Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende  
Shadowx BerichtGeplaatst: 29 Okt 2009 17:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Jep gisteren gekocht voor 29,75 bij intertoys wou hem eerst downloaden maar 30 euro is mooi prijsje , ziet er weer vertrouwd en goed uit en is ze geld zeker waard.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 29 Okt 2009 19:42    Onderwerp: Reageren met citaat

ja zeker heb m ook gekocht toen ik uit school kwam
eerst in de fame gekeken 40 euro
toen frs 41 euro
toen eplaza 35 euro mooi prijsje

Do'h kon dus ook voor 30 kopen in de stad :-(

heb al wat cheats gevonden

362-555-0100 Give Armor
482-555-0100 Gives Health, Armor And Ammo
267-555-0100 Lower Wanted Level
267-555-0150 Raise Wanted Level
486-555-0150 Weapon Package #1
486-555-0100 Weapon Package #2
227-555-0100 Spawn a FIB Buffalo
359-555-0100 Spawn Annihilator
826-555-0150 Spawn Burrito
245-555-0125 Spawn Double T
245-555-0199 Spawn Hakuchou
245-555-0150 Spawn Hexer
245-555-0100 Spawn Innovation
826-555-0100 Spawn Slamvan

en sommige oude codes uit gta 4 werken ook

Christian Vuye schreef:
Die Engelste site heeft z'n prijs aangepast naar 29.99 pond. Spijtig, nu bestel ik hem wel (nieuw) op Ebay.co.uk
Vandaag is de uitbreiding uitgekomen, iemand die de game al heeft ?

ja ik
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 01 Nov 2009 21:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Waar zou ik 'em bestellen ?
Op CD-WOW of op Gamehubs? Gamehubs is goedkoper, maar de verzending duurt veel te lang. En ook CD-WOW heeft lange levertijden. Iemand al ervaring met de 2 website's ?
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 01 Nov 2009 21:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Op CD-WOW of op Gamehubs? Gamehubs is goedkoper, maar de verzending duurt veel te lang. En ook CD-WOW heeft lange levertijden. Iemand al ervaring met de 2 website's ?

Als je niet kan wachten koop hem dan voor 7 euro meer bij Intertoys , daar is tie 34,99
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 01 Nov 2009 23:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:

Ik koop wel wat vaker dingen bij CD-wow.com. Duurt meestal 5 dagen ofzo. Wel gratis levering
Ik bestel nu meestal bij mymemory.co.uk, door de aanbiedingen. Ik combineer de site's eigenlijk, soms is de ene game goedkoper bij de ander en andere keren weer niet.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 02 Nov 2009 03:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik bestel ook meestal in de UK maar nu met al die stakingen zie ik dat niet zitten.

Plus mymemory is duur met GTA uitbreiding a £29.95
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 06 Nov 2009 21:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Besteld bij MyMemory ! Iig, ik heb ook GTA IV voor de Xbox 360 uit de budgetbak gehaald om hem nog eens uit te spelen (ik had de PC versie, maar die verkocht ).
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 06 Nov 2009 21:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb hem hier al 2 dagen, en hij bevalt me wel The Ballad of gay tony is zoals de gewone GTA IV moest zijn
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 06 Nov 2009 21:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat me wel opvalt is dat als ik de originele GTA IV voor de 2de keer aan het uitspelen ben, mensen zoals Johnny en Princess Robot Bubblegum me meer opvallen

Iig, ik heb op MyMemory minder betaald voor Episodes omdat er die -10% actie was Hopelijk komt ie morgen binnen.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 06 Nov 2009 22:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Wat me wel opvalt is dat als ik de originele GTA IV voor de 2de keer aan het uitspelen ben, mensen zoals Johnny en Princess Robot Bubblegum me meer opvallen

Iig, ik heb op MyMemory minder betaald voor Episodes omdat er die -10% actie was Hopelijk komt ie morgen binnen.

Tja 30 euro is natuurlijk niet duur omgerekend dat is , maar als je hem in de week van de release bij intertoys had gehaald had je hem voor 29 euro 75 gehad, die gaf namelijk 10% korting die week.

Kep het niet zo op die free shipping van zulke sites , amazon vertrouw ik wel als product niet aankomt ben je verzekerd ervoor, meestal kies ik toch eieren voor me geld en laat ik het per UPS ofsow bezorgen dat is als tie veel goedkoper is dan in NL zoals gamehubs bijvoorbeeld.
Ellende is op moment zit je met die klote stakingen in UK en daarnaast heb ik zeer weinig vertrouwen in die postbodes van vandaag de dag.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 06 Nov 2009 22:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Shadowx schreef:
Christian Vuye schreef:

Tja 30 euro is natuurlijk niet duur omgerekend dat is , maar als je hem in de week van de release bij intertoys had gehaald had je hem voor 29 euro 75 gehad, die gaf namelijk 10% korting die week.

Kep het niet zo op die free shipping van zulke sites , amazon vertrouw ik wel als product niet aankomt ben je verzekerd ervoor, meestal kies ik toch eieren voor me geld en laat ik het per UPS ofsow bezorgen dat is als tie veel goedkoper is dan in NL zoals gamehubs bijvoorbeeld.
Ellende is op moment zit je met die klote stakingen in UK en daarnaast heb ik zeer weinig vertrouwen in die postbodes van vandaag de dag.

MyMemory kan je echt vertrouwen hoor Batman besteld en 2 dagen later was ie al aangekomen
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 06 Nov 2009 22:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Das niet slecht 2 dagen.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 08 Nov 2009 01:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Net uigespeeld. Echt een aanrader! Hele toffe uitbreiding is het geworden. Vooral Yusuf is een geinig personage geworden. De hele club sfeer is ook erg goed gedaan.

En wordt de volgende GTA dan toch Vice City? Het volgende plaatje kan gevonden worden in Vice City met de tekst erop: Vesuvius Citrate (verkort VC. afkorting van Vice City)

Doe het Vice City plaatje in spiegelbeeld en leg ze dan over elkaar:
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 08 Nov 2009 02:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Personelijk zie ik liever geen VC 2 , ik heb liever een compleet nieuwe GTA in een nieuwe stad.

En misschien eens leuk als we een vrouwelijk persoon kunnen spelen.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 18 Nov 2009 18:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat is Gay Tony toch vet ! Eerste missie met Yusuf Amir al direct explosief !
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 21 Nov 2009 13:40    Onderwerp: Reageren met citaat

helemaal leip
Terug naar boven
Akatora BerichtGeplaatst: 21 Nov 2009 18:07    Onderwerp: Reageren met citaat

En heel spijtig dat het niet genomineerd is bij de VGA voor BEST GAME OF 2009.
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 21 Nov 2009 18:21    Onderwerp: Reageren met citaat

het is dlc niet een egte game .
Terug naar boven
Akatora BerichtGeplaatst: 21 Nov 2009 18:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Episodes of Liberty City kwam ook gewoon op Disc uit.

Als een Standalone game.

Als games als Braid door kunnen gaan als een 'Game' dan kunnen Gay Tony en Lost and the Damned dat ook.

GTA Gay Tony kun je vergelijken met iets als GTA 3: San andreas en Lost and Damned als een GTA 3: VIce City.

San Andreas kreeg ook GOTY's dus dan kan Gay Tony het ook wel.
En aangezien GTA IV vorig jaar ook een GOTY kreeg, wordt het dit jaar wel heel vreemd dat GTA niet meer aanwezig is voor GOTY 2010 van de VGA.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 21 Nov 2009 19:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Ach ook al was die genomineerd ik denk niet dat die gewonnen zou hebben. De 2 uitbreidingen zijn enorm leuk en ook erg goed maar Episodes of Liberty City zou ik niet snel Game of The Year 2009 gaan noemen. Als er nou een catagorie zou zijn beste DLC of beste expansion van het jaar dan zou deze zeker weten naar Episodes of Liberty City moeten gaan.
Terug naar boven
Akatora BerichtGeplaatst: 21 Nov 2009 19:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zou het GTA ook niet als GOTY kiezen maar, VGA deed het vorig jaar wel bij GTA IV...

Toen was GTA IV nog de Bom, en nu is het blijkbaar ruk ofzo....
Een beetje hypocriet, en het is ook niet dat de games dit jaar zoveel op vooruitgegaan zijn.

Alleen AC 2 is van de genomineerden misschien een dikke verbetering op zijn voorganger.

2008 was wrs zelfs de beste Gamesjaar ooit, en zelf toen won GTA nog van al zijn concurrenten.
Dit jaar is het aantal Games al veel magerder.
Achja als MW 2 zou winnen zou het logisch zijn wrm GTA niet genomineerd werd.

Als er 1 game is die een grotere hype kan hebben dan GTA dan is het wel Call Of Duty.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 21 Nov 2009 20:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Waar kan ik trouwens zien waar alle genomineerde staan? Vorig jaar was het erg dom gedaan door GTA IV als GOTY te nomineren EN als beste game voor de PS3 en Xbox 360. Vind persoonlijk dat de beste game nominatie's van NAAM console exclusive games moeten zijn.

Heb trouwens Flash FM van Vice City op USB gezet en luister dat nu tijdens Ballad of Gay Tony. Kan me niet voorstellen dat die Vice City FM beter kan zijn dan het heilige Flash FM met Toni. Elk liedje en reclamestuk op deze radiostation is geweldig.
Terug naar boven
Akatora BerichtGeplaatst: 21 Nov 2009 20:03    Onderwerp: Reageren met citaat

VGA 2009 nominees:
http://www.spike.com/event/vga2009

De muziek in de GTA's waren altijd al goed vanaf GTA 3.
GTA LCS had ook een mooie zender genaamd Flashback FM met Reni als host die we allemaal kennen uit VCS.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 21 Nov 2009 20:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Bedankt!= )

Ik vindt de muziek in GTA III, GTA LCS en GTA IV een stuk minder dan VC en SA. Maar dat is omdat ik meer van oudere muziek houd en niet zoveel van muziek tegenwoordig. VCS heb ik nooit kunnen spelen. Wil hem nog steeds een keer halen maar weet niet zeker of die het doet op de PS3.

Lazlow vindt ik trouwens geweldig om te horen op de radio's. Vooral als die vertelt over dingen die jaren geleden gebeurde en dat je dat ook mee krijgt in de game die zich in die tijd afspeelde. Zo vertelt die in GTA III of SA(weet niet meer zeker) dat die ontslagen was bij V-Rock. In zijn echte radioshow(The Lazlow show) zijn de gespreken die hij heeft met mensen ook erg leuk om naar te luisteren.
Terug naar boven
Akatora BerichtGeplaatst: 21 Nov 2009 20:24    Onderwerp: Reageren met citaat

De Talkshow gedeeltes/Reclames en Presentatoren waren inderdaad ook geweldig.

Vond het ook leuk om te zien dat ze in Saints Row voor een soort zelfde komische aanpak gingen bij de Radiozenders.

Vond het tenminste een pak levendiger dan wat ik zag bij andere Sandbox Games zoals Godfather, Scarface en True Crime waar ze alleen maar Tracks afspeelden, in het geval van The Godfather maar 1 of 2 tunes :/.

Maria uit GTA 3 denkt trouwens ook dat Lazlow een homo is evenals Claude XD.
Homosexuals 4 life! Brothers 4 ever! Zoals GTA: The Ballad of Gay Tony ons ook al leerde.

De recentere GTA's waar nieuwsberichtjes in voorkomen nadat je een misdrijf in een missie had gepleegd vond ik ook flinke verbetering voor de levendigheid van GTA.
Was altijd wel grappig op het achteraf eens te horen op de radio vanuit een andere invalshoek, terwijl jij zelf weet wat er precies is gebeurt.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 4

Ga naar: