Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende  
AltairJack BerichtGeplaatst: 14 Aug 2012 20:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Toch cod. Maar de graphics zijn echt slecht, en maar 4 tegen 4?? :/

Lijkt een uitgeklede versie te worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 14 Aug 2012 20:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Sony GamesCom>hele E3
Terug naar boven
AltairJack BerichtGeplaatst: 14 Aug 2012 20:17    Onderwerp: Reageren met citaat

E3 was inderdaad niks nieuws. Watch Dogs was echt de enige nieuwe aankondiging.
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 14 Aug 2012 20:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Grafisch zag het er redelijk uit hoor, zeker voor een handheld
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 14 Aug 2012 20:21    Onderwerp: Reageren met citaat

TearAway Me so hyped. Me so wantz. Puppeteer ziet er ook goed uit. Verder ben ik blij met de Cross buy PS (retail) games. Killzone Vita zag er goed uit. Hetzelfde geldt voor ACIII:L. En eindelijk komt Plus ook beschikbaar op de Vita! Hopelijk komt daarmee gelijk een makkelijke manier om je savefiles te back-uppen.
Terug naar boven
Codewarrior BerichtGeplaatst: 14 Aug 2012 20:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Dan heb je Killzone Vita niet gezien, die zag er 100x beter uit.
Terug naar boven
AltairJack BerichtGeplaatst: 14 Aug 2012 20:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Waar waren God of War en GT voor de Vita? Of Tekken of Soul Calibur?

Dat zijn de echte playstation titels...

Een Playstation zonder GT, Tekken of Soul Calibur is geen playstation. Hoop dat ze deze titels niet vergeten te maken.
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 14 Aug 2012 20:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

AltairJack schreef:

Ben net te laat, iemand gifs of nog een video ergens?
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 14 Aug 2012 20:26    Onderwerp: Reageren met citaat

hier worden nog trailers herhaald en komt zo Q&A http://gamescom.eu.playstation.com/
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 14 Aug 2012 20:26    Onderwerp: Reageren met citaat

@Altair

Die games zijn niet zo snel te maken. Dat duurt jaren. Daar komt bij dat zowel Tekken als SC niet van Sony zijn en ze dus of een deal moeten kunnen sluiten voor een exclusive game of moeten wachten op een multiplatfrm game.

@Gezer idd. CoD zag er niet overweldigend uit.
Terug naar boven
AltairJack BerichtGeplaatst: 14 Aug 2012 20:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Mafusto schreef:
@Altair

Die games zijn niet zo snel te maken. Dat duurt jaren. Daar komt bij dat zowel Tekken als SC niet van Sony zijn en ze dus of een deal moeten kunnen sluiten voor een exclusive game of moeten wachten op een multiplatfrm game.

@Gezer idd. CoD zag er niet overweldigend uit.

GT 5 poort, Soul Calibur 5 broken Destiny, Tag 2 Vita kan heel gemakkelijk aangekondigt worden voor dit jaar. Alleen nieuwe GoW duurt lang in dit geval, maar op zich kunnen ze GoW Ascensions ook voor de vita doen met crossbuy.
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 14 Aug 2012 20:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Redneckerz schreef:
AltairJack schreef:

Ben net te laat, iemand gifs of nog een video ergens?

Ik heb de CoD trailer
http://www.youtube.com/watch?v=a7jloeIy64M
Terug naar boven
Codewarrior BerichtGeplaatst: 14 Aug 2012 20:37    Onderwerp: Reageren met citaat

CoD zal er zeker tof uitzien op de Vita scherm.
Terug naar boven
Codewarrior BerichtGeplaatst: 14 Aug 2012 20:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Ziet er zeker niet verkeerd uit

Terug naar boven
AltairJack BerichtGeplaatst: 14 Aug 2012 20:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Ziet er zeker niet verkeerd uit

Volgens mij heb ik een ander trailer gezien dan. Cod Dec ziet er ongelooflijk generiek uit. De zoveelste Cod met alleen 8 player mp. Graphics zien er zo 2008 uit, dat terwijl we aan next gen leunen.
Terug naar boven
Codewarrior BerichtGeplaatst: 14 Aug 2012 21:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Leuk dat je mij quote van het Remember Me topic, maar het is misplaatst lol.

Ik praate over de graphics van CoD Vita en Remember Me in het algemeen.

Dit gaat er zeker niet slecht uitzien op een 5" scherm.

Laatst aangepast door Codewarrior op 14 Aug 2012 21:13; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 14 Aug 2012 21:12    Onderwerp: Reageren met citaat

De graphics zien er volgens jou uit als een 2008 consolegame

Niet slecht als je bedenkt dat het een handheld is

Vind het er goed uitzien (wel iets minder dan KZ M) (oke een stuk)
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 14 Aug 2012 22:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

AltairJack schreef:
Waar waren God of War en GT voor de Vita? Of Tekken of Soul Calibur?

Dat zijn de echte playstation titels...

Een Playstation zonder GT, Tekken of Soul Calibur is geen playstation. Hoop dat ze deze titels niet vergeten te maken.
\
Ach man ga even een eind fietsen. Je hebt AC3 Liberation, Je hebt een Killzone, en een COD. Dat is best wel hardcore. En Remember Me.

Die titels komen er heus wel een keer. Maar ze moeten ergens beginnen om die Vita aantrekkelijk te maken..

the_dan schreef:

Ik heb de CoD trailer
http://www.youtube.com/watch?v=a7jloeIy64M

Niet slecht, beter dan Resistance maar ver onder Killzone. Hopelijk wordt hier nog aan gepolijst!

the_dan schreef:
De graphics zien er volgens jou uit als een 2008 consolegame

Niet slecht als je bedenkt dat het een handheld is

Vind het er goed uitzien (wel iets minder dan KZ M) (oke een stuk)

Ik wil het net zeggen. Het is een handheld mensen. Zelfs COD Declassified ziet er al beter uit dan Nova 3 op IOS. Je krijgt 1st gen X360 graphics op een handheld, en nog lopen mensen te zagen dat het er shit uit ziet, hou toch op.

Al moet ik wel zeggen dat COD wel erg eentonig eruit ziet, minus de lichteffecten.
Terug naar boven
Codewarrior BerichtGeplaatst: 14 Aug 2012 23:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Idd rednek: vergelijk dit maar eens met een CoD 3 op 360 bijvoorbeeld. Qua gfx zelfde imo
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 15 Aug 2012 00:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Gezer schreef:
Idd rednek: vergelijk dit maar eens met een CoD 3 op 360 bijvoorbeeld. Qua gfx zelfde imo

De pest is wel dat het door Nihilistic gemaakt word en dat het dus wss dezelfde engine als Burning Skies gebruikt, alleen iets opgepoetst.

Je kan het al zien in de trailer, sommige stukken hebben geweldige licht en schaduw effecten, en sommige stukken zien er bijkans uit als een PSP titel.

Ben wel benieuwd of dit 60 fps is. Als Bioshock nou ook nog eens dit jaar footage laat zien, dan ga ik wel in 2013 aan de Vita, en dan alle shooters aanschaffen.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 15 Aug 2012 01:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Coordeel aan CoD is wel dat de gameplay echt fijn moet zijn. Dit was het enige aspect van BS dat goed was. Ik denk jammer genoeg wel dat CoD dezelfde eigenschappen gaat krijgen.

@Altair
Ports van oude games doen een console/handheld niet verkopen. Alleen Tekken zou dus een optie zijn. Waarom daar geen port van gemaakt wordt, begrijp ik niet. Maar dan heb ik alsnog liever een originele tekken. Die op de PSP was echt geweldig.
Terug naar boven
AltairJack BerichtGeplaatst: 15 Aug 2012 08:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Mafusto schreef:
Coordeel aan CoD is wel dat de gameplay echt fijn moet zijn. Dit was het enige aspect van BS dat goed was. Ik denk jammer genoeg wel dat CoD dezelfde eigenschappen gaat krijgen.

@Altair
Ports van oude games doen een console/handheld niet verkopen. Alleen Tekken zou dus een optie zijn. Waarom daar geen port van gemaakt wordt, begrijp ik niet. Maar dan heb ik alsnog liever een originele tekken. Die op de PSP was echt geweldig.

GT, Tekken en SC moeten wel poorts zijn.... racers/fighters, daar kun je geen originele games van maken.
Die op de PSP waren ook poorts van tekken 5 en SC 4. GT PSP was ook een poort van 4.

Verder lol, Nihilistic maakt ook cod, means confirmed to suck. Daarom zag het eruit als een ripoff van de slechte onoriginele generieke Resistance, zelfs de multiplayer is 1 op 1 overgenomen zo te zien.
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 15 Aug 2012 11:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

AltairJack schreef:

GT, Tekken en SC moeten wel poorts zijn.... racers/fighters, daar kun je geen originele games van maken.
Die op de PSP waren ook poorts van tekken 5 en SC 4. GT PSP was ook een poort van 4.

Jij bent ook niet gauw blij te maken he?

Citaat:
Verder lol, Nihilistic maakt ook cod, means confirmed to suck. Daarom zag het eruit als een ripoff van de slechte onoriginele generieke Resistance, zelfs de multiplayer is 1 op 1 overgenomen zo te zien.

Nihilistic aan het roer betekent wel dat de kans best groot is dat ze het verprutsen.. maar ze krijgen van mij wel een tweede kans hoor

Nog iets... waarom loop je niet te bitchen over KZ:M ? Omdat er niks over te bitchen valt ofzo?
Terug naar boven
AltairJack BerichtGeplaatst: 15 Aug 2012 11:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Lol, voor het eerst dat Killzone potentieel beter kan worden dan COD.

Ze hadden COD moeten porten, inplaats van een middelmatige ontwikkelaar een originele deel laten te maken. Zelfs de WII versies van COD zijn niet zo uitgekleed.

Dus tot zover is alleen de Media Molecule game, een exclusieve topper met een topontwikkelaar achter zich voor de vita.
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 15 Aug 2012 11:48    Onderwerp: Reageren met citaat

AltairJack schreef:
Lol, voor het eerst dat Killzone potentieel beter kan worden dan COD.

Ze hadden COD moeten porten, inplaats van een middelmatige ontwikkelaar een originele deel laten te maken. Zelfs de WII versies van COD zijn niet zo uitgekleed.

Dus tot zover is alleen de Media Molecule game, een exclusieve topper met een topontwikkelaar achter zich voor de vita.

Pff, je vergeet guerrilla games
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 4 van 5

Ga naar: