Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4 Volgende
|
GekooktEi |
Geplaatst: 16 Aug 2011 21:23 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Mafusto schreef: | GekooktEi schreef: | Huh, is Undead Nightmare standalone? Je runt het toch vanuit het RDR menu? |
Disc versie niet  |
Ah, dacht al dat jullie dat bedoelden. |
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 17 Aug 2011 02:56 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 17 Aug 2011 19:14 Onderwerp:
| |

|
Ik kwam nog een leuke indie game tegen genaamd Lucius. Je speelt de zoon van de duivel en moet andere bewoners van het huis 'vermoorden' door het bijvoorbeeld een ongeluk te laten lijken. Het ziet eruit als een soort mix van Hitman en de films Omen.
Citaat: | Lucius is the son of the devil who has to clear the mansion of it’s residents. To do this he must orcastrate “accidents” without anyone suspecting him of any foul play. The player starts as Lucius and must cleverly devise these incidents from simple household items. Every time he succeeds he will gain supernatural powers to help him take full control.
His growing supernatural powers may be used in various ways. He will eventually become able to control objects and people with mind power, move objects around without touching them. Lucius even has the incredible mind power to dictate weak people into causing destruction and pain.
He was born 6th of June in 1966 and when he had lived his sixth year on earth, he finally started to show signs of his true origin.
The mansion is full of unrevealed mysteries that paint a story behind the family and how it became tangled with evil, but what is already clear is that Lucifer had taken the soul of the boy and replaced it with his own blood.
http://www.rockpapershotgun.com/2011/08/17/lucius-the-pint-sized-demonic-hitman/#more-69821
http://youtu.be/FH4oCPTx7TI
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 17 Aug 2011 19:20 Onderwerp:
| |

|
En ik kwam een mooie foto tegen:
 |
|
Terug naar boven |
|
|
ace_quorthon |
Geplaatst: 17 Aug 2011 19:24 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 17 Aug 2011 19:35 Onderwerp:
| |

|
Bij die BF3 rij, daar kon ik zo naar rechts lopen, mijn VIP kaart laten zien, even wachten op de volgende speelsessie en zo naar binnen lopen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 17 Aug 2011 19:36 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Nickdhnick schreef: | Bij die BF3 rij, daar kon ik zo naar rechts lopen, mijn VIP kaart laten zien, even wachten op de volgende speelsessie en zo naar binnen lopen. |
Zo rollen wij Gameders  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 17 Aug 2011 20:43 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
EA deed speelsessies, Activision iirc niet. (Ik heb CoD niet geprobeerd, wel andere Activision, games.) Logisch ook dat de rijen bij hun korter waren. Maar was wel duidelijk, Skyrim en BF3 hadden de meest gigantische rijen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 18 Aug 2011 00:02 Onderwerp:
| |

|
Rene Groen schreef: | Nickdhnick schreef: | Bij die BF3 rij, daar kon ik zo naar rechts lopen, mijn VIP kaart laten zien, even wachten op de volgende speelsessie en zo naar binnen lopen. |
Haha, nee.
EA gaf iedereen die de Begind Closed Doors Sessie van Battlefield 3 had bijgewoond een speciale kaart waarmee je gewoon sneller naar binnen kon bij Battlefield 3 op de beursvloer.  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 18 Aug 2011 00:51 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Moet je het weer verpesten, Chris?
De foto is toch geniaal, hoe dan ook. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 18 Aug 2011 08:00 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 18 Aug 2011 11:53 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Heb je die twee van Case Kings gezien? |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 18 Aug 2011 12:07 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Christian Vuye schreef: | Rene Groen schreef: | Nickdhnick schreef: | Bij die BF3 rij, daar kon ik zo naar rechts lopen, mijn VIP kaart laten zien, even wachten op de volgende speelsessie en zo naar binnen lopen. |
Haha, nee.
EA gaf iedereen die de Begind Closed Doors Sessie van Battlefield 3 had bijgewoond een speciale kaart waarmee je gewoon sneller naar binnen kon bij Battlefield 3 op de beursvloer.  |
Joh? |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 18 Aug 2011 12:07 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Haha, nice. Wat is dat, een Murcielago? |
|
Terug naar boven |
|
|
PS3gamerXD |
Geplaatst: 18 Aug 2011 14:31 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: |
Haha, nice. Wat is dat, een Murcielago? |
Nice. Is een Aventador, de opvolger van de Murcielago. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 18 Aug 2011 14:46 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
PS3gamerXD schreef: | Haha, nice. Wat is dat, een Murcielago? |
Nice. Is een Aventador, de opvolger van de Murcielago.[/quote]
Ah, ja. Was het even kwijt, lijkt logischerwijs erg op elkaar.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 18 Aug 2011 15:49 Onderwerp:
| |

|
Verkeerde vraag, je moest eerder de vraag stellen: wie is dat?
Trouwens, het is me opgevallen dat er dit jaar meer vrouwen naar de Gamescom zijn gekomen dan vorig jaar. En de booth babes zijn er een stuk knapper geworden. Spijtig dat mijn Duits zo slecht is. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 20 Aug 2011 18:50 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 21 Aug 2011 15:42 Onderwerp:
| |

|
Pff wat een drama man die GamesCom dit jaar! Het was echt nog veeeel drukker dan vorig jaar Op een gegeven moment mochten er niet eens mensen meer binnen en stonden ze massaal in de zon te wachten zonder uitleg waarom.
Dark Souls vond ik een beetje tegenvallen (bestuurde niet fijn en irritante camera). Dragon's Dogma vond ik echt geweldig! Beetje Dark Souls light met meer actievollere/gevarieerde gameplay. End of Nations was ook een hele toffe MMORTS (van voormalig Westwood leden) die ook nog eens free 2 play wordt! PS Vita ook echt super nice apparaatje! En leuk Trion feestje na de GamesCom
Nog wat foto's geüpload voor de liefhebbers http://imageshack.us/g/687/dsc03994qv.jpg/ |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 21 Aug 2011 15:54 Onderwerp:
| |

|
@elemeNt
Anders dan DS of vond je de besturing van DS ook niks? |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 21 Aug 2011 16:04 Onderwerp:
| |

|
Ik heb Demon's Souls nooit gespeeld (shame on me ). Toen die game mijn interesse wekte was de opvolger al bekend en leek deze mij veel gaver en grootser. De DS servers zijn ook al offline. Vandaar dat ik dus gewoon op het vervolg gewacht heb.
De besturing vond ik op zo'n manier tegen vallen dat de layout onnatuurlijk aanvoelt (wat wel een kwestie van wennen is natuurlijk), het voelt gewoon niet soepel, maar houterig aan en ik had echt heel vaak dat ik op block, rollen of vierkantje drukte en het gewoon niet werkte. Daarnaast vond ik het 'aim' gedeelte gewoon slecht. Door de rotte camera is het al lastig om echt precies te mikken op je vijand, maar ik stak echt frustrerend vaak mis. Ik miste echt een soort lock systeem zoals Darksiders. Hierbij kan je op 1 vijand locken en daar omheen blijven bewegen om je zo beter op het aimen te kunnen focussen. Maja misschien heb ik die functie over het hoofd gezien door de rare button layout.
Ik wil de game dan ook zeker nog eens een keer gewoon zelf proberen door er echt even voor te gaan zitten en de controls goed door te krijgen. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 21 Aug 2011 16:11 Onderwerp:
| |

|
Ik heb trouwens nog een Owl pet code voor Rift en een Settlers Online bonus (gems volgens mij) code als iemand interesse het! |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 21 Aug 2011 16:12 Onderwerp:
| |

|
Dan zal ik als ik jouw was eerst ff DS halen. Die is nu al voor 20/25 euro te krijgen. Zelf vind ik de sfeer van DS beter dan dat wat ik nu van Dark Souls gezien heb. Verder weet ik nu dus niet of de besturing anders is dan DS. De besturing in DS was iig wel fijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
Deep_But_Stupid |
Geplaatst: 21 Aug 2011 16:41 Onderwerp:
| |

|
elemeNt schreef: | Ik heb Demon's Souls nooit gespeeld (shame on me ). Toen die game mijn interesse wekte was de opvolger al bekend en leek deze mij veel gaver en grootser. De DS servers zijn ook al offline. Vandaar dat ik dus gewoon op het vervolg gewacht heb.
De besturing vond ik op zo'n manier tegen vallen dat de layout onnatuurlijk aanvoelt (wat wel een kwestie van wennen is natuurlijk), het voelt gewoon niet soepel, maar houterig aan en ik had echt heel vaak dat ik op block, rollen of vierkantje drukte en het gewoon niet werkte. Daarnaast vond ik het 'aim' gedeelte gewoon slecht. Door de rotte camera is het al lastig om echt precies te mikken op je vijand, maar ik stak echt frustrerend vaak mis. Ik miste echt een soort lock systeem zoals Darksiders. Hierbij kan je op 1 vijand locken en daar omheen blijven bewegen om je zo beter op het aimen te kunnen focussen. Maja misschien heb ik die functie over het hoofd gezien door de rare button layout.
Ik wil de game dan ook zeker nog eens een keer gewoon zelf proberen door er echt even voor te gaan zitten en de controls goed door te krijgen. |
zou goed kunnen horen, ik dacht hetzelfde over demon's souls. de besturing vond ik ook niet zo leuk.
ik ga er eerlijk gezegd vanuit dat het gewoon bijna hetzelfde is als demons souls. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 21 Aug 2011 17:08 Onderwerp:
| |

|
elemeNt schreef: | Ik miste echt een soort lock systeem zoals Darksiders. Hierbij kan je op 1 vijand locken en daar omheen blijven bewegen om je zo beter op het aimen te kunnen focussen. Maja misschien heb ik die functie over het hoofd gezien door de rare button layout. |
Hier heb ik net overheen gelezen maar er zit wel een lock-system in. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4 Volgende |