Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  
Divine Rage BerichtGeplaatst: 25 Jul 2010 12:04    Onderwerp: Reageren met citaat

3e promotion, level 27. Gallium cross dus.

En nee, ik heb alle speedruns al. Op insane zelfs sommige. Ik moet nog die 25k kills, 100k kills, peace medic, grenadier dinges (250 kills met grenade launcher) en die computer hacker. De enige computer die werkt is de console voor de nuke in de laatste missie.

M'n SteamID is CELLShockxfx Ik zit in de Gamed group.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 25 Jul 2010 12:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Voor de mensen die van gratis houden, je kan nu Lead and Gold spelen dit weekend.

beetje offtopic maar wel leuk
Terug naar boven
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 25 Jul 2010 13:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Divine Rage schreef:
3e promotion, level 27. Gallium cross dus.

En nee, ik heb alle speedruns al. Op insane zelfs sommige. Ik moet nog die 25k kills, 100k kills, peace medic, grenadier dinges (250 kills met grenade launcher) en die computer hacker. De enige computer die werkt is de console voor de nuke in de laatste missie.

M'n SteamID is CELLShockxfx Ik zit in de Gamed group.

Oh ik ging uit van 10 promoties... Nouja, dan ben ik nu bijna halverwege

Peace Medic lukte bij mij ook alleen in de laatste missie. Maar dat kan aan mijn group hebben gelegen want die faalden gewoon niet zo hard dat ze veel damage kregen (je moet immers 300 punten healen). Maargoed op insane zal dat wel te doen zijn voor je
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 25 Jul 2010 13:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb de moeite gewoon nog niet echt gedaan. tot nu toe een keer serieus geprobeerd. Maarja, dat was in de eerste missie toen ik alleen maar gewoon healde wanneer m'n teammates elkaar weer eens in de fik zette.

Het is op zich makkelijk te doen hoor. Maar alleen melee gebruiken op insane is erg moeilijk te doen. Zó veel parasites kan ik niet aan met m'n powerfist.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 3

Ga naar: