Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende  
Kenobixios BerichtGeplaatst: 23 Feb 2011 09:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Wie heeft de demo al gespeeld?

DA2 word een heerlijk spel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Divine Rage BerichtGeplaatst: 23 Feb 2011 10:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Nog 10 minuten en dan heb ik em binnen. Zit wel op school, dus weet niet of ik em meteeng ga spelen.

EDIT:
Oke. Die gameplay is echt kick-ass.
Terug naar boven
Kenobixios BerichtGeplaatst: 23 Feb 2011 10:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Je moet nu op A drukken voor iedere aanval.
Bij deel 1 maar een maal en dan viel je aan totdat de vijand dood was.
Kreeg soms echt de zenuwen dat het zo lang leek tussen twee aanvallen.

Nu heb je meer het gevoel dat ji je personage bedient en niet alleen commandeert.

De mage is ook leuker geworden om te spelen, de standaart aanval is pakken verbetert.

Was het al maar 11 maart (maar niet te vlug ben awakening nog an het spelen)
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 23 Feb 2011 11:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik speel op de PC, en heb net een beetje met de rogue zitten spelen. Dat is echt veel veel leuker te spelen. Je hebt echt controle over je karakter.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 23 Feb 2011 12:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Vandaag de demo eens proberen op de PC en de PlayStation 3. Heb gehoord dat ze een beetje gelijkheid willen tussen de verschillende platformen, maar volgens mij blijft de PC hét platform bij uitstek voor zulke games.
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 23 Feb 2011 21:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Heb vandaag de demo gespeeld op m'n PC, maar het viel me wat tegen. De omgevingen waren tamelijk saai evenals de omgeving. Ik wacht in ieder geval af, zeker grafisch had de game wel een stuk meer aantrekkingskracht mogen hebben.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 23 Feb 2011 21:45    Onderwerp: Reageren met citaat

ben bezig met de demo te downloaden van PSN... gaat trager dan normaal :S

Heb overigens het origineel nooit gespeeld!
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 23 Feb 2011 22:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Deze game verdient waarschijnlijk de award voor lelijkste game ever.
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 24 Feb 2011 01:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja, de demo is echt bij lange na niet zo mooi als Origins was... De gameplay, vooral met de rogue, is echt tof hoor.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 24 Feb 2011 07:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Ah, ik vind het nieuwe grafische stijltje zeker iets hebben. Had de demo vorig jaar als gezien tijdens een Behind Closed Doors Sessie van EA op de GamesCom, maar nu kan ik hem eindelijk spelen. Op de PC is het een echte point&click RPG, en de omzetting naar de consoles is ook erg leuk gedaan. Ik kijk er naar uit!
Terug naar boven
Kenobixios BerichtGeplaatst: 24 Feb 2011 08:07    Onderwerp: Reageren met citaat

De gameplay is pakken beter geworden, en de dialogen heerlijk (ben echt fan van het bioware wiel)

Qua uiterlijk zijn sommige dingen inderdaad lelijker geworden.
Die darkspawn zien er raar uit en de omgevingen zijn wat kaal (nu vlucht je wel van een afgebrande stad naar de wildernis)

hopelijk wordt dat allemaal iets mooer in de volledige game.

De personages zien (buiten de darkspawn) zien er dan weer pakken beter uit.

Maar dit wordt sowieso een fantastische game
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 24 Feb 2011 12:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Inderdaad, binnenkort maar eens een pre-order plaatsten. Enkel twijfel ik of ik voor de PS3 of 360 versie moet gaan. Misschien beter een vergelijking op Digital Foundry afwachten.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 24 Feb 2011 17:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Nice fail Bioware.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 24 Feb 2011 17:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Pff ligt het er aan dat ik een Dragon Age noob ben of is die ps3 demo best pittig? Ik kom gewoon niet voorbij de 2e keer dat je die grote badguy (van het plaatje hierboven in de post van Robert) met nog een heleboel van die normale tegen komt. Mijn party gaat heel snel dood en in me eentje kan ik het ook niet aan In je inventory kan je ook niks aanpassen.. dus dat schiet ook al niet op. Ik speelde als male warrior.

Verder is het inderdaad grafisch niet echt mooi tot af en toe gewoon lelijke textures en harde hoeken. De sfeer en het thema met draken vind ik wel tof en als ik me er wat in verdiep zodat ik niet weer 2x kansloos verlies tegen die grote vijand kan ik deze titel wel leuk gaan vinden.

@Robert, Ik speelde net op mijn ps3, maar dat zag er zeker beter uit dan die onderste screen haha. Misschien zijn dat pics van de pc versie op minimale systemen ofzo?
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 24 Feb 2011 18:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Je kan de game op pauze zetten, hé! Verwissel ook van party member, zodat je mage zich niet in een 'close encounter' bevindt waar normaal gezien je warrior moet staan. Oh, en doe zeker de level ups! Die had ik in mijn eerste playthrough over het hoofd gezien. En de laatste tip: gebruik potions om de health van je party op peil te houden.

Ik heb hem daarnet ook even uitgespeeld met een male mage, en vond het zelfs stukken leuker dan gisteren, met de male warrior. Ten opzichte van de eerste Dragon Age is natuurlijk de combat gewoon vele malen beter, en ook de toevoeging van het dialogue wheel is gewoon top! Toen BioWare de game aankondigde enkele maanden geleden, dacht ik dat het met Dragon Age 2 in de voetsporen van Mass Effect 2 zou treden en er minder diepgang zou zijn. Niets van waar! Voldoende menu's en skill trees waar elke RPG gamer van droomt!

Goed, de graphics van de eerste Dragon Age waren misschien beter (ook op de consoles), maar dan had je enorm veel last van framedrops. BioWare heeft deze keer meer gekozen voor een artistieke-cartoony look, waardoor de consoles hem op een deftige framerate kunnen draaien. En op de PC heb je een DirectX 11 kaart nodig om hem op het hoogste te kunnen draaien. Dus je vergelijking gaat niet op Robert. Jij toont een screenshot waar inderdaad de settings op Low staan, en zonder Anti-Aliasing. Want op zowel de consoles als op een goede PC ziet het er stukken beter uit.

Ik vind de demo echt enorm vet, en kijk uit naar de release. Hopelijk duurt de game iets langer dan de 30uur die ik over beide Mass Effect delen heb gedaan. En als dat het geval is, heb je voor mij al een persoonlijke GOTY kandidaat.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 24 Feb 2011 18:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
[img][/img]
Nice fail Bioware.

Lol, dat is best sad...
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 24 Feb 2011 19:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Paintskillz schreef:
Robert schreef:
[img][/img]
Nice fail Bioware.

Lol, dat is best sad...

Zijn dat serieus screens van 1 en 2? Lol.
Terug naar boven
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 24 Feb 2011 19:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb ook de demo kunnen spelen... maar ben best teleurgesteld. Het is te veel "geconsoliseerd" en het is net alsof Bioware het idee van "de spirituele opvolger van BG" in de vuilnisbak heeft gegooid.

Niet onverwacht, maar ik vind het jammer. Denk dat de hoogtij-jaren van Bioware gedaan zijn (in mijn ogen)...

maar dat is mijn mening erover.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 24 Feb 2011 19:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Op de PC is de gameplay van Dragon Age: Origins toch grotendeels bewaard gebleven?

Oh, en als je het nog niet doorhad: de dagen van complexe games die enkel door 1% van de gamende bevolking worden gesmaakt, zijn voorbij.

@Ei, Skill: Die screenshots vertegenwoordigen echt niet de echte in-game graphics, hoor. Je mag die vergelijking met een korreltje zout nemen.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 24 Feb 2011 19:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Je kan de game op pauze zetten, hé! Verwissel ook van party member, zodat je mage zich niet in een 'close encounter' bevindt waar normaal gezien je warrior moet staan. Oh, en doe zeker de level ups! Die had ik in mijn eerste playthrough over het hoofd gezien. En de laatste tip: gebruik potions om de health van je party op peil te houden.

Maar ik wil helemaal niet met andere party memebers spelen... ik kies niet voor niets om de warrior class te nemen Dat van het levelen wist ik inderdaad niet en ook niet dat je party members kon healen haha. Misschien moet ik toch eens switchen dan.

Vind het ook wel minder dat de camera niet automatisch meebeweegt tijdens het vechten. Tijdens het exploren is dat niet erg want dan heb je je duim toch al op het pookje.
Terug naar boven
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 24 Feb 2011 20:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Op de PC is de gameplay van Dragon Age: Origins toch grotendeels bewaard gebleven?

Gebrek aan isometrische camera alleen al verzwakt de gameplay en de tactiek aanzienlijk.

Citaat:
Oh, en als je het nog niet doorhad: de dagen van complexe games die enkel door 1% van de gamende bevolking worden gesmaakt, zijn voorbij.

En dat is heel jammer. Tegenwoordig moeten we allemaal met het handje gedragen worden. Zo leuk is dat niet meer hoor. Sommige gamers willen gewoon een uitdaging, dat is nu ver te zoeken, het gaat bijna automatisch tegenwoordig.

Zo complex zijn Baldur's Gate 1 en 2 trouwens niet, je hebt gewoon geduld nodig en de mechanieken begrijpen. Ik denk dat die 2 dingen geen probleem zouden moeten zijn voor de meeste mensen, anders speel je volgens mij het verkeerde genre.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 24 Feb 2011 20:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Deep_But_Stupid schreef:
Gebrek aan isometrische camera alleen al verzwakt de gameplay en de tactiek aanzienlijk.

Is die dan niet aanwezig? Ik dacht van wel, misschien beperkter, maar ik herriner me dat BioWare vorig jaar achter gesloten deuren Dragon Age II toonde op de GamesCon. En toen had de PC versie wel degelijk een (beperkt) isometrisch perspectief.

Misschien enkel afwezig in de demo, net zoals de DirectX 11 features?
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 24 Feb 2011 20:35    Onderwerp: Reageren met citaat

In ieder geval, interessant artikel:
http://www.ripten.com/2011/02/23/all-fan-fears-of-dragon-age-2-becoming-%E2%80%9Cdragon-effect%E2%80%9D-assuaged/
Terug naar boven
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 24 Feb 2011 20:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Deep_But_Stupid schreef:

Is die dan niet aanwezig? Ik dacht van wel, misschien beperkter, maar ik herriner me dat BioWare vorig jaar achter gesloten deuren Dragon Age II toonde op de GamesCon. En toen had de PC versie wel degelijk een (beperkt) isometrisch perspectief.

Misschien enkel afwezig in de demo, net zoals de DirectX 11 features?

Het zit er niet in, dat werd door de makers bevestigd volgens mij.

Dat vind ik maar een klotestreek. De console-versies verbeteren, volkomen oké, heb daar geen enkel probleem mee. Maar zo een belangrijke feature van de PC-versie dan verwijderen, dat gaat er een beetje over.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 24 Feb 2011 20:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
There appeared to be a little bit of mistranslation regarding the isometric camera. While the traditional isometric camera of Dragon Age will still not be making a return, a similar 'tactical view' option will take its place. BioWare have stated that it is unlikely to pull back as far as the traditional isometric camera, but still offer flexibility in disconnecting from the main character and issuing party commands.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 5

Ga naar: