Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende  
Neerhof BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2008 13:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Paul_jambers schreef:
Paul Jambers omdat hij een geweldige stem heeft

Huh
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2008 13:55    Onderwerp: Reageren met citaat

ik wou gewoon onder mijn eigen naam registreren, maar die was helaas al genomen (geen idee of ik dat was jaren geleden). Dus heb ik er maar mijn leeftijd bijgevoegd en die was wel vrij. Hooray!
Terug naar boven
adembaba BerichtGeplaatst: 03 Apr 2008 17:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heet Adem
adembaba betekent godfather
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
konnichiwa BerichtGeplaatst: 03 Apr 2008 17:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Japanse vriendinnen van mijn straat zeiden altijd konnichiwa tegen mij, eerst wist ik niet wat het betekende en dacht ik dat het een soort van nickname was, ik heb hem dan ook altijd gebruikt .
Terug naar boven
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 03 Apr 2008 18:09    Onderwerp: Reageren met citaat

konnichiwa schreef:
Japanse vriendinnen van mijn straat zeiden altijd konnichiwa tegen mij, eerst wist ik niet wat het betekende en dacht ik dat het een soort van nickname was, ik heb hem dan ook altijd gebruikt .

en wat betekent het uiteindelijk
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 03 Apr 2008 18:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Hallo/goedendag.
Terug naar boven
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 03 Apr 2008 18:19    Onderwerp: Reageren met citaat

dat moest wel balen zijn toen je dat ontdekte
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 03 Apr 2008 18:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vond het eerder dom van me =p.
Terug naar boven
dnberry BerichtGeplaatst: 03 Apr 2008 22:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Dn Berry.. Gewoon... M'n voornaam.. Gewitwel.. D'n Berry.. Van o's Ineke

Op XBox Live is het Tjippietjap.. Was beschikbaar en kon niks leukers bedenken. Ben geen "Dark Lord" of "Mystic Warrior" ofzo
Terug naar boven
Ikkyu BerichtGeplaatst: 13 Apr 2008 19:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Ikkyu ... Ik doe al héél lang judo. Toen ik de bruine band behaalde was dat zo ongeveer de periode dat ik me beginnen inschrijven ben voor allerlei site(s), forum . Ik wou het simpel houden en 1 en dezelfde "nick" gebruiken voor ALLE sites (dat maakt het inloggen en stuk eenvoudiger !!) . Dus steeds Ikkyu genomen...

Op echte GROTE sites bestaat de accountnaam "Ikkyu" meestal al (ra ra ra, meestal een japanner). Dan maak ik er steeds "Ikkyu San" van. Die laatste naam heb ik ooit eens gekregen van iemand omdat "Ikkyu" al heel sterk gelijkt op "Ikkyu San" . En laatstegenoemde is blijkbaar de naam van een anime japans stripfiguurtje.

Maar ik gebruik dus steeds Ikkyu. Tenzij deze al bestaat, dan is het Ikkyu San. er loopt dan ook nergens ter wereld een internet-gebruiker rond met de nick " Ikkyu San ". Dus ben ik voorlopig wel gerust .

De betekenis van Ikkyu = 1ste graad = de hoogste leerlinggraad die er is.

PS: mijn nick heeft NIKS te maken met Ikkyu (1394-1481) , een excentrieke, iconische Japanse Zen Bhoeddist priester en dichter !
Terug naar boven
wackyprofessor BerichtGeplaatst: 13 Apr 2008 21:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Had op een avond de film 'nuttyprofessor' gezien, daar had ik dus wackyprofessor van afgeleid en ergens geregistreerd. Toen kwam ik via via op Gamed en had ik gewoon die naam gebruikt. Maarjah toen ik 12 was vond ik het nog wel droog klinken, nu een beetje vaag..
Terug naar boven
pizzarulez BerichtGeplaatst: 13 Apr 2008 21:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Spreekt voor zich denk ik..

Betekenis: etenswaar dat cool is =D
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 13 Apr 2008 23:04    Onderwerp: Reageren met citaat

ikkevincent schreef:
naar mijn voornaam, zodat iedereen kan zien dat ik vincent heet, helaas staat er nu ook kevin in

Daar moet je trots op zijn.
Terug naar boven
XgamerX BerichtGeplaatst: 13 Apr 2008 23:16    Onderwerp: Reageren met citaat

ik was eerst gewoon altijd een beetje hardcore BF2 aan het doen en toen wou ik weten welke naam ik over een half jaar voor ps3 zou gebruiken.. en toen kwam ik af en toe wat gasten tegen die gamer nogwates heten enzo.. en teon dacht is van wel iets met gamer.. en toen wou ik nog iets wat ik wel vet vond klinken en toen kwam het ineens in me op:P en ben nu nog steeds heel trots op mn naam:) en gelukkig had ik ook al naam aangemaakt via zo'n sony ding voordat de ps3 uit was.. want anders was ik te laat geweest want ik wou samen met mn vriend ook ff een acc aanmaken voor hem omdat hij binnenkort ook ps3 had en toen wouden we wel een beetje dezelfde naam omdat je dan kunt zien dat we dikke matties zijn.. en toen waren dingen als XgamerX2 allemaal niet meer beschikbaar:P en teon hebben we maar XgamerX-NL bedacht. p.s. lang verhaal zeg:P
Terug naar boven
XgamerX BerichtGeplaatst: 13 Apr 2008 23:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Ikkyu schreef:
Ikkyu ... Ik doe al héél lang judo. Toen ik de bruine band behaalde was dat zo ongeveer de periode dat ik me beginnen inschrijven ben voor allerlei site(s), forum . Ik wou het simpel houden en 1 en dezelfde "nick" gebruiken voor ALLE sites (dat maakt het inloggen en stuk eenvoudiger !!) . Dus steeds Ikkyu genomen...

Op echte GROTE sites bestaat de accountnaam "Ikkyu" meestal al (ra ra ra, meestal een japanner). Dan maak ik er steeds "Ikkyu San" van. Die laatste naam heb ik ooit eens gekregen van iemand omdat "Ikkyu" al heel sterk gelijkt op "Ikkyu San" . En laatstegenoemde is blijkbaar de naam van een anime japans stripfiguurtje.

Maar ik gebruik dus steeds Ikkyu. Tenzij deze al bestaat, dan is het Ikkyu San. er loopt dan ook nergens ter wereld een internet-gebruiker rond met de nick " Ikkyu San ". Dus ben ik voorlopig wel gerust .

De betekenis van Ikkyu = 1ste graad = de hoogste leerlinggraad die er is.

PS: mijn nick heeft NIKS te maken met Ikkyu (1394-1481) , een excentrieke, iconische Japanse Zen Bhoeddist priester en dichter !

haha:P ik weet wat san betekent:P jij ook? Meneer:P maar japanners zeggen eerst de naam en dan meneer:P ik ben dus XgamerX San
Terug naar boven
wesmoen BerichtGeplaatst: 14 Apr 2008 13:01    Onderwerp: Reageren met citaat

mijn nickname was opeens er. mijn naam is wes maar moen heb ik volgens mij afgeleid van moon (maan dus) maar dan vernederlands
Terug naar boven
b3h3moth BerichtGeplaatst: 18 Apr 2008 11:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Van de metalband Behemoth. Kheb de e's vervangen door 3 omdat ... euhm ... tja kvond dat toen cool . Nu vind ik het maar vaag eigenlijk maar omdat ik dat zelf al gewoon ben gebruik ik die nog altijd.
Terug naar boven
Djierod BerichtGeplaatst: 20 Apr 2008 16:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn naam komt van mijn email adres, alleen moest er nog een letter bij verzinnen voor de uitspraak. Ben dus uiteindelijk voor de D gegaan en nu heet ik dus hier Djierod
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 20 Apr 2008 21:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

ik was eens op een LAN-party met wat klasgenoten, en er was bier ...... en nadat ik daar genoeg van op had, was mijn nickname opeens GekooktEi
ja dat kan ik kort vertellen xD
Terug naar boven
Shijiru BerichtGeplaatst: 25 Jul 2008 22:58    Onderwerp: Reageren met citaat

M'n Japanse voornaam. o.o
Terug naar boven
Lachesis BerichtGeplaatst: 25 Jul 2008 23:08    Onderwerp: Reageren met citaat

konnichiwa schreef:

Ach, Moonblade had een relatie met een Japanse, bleek ze 36 te zijn.
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 25 Jul 2008 23:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Little_Angel schreef:
ik ben gewoon een engeltje en ben niet zo groot vandaar

Fail
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 25 Jul 2008 23:39    Onderwerp: Reageren met citaat

dnarbeis

fail
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 26 Jul 2008 01:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Ow wat ben je grappig (alweer).
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 26 Jul 2008 08:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Lachesis schreef:
konnichiwa schreef:

Ach, Moonblade had een relatie met een Japanse, bleek ze 36 te zijn.
ROFL
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 4 van 6

Ga naar: