Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Wat vinden jullie van WoW?
Goed spel omdat...
54%
 54%  [ 20 ]
Slecht spel omdat...
45%
 45%  [ 17 ]
Totaal aantal stemmen : 37

Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  
Seiniyta BerichtGeplaatst: 06 Sep 2009 17:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Dellion schreef:
Seiniyta schreef:
Dellion schreef:
Ik heb 'slecht' beantwoord, als er een categorie 'dodelijk slecht' was vulde ik die in. Deze game heb ik echt TE vaak gespeeld waardoor ie nu oersaai is

Is het dan de schuld aan het spel te wijten of aan jouw die niet kon stoppen. Als je het teveel gespeeld heb dan is dat echt niet de schuld van het spel maar het ontbreken van zelfdiscipline. En aangezien je het heel veel gespeeld moet WoW ook iets heel goed gedaan hebben.

Het is net alsof je je lievelingseten voor een jaar aan een stuk eet, elke dag tja, dan heb je opeens op een dag dat je ijsje helemaal niet lekker meer smaakt.

Nope ligt aan het spel. Toen Pre-TBC was ik echter nog jong en had ik geen idee wat MMORPG's uberhaupt inhielden. Toen ik daarna verder keek zag ik dat andere MMORPG's veel diepgaander waren en meer te doen was. het feit dat ik mijn verslaving opzei kon zetten voor een ander spel zegt wel wat.

Het is niet omdat jij vindt dat andere MMO's beter zijn dat je toen wow niet leuk vond, anders zou je het toch niet gespeeld hebben? Je gaat toch geen spel spelen dat je niet leuk vind
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 06 Sep 2009 17:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Ik heb alleen de trial gespeeld, maar voor zolang ik heb gespeeld vond ik het wel een leuke game . Kan het ook niet echt (meer) beargumenteren, maar weet nog wel dat ik 'm leuk vond.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 06 Sep 2009 17:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Bah, een van de beste games op PC. Ik moet er weer mee beginnen tegen Cataclysm uitkomt
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 06 Sep 2009 18:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Seiniyta schreef:
Dellion schreef:
Seiniyta schreef:
Dellion schreef:
Ik heb 'slecht' beantwoord, als er een categorie 'dodelijk slecht' was vulde ik die in. Deze game heb ik echt TE vaak gespeeld waardoor ie nu oersaai is

Is het dan de schuld aan het spel te wijten of aan jouw die niet kon stoppen. Als je het teveel gespeeld heb dan is dat echt niet de schuld van het spel maar het ontbreken van zelfdiscipline. En aangezien je het heel veel gespeeld moet WoW ook iets heel goed gedaan hebben.

Het is net alsof je je lievelingseten voor een jaar aan een stuk eet, elke dag tja, dan heb je opeens op een dag dat je ijsje helemaal niet lekker meer smaakt.

Nope ligt aan het spel. Toen Pre-TBC was ik echter nog jong en had ik geen idee wat MMORPG's uberhaupt inhielden. Toen ik daarna verder keek zag ik dat andere MMORPG's veel diepgaander waren en meer te doen was. het feit dat ik mijn verslaving opzei kon zetten voor een ander spel zegt wel wat.

Het is niet omdat jij vindt dat andere MMO's beter zijn dat je toen wow niet leuk vond, anders zou je het toch niet gespeeld hebben? Je gaat toch geen spel spelen dat je niet leuk vind

toen was het enige wat ik kende nog WoW
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
LL303 BerichtGeplaatst: 19 Okt 2009 16:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind het een goed/leuk spel.
Alleen de trial kan nogal saai overkomen, omdat je dan niet alles kan doen en je geen goede spullen kan aantrekken.
En je moet de goede server kiezen want als je een niet zo populaire hebt dan kom je er idd veel minder mensen tegen dan bij een bijna overvolle server.
Ik vond de besturing enzo juist wel oke toen ik het voor het eerste speelde Ook leuk dat je (vrij makkelijk) je eigen geld kan verdienen, er allemaal soorten beroepen hebt, je heel veel verschillende aanvallen hebt, een speciale talent tree hebt waardoor elke speler van t zelfde ras toch weer een beetje anders kan zijn (denk maar alleen al aan de Holy priests of juist een Fire/Frost/Arcane mage enz), er heel veel verschillende gebieden zijn, je een paard/tijger/olifant/meganiche struisvogel(?) enzo kan kopen (en later zelfs een eigen vogel), er battlegrounds zijn, PvP opties, raiden en ook gewoon heel veel soorten poppetjes/rassen (van Horde/Alliance tot een mage, rouge, priest, shaman, death-knight en nog meer).
Dus om een lang verhaal kort te maken, ja ik vind het een goede game xD
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 4 van 4

Ga naar: