Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6 Volgende
|
Nelus |
Geplaatst: 16 Aug 2009 11:59 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: | Neem bijv. moderne technische gadgets, daar weet ik de ballen van en er zijn vast tieners die daar alles van weten. Daar ga ik toch ook niet om roepen dat die tiener dan arrogant is als deze gewoon dingen beter weet dan ik. Dat noemen ze simpelweg ervaring. Klaar. |
ROFL, ben je daar niet een beetje te jong voor om dat te zeggen Je doet net alsof je 40 bent ofzo  |
|
Terug naar boven |
|
|
BDDesigns |
Geplaatst: 16 Aug 2009 13:39 Onderwerp:
| |

|
XPowerStef schreef: | mc-fakey schreef: | XPowerStef schreef: | ik irriteer me wel aan de posts van D: maar minder dan aan het eindeloze hersenloze irritante gespam van mc-fakey en trueskill, maarja, daar zal ik wel de enige in zijn |
wtf spam ik dan?
>.< de helft van de tijd dat ik KAN posten of reageren ergens op doe ik het niet eens >.< wtf! |
ok, jij valt nog wel mee, in je scooter periode was het minder nu is het vooral trueskill |
Oh oke , over me scooter ja oke naja |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 16 Aug 2009 14:04 Onderwerp:
| |

|
Nelus schreef: | D: schreef: | Neem bijv. moderne technische gadgets, daar weet ik de ballen van en er zijn vast tieners die daar alles van weten. Daar ga ik toch ook niet om roepen dat die tiener dan arrogant is als deze gewoon dingen beter weet dan ik. Dat noemen ze simpelweg ervaring. Klaar. |
ROFL, ben je daar niet een beetje te jong voor om dat te zeggen Je doet net alsof je 40 bent ofzo  |
Nou ik houd me er niet mee bezig, ik doe niet aan actualiteiten. |
|
Terug naar boven |
|
|
Token |
Geplaatst: 16 Aug 2009 15:11 Onderwerp:
| |

|
Miss moet ik D: toch maar als grappigste nomineren  |
|
Terug naar boven |
|
|
Dyllann |
Geplaatst: 16 Aug 2009 19:19 Onderwerp:
| |

|
Psychrome Dark schreef: | Miss moet ik D: toch maar als grappigste nomineren  |
Shhh.
Stiekem lach ik mezelf wel kapot om zijn zelfingenomen meningen |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 16 Aug 2009 19:42 Onderwerp:
| |

|
Waarom al die gezeik naar D: naar mijn mening doet hij niet veel fout.. Maar na wat afwezigheid ben ik terug dus wordt het weer tijd dat ik ga posten =)
1- Joni Philips ( 9 ) +1
2- Lilyman (3)
3- Rene Groen
Titel: De Alwetende
In jou ogen de meest behulpzaam lid op het forum ?
1- Joni Philips ( 9 )
2- mc-fakey
3- Rene Groen (3)
4- MaartenL +1
Titel: De Behulpzame
De grappigste lid is volgens jou ?
1- Pantoffelman (5)
2- MaartenL (2)
3- Cecilffiv (1)
4- Neerhof (2) +1
5- Rene Groen (1)
6- Dannyveno
Titel: De Grappigste
Wie zie je het vaakst ?
1- Jasper CLA (3)
2- Joni Philips ( 8 ) +1
3- MaartenL
Titel: De Actieve
Wie heeft de meest nuttige posts?
1- Joni Philips (7)
2- MaartenL (1)
3- Rene Groen(3)
4- Joker (1)
5- Lilyman +1)
Titel: De Nuttigaard
Wie heeft de meest nutteloze posts?
1- D: (4)
2- IV Trueskill VI(4)
3- Dannyveno (2)
4- Akatora (3) + 1 ..vreselijk soms
5- JasperCLA (1)
Titel: De Spamkoning
Wie maakt de langste posts?
1- Joni Philips (2)
2- Lilyman (7) +1
3- Akatora (2)
4- Jonezy (1)
Titel: De Tijdnemende
Meest sympathieke lid?
1- Kurosaki01 (6) +1
2- Koen Vrijdag (2)
3- Devilly (2)
4- Joni Philips (1)
Titel: De Geliefde
Meest droge lid?
1- Pantoffelman (4)
2- Neerhof (3) +1
3- Psychrome Dark (4)
4- Rene Groen (2)
Titel: De Droge
Lid met mooiste/leukste avatar?
1- Dannyveno (1)
2- dnarbeis (3)
3- mc-fakey (4)
4- Nelus (3)
5- Simon Venneman +1
Titel: De Avatar
Zou mezelf willen nomineren voor die maar dat is tegen de regels.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Aaruman |
Geplaatst: 16 Aug 2009 19:45 Onderwerp:
| |

|
Ik word nergens genoemd....you will fall for me!  |
|
Terug naar boven |
|
|
Nash |
Geplaatst: 16 Aug 2009 20:58 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: | Nelus schreef: | D: schreef: | Neem bijv. moderne technische gadgets, daar weet ik de ballen van en er zijn vast tieners die daar alles van weten. Daar ga ik toch ook niet om roepen dat die tiener dan arrogant is als deze gewoon dingen beter weet dan ik. Dat noemen ze simpelweg ervaring. Klaar. |
Nou ik houd me er niet mee bezig, ik doe niet aan actualiteiten. |
Niet? Wat is Gamed volgens jouw dan?
OT:
In jou ogen de meest behulpzaam lid op het forum ?
1- Joni Philips ( 10) +1
2- mc-fakey
3- Rene Groen (3)
4- MaartenL
Titel: De Behulpzame
Wie zie je het vaakst ?
1- Jasper CLA (3)
2- Joni Philips (9 ) +1
3- MaartenL
Titel: De Actieve
Wie heeft de meest nuttige posts?
1- Joni Philips ( +1
2- MaartenL (1)
3- Rene Groen(3)
4- Joker (1)
5- Lilyman (1)
Titel: De Nuttigaard
Wie maakt de langste posts?
1- Joni Philips (3) +1
2- Lilyman (7)
3- Akatora (2)
4- Jonezy (1)
Titel: De Tijdnemende
Meest sympathieke lid?
1- Kurosaki01 (6) +1
2- Koen Vrijdag (2)
3- Devilly (3)
4- Joni Philips (1)
5. MaartenL +1
Titel: De Geliefde
Titel: De Avatar |
|
Terug naar boven |
|
|
L!nk |
Geplaatst: 16 Aug 2009 21:22 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: | XPowerStef schreef: | daarom heb ik hem ook niet de meest nutteloze poster genoemd, ik lach me altijd ziek om dat soort posts, alleen omdat hij ouder is, denkt hij ff iedereen te kunnen zeggen wat alles betekent en is nzo xD, achja, die mensen blijf je houden
@ cecilffiv ik heb al overal 1 bij geteld, en daarna er +1 achter gezet, zodat je weet waarop ik gestemt heb/..  |
Niet alleen omdat ik ouder ben, maar omdat ik mijn leef-tijd ook heb benut in studies, ik weet ook gewoon heel veel dingen. Moet ik daarom gaan liegen of mij dommer voordoen dan ik ben? Kom op zeg.
Fijn dat mensen mij een betweter vinden, ik weet veel dingen nu eenmaal beter uit ervaring, als iemand dat dan arrogant vindt is dat zijn/haar probleem, ze zullen zelf ook ooit wel beter weten.
Kan iemand mij hier uitleggen hoe de zogeheten 'physics of concienceness engineering' werkt? Of waarom hedendaagse monotheismen onmogelijk waar kunnen zijn omdat ze zijn opgebouwd/geforceerd uit polytheismen?
Hoe dimensies en percepties in elkaar steken, en alles uiteindelijk transitioneel en relatief is. Waarom in muziek sommige tonen goed klinken in combinatie met elkaar en anderen niet? Hoe zelfs die logica daarachter toepasbaar is op meer dingen. Hoe fractale (berekenbare logica) werken van de natuur superieur zijn aan menselijke technologische systemen. Wat voor negatief effect additieven in voedselwaren hebben op mensen, en vooral bepaalde combinaties (neem bijv zoetstoffen en carrageen, veel plezier met je chocomel light), hoe de hele voedsel en waren commissie is opgezet en wat daarin speelt, wat voor belangen er spelen in de lokale politiek, maar ook landelijk en zelfs wereld niveau. Hoe politiek werkelijk inelkaar zit en hoe berichtgeving totaal niet klopt met de werkelijkheid om deze zelfde politieke belangen in stand te houden.
Dat zijn al allemaal onderwerpen waar ik over mee kan praten met een hele achtergrond aan ervaring, en veel veel onderwerpen meer dan dat.
En dan ben ik arrogant omdat ik gewoon meer weet? Wat dachten jullie dat een mens zn leven lang 'in the blue' blijft? Mischien als je je hele leven op een trekker rondkart of achter de lopende band staat.. Maar vooral in deze tijden heb je genoeg studiemateriaal en dat benut ik. Dat doen er wel meer, je zult vooral uit mijn generatie nog een boel mensen tegenkomen die nu eenmaal expertises hebben, die nu eenmaal vernuftig zijn in bepaalde onderwerpen en het simpelweg beter weten dan jij. Vooral als je nog wat jonger bent heb je simpelweg nog niet zoveel ervaring maar ook niet de capaciteit om buiten de doos te denken, al helemaal niet als je nog in een schoolstadium zit waarin je elke dag alleen jaknikkend je toetsjes haalt.
Ik kan mij voorstellen dat het intimiderend is als iemand gewoon meer weet dan je, dat voelt niet prettig. Er zijn ook wel mensen die meer weten dan mij op nogal wat onderwerpen, daar zit ik niet mee. Ik doe mijn deel met wat voor mij relevant is, en ik heb dus op veel zaken antwoorden ja.
En daar moet ik mij tegenover een groepje kinderen over verantwoorden?
Het is wat mij betreft nogal voorspelbaar wat voor reacties ik op deze post ga krijgen maar okay, waarom ook niet, denk maar van mij wat je wilt ik ben hier niet om een of ander persona in schijn te houden die tijd heb ik 15 jaar geleden gehad. |
ik vind jou echt zo vervelend he. is er geen optie dat je posts van een bepaald lid kan ignoren ofzo?
en trouwens: "Er zijn ook wel mensen die meer weten dan mij op nogal wat onderwerpen, daar zit ik niet mee." --> Het is "dan ik".  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 16 Aug 2009 21:23 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Ik vraag me af waarom niemand bij de Tijdnemende stemt voor D:. Wie verdient dat meer dan hem? |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 16 Aug 2009 21:42 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Ik vraag me af waarom niemand bij de Tijdnemende stemt voor D:. Wie verdient dat meer dan hem? |
+ 1 |
|
Terug naar boven |
|
|
Jonezy |
Geplaatst: 16 Aug 2009 22:46 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Ik vraag me af waarom niemand bij de Tijdnemende stemt voor D:. Wie verdient dat meer dan hem? |
+1, en ik hoor daar helemaal niet. Alleen als in in een nerd stemming ben dan ga ik hele lange posts maken, en meestal heb ik wel wat beters te doen  |
|
Terug naar boven |
|
|
Token |
Geplaatst: 16 Aug 2009 23:39 Onderwerp:
| |

|
I don't want to sound stupid but... isn't it: Wie verdient er meer dan hij?
Aangezien het van hem is? |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 17 Aug 2009 00:25 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 17 Aug 2009 02:10 Onderwerp:
| |

|
Ja en dat 'mij' / 'ik' was ook dialect, ik kan niet normaal nederlands spreken omdat ik als amsterdammertje nu in friesland woon, en zelfs in friesland heb ik in 5 verschillende plaatsen gewoond, bedoel maar.
Enneh, @ nash.
Gamed volg ik niet echt om up to date te zijn ofzo, tis meer dat het mij weleens kan boeien wat er gezegd wordt over specifieke spellen die ik al op het oog heb, en verder moet ik mijn klaagzang kwijt anders kropt het op en slacht ik een heel dorp af met een karatepak aan en een gigantische hamer in mijn gespierde handen. Daarom.
Daarom kom ik op gamed. |
|
Terug naar boven |
|
|
pizzarulez |
Geplaatst: 17 Aug 2009 02:30 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Token |
Geplaatst: 17 Aug 2009 03:06 Onderwerp:
| |

|
Dude get a psychiatrist, ofzo?!
Just helping you with your frustrations man let them all come out, you know you want it.
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Nash |
Geplaatst: 17 Aug 2009 07:18 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: | Ja en dat 'mij' / 'ik' was ook dialect, ik kan niet normaal nederlands spreken omdat ik als amsterdammertje nu in friesland woon, en zelfs in friesland heb ik in 5 verschillende plaatsen gewoond, bedoel maar.
Enneh, @ nash.
Gamed volg ik niet echt om up to date te zijn ofzo, tis meer dat het mij weleens kan boeien wat er gezegd wordt over specifieke spellen die ik al op het oog heb, en verder moet ik mijn klaagzang kwijt anders kropt het op en slacht ik een heel dorp af met een karatepak aan en een gigantische hamer in mijn gespierde handen. Daarom.
Daarom kom ik op gamed. |
Ok duidelijk, dan heb ik zelf nog 1 laatste vraag die je misschien al een keer hebt beantwoord maar waar ik waarschijnlijk overheen heb gelezen.. Ben jij autistisch?
Voor de rest heb ik geen vragen meer en mogen jullie verder gaan wat mij betreft. |
|
Terug naar boven |
|
|
Aaruman |
Geplaatst: 17 Aug 2009 10:07 Onderwerp:
| |

|
Nash schreef: |
Ok duidelijk, dan heb ik zelf nog 1 laatste vraag die je misschien al een keer hebt beantwoord maar waar ik waarschijnlijk overheen heb gelezen.. Ben jij autistisch?
|
+ 1 Geweldig gewoon! XD |
|
Terug naar boven |
|
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 17 Aug 2009 12:58 Onderwerp:
| |

|
ik mag trueskill wel  |
|
Terug naar boven |
|
|
The Big N |
Geplaatst: 17 Aug 2009 14:17 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 17 Aug 2009 15:11 Onderwerp:
| |

|
Nash schreef: |
Voor de rest heb ik geen vragen meer en mogen jullie verder gaan wat mij betreft. |
Ik ben klaasvaak, die over de kindren waak... t.
En je van 10 meter tussen de ogen raakt met een bananen schil en een kikker kwaakt en mooie rijmpjes maakt en eens op vakantie wil.
Ik ben geen autist, lul.
uh ah uh ah..
yyoyoo, iceee killaahhhh bruuu.
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Jonezy |
Geplaatst: 17 Aug 2009 15:13 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: | Nash schreef: |
Ik ben klaasvaak, die over de kindren waak... t.
En je van 10 meter tussen de ogen raakt met een bananen schil en een kikker kwaakt en mooie rijmpjes maakt en eens op vakantie wil.
Ik ben geen autist, lul.
uh ah uh ah..
yyoyoo, iceee killaahhhh bruuu.
 |
Daar heb je je antwoord Nash. |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 17 Aug 2009 15:25 Onderwerp:
| |