Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende  
Nash BerichtGeplaatst: 17 Mrt 2009 16:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Wel jammer, we hebben nog even. Gewoon een berichtje sturen en hopen op een reply..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 17 Mrt 2009 16:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zou proberen mijn matches zo snel mogelijk te spelen. Resident Evil 5 is een verslavend man maar bijna me laatste archievement binnen en dan stuur ik iedereen een berichtje.
Terug naar boven
TerrorTosti BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2009 01:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Gaat goed ofniet jongens, zullen we mij maar meteen als kampioen benoemen ?
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2009 14:26    Onderwerp: Reageren met citaat

dit toernooi is dood man,als een gamer moet kiezen voor een beat 'm up op de playstaiton of xbox kiezen gamers automatisch voor de playstation.
Terug naar boven
Shinotsukai BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2009 03:47    Onderwerp: Reageren met citaat

xbox doet het alleen goed bij america zowat, ondanks SF beter verkoopt voor xbox allround dan ps3.. maar ps3 is weer intrek bij Japan ^^

en bij NL ligt het toch gelijk volgens mij

en terror: als je de broken char hebt is het niet moeilijk iedereen af te slachten
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2009 09:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Shinotsukai schreef:
xbox doet het alleen goed bij america zowat, ondanks SF beter verkoopt voor xbox allround dan ps3.. maar ps3 is weer intrek bij Japan ^^

en bij NL ligt het toch gelijk volgens mij

en terror: als je de broken char hebt is het niet moeilijk iedereen af te slachten
broken char?
Terug naar boven
Shinotsukai BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2009 15:10    Onderwerp: Reageren met citaat

broken char = Character die word gezien als een te sterke character, broken characters worden uiteindelijk gebanned uit tournaments omdat ze zo goed zijn dat sommige niets tegen tegen hun kunnen.

in SF4: Sagat word op het moment gezien als broken, omdat hij zo easy juggles naar Ultimates maakt enzo veel damage doet.. dat het gewoon sick is.

daarnaast heeft hij een zieke prio met Tiger uppercut op land (verliest heel veel prio als hij in de lucht is)
en ik fireball gewoon Ken en Ryu eruit omdat hij sneller kan schieten (of lijkt maar zo)
Terug naar boven
Tempt BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2009 16:03    Onderwerp: Reageren met citaat

no-ps3-no-living schreef:
dit toernooi is dood man,als een gamer moet kiezen voor een beat 'm up op de playstaiton of xbox kiezen gamers automatisch voor de playstation.

Dat klinkt meer als een Fanboy uitspraak.
Terug naar boven
Shinotsukai BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2009 16:30    Onderwerp: Reageren met citaat

hoeft niet persee dat ps3 beter is.. want ik bedoel.. xbox heeft ook Arcade controllers.. die replacen het al.. volgens de laatste charts stond Xbox zelfs boven aan hier in NL.. dus het bewijst heel weinig.

ik heb zelf een PS3 maar ik pak het liever op een ander perspectief dan een fanboy te zijn..
Terug naar boven
TerrorTosti BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2009 23:08    Onderwerp: Reageren met citaat

ik speel niet eens alleen emt sagat, kan met ryu ken en cammy ook wel uit de voeten , dus daar ligt het niet aan
Terug naar boven
Shinotsukai BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2009 23:40    Onderwerp: Reageren met citaat

ken en cammy zijn wel ok, en ryu heeft ook zn OP dingen hier en daar ala. EX Shoryuken > FADC > Messatsu Hadouken lal
Terug naar boven
Nash BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2009 09:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Shinotsukai schreef:
ken en cammy zijn wel ok, en ryu heeft ook zn OP dingen hier en daar ala. EX Shoryuken > FADC > Messatsu Hadouken lal

Kan het met Ken en Cammy volgens mij ook. Zelfs met vega zou je het moeten kunnen imho, het is aan jouw om uit te vinden hoe :p
Terug naar boven
Butoden BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2009 17:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja d'r zijn zoveel juggles mogelijk maar ik krijg ze niet voor mekaar en ik had toch echt aanleg voor die hadoukens sinds kleins af aan zal wel aan me controller liggen denk ik dan

Sagat kan idd uppercutten en dan ex-cancel naar fwd+fierce kick en dan die ultra erachter aan pleuren das echt sick en schijnt nog makkelijk te gaan ook maar heb ik nog nooit iemand zien doen in een gevecht via xbox live. Alleen op internet zie ik die combos op tourneys enzo die gasten zijn echt pro af en toe lolz sick hoor.

Maar toch denk ik niet dat er dingen als 'broken chars' enzo dat die dingen nodig zijn, ik bedoel dan moet je op zo'n hoog niveau spelen met die gasten dat is echt te sick gewoon lol dan kun je net zo goed trainen met Zanghief of Bhlanka dan kun je ook sicke truuks uithalen gewoon alles counteren tegen een Sagat en dan zeggen dat die 'broken' zijn als je speelt met Sagat en verliest.
Terug naar boven
Shinotsukai BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2009 17:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Nash schreef:
Shinotsukai schreef:

Kan het met Ken en Cammy volgens mij ook. Zelfs met vega zou je het moeten kunnen imho, het is aan jouw om uit te vinden hoe :p

Ken wel, EX Shoryuken > FADC > Shinryuken

Cammy... betwijfel ik..

Een vega niet.. kweet niet waar je de timing vandaan zou willen halen, vega is geen character omzoiets te kunnen tbh.. ookal zou ik het graag gewilt hebben
Terug naar boven
Nash BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2009 21:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat zijn Vega's bread'n'butter combo's? Heeft hij ze niet?
Terug naar boven
Shinotsukai BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2009 23:01    Onderwerp: Reageren met citaat

1tje.. maar daar zit ulti niet bij inbegrepen :

(Jump) Roundhouse kick
Crouching medium kick
Roundhouse Scarlet terror
Terug naar boven
Butoden BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2009 19:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Rick Bellick/WarlordRK - Butoden/Pieter1986 5-0
5-0 verloren
Terug naar boven
TerrorTosti BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2009 12:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Winnnaar van het toernoooooi ; TerrorTosti (KEN)
Terug naar boven
Rick-Bellic BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2009 12:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Je hebt nog niet tegen mij gespeeld
Terug naar boven
nindo BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2009 14:30    Onderwerp: Reageren met citaat

In je dromen
Terug naar boven
TerrorTosti BerichtGeplaatst: 01 Apr 2009 16:14    Onderwerp: Reageren met citaat

deadline is al geeweest dames, ik ben sowieso 1e, ds je kan erzinnen wat je wilt, winnaar is bekend
Terug naar boven
Shinotsukai BerichtGeplaatst: 01 Apr 2009 18:30    Onderwerp: Reageren met citaat

de kampioen Xbox zou tegen kampioen Ps3 moeten voor de lol ^^

het is nog niet decided bij ons. we gaan nu de knockout fase in so
Terug naar boven
Tempt BerichtGeplaatst: 01 Apr 2009 19:21    Onderwerp: Reageren met citaat

TerrorTosti schreef:
deadline is al geeweest dames, ik ben sowieso 1e, ds je kan erzinnen wat je wilt, winnaar is bekend

Ga je nou niet te hoog voelen he.
Terug naar boven
Shinotsukai BerichtGeplaatst: 03 Apr 2009 18:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Terrortosti je bent alleen goed als je met ken ook echt Kara-throws en al die onzin kan persoonlijk kan ik ze niet... daarom speel ik een char die geen effective kara throw heeft waardoor ik ze ook niet hoef te usen... mijn command throw kicks ass

en nee... spamming shoryuken is nog steeds geen tactic.... offline.. alleen online :Pik eet spammende kens for lunch xD.. en de 5 gangen maal van mn Char
Terug naar boven
TerrorTosti BerichtGeplaatst: 16 Apr 2009 00:41    Onderwerp: Reageren met citaat

wat jullie nerd taal ook mag betekenen met swap throws en egg farts, ik maak iig mijn eigen combos en ultra's met EX cancel moves
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 4

Ga naar: