Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4 Volgende
|
marino |
Geplaatst: 14 Mei 2008 23:31 Onderwerp:
| |

|
k heb ze allemaal al
maar evil activities presens evilution is HEILIG
hij staat op usenet
dit is echt de pure juiste hardcore waar je van Moet houden
Evil Activities - No Place To Hide |
|
Terug naar boven |
|
|
Jervans |
Geplaatst: 15 Mei 2008 07:45 Onderwerp:
| |

|
Inderdaad een goed album  |
|
Terug naar boven |
|
|
GabberMaarten |
Geplaatst: 15 Mei 2008 08:52 Onderwerp:
| |

|
Ik zal hem eens gaan downloaden dan. |
|
Terug naar boven |
|
|
GabberMaarten |
Geplaatst: 15 Mei 2008 08:56 Onderwerp:
| |

|
onno schreef: | Jeezz stelletje agressievelings die gabbers kunnen ze niet tegen andermans mening ofzo? |
Nu moet je niet alleen over gabbers beginnen. Je hebt ook andere mensen die soms nog erger zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
Pantoffelman |
Geplaatst: 15 Mei 2008 19:50 Onderwerp:
| |

|
onno schreef: | Jeezz stelletje agressievelings die gabbers kunnen ze niet tegen andermans mening ofzo? |
Dat heet ironie. Lees Jervans' post er nog maar es op na totdat je 'm begrijpt. |
|
Terug naar boven |
|
|
marino |
Geplaatst: 15 Mei 2008 19:52 Onderwerp:
| |

|
onno schreef: | Jeezz stelletje agressievelings die gabbers kunnen ze niet tegen andermans mening ofzo? | Gabbers zijn juist heel gezellig er zitten idioten tussen, maar dat heb je in alle subculturen wel |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 16 Mei 2008 23:45 Onderwerp:
| |

|
Citaat: | I remember the day I first heard electronic music.
I knew back then this illegal computer sound was gonna be my call.
My heart got hooked on four by four beats when house took this journey with Jack Chicago and acid house.
Now my heart is hooked forever.
I don't care if it's French-tek, hardstyle, hardcore, old school or jump.
I don't understand people who are satisfied with ordinary pop music;
They just listen to whatever radio stations decide they should like.
Followed by an overkill of ring-tone commercials meant for kids.
And my God, they like it!
Some people even think that house clubs are for weirdos only.
Maybe they're right, maybe we are weird.
Maybe this music is weird, and maybe the clubs are overrated.
But we're in this together.
If you're in the scene, being a DJ seems like a natural path to follow.
Ha, 'n back in the days, DJ's were weird people who liked music in a weird way.
Back then you had to be a nerd to become a DJ.
Now a days, everybody wants to be a DJ.
Now a days, EVERYBODY wants to be that nerd!
It sickens me, I hate those smart-asses who think DJ is an easy way to get laid.
Well, get a life!
If you're not in it for the love of the music, would you please f*ck off!
|
Een nummer dat zó 2007 is maar blijft goed (DJ Coone - Words From The Gang (D-Block & S-Te-Fan Remix))
en een erg goede tekst ^^ |
|
Terug naar boven |
|
|
onno |
Geplaatst: 17 Mei 2008 01:49 Onderwerp:
| |

|
Hardcore is -naar mijn mening- eenzijdige muziek wat alleen maar een harde bass is. Tuurlijk zeggen mensen dat het tegenwoordig anders is, we hebben nu ook een melodie toegevoegd en hier en daar wat lyrics maar daar gaat het niet om. Het geeft alsnog een negatief sfeer door die sfeer worden mensen agressief prima als je het dan ook daar bij laat. Maar ga dan niet met van die klote mobieltjes door de supermarkt heen lopen met je bomber jack aan en een beetje breed lopen harde bass in je speaker, daarom heb ik er echt een hekel aan die music en cultuur |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 17 Mei 2008 02:13 Onderwerp:
| |

|
onno schreef: | Maar ga dan niet met van die klote mobieltjes door de supermarkt heen lopen met je bomber jack aan en een beetje breed lopen harde bass in je speaker, daarom heb ik er echt een hekel aan die music en cultuur |
volges mij zijn dat 9vd10 keer gewoon wannabe eppo's die denken dat ze stoer zijn omdat ze naar hardcore luisteren >.< gasten die ik dus ook totaal niet kan uitstaan.. Maargoed, dat heb je ook weer bij mensen die naar andere muziek stijlen luisteren zoals rap / hip-hop xD (beat me when i'm wrong!)
zelf heb ik ook gewoon eens muziek aanstaan op mn mobiel, maar zet het automatisch zachter wanneer ik andere mensen tegen kom. En in winkels of drukke openbare plekken zet ik al helemaal geen muziek op. Ten eerste, ik hoor het dan toch niet goed. Ten tweede, ik heb geen zin om andere mensen lastig te vallen met de muziek die ik leuk vind en hun niet. Moeten ze ook niet andersom proberen Lijd alleen maar tot irritatie
Wanneer ze dus met muziek op de winkel in komen wankelen vraag ik vriendelijk of ze het uit willen zetten, zoniet? dan mag ik ze gelijk naar de deur door verwijzen helaas heb ik nog niet de mogelijk gehad om dat te kunnen doen xD (voor de duidelijkheid, ik werk bij een supermarkt xD)
Maargoed, wanneer je mij zou zien. Kan je niet zeggen dat ik naar Hardcore / Hardstyle luister. Kleed / gedraag me ook niet echt naar die cultuur. "I just wanna hear the music."
dat was wel weer zo'n beetje wat in mij opkwam om te zeggen xD |
|
Terug naar boven |
|
|
marino |
Geplaatst: 17 Mei 2008 08:36 Onderwerp:
| |

|
nou onno jij bent gevoed door het leed dat industrial heet,
je hebt mijn link zeker niet gevolgd?
Evil Activities - No Place To Hide
wil je harde bass en kraak? ga dan naar..... Thunderdome!!
wil je goede hardstyle & hardcore? ga dan naar.... Decibel Outdoor!!
ik zal je vertellen onno dat jouw mening goed past bij thunderdome (alhoewel er daar ook hardcore word gedraait), maar dat je toch maar eens 3 keer moet nadenken voor je zo gaat denken over de rest |
|
Terug naar boven |
|
|
Pantoffelman |
Geplaatst: 17 Mei 2008 14:07 Onderwerp:
| |

|
Dat heb je inderdaad ook bij hip hop. Ikzelf ben (voornamelijk abstract/instrumental) hip hop liefhebber en moet helemaal niets van die hele straatcultuur hebben. Het gaat tenslotte om de muziek, en om niets anders. |
|
Terug naar boven |
|
|
Neerhof |
Geplaatst: 17 Mei 2008 14:08 Onderwerp:
| |
|
Nickdhnick schreef: | mn aller eerste Hardcore nummer was nog van Angerfist xD namelijk Ubermensch, blijft een goed nummer
|
Man man wat een idioot ben jij. Dat is geen nummer van angerfist. Dat is Art of Fighters - Earthquake. |
|
Terug naar boven |
|
|
Neerhof |
Geplaatst: 17 Mei 2008 14:19 Onderwerp:
| |
|
marino schreef: | nou onno jij bent gevoed door het leed dat industrial heet,
je hebt mijn link zeker niet gevolgd?
Evil Activities - No Place To Hide
wil je harde bass en kraak? ga dan naar..... Thunderdome!!
wil je goede hardstyle & hardcore? ga dan naar.... Decibel Outdoor!!
ik zal je vertellen onno dat jouw mening goed past bij thunderdome (alhoewel er daar ook hardcore word gedraait), maar dat je toch maar eens 3 keer moet nadenken voor je zo gaat denken over de rest |
Pff het leed dat industrial heet? Industrial is echt ontzettend goede muziek. Je hoeft ook niet bang te zijn dat er kutvolk op industrial afkomt. Paar weken geleden werd er bij In Qontrol afgesloten met industrial in de hardcore area. Je zag alle nepfiguurtjes meteen weggaan.
Volgende weer Thunderdome. Lekker piepen en kraken... |
|
Terug naar boven |
|
|
marino |
Geplaatst: 17 Mei 2008 15:37 Onderwerp:
| |

|
jaja dat weet ik ook wel thunderdome heerst ook, maar het is niet te ontkennen dat kraken en bass bij industrial nogal hoog licht  |
|
Terug naar boven |
|
|
Svensation |
Geplaatst: 17 Mei 2008 18:50 Onderwerp:
| |

|
onno schreef: | Hardcore is -naar mijn mening- eenzijdige muziek wat alleen maar een harde bass is. Tuurlijk zeggen mensen dat het tegenwoordig anders is, we hebben nu ook een melodie toegevoegd en hier en daar wat lyrics maar daar gaat het niet om. Het geeft alsnog een negatief sfeer door die sfeer worden mensen agressief prima als je het dan ook daar bij laat. Maar ga dan niet met van die klote mobieltjes door de supermarkt heen lopen met je bomber jack aan en een beetje breed lopen harde bass in je speaker, daarom heb ik er echt een hekel aan die music en cultuur |
De frustratie druipt er vanaf, haha! Snap trouwens niet hoe je er bij komt dat het een negatieve sfeer geeft... En muziek op je telefoon en stoer lopen doen? Dat zijn volgens mij de homies van de rapscene. Als je er niks van snapt moet je gewoon je mond houden en niet zo de wijsneus uit gaan hangen.
P.S. Industrial is moddervet. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 17 Mei 2008 19:03 Onderwerp:
| |

|
Neerhof schreef: | Nickdhnick schreef: | mn aller eerste Hardcore nummer was nog van Angerfist xD namelijk Ubermensch, blijft een goed nummer
|
Man man wat een idioot ben jij. Dat is geen nummer van angerfist. Dat is Art of Fighters - Earthquake. |
Die van Art of Fighters heeft nog een soort van intro xD
of iemand heeft gewoon dat liedje anders genoemd en zitten verspreiden.. kan ook nog maargoed, t zal wel  |
|
Terug naar boven |
|
|
Maikelfist46 |
Geplaatst: 17 Mei 2008 19:24 Onderwerp:
| |

|
Hij is van Art of Fighters ja. domme idioten die niet weten wie de artiest is en het nummer online zetten met de naam van een andere. Net als met die nummers van Neophyte.
Style van Angerfist leek er blijkbaar op. |
|
Terug naar boven |
|
|
onno |
Geplaatst: 17 Mei 2008 19:28 Onderwerp:
| |

|
Svensation schreef: | onno schreef: | Hardcore is -naar mijn mening- eenzijdige muziek wat alleen maar een harde bass is. Tuurlijk zeggen mensen dat het tegenwoordig anders is, we hebben nu ook een melodie toegevoegd en hier en daar wat lyrics maar daar gaat het niet om. Het geeft alsnog een negatief sfeer door die sfeer worden mensen agressief prima als je het dan ook daar bij laat. Maar ga dan niet met van die klote mobieltjes door de supermarkt heen lopen met je bomber jack aan en een beetje breed lopen harde bass in je speaker, daarom heb ik er echt een hekel aan die music en cultuur |
De frustratie druipt er vanaf, haha! Snap trouwens niet hoe je er bij komt dat het een negatieve sfeer geeft... En muziek op je telefoon en stoer lopen doen? Dat zijn volgens mij de homies van de rapscene. Als je er niks van snapt moet je gewoon je mond houden en niet zo de wijsneus uit gaan hangen.
P.S. Industrial is moddervet. |
Kijk ik kom uit putten waar we niet veel 'homies' hebben,
we hebben meer mensen die in een bomberjack lopen en cagerijnig kijken
kijk je naar hun zit ze je gelijk uit te schelden met kk en al die woorden.
Kijk dan denk ik bij me zelf, Heb ik wat verkeerd gedaan ik ben toch ook blank ik werk ook en betaal ook belasting je bent niet de enige hoor.
Oh en btw ik loop niet de wijsneus uit te hangen ik geef gewoon een mening hoe ik er tegen aan kijk als je dat niet kan accepteren moet je me niet gaan quoten |
|
Terug naar boven |
|
|
marino |
Geplaatst: 17 Mei 2008 21:25 Onderwerp:
| |

|
onno schreef: | Oh en btw ik loop niet de wijsneus uit te hangen ik geef gewoon een mening hoe ik er tegen aan kijk als je dat niet kan accepteren moet je me niet gaan quoten | als je hardcore niks vind, ga dan niet hier posten/zeuren. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 18 Mei 2008 00:19 Onderwerp:
| |

|
Maikelfist46 schreef: | Hij is van Art of Fighters ja. domme idioten die niet weten wie de artiest is en het nummer online zetten met de naam van een andere. Net als met die nummers van Neophyte.
|
xD zo leer ik dus ook nog eens iets -_-
heeft iemand nog echt een paar goede nummer die je gewoon in je verzameling moet hebben?  |
|
Terug naar boven |
|
|
marino |
Geplaatst: 18 Mei 2008 10:00 Onderwerp:
| |

|
http://www.megaupload.com/nl/?d=EE4U0SAA
Bodylotion - Always Hardcore
Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderful Days
Dj Outblast Vs. Korsakoff - Unleash The Beast (Masters Of Hardcore Anthem `04)
Hard Creation - I Will Have That Power
Masters Of Ceremony - Bottoms Up
Neophyte Vs. The Stunned Guys - Army Of Hardcore
Party Animals - Used & Abused
Paul Elstak - You`re Hardcore Hooligan
The Masochist - Kill The Rmx
The Stunned Guys & Tommyknocker - Your Choice |
|
Terug naar boven |
|
|
Maikelfist46 |
Geplaatst: 18 Mei 2008 10:48 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 18 Mei 2008 11:50 Onderwerp:
| |

|
beide bedankt zitten toch een aantal nummers tussen die ik nog niet had  |
|
Terug naar boven |
|
|
Pantoffelman |
Geplaatst: 18 Mei 2008 12:22 Onderwerp:
| |

|
onno schreef: |
Kijk dan denk ik bij me zelf, Heb ik wat verkeerd gedaan ik ben toch ook blank ik werk ook en betaal ook belasting je bent niet de enige hoor.
|
Wat een misdaad, niet blank zijn.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Neerhof |
Geplaatst: 18 Mei 2008 12:55 Onderwerp:
| |
|
marino schreef: |
Dj Outblast Vs. Korsakoff - Unleash The Beast (Masters Of Hardcore Anthem `04)
|
Whahaha dat is zo'n gigantisch slecht nummer. Slechtste hc nummer dat ik OOIT gehoord heb.  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4 Volgende |