Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6 Volgende
|
Neerhof |
Geplaatst: 01 Mrt 2008 13:07 Onderwerp:
| |
|
Paul_jambers schreef: | Paul Jambers omdat hij een geweldige stem heeft
|
Huh  |
|
Terug naar boven |
|
|
Valentino Aledda |
Geplaatst: 16 Mrt 2008 13:55 Onderwerp:
| |

|
ik wou gewoon onder mijn eigen naam registreren, maar die was helaas al genomen (geen idee of ik dat was jaren geleden). Dus heb ik er maar mijn leeftijd bijgevoegd en die was wel vrij. Hooray! |
|
Terug naar boven |
|
|
adembaba |
Geplaatst: 03 Apr 2008 17:02 Onderwerp:
| |

|
Ik heet Adem
adembaba betekent godfather  |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 03 Apr 2008 17:54 Onderwerp:
| |

|
Japanse vriendinnen van mijn straat zeiden altijd konnichiwa tegen mij, eerst wist ik niet wat het betekende en dacht ik dat het een soort van nickname was, ik heb hem dan ook altijd gebruikt . |
|
Terug naar boven |
|
|
Valentino Aledda |
Geplaatst: 03 Apr 2008 18:09 Onderwerp:
| |

|
konnichiwa schreef: | Japanse vriendinnen van mijn straat zeiden altijd konnichiwa tegen mij, eerst wist ik niet wat het betekende en dacht ik dat het een soort van nickname was, ik heb hem dan ook altijd gebruikt . |
en wat betekent het uiteindelijk  |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 03 Apr 2008 18:11 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Valentino Aledda |
Geplaatst: 03 Apr 2008 18:19 Onderwerp:
| |

|
dat moest wel balen zijn toen je dat ontdekte |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 03 Apr 2008 18:32 Onderwerp:
| |

|
Ik vond het eerder dom van me =p. |
|
Terug naar boven |
|
|
dnberry |
Geplaatst: 03 Apr 2008 22:40 Onderwerp:
| |

|
Dn Berry.. Gewoon... M'n voornaam.. Gewitwel.. D'n Berry.. Van o's Ineke
Op XBox Live is het Tjippietjap.. Was beschikbaar en kon niks leukers bedenken. Ben geen "Dark Lord" of "Mystic Warrior" ofzo  |
|
Terug naar boven |
|
|
Ikkyu |
Geplaatst: 13 Apr 2008 19:56 Onderwerp:
| |

|
Ikkyu ... Ik doe al héél lang judo. Toen ik de bruine band behaalde was dat zo ongeveer de periode dat ik me beginnen inschrijven ben voor allerlei site(s), forum . Ik wou het simpel houden en 1 en dezelfde "nick" gebruiken voor ALLE sites (dat maakt het inloggen en stuk eenvoudiger !!) . Dus steeds Ikkyu genomen...
Op echte GROTE sites bestaat de accountnaam "Ikkyu" meestal al (ra ra ra, meestal een japanner). Dan maak ik er steeds "Ikkyu San" van. Die laatste naam heb ik ooit eens gekregen van iemand omdat "Ikkyu" al heel sterk gelijkt op "Ikkyu San" . En laatstegenoemde is blijkbaar de naam van een anime japans stripfiguurtje.
Maar ik gebruik dus steeds Ikkyu. Tenzij deze al bestaat, dan is het Ikkyu San. er loopt dan ook nergens ter wereld een internet-gebruiker rond met de nick " Ikkyu San ". Dus ben ik voorlopig wel gerust .
De betekenis van Ikkyu = 1ste graad = de hoogste leerlinggraad die er is.
PS: mijn nick heeft NIKS te maken met Ikkyu (1394-1481) , een excentrieke, iconische Japanse Zen Bhoeddist priester en dichter ! |
|
Terug naar boven |
|
|
wackyprofessor |
Geplaatst: 13 Apr 2008 21:25 Onderwerp:
| |

|
Had op een avond de film 'nuttyprofessor' gezien, daar had ik dus wackyprofessor van afgeleid en ergens geregistreerd. Toen kwam ik via via op Gamed en had ik gewoon die naam gebruikt. Maarjah toen ik 12 was vond ik het nog wel droog klinken, nu een beetje vaag.. |
|
Terug naar boven |
|
|
pizzarulez |
Geplaatst: 13 Apr 2008 21:44 Onderwerp:
| |

|
Spreekt voor zich denk ik..
Betekenis: etenswaar dat cool is =D |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 13 Apr 2008 23:04 Onderwerp:
| |

|
ikkevincent schreef: | naar mijn voornaam, zodat iedereen kan zien dat ik vincent heet, helaas staat er nu ook kevin in  |
Daar moet je trots op zijn.  |
|
Terug naar boven |
|
|
XgamerX |
Geplaatst: 13 Apr 2008 23:16 Onderwerp:
| |
|
ik was eerst gewoon altijd een beetje hardcore BF2 aan het doen en toen wou ik weten welke naam ik over een half jaar voor ps3 zou gebruiken.. en toen kwam ik af en toe wat gasten tegen die gamer nogwates heten enzo.. en teon dacht is van wel iets met gamer.. en toen wou ik nog iets wat ik wel vet vond klinken en toen kwam het ineens in me op:P en ben nu nog steeds heel trots op mn naam:) en gelukkig had ik ook al naam aangemaakt via zo'n sony ding voordat de ps3 uit was.. want anders was ik te laat geweest want ik wou samen met mn vriend ook ff een acc aanmaken voor hem omdat hij binnenkort ook ps3 had en toen wouden we wel een beetje dezelfde naam omdat je dan kunt zien dat we dikke matties zijn.. en toen waren dingen als XgamerX2 allemaal niet meer beschikbaar:P en teon hebben we maar XgamerX-NL bedacht. p.s. lang verhaal zeg:P |
|
Terug naar boven |
|
|
XgamerX |
Geplaatst: 13 Apr 2008 23:20 Onderwerp:
| |
|
Ikkyu schreef: | Ikkyu ... Ik doe al héél lang judo. Toen ik de bruine band behaalde was dat zo ongeveer de periode dat ik me beginnen inschrijven ben voor allerlei site(s), forum . Ik wou het simpel houden en 1 en dezelfde "nick" gebruiken voor ALLE sites (dat maakt het inloggen en stuk eenvoudiger !!) . Dus steeds Ikkyu genomen...
Op echte GROTE sites bestaat de accountnaam "Ikkyu" meestal al (ra ra ra, meestal een japanner). Dan maak ik er steeds "Ikkyu San" van. Die laatste naam heb ik ooit eens gekregen van iemand omdat "Ikkyu" al heel sterk gelijkt op "Ikkyu San" . En laatstegenoemde is blijkbaar de naam van een anime japans stripfiguurtje.
Maar ik gebruik dus steeds Ikkyu. Tenzij deze al bestaat, dan is het Ikkyu San. er loopt dan ook nergens ter wereld een internet-gebruiker rond met de nick " Ikkyu San ". Dus ben ik voorlopig wel gerust .
De betekenis van Ikkyu = 1ste graad = de hoogste leerlinggraad die er is.
PS: mijn nick heeft NIKS te maken met Ikkyu (1394-1481) , een excentrieke, iconische Japanse Zen Bhoeddist priester en dichter ! |
haha:P ik weet wat san betekent:P jij ook? Meneer:P maar japanners zeggen eerst de naam en dan meneer:P ik ben dus XgamerX San |
|
Terug naar boven |
|
|
wesmoen |
Geplaatst: 14 Apr 2008 13:01 Onderwerp:
| |

|
mijn nickname was opeens er. mijn naam is wes maar moen heb ik volgens mij afgeleid van moon (maan dus) maar dan vernederlands |
|
Terug naar boven |
|
|
b3h3moth |
Geplaatst: 18 Apr 2008 11:56 Onderwerp:
| |
![]()
|
Van de metalband Behemoth. Kheb de e's vervangen door 3 omdat ... euhm ... tja kvond dat toen cool . Nu vind ik het maar vaag eigenlijk maar omdat ik dat zelf al gewoon ben gebruik ik die nog altijd. |
|
Terug naar boven |
|
|
Djierod |
Geplaatst: 20 Apr 2008 16:44 Onderwerp:
| |

|
Mijn naam komt van mijn email adres, alleen moest er nog een letter bij verzinnen voor de uitspraak. Ben dus uiteindelijk voor de D gegaan en nu heet ik dus hier Djierod |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 20 Apr 2008 21:28 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
ik was eens op een LAN-party met wat klasgenoten, en er was bier ...... en nadat ik daar genoeg van op had, was mijn nickname opeens GekooktEi
ja dat kan ik kort vertellen xD |
|
Terug naar boven |
|
|
Shijiru |
Geplaatst: 25 Jul 2008 22:58 Onderwerp:
| |

|
M'n Japanse voornaam. o.o |
|
Terug naar boven |
|
|
Lachesis |
Geplaatst: 25 Jul 2008 23:08 Onderwerp:
| |

|
konnichiwa schreef: | Ik vond het eerder dom van me =p. |
Ach, Moonblade had een relatie met een Japanse, bleek ze 36 te zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 25 Jul 2008 23:31 Onderwerp:
| |

|
Little_Angel schreef: | ik ben gewoon een engeltje en ben niet zo groot vandaar  |
Fail |
|
Terug naar boven |
|
|
FloriX |
Geplaatst: 25 Jul 2008 23:39 Onderwerp:
| |

|
dnarbeis
fail  |
|