Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende  
MaartenL BerichtGeplaatst: 20 Jun 2009 20:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Bats schreef:
Iemand?

Taal NL -> EN?

Je systeemtaal in het menu van de PS3 op Engels zetten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bats BerichtGeplaatst: 20 Jun 2009 20:37    Onderwerp: Reageren met citaat

MaartenL schreef:
Bats schreef:
Iemand?

Taal NL -> EN?

Je moet toch ook die game zelf op engels kunnen zetten? heb er nota bene een patch voor moeten DL'en.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 20 Jun 2009 20:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

no-ps3-no-living schreef:
kan iemand me aub het verhaal vertellen omdat ik het wel een vet spel vind maar niet de spel heb (in spoiler tekst natuurlijk)

Mega-spoilers natuurlijk aangezien ik het hele verhaal vertel.

Je speelt dus als Cole McGrath, een fietskoerier die door een zeker Kessler wordt ingehuurd om een pakje te brengen. Echter ontploft het pakje (de Ray Sphere) in zijn handen waardoor een groot deel van de stad opgeblazen wordt. Door deze ontploffing komen The First Sons aan de mach, een groepering die sinds de middeleeuwen reeds bestond en beschikte over Psychische gaven. De baas hiervan was vooreerst Alden, iemand met telekenitsche gaven maar wordt echter van de troon gestoten door de plotse komst van Kessler. Kessler begint onmiddelijk aan de ontwikkeling van de Ray Sphere om bioelectrische energie van personen rondom de sphere over te zetten in 1 persoon, Cole dus. Op het eerste eilandje nemen de Reapers de macht over, gebrainwashte mensen door giftig teer afkomstig van Sascha, een lid van the First Sons die romantisch met Kessler probeerde te worden maar Kessler kon het teer weerstaan waardoor ze verbitterd achter Cole aangaat en de mensen van het eerste eiland omvormt in Reapers door het teer.

Het tweede eiland wordt beheerd door de Dustmen, zwervers onder leiding van Alden (de ex-leider) die probeert zijn macht terug op te stellen. Hij heeft eveneens een 2de ray sphere in zijn bezit dewelke jij zal moeten stelen en vernietigen/hergebruiken (good/evil). Eens je Alden hebt verslagen kom je op het derde eiland die onder The First Sons zelf valt. Kessler ontvoert in de tussentijd je vriendin Trish en stelt je de keuze om te kiezen tussen je vriendin of zes gerenomeerde dokters (weer good/evil keuze) en ook verleidt hij je vriend Zeke door hem te beloven krachten te geven. Uiteindelijk ga je tegen Kessler vechten en als je hem verslaat toont hij je een visioen:

Kessler is Cole McGrath uit de toekomst. In de toekomst is de Ray Sphere er nooit geweest maar is er plots iemand opgedoken genaamd the Beast die enorm veel krachten heeft en de wereld aan zijn voeten legt. Kessler is er van weggelopen met zijn vrouw Trish (jouw huidige vriendin) maar kon haar uiteindelijk niet redden van de dood. De wereld in as, zijn geluk vermoord en dat allemaal omdat hij wegliep. Met zijn laatste inspanningen creert hij een 1 way ticket terug in de tijd om de Cole van toen klaar te maken voor de komst van the Beast en hem door middel van de Ray Sphere sneller zijn krachten te laten ontwikkelen.

The End ^_^
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 20 Jun 2009 20:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Bats schreef:
MaartenL schreef:
Bats schreef:
Iemand?

Taal NL -> EN?

Je moet toch ook die game zelf op engels kunnen zetten? heb er nota bene een patch voor moeten DL'en.

De taal past zich aan op de taal van je PS3, zo heb ik het toch ergens gelezen. Bij mij begon hij automatisch in het Engels ^_^
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 20 Jun 2009 21:02    Onderwerp: Reageren met citaat

MaartenL schreef:
kan iemand me aub het verhaal vertellen omdat ik het wel een vet spel vind maar niet de spel heb (in spoiler tekst natuurlijk)

Mega-spoilers natuurlijk aangezien ik het hele verhaal vertel.

The End ^_^

Dusss... Infamous 2?
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 20 Jun 2009 21:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Nja, het plot laat wel plaats voor een sequel idd

Nu maar afwachten wat Sucker Punch gaat doen: Sly 4 of Infamous 2
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 20 Jun 2009 21:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Denk dat ik inFAMOUS nog wel is ga kopen.
Terug naar boven
Bats BerichtGeplaatst: 22 Jun 2009 22:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb 'm eerder vandaag uitgespeeld, werkelijk fantastisch.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 30 Jun 2009 14:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoe lang doe je er ongeveer over?
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 30 Jun 2009 14:22    Onderwerp: Reageren met citaat

IV Trueskill VI schreef:
Hoe lang doe je er ongeveer over?

Ehm, toch wel een uurtje of 12 denk ik. En dan nog eens voor de andere versie
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 07 Okt 2009 21:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik weet dat ik laat ben maar deze game is echt supergoed, ik ben nu ongeveer over de helft op evil maar heb alle side missions overgeslagen, ik wil hem graag uitgespeeld hebben voordat Uncharted 2 uitkomt, andere keer ga ik wel verder met good & alle andere side missies.

Je kan wel zien dat dit een Sucker Punch game is, de platform gameplay werkt ongeveer hetzelfde als in de Sly Cooper spellen, ik vind hem echt chill wegspelen.

Ik hoop wel dat Sucker Punch eerst een Sly 4 maakt voordat ze aan inFAMOUS 2 gaan werken en dat Naughty Dog eerst een Jak IV maakt voordat ze aan Uncharted 3 beginnen.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 07 Okt 2009 22:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Ik zag hem in de Gamemania liggen voor 47 euro, deal or no deal? Ach de game ziet er zo leuk uit, ik denk dat ik em ga halen in de herfstvakantie...

DEAL

Het is de Uncharted van Sucker Punch, nuff said.

Hopelijk is Insomniac`s volgende game op hetzelfde niveau als Uncharted & inFAMOUS.
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 07 Okt 2009 23:19    Onderwerp: Reageren met citaat

@ ninodude, hoe kan je dat nou zeggen? Straks krijgt dat jong een heel verkeerd beeld van het spel.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 07 Okt 2009 23:29    Onderwerp: Reageren met citaat

chimnino schreef:
@ ninodude, hoe kan je dat nou zeggen? Straks krijgt dat jong een heel verkeerd beeld van het spel.

Je hebt gelijk, het lijkt niets op Uncharted.
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 08 Okt 2009 08:46    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
chimnino schreef:

WAT?! dus je wilt zeggen dat het geen geweldig spel is?
hoe kan je dat nou zeggen misschien krijgt hij een verkeerd beeld van het spel
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 08 Okt 2009 14:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

ninodude schreef:
chimnino schreef:

WAT?! dus je wilt zeggen dat het geen geweldig spel is?
hoe kan je dat nou zeggen misschien krijgt hij een verkeerd beeld van het spel

Ninodude bedoelde waarschijnlijk dat het de Uncharted van Sucker Punch is qua epicness, maar het lijkt er gameplaygewijs niet heel erg op, 1) is het een andere setting en 2) er zitten wel én klim én schiet onderdelen in, maar free roaming maakt het al heel anders en de focus ligt anders.
Terug naar boven
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 26 Dec 2009 08:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Zag hem laatst voor 19,95 liggen en kon het daarom niet over mijn hart krijgen om het laatste non-platinum doosje niet mee naar huis te nemen. Ik heb de tut even doorgespeeld maar ben voor de rest nog niet zo ver. De game is veel beter dan ik verwacht had, maar toch maar even weer mijn taalinstellingen op engels zetten
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 04 Jun 2010 19:43    Onderwerp: Reageren met citaat

De sequel wordt in de nieuwe Game Informer onthuld.
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 04 Jun 2010 20:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
when 0.o
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 04 Jun 2010 20:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
when 0.o

Zie Gamed frontpage.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 4

Ga naar: