Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5 Volgende
|
Token |
Geplaatst: 10 Nov 2008 15:23 Onderwerp:
| |

|
Ik ben nu bijna klaar met de coop, en ik vind em nogsteeds zeer kort.. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 10 Nov 2008 15:32 Onderwerp:
| |

|
10 uur als je hem op een moeilijkheidsgraad speelt die je uitdaging biedt. |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 10 Nov 2008 15:50 Onderwerp:
| |

|
Heb hem gisteren uitgespeeld en vind het echt een vreselijk kuteinde. Wel niet de ergste , die kroonn draagt Halo 2. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 10 Nov 2008 17:53 Onderwerp:
| |

|
Dan weet je zeker ook dat **er een deel 3 komt. De locust queen leeft nog en de boodschap op het einde van de credits. Gears of War 2 heeft echt een goede campain alleen het einde voelt sterk aan als het eerste deel en jammer dat we geen goede eindbaas hadden zo als RAAM. En geen Berserker.  |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 10 Nov 2008 18:05 Onderwerp:
| |

|
Ja dat weet ik maar het zet me echt niet aan naar GEOW 3. God of war 2 gespeeld? Nou dat is een goed einde je wilt echt direct verder gamen. |
|
Terug naar boven |
|
|
rolf |
Geplaatst: 10 Nov 2008 18:18 Onderwerp:
| |
|
dan heb je het meer op verhaal lijkt me |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 10 Nov 2008 18:20 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
konnichiwa schreef: | Ja dat weet ik maar het zet me echt niet aan naar GEOW 3. God of war 2 gespeeld? Nou dat is een goed einde je wilt echt direct verder gamen. | Ja, maar het voordeel is dat GeoW3 sneller komt dan GoW3 (qua tussentijd), maar ja, dat was echt een einde waarmee je onmiddellijk verder wil. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 10 Nov 2008 18:28 Onderwerp:
| |

|
Shooters staan niet echt bekend om hun eindes... Ik verwachte niet echt een groots spektakel. Jammer van het einde, niet slecht maar ook niet goed maar Gears of War 2 heeft gewoon een geweldige campain! Het hele drama gedoe vond ik best wel cheesy... Die van Dom was aardig goed. Alleen Braid had te weinig tekst en screen tijd vond ik trouwens. Cole Train is natuurlijk veel meer populairde dan Braid maar toch. |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 10 Nov 2008 18:50 Onderwerp:
| |

|
Lawliet schreef: | Shooters staan niet echt bekend om hun eindes... Ik verwachte niet echt een groots spektakel. Jammer van het einde, niet slecht maar ook niet goed maar Gears of War 2 heeft gewoon een geweldige campain! Het hele drama gedoe vond ik best wel cheesy... Die van Dom was aardig goed. Alleen Braid had te weinig tekst en screen tijd vond ik trouwens. Cole Train is natuurlijk veel meer populairde dan Braid maar toch. |
Half Life 2 had goede eindes en dan vooral de episodes. Resistance 1 had ook een goed einde en GEOW 1 had dat ook. Als je die stem krijgt te horen heb je echt zoiets van 'huh' wie is dat nu weer?
De Characters zijn goed uitgebouwd daar ben ik helemaal mee akkoord...Mjah wou nog iets zeggen maar dan spoil ik . |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 10 Nov 2008 19:03 Onderwerp:
| |

|
Hopen dat Gears 3 deze generatie nog komt trouwens  |
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 10 Nov 2008 19:07 Onderwerp:
| |

|
Ik speel op Hardcore, zit ergens in act 4 en heb toch al zo'n 10 uur gespeeld dus voor mij is ie wel lang genoeg. Daarna speel ik 'm nog wel eens in co-op en op Insane. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 10 Nov 2008 19:41 Onderwerp:
| |

|
konnichiwa schreef: | Lawliet schreef: | Shooters staan niet echt bekend om hun eindes... Ik verwachte niet echt een groots spektakel. Jammer van het einde, niet slecht maar ook niet goed maar Gears of War 2 heeft gewoon een geweldige campain! Het hele drama gedoe vond ik best wel cheesy... Die van Dom was aardig goed. Alleen Braid had te weinig tekst en screen tijd vond ik trouwens. Cole Train is natuurlijk veel meer populairde dan Braid maar toch. |
Half Life 2 had goede eindes en dan vooral de episodes. Resistance 1 had ook een goed einde en GEOW 1 had dat ook. Als je die stem krijgt te horen heb je echt zoiets van 'huh' wie is dat nu weer?
De Characters zijn goed uitgebouwd daar ben ik helemaal mee akkoord...Mjah wou nog iets zeggen maar dan spoil ik . |
Dat zet je het toch in het wit. Natuurlijk zijn er uitzonderingen als Half Life en Portal ( ) maar de meeste shooters die ik heb gespeeld vind ik maar ''meh'' Zo als CoD 4. Alleen het einde dan! |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 10 Nov 2008 22:45 Onderwerp:
| |

|
shit man ik wil het lezen maar ik moet nog 3 chapters !!! ben er nu ook wel uurtje of 10 mee bezig hoor dus voor mij is het lang genoeg, horde ook al veel gespeeld en multiplayer klomt ook wel geod, echt een topgame zeg |
|
Terug naar boven |
|
|
Tom_V |
Geplaatst: 11 Nov 2008 08:32 Onderwerp:
| |

|
Gisteren dan maar mijn pre-order gaan oppikken. Fable II slorpte iets te veel tijd op, dus moest GoW2 maar even wachten.
Tot hiertoe heeft het spel me nog niet kunnen 'wegblazen.'
Bij de vorige Gears begon ik de game meteen op hardcore. Heel uitdagend, maar speelbaar. Bij deze Gears is hardcore me iets te moeilijk op één bepaald punt in de game (zie tekst in het wit onderaan) en haalt het m'n spelplezier naar beneden.
Of ik zie de 'truuk' over het hoofd, of ik ben twee jaar ouder geworden en m'n gamingreflexen zijn niet meer wat ze ooit geweest zijn. In het slechtste geval zet ik de moeilijkheidsgraad wel iets naar beneden...
Je kunt het al raden (Reeds vroeg in de game, op de ridge (grafisch indrukwekkend!), heb ik ontzettend veel problemen. Het lukt me perfect om alle 'braakballen' uit de lucht te schieten, maar zodra de reavers eraan komen ben ik gezien. Moet ik me concentreren op een bepaald deel van die dingen? Voor ik het besef zijn ze een keer teveel tegen ons aangebotst en is het game over.) |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 11 Nov 2008 09:06 Onderwerp:
| |

|
Ja, dat stuk is lastig en ik weet waarom, de game legt niet uit dat je met Rb die turret kunt laten afkoelen. Je kunt dus niet steeds doorschieten waardoor dat ding blijft rammen. Als je hem echter laat afkoelen met Rb kun je veel sneller weer aan het schieten slaan en blijkt de reaver ineens een stuk makkelijker richting de grond te gaan , Je moet trouwens de reaver links van je hebben, concentreer daar dus al je vuur op. richt op het lijf btw., Ik hoop dat je hier wat aan hebt. |
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 11 Nov 2008 12:29 Onderwerp:
| |

|
Allereerst proberen niet meer dan twee keer geraakt te zijn door die ballen uit de lucht te schieten. En dan zoals Roderick zegt meteen naar links kijken, de bestuurders van die Reaver neerschieten, en daarna op de Reaver zelf schieten. |
|
Terug naar boven |
|
|
Vaizard |
Geplaatst: 11 Nov 2008 13:07 Onderwerp:
| |

|
Roderick schreef: | Ja, dat stuk is lastig en ik weet waarom, de game legt niet uit dat je met Rb die turret kunt laten afkoelen. Je kunt dus niet steeds doorschieten waardoor dat ding blijft rammen. Als je hem echter laat afkoelen met Rb kun je veel sneller weer aan het schieten slaan en blijkt de reaver ineens een stuk makkelijker richting de grond te gaan , Je moet trouwens de reaver links van je hebben, concentreer daar dus al je vuur op. richt op het lijf btw., Ik hoop dat je hier wat aan hebt. |
Bij mij werd het volgens mij toch wel uitgelegd :o Ik kwam het iig te weten doordat het een keer bovenaan werd weergegeven. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 11 Nov 2008 14:02 Onderwerp:
| |

|
Dan heb ik het gemist  |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 11 Nov 2008 14:06 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Vaizard |
Geplaatst: 11 Nov 2008 14:32 Onderwerp:
| |

|
Roderick schreef: | Dan heb ik het gemist  |
Hehe, dat zou goed kunnen dan ja Maja het spel is ook zo mooi dat je dingen gewoon over het hoofd ziet  |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 11 Nov 2008 14:54 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Primitive |
Geplaatst: 11 Nov 2008 22:33 Onderwerp:
| |

|
konnichiwa schreef: | Heb hem gisteren uitgespeeld en vind het echt een vreselijk kuteinde. Wel niet de ergste , die kroonn draagt Halo 2. |
Agreed, Fable 2 had ook al zo een belachelijk kut einde... Voor de rest zeer te spreken over de single player campaign though. Had echt wel uitstekend momenten en het zijn echt die kleine subtiele verbeteringen die het boven Gears 1 zetten. Multiplayer nog niet zoveel gedaan, maar Horde is freakin awesome op Insane ^^. Spijtig van het belachelijke einde maar voor de rest zeker een van de beste games van het jaar. |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 11 Nov 2008 22:40 Onderwerp:
| |

|
Who Wants Toast?
Leuk verzonnen voor een game als Gears of War, stiekem hoop ik gewoon dat Epic een Jazz Jackrabbit gaat maken voor de XBLA en PSN.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 11 Nov 2008 22:57 Onderwerp:
| |

|
Jazz Jackrabbit die ken ik nog. Was altijd vechten op de basis school wie op de computer mocht om Jazz Jackrabbit te spelen.  |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 12 Nov 2008 17:43 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|