Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende  
Verspizle BerichtGeplaatst: 13 Okt 2009 21:56    Onderwerp: Reageren met citaat

veel plezier. er kunnen geen bewijzen komen want je hebt jezelf vast geluld in het msn gesprek:

Patrick zegt:
geen tijd
3-0 winst
4-0 verlies
6-2 winst
zie ik staan

hoe duidelijk: de eerste 2 wedstrijden : 3-0 winst, en 4-0 verlies... dan is het ook klaar.
Ik laat alles staan zoals het nu staat. Wat je ook doet met je 'bewijzen'
suc6.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dannyveno BerichtGeplaatst: 13 Okt 2009 21:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Weet je wat, als jullie beiden bewijzen kunnen leveren: laat maar zien!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Verspizle BerichtGeplaatst: 13 Okt 2009 21:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Daan mag van mij niet eens zijn 2 wedstrijden opnieuw spelen ik zat er naast toen hij tegen hem speelde. en het is gewoon duidelijk.
als je door bent op een eerlijke manier, ga je niet onnodig nog eens die wedstrijden opnieuw spelen. DAS LOGISCH

ik laat het hierbij... het blijft zoals het is... dus suc6 verder patje...
volgend toernooi weer een kans.
Terug naar boven
patje_ BerichtGeplaatst: 13 Okt 2009 21:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Danny Ouderling schreef:
Kijk aan, als Patje het ermee eens is, hoop ik dat Daan hier ook mee kan leven, en is het voor mij gesloten.

Ik ben het ermee eens, als beide wedstrijd op een eerlijke manier (zonder dat opeens een internet uitvalt) opnieuw worden gespeeld en hij anders bij het volgende toernooi duidelijk regels opstelt in verband met het uitvallen van internet.

Maar morgen verder hierover, heb nu weinig tijd door dat gezeik met Jelle (want het begon al om 6uur, hij zou zo spelen, maar het wordt steeds uitgesteld) en daarna wordt ik er bijna zonder reden al uitgezet.

Morgen zal ik met bewijzen komen, na school.
Terug naar boven
dannyveno BerichtGeplaatst: 13 Okt 2009 22:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Verspizle schreef:
Daan mag van mij niet eens zijn 2 wedstrijden opnieuw spelen

En nou ben jij degene die het geheel dwarsboomt.

ik zat er naast toen hij tegen hem speelde. en het is gewoon duidelijk.
als je door bent op een eerlijke manier, ga je niet onnodig nog eens die wedstrijden opnieuw spelen.

Dus als jij erbij zit, dan is het in een keer zoals het gebeurd is

ik laat het hierbij... het blijft zoals het is... dus suc6 verder patje...
volgend toernooi weer een kans.

Juist, hopen voor hem dat jij het dan niet organiseerd

Terug naar boven
Verspizle BerichtGeplaatst: 13 Okt 2009 22:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Je maakt er werk van Danny. Kan ik wel waarderen
Helaas voor jou en Patje zal deze discussie tot niets anders leiden dan dat Barcelona door gaat naar de volgende ronde. Op ons EA Profiel/spelershub/spelerstatistieken staat toch echt:
Jilo_Verspiza - Patje-fr : 0-3
Patje-fr - Jilo_Verspiza : 0-4

voor de 1-cellige onder ons: dat is intotaal een 4-3 overwinning voor Jilo_Verspiza

alleen dat al is bewijs genoeg

Dit staat geschreven, hier kan niemand om heen. het is zo als het is.
een feit is een feit.
hoe duidelijk kan het zijn...

later

*een toernooi zonder emoties.. is geen toernooi..*
Terug naar boven
Triss BerichtGeplaatst: 14 Okt 2009 07:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik hoorde weer van andere mensen op d it toernooi dat die ene Patje-fr 1,5 uur heeft moeten wachten voordat er gereageerd werd, want er was een bepaalde tijd van spelen afgesproken? Ik weet niet wat hier van waar is, maar miss is ie daarom zo boos
Terug naar boven
dannyveno BerichtGeplaatst: 14 Okt 2009 08:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou, laat die spelershub maar zien dan!
Terug naar boven
marnic7 BerichtGeplaatst: 14 Okt 2009 08:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Joh hee ik ben ook boos/teleurgesteld dat ik niet door ben maar ik speelde gewoon goed maar mijn tegenstander ook maar hij maakt het af en ik niet. dus. Jelle organiseert het niet slecht je moet gewoon goed voorberijden. als je een wedstrijd gaat spelen en je internet valt uit zeg je dat gewoon even op msn en dan overleggen jullie het maar niet gaan schelden etc. Mijn internet is tegen volgens mij Ewoldinho weet ikniet zeker, ook uitgevallen en heb ik tegen hem gezegt van joh mijn internet viel uit we houden zelfde stand en spelen wedstrijd opnieuw klaar opgelost en geen gezijk. Lees vooraf altijd goed het intro stukje van het toernooi door, want jullie zetten jullie nou allemaal op tegen Jelle(niet iedereen:)) en dat slaat nergens op want het verloopt geod maar als sommigen gewoon niet tegen kunnen dat ze eruit liggen is dat niet zijn schuld. En wat zou jij doen als je het georganiseerd hebt gelijk filmen enzo? lijkt me niet want het komt niet in je boven. Hij heeft eerlijk gedeeld want de nummers 1 moesten loten tegen de nummers 2 van elke poul wat is daar zo raar aan?
Terug naar boven
Verspizle BerichtGeplaatst: 14 Okt 2009 10:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Tris: Hij heeft letterlijk 20 tot 30 min moeten wachten omdat we moesten eten. (En dat hebben we via MSN laten weten)
Mja, dat is niet echt het probleem nu.

Danny: ik zal ff kijken of ik de moeite wil nemen om een foto te maken van mn spelershub. Het is maar een spel, dus eigenlijk vind ik dat een beetje overbodig... mja, miss is het wel weer handig aangezien dat het keiharde bewijs is

Marnic: thx voor je vertrouwen! En idd, ik ga echt niet alles filmen enzo haha. Of, zoals patje dat zei: ''die 2 wedstrijden moeten OPNIEUW en dan wil ik dat je de cam op je broertje zet, zodat ik kan zien dat jij niet speelt!''
LOL?! gaat wel ver he.. en wat die loting betreft.. idd, de nrs 1 spelen niet tegen elkaar in de kwart finale. Maar ook dat is nu niet echt het probleem. Het is gewoon een geemotioneerd ventje die er alles aan doet om die 2 wedstrijden OPNIEUW te spelen.

Waarom zet ik OPNIEUW in hoofdletters? Omdat hij eerder tijdens deze discussie zei dat ie helemaal geen wedstrijden had gespeeld, en nu opeens wel. Om nog maar ff duidelijk te maken wie hier nou echt loopt te liegen
Terug naar boven
Verspizle BerichtGeplaatst: 14 Okt 2009 11:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Bij deze de foto:

Zoals je ziet staat er dat patje het eerste duel met 3-0 heeft gewonnen.
En zoals je ziet staat er ook dat mn broertje het 2de duel met 4-0 heeft gewonnen.
Conclusie: Daan 4 - 3 Patje

En patje, nou niet gaan roepen dat je hem 6-2 pakkie hebt gegeven in die laatste 30 minuten die jullie overnieuw mochten spelen omdat jij gequit was..
want dan nog wint mn broertje. Het stond namelijk 4-0 toen jij quite.. als jij serieus dus in dat laatste half uurtje 6-2 weet te winnen. Dan wil dat zeggen dat het duel in 6-6 eindigde... 2-2 uit en 6-6 thuis is voor jou in dat geval OOK AL NIET voldoende. Op uitgescoorde doelpunten plaatst barca zich dan alsnog

naja. ik hou er over op. het is wel duidelijk.

*een toernooi zonder emoties.. is geen toernooí..*
Terug naar boven
marnic7 BerichtGeplaatst: 14 Okt 2009 12:03    Onderwerp: Reageren met citaat

nou dit lijkt me duidelijk eigenlijk mag die 3e wedstrijd er niet eens meer toe doen want dan zou iedereen die er nu uitlicht nog een wedstrijd tegen die gene spelen waar onder ik. en dat zou niet eerlijk zijn

EINDE DISCUSSIE LIJKT MIJ ZO!
Terug naar boven
JarnoNr15 BerichtGeplaatst: 14 Okt 2009 14:17    Onderwerp: Reageren met citaat

marnic7 schreef:

EINDE DISCUSSIE LIJKT MIJ ZO!

Helemaal mee eens. Eruit is eruit. Volgend toernooi beter je best doen.. Punt...
Terug naar boven
patje_ BerichtGeplaatst: 14 Okt 2009 15:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou zal ik het hele verhaal even uitgebreid gaan uittypen.

En ik wil ook nog even melden dat mensen die er niks mee te maken hebben en er niks van weten (zoals Marnic, Jarno etc) geen reactie hoeven te geven, want je was er toch niet bij. Ik ga toch ook niks over jullie leven zeggen, terwijl ik er niks vanaf weet.
Terug naar boven
Verspizle BerichtGeplaatst: 14 Okt 2009 15:28    Onderwerp: Reageren met citaat

LOL

MSN gesprek:

Jelle ' zegt:
staat in mn berichtgeschiedenis
Patrick zegt:
bericht geschiedenis kan je veranderen pik
Jelle ' zegt:
foto's ook
spelershub niet

LOL

Laatst aangepast door Verspizle op 14 Okt 2009 15:59; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Verspizle BerichtGeplaatst: 14 Okt 2009 15:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Nog maar 1 wedstrijd in de kwart finales, namelijk: AC Milan - Chelsea
Chelsea maakt de grootste kans om zich te plaatsen, de eerste wedstrijd eindigde in een 3-0 overwinning.

De volgende teams hebben zich wel al geplaatst voor de halve finale:

Juventus (Dabobosz)
Liverpool (Uranium114)
Barcelona (Daanoz)

binnen een half uur staat de loting op de site.
Terug naar boven
patje_ BerichtGeplaatst: 14 Okt 2009 16:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik werd uitgeloot tegen het broertje van Jelle, dus ik besloot om op dinsdagavond tegen Daan te spelen. Ik sprak hem dus om 17:32 en hij vond het goed als we zo gingen spelen. Maar ik wou eerst nog een oefenwedstrijde spelen, dus rond 6uur zei ik, dat was oké. Dus mijn wedstrijd was om 18:14 afgelopen dus ik zeg: kom dan spelen. Dus om 18:17 vraagt Daan ben je er, want ik kan nu spelen als je komt. Maar het aanmelden lukte mij niet, ik maakte zelf prongeluk een typfout bij de aanmelding. Dus dat duurde wat langer dan gedacht, dus hij zegt om 18:18: BRB. Dus ik denk hij is zo terug, heb een tijd gewacht, totdat ik ook iets dacht van: Pff, ga niet zo lang wachten. Dus om 18:32: Zeg ik het woordje: GVD (mijn 1ste scheldwoord), dus om 18:39 heb ik helemaal genoeg van het wachten en zeg ik: kk is op (oke, had ik niet mee moeten schelden, maar ik had er voort genoeg van). Dus om 18:40 had ik genoeg van 26 minuten wachten en dacht dan speel ik zelf nog een wedstrijd, als hij niet reageert. Dus een paar seconden later reageert hij wel opeens en zegt: Oke dan ga ik eerst even eten en daarna spelen we. Dus ze zeggen: iig over 10-15minuten zien we jou, we overhaasten niet met het eten. Ik zeg: is goed, tot over 10-15minuten dan (het is dan 18:42). Dus ik ga verder met mijn wedstrijd, mijn wedstrijd is om 18:58 afgelopen en reageer dan of ze er zijn (want ze zouden 10-15minuten wegzijn). Maar er komt wéér geen reactie, dus ik zeg koop een klok en ik zeg om 19.06: wacht al 1 kk uur (nee hoef weer niet met kk te schelden, maar had er weer genoeg van). Dus krijg om 19:12 eindelijk een bericht terug met: Je ligt eruit.. als je zo doorgaat gozer, met je kk gescheld (ik snap dat dit niet netjes is, maar zie het nergens in de regels staan dat je iemand dan mag kicken) Dus dat irriteerde me nog meer.

Dus dan willen we eindelijk gaan spelen, lukt het uidagen via de competitie niet. Dat kan gebeuren (kan Jelle ook niks aan doen, klaar), dus na veel getreuzel lukt het nog niet). Dus om 19:22 krijg ik de vraag of hij mij gewoon zal laten winnen. Dat vind ik oké, maar na een gesprek van een paar minuutjes, besloot hij toch via lobby te willen spelen. Dus dat vond ik ook beter (ik ga liever door of niet door terwijl ik speel, dat is tenminste het eerlijkst).

Dus we spelen via een lobby, de wedstrijd start uiteindelijk om 19:27 op. Na daarvoor al wat gezeik te hebben over shirtjes, ik wou in het blauwe shirtje spelen en hij in het gele. Dus ik klikte elke keer op gereed bij het blauwe shirtje maar hij ging elke keer op een neer van shirtje naar shirtje. Dus ik stuur een bericht via PSN, waarom mag ik geen blauw shirtje, zegt hij heb een kut tv, pak een zwart shirtje. Ook al zo iets raars, dat ik dan perse in zwart shirt moet spelen. Maar was ook flink geirriteerd dus besloot uiteindelijk maar om zonder veel moeite het zwarte shirtje te pakken. Dus na veel irritatie (over het wachten,dreiging uit het toernooi te worden gezet,shirtjesgezeik), uiteindelijk toch maar gaan spelen. Maar speel je toch met een ander gevoel (maar dat mag geen excuus zijn, natuurlijk)

Maar 19:36 valt de wedstrijd uit en ik vraag op MSN aan hem, wat doe je?. Hij zegt onze verbinding valt niet uit, die van jou. Terwijl er bij mij gewoon een 3-0 overwinning staat (dat betekent dat zijn internet uitviel). Dus na een lange discussie: Hij wil nog 1 helft spelen met de stand en ik wil gewoon heel de wedstrijd opnieuw (want ik kan er niks aan doen, dat zijn internet uitvalt of hij hem wegdrukt(omdat hij het moeilijk had). Dus hij zegt MIJN toernooi dus IK beslis (zolang het in zijn voordeel is). En hij zegt anders lig je eruit, je speelt EERLIJk of NIET. Dus na lang besluit spelen we de wedstrijd toch opnieuw.

Dus besloten we een nieuwe wedstrijd en we besloten ook dat ik nu mijn wedstrijd thuis begon. Dus de wedstrijd eindige in een 4-0 verlies voor mij.
Dus de 1ste wedstrijd:
Manchester City(Patrick)-Barcelona(Daan) 0-4

Dus nu spelen we de 2de wedstrijd:
Daan speelt nu thuis en de wedstrijd eindigt in in een 6-2 overwinning voor mij.
Dus de 2de wedstrijd:
Barcelona(Daan)-Manchester City(Patrick) 2-6

Dus de uitslag is in totaal 6-6, maar uitdoelpunten tellen dubbel. Ik maak 6 uitdoelpunten en hij 4.

Dus ik constanteer dan alleen maar dat Manchester City (patrick-Patje-FR) door is

Dus ik snap niet wat Jelle bedoeld met die uitslagen in de openingspost. Ik ben gewoon door. Dus wacht de loting af, ben benieuwd tegen wie ik moet. Jammer dat Daan er uitligt, maar hij speelde zeker goed tegen mij (soms wat counterend)

Ik heb dat dit voor de buitenstanders en de moderator van dit forum een goede uitgebreide conclusie is over wat er zich gister heeft afgespeeld.

Hierbij de 2 fotos nog:
1ste wedstrijd:
Manchester City(Patrick)-Barcelona(Daan) 0-4:

2de wedstrijd:

Barcelona(Daan)-Manchester City(Patrick) 2-6

Dus oordeel maar jongens...
Terug naar boven
Verspizle BerichtGeplaatst: 14 Okt 2009 17:16    Onderwerp: Reageren met citaat

hoe dom Patje... Uit en Thuis omwisselen haha maar ok;
Afspraak is: eerstgenoemde speelt thuis. Barcelona dus..
dus.. barcelona wint de eerste wedstrijd volgens jou met 4-0..
de tweede wedstrijd speelt barcelona UIT.. die verliest ie VOLGENS JOU met 6-2 PRIMA! dan is barcelona alsnog door ! 2 uit gescoorde doelpunten tegen 0 van jou.

discussie gesloten.

Foto's veranderen kan iedereen.
mn broertje sprak je aan op de fout die je maakte met die uitgescoorde doelpunten. en OPEENS staan die uit en thuis op die foto's van jou andersom haha. ja lateeeeerrrrrrr. je ligt er uit

ZOVEEL MOEITE VOOR HELEMAAL NIETS
Terug naar boven
dannyveno BerichtGeplaatst: 14 Okt 2009 17:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Tja, dit lijkt me best wel duidelijk, Daan is door. Hopelijk is dit nu einde discussie!
Terug naar boven
marnic7 BerichtGeplaatst: 14 Okt 2009 17:38    Onderwerp: Reageren met citaat

tja dan kun je wel gaan zeggen dat ik niet moet bemoeien maar ik kan ook de stand in de comp etc zien hoor? ik ben ook mod. maarja boeie je licht eruit de statestieken bewijzen het.
Terug naar boven
Verspizle BerichtGeplaatst: 14 Okt 2009 17:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Thx Danny.
Thx Marnic.

Terug naar boven
patje_ BerichtGeplaatst: 14 Okt 2009 18:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Verspizle schreef:
hoe dom Patje... Uit en Thuis omwisselen haha maar ok;
Afspraak is: eerstgenoemde speelt thuis. Barcelona dus..
dus.. barcelona wint de eerste wedstrijd volgens jou met 4-0..
de tweede wedstrijd speelt barcelona UIT.. die verliest ie VOLGENS JOU met 6-2 PRIMA! dan is barcelona alsnog door ! 2 uit gescoorde doelpunten tegen 0 van jou.

discussie gesloten.

Foto's veranderen kan iedereen.
mn broertje sprak je aan op de fout die je maakte met die uitgescoorde doelpunten. en OPEENS staan die uit en thuis op die foto's van jou andersom haha. ja lateeeeerrrrrrr. je ligt er uit

Waarom zou ik uit en thuis omwisselen, wat schiet ik er mee op? Alleen tijdverspilling.

En als je de tekst ook eens gaat lezen of kan je nog niet lezen?

En we spraken af dat ik dan eerst thuis ging, want we wouden in de toernooiroom (waar we eerst wouden spelen) mij ook eerst thuis laten spelen, want jij kon niet uitdagen.

En ik heb geen foto's veranderd, na het msngesprek met je broertje. Je broertje kan volgens mij niet zo goed kijken, want zie geen EDIT staan? Jij wel? Knappe vent ben je dan.

Maar de wedstrijden waren:
Manchester City-Barcelona 0-4
Barcelona-Manchester City 2-6

Dus wie maakt hier nu 6 uitdoelpunten? 6 is toch meer dan 4?
Terug naar boven
patje_ BerichtGeplaatst: 14 Okt 2009 18:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Danny Ouderling schreef:
Tja, dit lijkt me best wel duidelijk, Daan is door. Hopelijk is dit nu einde discussie!

Waarom dan, leg me dat is duidelijk uit...
Terug naar boven
dannyveno BerichtGeplaatst: 14 Okt 2009 18:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Lees maar een wat verspizle schrijft, lijkt me duidelijk genoeg.
Terug naar boven
patje_ BerichtGeplaatst: 14 Okt 2009 18:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Danny Ouderling schreef:
Lees maar een wat verspizle schrijft, lijkt me duidelijk genoeg.

Er staat toch nergens edit of dat het bericht is aangepast? Zie je dat staan?

En we maakte een afspraak dat ik eerst thuis ging, want hij kon bij toernooi ook niet uidagen en nu zei hij weer ga jij maar eerst thuis.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 5

Ga naar: