Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5 Volgende
|
Mafusto |
Geplaatst: 10 Mei 2011 10:09 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 10 Mei 2011 10:12 Onderwerp:
| |

|
Helemaal afgekraakt valt ook wel mee. Er zijn een paar bronnen die t helemaal niks vinden, maar t grootste deel is toch positief...voorlopig. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 10 Mei 2011 10:18 Onderwerp:
| |

|
Ok helemaal afgekraakt is misschien overdreven, maar die 2 en 4 komen wel hard aan. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 10 Mei 2011 10:21 Onderwerp:
| |

|
Ja de game is blijkbaar niet helemaal gepolijst. Zou er niet snel een patch komen? |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 10 Mei 2011 10:24 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Roderick schreef: | Ja de game is blijkbaar niet helemaal gepolijst. Zou er niet snel een patch komen? |
Yup, voor de blurryness en texture load-in komt binnenkort een patch voor 360.
Gametrailers geeft het een 7.9:
http://www.gametrailers.com/video/review-hd-brink/713695
Al bij al ga ik sowieso veel plezier hebben met deze game. Alleen jammer dat er maar een stuk of 8 maps zijn... Nja, hoeft ook niet meteen negatief te zijn, zolang de maps maar goed zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 10 Mei 2011 10:26 Onderwerp:
| |

|
Daarbij is een D bij mijn weten ook geen 2,5 maar eerder een 5... |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 10 Mei 2011 11:41 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
De review van Joystiq (overigens een vrij crappy site), hoef je alvast niet te lezen
ve3d.ign.com schreef: | Update: Uh oh, time for some drama boys and girls. I felt that Joystiq's Brink review was fishy, it almost came off as if it was written by someone that had spent very little time with the game. I was also pretty sure that Griffin McElroy was one of the editors that I played in the media game with. So, I decided to do a little digging, and confirmed that I had played with him while he was under his Xbox Live gamertag called "The Pencil Rain".
The kicker is Mr. McElroy has only earned a total Brink gamerscore value of 225, primarily from achievements that pretty much unlock themselves in the opening hour or two of play. I had over a couple hundred points just after the media playtest, and I'd imagine that's where he left off too. Xbox Live says he was playing Brink just a couple hours ago, yet again the value is 225. In my picture of his gamerscore details below you'll see that he hasn't completed either campaign, let alone the "what if" missions.
This puts a pretty big black mark on Joystiq's journalistic integrity in my eyes. If I had to guess the amount of time he spent playing it'd be a few hours at best, and from my point of view that's extremely unprofessional. But great job on that 2/5 score Griffin, way to shaft Splash Damage and Bethesda by putting in an absolute minimal amount of effort into your review. |
Wat een fail-reviewer. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 10 Mei 2011 12:42 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Hopelijk komen er nog wat meer fatsoenlijke reviews bij de X360-versie zodat het gemiddelde omhoog wordt getakeld. Het is wel weer best obvious dat het ietwat lage cijfer komt door twee reviews.
Maar goed, hell no dat dit me tegenhoudt van een aankoop. 70 is niet hoog, maar Brink heeft natuurlijk ook wel een beetje love-it-or-hate-itgehalte dus het zal wel helpen dat ik aan de love it-kant zit.
Waarom heeft de PS3 nog maar zo weinig reviews? Ik wist überhaupt niet dat Metacritic alleen maar de sites telde waar het expliciet op PS3 is gereviewed, hoewel dat niet meer dan logisch is. Maar goed, worden die dan allemaal vertraagd vanwege het PSN?
EDIT: Eerste vijftien minuten even gekeken, die staan hier ergens embedded tussen de tekst. Ik vind het er nog steeds heel tof uitzien, de reviewer (of wie het ook is) speelt trouwens echt als een lamzak, waardoor het spel ook niet geweldig uit de verf komt vind ik. Ik vind de HUD ook mooi, behalve dat er een levensbalkje boven het hoofd van vijanden staat vind ik eigenlijk jammer. En de AI is wel typisch zo'n dit-is-eigenlijk-een-multiplayer-game-AI
Verder wel tof, het level waar ze op het laatst zijn is ook hartstikke tof, dan loop je door zo'n gang met water eromheen (net als in de dierentuin ), echt heel mooi weergegeven met weerspiegelingen op de grond enz.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 10 Mei 2011 18:16 Onderwerp:
| |

|
MaartenL schreef: | Roderick schreef: | Ja de game is blijkbaar niet helemaal gepolijst. Zou er niet snel een patch komen? |
Yup, voor de blurryness en texture load-in komt binnenkort een patch voor 360.
Gametrailers geeft het een 7.9:
http://www.gametrailers.com/video/review-hd-brink/713695
Al bij al ga ik sowieso veel plezier hebben met deze game. Alleen jammer dat er maar een stuk of 8 maps zijn... Nja, hoeft ook niet meteen negatief te zijn, zolang de maps maar goed zijn. |
Wat gametrailers vindt is irrelevant. Zij hebben zo veel fails gemaakt dat het echt niet meer serieus te nemen is.
Toch maak ik me een beetje zorgen om de game. ET QW werd namelijk wel goed ontvangen. Ik denk dat ik mijn aankoop dus toch nog even uitstel op zijn minst tot er fatsoenlijke, betrouwbare PC reviews zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mitch |
Geplaatst: 10 Mei 2011 22:53 Onderwerp:
| |
|
Jongens jongens, jullie hoeven echt niet bang te zijn voor een miskoop.
Ik heb hem zelf al binnen, op de ps3 helaas. Ja ik zeg nog helaas vanwege de afwezigheid van PSN. Maar het spelt ziet er superstrak uit, het geluid is heel erg lekker. Het Smart systeem werkt ongelooflijk soepel en de game speel hierdoor gewoon superfijn.
De customization is gewoon ook genieten, ik weet het ik roep nu alleen maar positiviteit op. Maar ik heb op enkele texture laad fouten en een dramatische AI (bots) weinig negatiefs te vertellen. Het moet wel echt in multiplayer worden gespeeld met headsets aan, nou dan kun je echt optimaal genieten.
Overigens zitten er ook challenges in die erg tof zijn |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 10 Mei 2011 23:00 Onderwerp:
| |

|
6/10 van IGN. Niet erg vet. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mitch |
Geplaatst: 10 Mei 2011 23:05 Onderwerp:
| |
|
Doordat de site IGN zegt: het spel is niet goed, is het ook zo? Als iemand zegt cola is niet lekker, vind je dat dan ook? Over smaak valt niet te twisten, daarom zou ik zorgen dat je eerst de kans krijgt om het te spelen om er zelf achter te komen. Afgaan op enkel een recensie vind ik niet voldoende. Natuurlijk heb ik in mijn vorige bericht ook wat zaken aangeprezen, maar zoals ik bedoel is dat ook heel subjectief. Gewoon even langs de gamemania gaan en vragen of je Brink mag testen. |
|
Terug naar boven |
|
|
lpds |
Geplaatst: 10 Mei 2011 23:08 Onderwerp:
| |

|
Er is meer dan IGN. Brink wordt over het algemeen goed ontvangen volgens mij.
Eurogamer - 8/10
"...an exceptional team shooter, smart, supremely well balanced and with a unique, exciting art style"
Official Xbox Magazine UK (June issue) - 4 Stars
"A meticulously designed Live shooter"
Front Towards Gamer - 9.0 ("Amazing")
"...a brilliant departure from the run of the mill shooters out there."
Xbox 360 Achievements - 8/10 ("Great")
"...it hits the ground running and then beats you in the face with awesomeness every step of the way."
The Sixth Axis - 9/10
"Brink has massive potential."
MSN - 8/10
"...there's a lot to love about Brink."
IncGamers - 8.8
"A refreshing and detailed experience that rewards intelligence and team work."
Videogamer.com - 8/10
"Splash Damage achieves the impossible: a game that feels fresh in the stalest of genres."
Gamona - 87 - (Gold Award, Design Award, Multiplayer Award)
"If you even have the faintest interest in team-based shooters, you can't get past this one"
The Guardian - 4 stars
"Brink deserves to be ranked among the finest co-op games available."
spieletipps - 88
"This is what the genre needs."
Gamers Global - 9.0
"The surprisingly smart AI is probably the best in the shooter genre."
The Gamers Paradise - 10/10
"An immensely fun and fast-paced action FPS"
NowGamer - 8.3
"unique, compelling and intelligently designed"
Computer & Video Games - 8/10
"...you'll become hopelessly addicted to its brand of co-operative, class-based multiplayer action."
GamersNet - 8.9
"a wonderful shooter that makes cooperation fun" |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 10 Mei 2011 23:20 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Jeetje, iedereen hecht wel heel veel waarde aan IGN hè? Kom op, zoals hierboven wordt gezegd is er meer dan IGN. Goed, IGN is een grote speler in gamesites, maar toch. Van de 'mindere' sites blijkt dat ze het allemaal een prima spel vinden, op enkele uitzonderingen na.
Ik moet toegeven, 'slechte' reviews (het is eigenlijk al lachwekkend dat in de game-industrie een 7/10 gemiddeld 'slecht' is) zijn altijd wel wat verontrustend, maar het gaat toch uiteindelijk om je eigen smaak. En hoe origineler het spel, hoe meer je mening uitmaakt vind ik zelf. Daarnaast is Brink een aardig gewaagd spel qua alles, wat te vaak afgestraft wordt in deze industrie en met spellen waar meer nieuwe ideeën in zitten worden ook sneller fouten gemaakt.
De kans bijvoorbeeld dat CoD-ontwikkelaars na 4 delen die hetzelfde zijn als CoD4 nog nieuwe fouten maken is heel klein omdat ze al vier delen op dezelfde engine werken en ze verder ook geen gewaagde keuzes nemen. Bij iets als Brink kan het fout liggen in AI, in balans, in replaywaarde... Dat heb je gewoon met nieuwe ideeën. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 11 Mei 2011 00:43 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Lol, grote waarde aan IGN
Dat is nu echt gewoon een site waar ik enkel en alleen naar toe surf om screenshots te checken, of filmpjes.
Qua reviews heeft IGN al lang geleden bij mij afgedaan. Ze volgen gewoonweg de grote massa: games die een beetje van de norm afwijken worden letterlijk bezeikt maar games die de stroom volgen worden de hemel ingeprezen.
Al mijn vrienden verklaarde me gek vanwege de score die ik aan Section 8 gaf maar eens ze bezig waren met de game, vonden ze de score wel kloppen en zelfs nu zijn ze bezig met Section 8: Prejudice.
Reviewers binden zich qua cijfers al te vaak aan 'wat zou de massa dit spel geven' en dat kwetst de ontwikkelaars die niet om het jaar een haast identieke game uitgeven. Jammer... |
|
Terug naar boven |
|
|
zie sang |
Geplaatst: 11 Mei 2011 01:10 Onderwerp:
| |

|
punt1 - PS3 is mooier
punt 2 - Het blijkt dus niet om een topgame te gaan .
punt 3 - De Amerikanen hebben hem al en gelijk welke Amerikaanse site heeft klachten ,
pop-up on 360 en als je traag draait met u gezicht naar de grond zie je de grond beetje bij beetje van wazig blur naar normaal zicht verspringen .
Dus ik had nog op de single player gehoopt maar nada .
Ook een van de grote minpunten is dat je 2 keuzes hebt zoals Campian en multiplayer mode , bij campian speel je alleen of in co-op en kunt u niet naadloos naar multiplayer overschakelen . |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 11 Mei 2011 01:24 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
zie sang schreef: | punt1 - PC is het mooist |
Fix'd.
zie sang schreef: | punt 2 - Het blijkt dus niet om een topgame te gaan. |
Persoonlijke meningen. Ik ben heel het hide-and-seek gedoe van CoD kotsbeu en het cloak-and-shoot punt van Crysis 2 kon me nog geen 3 uur bezig houden. BRINK is objective based en leunt meer aan bij klassieke shooters (waar 1 hit kills niet mogelijk zijn).
En Amerikaanse sites zijn niet allemaal negatief, er zijn er enkele negatieve tussen (waaronder joystiq, waarbij de reviewer maar slechts een uur of twee in de game heeft gestoken) maar er zijn meer positieve reviews, dan negatieve...
Blabla X360 shit, who gives a flying f*ck. Wil je zeiken over superioriteit? Haal dan een degelijke PC.
En Campaign? W..T..F? De ontwikkelaars hebben niet vaak genoeg kunnen verkondigen dat het vooral om de multiplayer draait, en daar zijn zelfs de negatieve reviews positief over...
Co-op? Don't care... Ik ram 1x door die campagne zoals bij elke shooter en schakel gelijk over naar waar de focus ligt: multiplayer. Voor coop doe ik niet eens moeite... |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 11 Mei 2011 09:05 Onderwerp:
| |

|
Zie sang is te dom om over dit soort onderwerpen te praten. Door personen zoals hem zie ik de PS3/Sony zo graag falen. Jammer dat de PS community zoveel trieste personen heeft zoals hij. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mitch |
Geplaatst: 11 Mei 2011 09:39 Onderwerp:
| |
|
MaartenL schreef: | zie sang schreef: | punt1 - PC is het mooist |
Fix'd.
zie sang schreef: | punt 2 - Het blijkt dus niet om een topgame te gaan. |
Persoonlijke meningen. Ik ben heel het hide-and-seek gedoe van CoD kotsbeu en het cloak-and-shoot punt van Crysis 2 kon me nog geen 3 uur bezig houden. BRINK is objective based en leunt meer aan bij klassieke shooters (waar 1 hit kills niet mogelijk zijn).
En Amerikaanse sites zijn niet allemaal negatief, er zijn er enkele negatieve tussen (waaronder joystiq, waarbij de reviewer maar slechts een uur of twee in de game heeft gestoken) maar er zijn meer positieve reviews, dan negatieve...
Blabla X360 shit, who gives a flying f*ck. Wil je zeiken over superioriteit? Haal dan een degelijke PC.
En Campaign? W..T..F? De ontwikkelaars hebben niet vaak genoeg kunnen verkondigen dat het vooral om de multiplayer draait, en daar zijn zelfs de negatieve reviews positief over...
Co-op? Don't care... Ik ram 1x door die campagne zoals bij elke shooter en schakel gelijk over naar waar de focus ligt: multiplayer. Voor coop doe ik niet eens moeite... |
Helemaal mee eens |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 11 Mei 2011 17:49 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
jerfo |
Geplaatst: 11 Mei 2011 18:59 Onderwerp:
| |

|
ben al bezig met brink heb alleen nog coop gespeeld en de bots vind ik niet storend sommige gedeelten zijn al lastig genoeg |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 12 Mei 2011 13:36 Onderwerp:
| |

|
Is er trouwens iemand die mijn Spec Ops pre-order pack wil ruilen voor The Psycho pack? (PS3) |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 12 Mei 2011 13:59 Onderwerp:
| |

|
Scores zeggen niet veel, ik ben ook één van die voorstanders die geen scores meer wilt zien.. Dus alleen maar reviews en geen scores. Want al wat je nu krijgt is mensen die zeggen....Die game heeft een 6 gekregen dus moet hij sucken zonder ook maar enig idee waarom die bepaalde game een 6 kreeg.
Gamed zou voor de lol eens een review moeten schrijven zonder een score te geven ben benieuwd wat de reacties zijn .
Voor brink zelf heb ik geen echte interesse de reviews die las en zag maken me ook niet geïnteresseerd in de game. Het voelt allemaal maar zwak aan. 8 mp maps vind ik ook maar weinig;.... Ok ik heb mss al 25 uur in de GEOW 3 beta doorgebracht dat maar vier maps heeft maar toch =p. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 12 Mei 2011 14:40 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
konnichiwa schreef: | Gamed zou voor de lol eens een review moeten schrijven zonder een score te geven ben benieuwd wat de reacties zijn  |
Grappig, dat dacht ik daarnet ook al eens
Hoe zouden de reacties wel niet zijn als er gewoon geen score bijstaat? Ik denk dat vele nog niet zullen doorhebben dat het een review is  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 12 Mei 2011 14:57 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Het idee is interessant, maar je hebt gelijk Maarten. Ik vind het sowieso bij Gamed verschrikkelijk onduidelijk of iets een pre- of review is. Het staat alleen klein voor de kop in het artikel zelf... Ik zou dat gewoon al duidelijker aangeven in de kop in de artikelenlijst, ik ben vrijwel altijd nieuwsgieriger naar reviews dan naar previews namelijk.
Maar ik vind het een interessant idee, vooral voor love-it-or-hate-it games zoals deze denk ik wel is. Maar ook bijvoorbeeld iets als Heavy Rain, als het je ligt dan is het geweldig maar anders is er geen zak aan.
EDIT: Pre-order done. Eigenlijk is het geen pre-order meer, het is nu gewoon Voor 16:00 besteld, volgende dag in huis xD |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5 Volgende |