Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5 Volgende
|
Tolerantie Nul |
Geplaatst: 04 Okt 2006 22:11 Onderwerp:
| |

|
Runescape dat spel met die verouderde graphics en gameplay, dat je in je browser met een resolutie van 400 x 300 kon spelen?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Arrie |
Geplaatst: 04 Okt 2006 22:32 Onderwerp:
| |

|
Eer ik schreef: | Ik moet toegeven dat ik hier eerst ook voor de rs clan was. Maar bruno speelde ook!
Maargoed, ik ben gestopt en altijd blijven plakken op dit forum. Hoe kut jullie mij ook zullen vinden  |
Tja, onkruid vergaat niet.
PSP Rulez, anyone?
En ja, TN, dat spel.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Svensation |
Geplaatst: 05 Okt 2006 15:15 Onderwerp:
| |

|
TIEF OP MET JE RUNESCAPE
zo werken  |
|
Terug naar boven |
|
|
Gemaskerde Muchacho |
Geplaatst: 05 Okt 2006 15:56 Onderwerp:
| |

|
Runescape is echt een vierkant spel
Koop een beter computer ofso |
|
Terug naar boven |
|
|
ikkevincent |
Geplaatst: 05 Okt 2006 16:02 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Gemaskerde Muchacho |
Geplaatst: 05 Okt 2006 16:04 Onderwerp:
| |

|
ikkevincent schreef: | een vierkant spel? |
Ja net als je hoofd |
|
Terug naar boven |
|
|
Bazzie |
Geplaatst: 05 Okt 2006 16:04 Onderwerp:
| |

|
Dan prefereer ik ronde spellen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Gemaskerde Muchacho |
Geplaatst: 05 Okt 2006 16:05 Onderwerp:
| |

|
Bazzie schreef: | Dan prefereer ik ronde spellen. |
LocoRoco  |
|
Terug naar boven |
|
|
ikkevincent |
Geplaatst: 05 Okt 2006 16:05 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Gemaskerde Muchacho |
Geplaatst: 05 Okt 2006 16:06 Onderwerp:
| |

|
ikkevincent schreef: | ik heb een waterkop. |
Lkker voor je, ik hoop dat je onploft |
|
Terug naar boven |
|
|
ikkevincent |
Geplaatst: 05 Okt 2006 16:08 Onderwerp:
| |

|
nee, daarom zit ik dus op kanopolo. dan kan het water zich even laten bedaren. |
|
Terug naar boven |
|
|
Gemaskerde Muchacho |
Geplaatst: 05 Okt 2006 16:08 Onderwerp:
| |

|
ikkevincent schreef: | nee, daarom zit ik dus op kanopolo. dan kan het water zich even laten bedaren. |
Dat is dan goed |
|
Terug naar boven |
|
|
Azazel |
Geplaatst: 05 Okt 2006 16:09 Onderwerp:
| |

|
@ vincent, muchacho hoort volgens mij nu tog wel bij het rijtje bazzie, PSP en hoi_hoi... |
|
Terug naar boven |
|
|
ikkevincent |
Geplaatst: 05 Okt 2006 16:10 Onderwerp:
| |

|
en nu weer over bier!
ik zou dus gistermiddag/avond gaan zuipen op de kermis (bierkermis). maar niemand ging heen, dus bleef ik ook maar thuis  |
|
Terug naar boven |
|
|
Gemaskerde Muchacho |
Geplaatst: 05 Okt 2006 16:11 Onderwerp:
| |

|
ikkevincent schreef: | en nu weer over bier!
ik zou dus gistermiddag/avond gaan zuipen op de kermis (bierkermis). maar niemand ging heen, dus bleef ik ook maar thuis  |
WRom |
|
Terug naar boven |
|
|
ikkevincent |
Geplaatst: 05 Okt 2006 16:13 Onderwerp:
| |

|
ben je wel eens lam in je eentje naar huis gefietst? dat doe ik dus niet. als je een boom ofzo tegenkomt die over het fietspad wandelt ben je de klos. |
|
Terug naar boven |
|
|
Gemaskerde Muchacho |
Geplaatst: 05 Okt 2006 16:15 Onderwerp:
| |

|
ikkevincent schreef: | ben je wel eens lam in je eentje naar huis gefietst? dat doe ik dus niet. als je een boom ofzo tegenkomt die over het fietspad wandelt ben je de klos. |
Dat is een goeie een goed reden om het niet te doen |
|
Terug naar boven |
|
|
ikkevincent |
Geplaatst: 05 Okt 2006 16:19 Onderwerp:
| |

|
nog nooit dat soort dingen meegemaakt ofzo? |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 20 Okt 2006 12:04 Onderwerp:
| |

|
Zo jongens, t cafe is weer open. De ruzie van een tijdje terug heeft t meubilair geen goed gedaan, maar alles is weer gefixt en opgeruimd.
Begin maar weer over de domme dingen die je doet met bier op, de dronken vrouwen die je tegenkomt en die veel te makkelijk te krijgen zijn en meer van dat soort aangedikte verhalen.
Mijn avond was standaard gisteren, veel bier, leuke muziek, veel mensen en een achterlijke hoeveelheid te jonge mensen (middelbare scholieren of gaan mensen er ineens allemaal jong uitzien? ) |
|
Terug naar boven |
|
|
Erik_ |
Geplaatst: 20 Okt 2006 12:41 Onderwerp:
| |

|
Ik had laatst wel iets raars meegemaakt. Ik was met 3 vrienden uit, rond half 3 verlieten ik en RJ de kroeg, de andere twee stonden nog in de rij om hun jas te halen ofzo. Kwamen er ook zo aan.
Wat bleek: RJ's fiets was gejat. Hij was straalbezopen en flink pissig, het was een dure fiets. Hij was zo dom geweest om zijn sleutel(bos) erin te laten zitten. Dus z'n oog valt op een ouwe zwarte fiets met een slot waarvan hij dacht dat hij het kon opentrappen. Hij nam de fiets mee in een steegje en ging tekeer op het slot. Ik wou er niks mee te maken hebben, kon hem niet tegen houden, dus ik fietste weer naar de ingang van de kroeg. Wat we toen niet wisten, was dat hij de fiets van die andere vriend van ons aan het stelen was. Die op dat moment naar buiten liep, en erachter kwam dat zijn fiets was gejat. RJ was het niet gelukt om het slot open te trappen en liet die fiets liggen in het steegje. Uiteindelijk, anderhalf uur later, toen iedereen wel naar huis was en er nog een handjevol goed beveildigde fietsen stonden, kwam RJ met het idee: "tja er ligt nog een fiets in een steegje.. die kunnen we samen wel proberen open te krijgen".
Stonden ze samen op dat slot te trappen.. Die fiets al half naar de klote. Bedenkt die ene gast... He wacht eens. *stopt zijn sleutel in 't slot*. Die blik op hun hoofden was gewoon geweldig.
Dit zal wel saai zijn als je het zo leest. Maar het was gewoon prachtig als je erbij was. Oh en trouwens ik keur het jatten van fietsen niet goed, voordat iemand daar weer over begint te zeiken. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 20 Okt 2006 13:56 Onderwerp:
| |

|
Prachtig
Hoor net dat de fiets van een vriend van me ook gejat is gisteren. Moest een flink eind naar huis lopen. Kutstreken zijn t. |
|
Terug naar boven |
|
|
P-Bwoy |
Geplaatst: 20 Okt 2006 14:13 Onderwerp:
| |

|
Moet je geen 16 zijn om in het café te mogen? |
|
Terug naar boven |
|
|
Erik_ |
Geplaatst: 20 Okt 2006 14:53 Onderwerp:
| |

|
Ja. Ik ben al een tijd 14 maar ik lijk 16, dus ik kom er gewoon in.
Of sloeg dat niet op mij. |
|
Terug naar boven |
|
|
Neerhof |
Geplaatst: 20 Okt 2006 15:25 Onderwerp:
| |
|
Eer ik schreef: | Ik had laatst wel iets raars meegemaakt. Ik was met 3 vrienden uit, rond half 3 verlieten ik en RJ de kroeg, de andere twee stonden nog in de rij om hun jas te halen ofzo. Kwamen er ook zo aan.
Wat bleek: RJ's fiets was gejat. Hij was straalbezopen en flink pissig, het was een dure fiets. Hij was zo dom geweest om zijn sleutel(bos) erin te laten zitten. Dus z'n oog valt op een ouwe zwarte fiets met een slot waarvan hij dacht dat hij het kon opentrappen. Hij nam de fiets mee in een steegje en ging tekeer op het slot. Ik wou er niks mee te maken hebben, kon hem niet tegen houden, dus ik fietste weer naar de ingang van de kroeg. Wat we toen niet wisten, was dat hij de fiets van die andere vriend van ons aan het stelen was. Die op dat moment naar buiten liep, en erachter kwam dat zijn fiets was gejat. RJ was het niet gelukt om het slot open te trappen en liet die fiets liggen in het steegje. Uiteindelijk, anderhalf uur later, toen iedereen wel naar huis was en er nog een handjevol goed beveildigde fietsen stonden, kwam RJ met het idee: "tja er ligt nog een fiets in een steegje.. die kunnen we samen wel proberen open te krijgen".
Stonden ze samen op dat slot te trappen.. Die fiets al half naar de klote. Bedenkt die ene gast... He wacht eens. *stopt zijn sleutel in 't slot*. Die blik op hun hoofden was gewoon geweldig.
Dit zal wel saai zijn als je het zo leest. Maar het was gewoon prachtig als je erbij was. Oh en trouwens ik keur het jatten van fietsen niet goed, voordat iemand daar weer over begint te zeiken. |
Haha geweldig verhaal.  |
|
Terug naar boven |
|
|
ikkevincent |
Geplaatst: 20 Okt 2006 15:50 Onderwerp:
| |

|
wij haden vanochtend vrij, dat betekend dat er standaart 2 jongens met een kater op school komen, samen zuipen etc. was er gisteravond 1 zo lam dat hij kotsend in het bad in slaap gevallen was  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5 Volgende |