordt het game leven een stuk leuker door

maar inderdaad, ik ben ook erg benieuwd naar FFXIII-2 en versus, vooral Versus heb ik hoge verwachtingen van, dat is tevens het nadeel van internet etc, doordat je nu naar trailers etc. kan kiojken, worden je verwachtingen vaak onrealistisch hoog voor een game.
in de tijd van de ps1 was dit fenomeen een stuk minder
nu weten we 2 jaar of langer al dat een game uitkomt, kijken trailers, gameplay, etc, en worden teleurgesteld als ze niet aan onze hoge verwachtingen voldoen.
Mijn vraag aan jullie, wie is hier nou de 'schuldige" om aan te wijzen

dit is overigens niet alleen in het game genre, maar ook met films en muziek
interesante discussie kan hieruit volgen
mischien zelfs een spin off topic ?

Nee ik geen Japans, kan alleen Katakana.
Hiragana volgt.
Kanji zou ik zelf niet kunnen leren, is me te moeilijk.
Maar in veel games word boven kanji ook katakana of hiragana weer gegeven, in de Wild Arms serie is dat in ieder geval wel het geval.

Maar ik bergijp altijd wel hoe zo'n game werkt.

Dus als je games wilt uit spelen in het Japans, en je wilt weten hoe zo'n aanval heet of wat dan ook is het wel handig om katakana te leren.
Heel makkelijk.
Hiragana is ook makkelijk, maar moet je ook de taal kunnen spreken anders heb je er niks aan.

Final Fantasy is in katakana.
Fainaru Fantaji.
Oja en onze namen worden ook weer gegeven in katakana.
Terug naar boven
Draigon BerichtGeplaatst: 15 Jun 2011 20:58    Onderwerp: Reageren met citaat

cool, mischien idd wel een idee om dat te gaan leren

wat betreft de rest van mijn post, is mischien wel een idee om een Topic te beginnen om op dat onderwerp door te borduren.
ben nog niet zo lang op het forum, zou een beetje raar zijn om nu al een topicv te maken, dus als er meer mensen zijn met gedachten hierover, en langer op het forum actief, take it away ( ben best wel benieuwd of er animo voor is )
Terug naar boven
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 16 Jun 2011 21:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik las hier make-up en moest meteen denken aan Ultimecia.

Heeft iemand eigenlijk enig idee wie dat is?
Want ik moet zeggen dat ik er weinig tot niets van heb begrepen in het spel zelf. Beetje jammer want haar boss battle vond ik wel gaaf.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 4 van 5

Ga naar: