Ga jij Mafia 2 halen? |
Ja, meteen! |
|
43% |
[ 13 ] |
Ja, later, voor een budgetprijs. |
|
30% |
[ 9 ] |
Neen. |
|
26% |
[ 8 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 30 |
|
Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6 Volgende
|
Salsa85 |
Geplaatst: 12 Aug 2010 14:14 Onderwerp:
| |

|
Stefan van B schreef: | Roderick schreef: | elemeNt schreef: | Salsa85 schreef: | Wat een teleurstellende gfx in de ps3 demo... |
Ik keek net op Gamekings een preview van Mafia 2 en daarbij zei Boris dat de PS3 full version betere graphics heeft en dat framerate problemen ook weg zijn. |
Breng dan niet zo'n demo uit denk ik dan. |
Inderdaad, want de PS3 demo heeft al m'n verwachtingen direct om zeep geholpen  |
Met een Demo moet je mensen over halen niet afkeren.. |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 12 Aug 2010 14:19 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
PS3gamerXD schreef: | Het verbaast me dat jullie redacteurs zelf ook graphics whores zijn..  |
Dat graphics een tandje minder zijn maakt mij nog niet eens zo veel uit, Red Dead Redemption speelde ik op de PS3 ook met plezier en hetzelfde gold voor Fallout 3. Maar screen-tearing en framerate problemen doen bij mij de das om, zeker als je het een paar keer binnen een minuut tegenkomt  |
|
Terug naar boven |
|
|
Jonezy |
Geplaatst: 12 Aug 2010 14:24 Onderwerp:
| |

|
Bij een demo vind ik dat je framerate problemen en screentearing niet echt kwalijk kunt nemen, helemaal niet in een demo van een spel met een open wereld. Het viel mij ook een klein beetje op op de 360, maar ik neem aan dat dit in het hele spel wel gewoon grotendeels verholpen is. |
|
Terug naar boven |
|
|
PS3gamerXD |
Geplaatst: 12 Aug 2010 14:37 Onderwerp:
| |

|
Stefan van B schreef: | Dat graphics een tandje minder zijn maakt mij nog niet eens zo veel uit, Red Dead Redemption speelde ik op de PS3 ook met plezier en hetzelfde gold voor Fallout 3. Maar screen-tearing en framerate problemen doen bij mij de das om, zeker als je het een paar keer binnen een minuut tegenkomt  |
Screen-tearing kwam ik inderdaad tegen. Gelukkig vind ik dat niet zo heel erg. Voor framerate problemen ben ik meer gevoelig, maar die had ik niet in de demo! AC II en GTA IV hebben een slechtere frame-rate op mijn PS3, ook in 720p. Sommige mensen zeggen dat de Mafia II demo onspeelbaar is door de frame-rate, anderen hebben er totaal geen last van. Bij mij draait het spel op een constante 30 FPS. Laten we hopen dat het gewoon een probleem van de demo is. |
|
Terug naar boven |
|
|
Jonezy |
Geplaatst: 12 Aug 2010 14:54 Onderwerp:
| |

|
PS3gamerXD schreef: | Stefan van B schreef: | Dat graphics een tandje minder zijn maakt mij nog niet eens zo veel uit, Red Dead Redemption speelde ik op de PS3 ook met plezier en hetzelfde gold voor Fallout 3. Maar screen-tearing en framerate problemen doen bij mij de das om, zeker als je het een paar keer binnen een minuut tegenkomt  |
Screen-tearing kwam ik inderdaad tegen. Gelukkig vind ik dat niet zo heel erg. Voor framerate problemen ben ik meer gevoelig, maar die had ik niet in de demo! AC II en GTA IV hebben een slechtere frame-rate op mijn PS3, ook in 720p. Sommige mensen zeggen dat de Mafia II demo onspeelbaar is door de frame-rate, anderen hebben er totaal geen last van. Bij mij draait het spel op een constante 30 FPS. Laten we hopen dat het gewoon een probleem van de demo is. |
Assassins Creed 2 heb ik op de 360 gespeeld en daar had ik totaal geen last van framerateproblemen, geen een keer. GTA4 daarentegen wel. Dus misschien is het een PS3 specifiek probleem qua framerate? |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 12 Aug 2010 15:35 Onderwerp:
| |

|
PS3gamerXD schreef: | AC II en GTA IV hebben een slechtere frame-rate op mijn PS3, ook in 720p. |
Nou, ik weet t niet hoor, maar ik heb/had totaal geen framerate issues met AC2 |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 12 Aug 2010 15:47 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Robert schreef: | raar... maar zowieso is je framerate een beetje matig, heb je AF niet te hoog staan ofzo? |
Yup, stond op 16x en AA op 4x
AA schroef ik sowieso terug naar 2x omdat dit toch al volstaat om de meeste jaggies weg te werken. AF kan inderdaad ook wel wat omlaag maar zolang ik geen merkbare framedrops krijg, kan ik het ook wel laten staan.
De framerate is ook matig omdat mijn videokaart een beetje oud is. 2x GTX 260's maar, die net een tikkeltje beter presteren dan mijn oudere PC met 8800 GTX kaarten. Eind dit jaar ga ik echter een DX11 kaart in huis halen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Cubic X |
Geplaatst: 12 Aug 2010 17:02 Onderwerp:
| |
|
Hahahaha, die PS3 graphics .
Xbox 360 zit er tussenin, de PC duidelijk het beste beeld.
Jammer dat de demo mij toch tegenvalt, lang niet zo episch als deel 1. |
|
Terug naar boven |
|
|
PS3gamerXD |
Geplaatst: 12 Aug 2010 19:28 Onderwerp:
| |

|
Eindelijk! OXM Italie geeft Mafia II een 9.5/10
+ Goed verhaal & dialoog
+ Veel variatie in missies
+ Goede graphics
+ Veel details
- sommige plekjes zijn een beetje levenloos
Dit is trouwens ook de laatste review die ik hier post. Tenzij jullie heel graag willen dat ik nog even mee doorga. |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 12 Aug 2010 19:33 Onderwerp:
| |

|
Ik zou het zeer op prijs stellen, maar ik ben zo op vakantie dus dan heb ik er niks aan. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 12 Aug 2010 19:45 Onderwerp:
| |

|
PS3gamerXD schreef: | Eindelijk! OXM Italie geeft Mafia II een 9.5/10
+ Goed verhaal & dialoog
+ Veel variatie in missies
+ Goede graphics
+ Veel details
- sommige plekjes zijn een beetje levenloos
Dit is trouwens ook de laatste review die ik hier post. Tenzij jullie heel graag willen dat ik nog even mee doorga. |
Italianen durven iets van de Maffia echt niet lager dan een 9,5 te geven hoor  |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 12 Aug 2010 19:45 Onderwerp:
| |

|
elemeNt schreef: | Salsa85 schreef: | Wat een teleurstellende gfx in de ps3 demo... |
Ik keek net op Gamekings een preview van Mafia 2 en daarbij zei Boris dat de PS3 full version betere graphics heeft en dat framerate problemen ook weg zijn. |
Was de game al goud dan? |
|
Terug naar boven |
|
|
Jelle Havermans |
Geplaatst: 24 Aug 2010 18:04 Onderwerp:
| |

|
Ik heb de game net 2 keerttjes doorlopen met verschillende settings op mijn xbox (aangesloten op HD-ready TV) en ik werd echt bang van de framerate. Je kan zien dat het een prachtige en zeer toffe game is geworden maar ik mag hopen dat ze iets aan die framerate hebben gedaan in de uiteindelijke game, want zeker in de verte was het een korreltjes en blokjes beeld. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 24 Aug 2010 18:50 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
ninodude schreef: |
elemeNt schreef: | Salsa85 schreef: | Wat een teleurstellende gfx in de ps3 demo... |
Was de game al goud dan? |
De demo moet al zo goed als goud geweest zijn, als je naar de tijd tussen demo en release kijkt lijkt me dat wel in ieder geval.
Twijfelachtig hoor - Punt één vind ik GameKings geen geweldig betrouwbare bron, no offense verder, en punt twee heeft 2K wel aangegeven dat het niet veel beter zou worden bij release. Tenminste, ik dacht dat gelezen te hebben bij het bericht over de Massive Bear-port hier op Gamed.
Natuurlijk zou ik het fijn vinden, maar ik dacht dat het al zeker was dat het ongeveer hetzelfde zou blijven. Het maakt mij sowieso niet uit - ik ga gewoon van dit spel genieten.
Maar ehm: Ouch? |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 24 Aug 2010 20:55 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: |
De demo moet al zo goed als goud geweest zijn, als je naar de tijd tussen demo en release kijkt lijkt me dat wel in ieder geval. |
Ligt eraan wanneer ze de demo ontwikkeld hebben natuurlijk. Het kan ook makkelijk dat deze al maanden klaar lag en dat ze deze pas vlak voor de release wilde vrijgeven om zo de aandacht ook op de verkoop te houden. Daarnaast geven veel ontwikkelaars niet veel meer om demo's omdat het meer een last voor hun is om ze te maken en ze er niks voor terug krijgen.
GekooktEi schreef: |
Twijfelachtig hoor - Punt één vind ik GameKings geen geweldig betrouwbare bron, no offense verder
|
Uhm daar ging het niet echt om toch? Het is niet dat ze met een wereldprimeur komen, maar gewoon een mening. Ik meldde gewoon wat ik had gehoord en wat de lezers er mee doen moeten ze zelf weten. Iedereen kon zelf gaan kijken naar het item. Het lijkt mij ook logisch dat het er niet ineens heel veel beter uit gaat zien natuurlijk. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 24 Aug 2010 21:38 Onderwerp:
| |

|
Shit man, deze game krijgt wel veel slechtere reviews als ik had verwacht. Game heeft dus een goeie sfeer en een goed verhaal maar daar blijft het dan ook bij.. =/ |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 24 Aug 2010 21:42 Onderwerp:
| |

|
Misschien iets teveel hooi op de vork ivm 3 versies gelijktijdig releasen? |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 24 Aug 2010 21:55 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
elemeNt schreef: | GekooktEi schreef: |
De demo moet al zo goed als goud geweest zijn, als je naar de tijd tussen demo en release kijkt lijkt me dat wel in ieder geval. |
Ligt eraan wanneer ze de demo ontwikkeld hebben natuurlijk. Het kan ook makkelijk dat deze al maanden klaar lag en dat ze deze pas vlak voor de release wilde vrijgeven om zo de aandacht ook op de verkoop te houden. Daarnaast geven veel ontwikkelaars niet veel meer om demo's omdat het meer een last voor hun is om ze te maken en ze er niks voor terug krijgen. |
Ja, natuurlijk. Stom van me; ik had daar zelf al over nagedacht en toen redeneerde ik al dat de demo natuurlijk nog weer daarvoor ontwikkeld moest zijn maar ik was het alweer vergeten haha
elemeNt schreef: | Uhm daar ging het niet echt om toch? Het is niet dat ze met een wereldprimeur komen, maar gewoon een mening. Ik meldde gewoon wat ik had gehoord en wat de lezers er mee doen moeten ze zelf weten. Iedereen kon zelf gaan kijken naar het item. Het lijkt mij ook logisch dat het er niet ineens heel veel beter uit gaat zien natuurlijk. |
Vandaar de no offense; het gaat ook natuurlijk niet om het door jou verkeerd melden, er iets mis mee dat je het meldt. Ik zeg alleen dat ik het over het algemeen geen betrouwbaar blad/site vindt, meer niet. Natuurlijk is het van hun kant een kwestie van mening, maar ik zei alleen dat ik dacht te hebben gelezen dat 2K er niets meer aan zou doen voor release, dus dan zou het raar zijn als de GameKings dat opeens wel merken lijkt me. En wat kon je zien op die (waarschijnlijk SD?) footage? 3D-gras en vogels?
Maar opnieuw, ik hoop dat ze gelijk hebben hoor.
Maar Metascore stelt dus nogal teleur voor zo'n release. Sfeer en verhaal worden wel overal als plus genoemd bijna, verder lineair en dime-a-dozen. Tja, als het verhaal bovengemiddeld is mag de gameplay van mij weinig vernieuwend zijn. Kijk, ik zou me eerder druk maken om het verhaal want ik weet van de gameplay wel dat het goed zit sinds de demo. Lineariteit... Tja. In a sense zijn alle games die in elke missie dezelfde gameplay hebben toch eentonig? Aangezien het verhaal goed zit vind ik het prima. Misschien geen algemeen beschouwde game van het jaar, jammer, maar ik denk dat ik er wel van ga genieten. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 24 Aug 2010 23:36 Onderwerp:
| |

|
Reviews vallen tegen en gisteren heb ik de demo nog eens gespeeld op de PS3, en inderdaad, de framerateproblemen zijn echt wel groot. Vooral binnen in gebouwen. Misschien tegen een budgetprijs halen op de PC, volgend jaar fzo. |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 25 Aug 2010 00:10 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Misschien tegen een budgetprijs halen op de PC, volgend jaar fzo. |
Same, de game is volgens mij best goed, maar ik wil em niet voor de volle prijs halen.
De PC reviews zijn trouwens niet zo slecht. |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 25 Aug 2010 00:18 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Robert schreef: | De PC reviews zijn trouwens niet zo slecht. |
Dat neemt natuurlijk niet weg dat de game structureel gezien redelijk brak in elkaar zit. Op grafisch gebied zal de PC versie wel uitblinken en daarop dan ook scoren, mocht ik de game eens halen dan zal het die versie worden, de framerate problemen binnenshuis op de PS3 deden al mijn verwachten de das om. |
|
Terug naar boven |
|
|
PsYkOfOoL |
Geplaatst: 25 Aug 2010 01:20 Onderwerp:
| |

|
Ik heb mafia 2 op de xbox uitgespeeld vandaag en wat een game, de framerate is soms om te huilen soms ook veel bugs kep er 10 uur en 12 min overgedaan, ik heb vervolgens de pc versie ook en de pc versie is 10x beter dan de ps3 en de xbox versie als je een super pc heb haal hem voor de pc zou ik zeggen. het verhaal is heel erg sterk soms schrik je van wat gebeurt hier nou super game |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 26 Aug 2010 20:15 Onderwerp:
| |

|
Ik krijg hem binnenkort, maar op zich, als het spel geen side quests biedt en andere activities, dan is het best te verwachten dat het rond de 7.5 scoort. Anno 2010 verwacht men gewoon meer van de singleplayer, al helemaal als je spel alleen maar SP heeft. RDR biedt bijvoorbeeld een levende wereld vol verhaaltjes en side quests, naast het verhaal zelf en dat is fantastisch. Maar als je alleen maar de missies kan spelen en voor de rest de wereld een beetje doelloos is door te weinig interactie met de mensen, dan snap ik dat het een 7.5 kan krijgen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Jonezy |
Geplaatst: 26 Aug 2010 20:34 Onderwerp:
| |

|
Wat een geweldig spel is dit. Heb hem vandaag gehaald, en snap de kritiek totaal niet. Het is net als met deel 1. Mensen die daar slechte cijfers voor gaven vergeleken het met GTA. Dat moet je niet doen. Dit is gewoon een third person shooter in een open wereld, meer niet. Dat mensen tegenwoordig meer verwachten is bullshit, 8 jaar geleden had er ook al MP in gekund, maar dat hoefden ze niet. Dat past er toch ook helemaal niet bij? Wat had je dan gewild, dat ze de GTA4 multiplayer zouden kopiëren in deze setting? Zoals Ken Levine laatst zei, je gaat toch wel weer Halo of Call of Duty spelen als het om multiplayer draait, dus dan kun je beter een goede singleplayer afleveren. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 26 Aug 2010 22:28 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Ja, ik ben het met Jonezy eens. Multiplayer past niet bij het spel; coöp was wel tof geweest met Joe maar is om verhaalredenen waarschijnlijk eruit gelaten en side quests... Tja.
Wat critici eigenlijk hiermee zeggen is dat het beter geen open wereld had kunnen zijn omdat je dan verplicht zou zijn om side quests te hebben ofzo? :S |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6 Volgende |