Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4 Volgende
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 15 Aug 2007 11:54 Onderwerp:
| |

|
nu lekker de schuld op iemand anders steken?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Limmepie |
Geplaatst: 15 Aug 2007 12:30 Onderwerp:
| |

|
dnarbeis schreef: | nu lekker de schuld op iemand anders steken?  |
Stom kind, je zag toch dat ik als laatste een weerwoord gaf, als hij daarop niet reageerd gaat 't topic dood. Denk nou eens na man. Ga niet huilen ofzo omdat je niet mag, doe je dat wel, kom dan met goede redenen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 15 Aug 2007 15:58 Onderwerp:
| |

|
Nou, nou, niet zo aggresief overal op reageren, zeg.
Ik zou een topic niet dood willen noemen als er nog zo veel op gereageerd wordt, maar Joni heeft wel gelijk dat de discussie helemaal nergens naar toe gaat als iedereen toch bij z'n punt blijft, je kunt zo eeuwig door gaan. Als hij geen zin heeft in een zinloze discussie dan kun je hem dat moeilijk kwalijk nemen.
Ik heb het ook wel met deze discussie gehad, het is mooi als een van beide kanten de ander iets nieuws kan laten zien waardoor de ander van mening verandert maar dit is inmiddels in een welles-nietes spelletje verandert. |
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 15 Aug 2007 20:16 Onderwerp:
| |

|
Citaat: | Ontslag vanwege verkeerde dresscode. Als dat in je contract staat. |
Je wilt een wet die de werkgever toelaat iemand te ontslaan als die kleding draagt die hem/haar niet aanstaat? |
|
Terug naar boven |
|
|
rolf |
Geplaatst: 15 Aug 2007 22:01 Onderwerp:
| |
|
het gaat om een burka (WTF hoe schrijf je dat?) zou jij het fijn vinden om elke dag naast een vrouw te zitten met een burka om? ik niet  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 15 Aug 2007 22:09 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Boerka geloof ik, maar gezien het een Arabisch woord is, is Burka in onze taal ook correct. Anyway, of ik graag naast een vrouw met een boerka zou zitten hangt af van haar uiterlijk. Ik ken vrouwen die ik liever in boerka zou zien, maar boerka's kom je sowieso niet vaak tegen. Het is vooral een Afghaans gebruik en minder Islamitisch. Boerka is puur Afghaans.
- Boerka's zijn de lichaamsbekkende kleding, geen hoofddoeken trouwens voor mensen die in de war zijn. Als je een boerka draagt, kan niemand je rotkop zien wat juist het legale probleem is waardoor het verboden is op sommige plaatsen. Niet te verwarren met de hoofddoek die enkel het haar afdekt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hoofddoek |
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 15 Aug 2007 23:21 Onderwerp:
| |

|
Het lijkt me gewoon erg moeilijk om er een wet van te maken... |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 15 Aug 2007 23:55 Onderwerp:
| |

|
@ joni, rotkop ? ga je nu beginnen als limmepiek ?
of was het een steek naar hem? |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 16 Aug 2007 00:10 Onderwerp:
| |

|
Als er in eeen contract staat dat je geen boerka aan mag lijkt het me toch vrij duidelijk. Ik moet als ik bij de AH werk ook een jasje aan van de AH, doe ik dat niet, dan heb ik ook een probleem.
Boerka's moeten wel verboden worden vind ik, misschien niet in het algeheel maar wel voor het werk, het is zo onpersoonlijk, echt niet normaal. Je hebt echt het gevoel alsof je tegen een lelijk gedrocht staat te praten die een vuilniszak over zich heen heeft omdat ze zo lelijk is. |
|
Terug naar boven |
|
|
Limmepie |
Geplaatst: 16 Aug 2007 01:20 Onderwerp:
| |

|
Nelus schreef: | Als er in eeen contract staat dat je geen boerka aan mag lijkt het me toch vrij duidelijk. Ik moet als ik bij de AH werk ook een jasje aan van de AH, doe ik dat niet, dan heb ik ook een probleem.
Boerka's moeten wel verboden worden vind ik, misschien niet in het algeheel maar wel voor het werk, het is zo onpersoonlijk, echt niet normaal. Je hebt echt het gevoel alsof je tegen een lelijk gedrocht staat te praten die een vuilniszak over zich heen heeft omdat ze zo lelijk is. |
Zie je im2divu, precies wat ik een pagina terug al zei, als het in je cao staat dat je bepaalde werkkleding aan moet hebben en je houdt je er niet aan kan je problemen krijgen.
Dan dnarbeis, ik krijg de indruk dat jij de enige bent die wilt steken. Waarom koester je al deze haat? Waarom huil je telkens, kom nou eens met goede redenen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 16 Aug 2007 08:40 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
dnarbeis schreef: | @ joni, rotkop ? ga je nu beginnen als limmepiek ?
of was het een steek naar hem? | Het laatste, rotkop is geen woord dat tot mijn woordenschat behoort. Is eerder een typisch Nederlands woord. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 16 Aug 2007 10:38 Onderwerp:
| |

|
limmepie ik weet best wel wat er mee bedoelt met 88ste bezoeker  |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 16 Aug 2007 11:55 Onderwerp:
| |

|
Limmepie schreef: | Nelus schreef: | Als er in eeen contract staat dat je geen boerka aan mag lijkt het me toch vrij duidelijk. Ik moet als ik bij de AH werk ook een jasje aan van de AH, doe ik dat niet, dan heb ik ook een probleem.
Zie je im2divu, precies wat ik een pagina terug al zei, als het in je cao staat dat je bepaalde werkkleding aan moet hebben en je houdt je er niet aan kan je problemen krijgen. |
Maar dan zijn we het helemaal met elkaar eens! Geen algemeen verbod voor hoofddoekjes of burka's, je mag ze aan hebben wanneer je wilt, maar als je een bepaalde baan wilt waarvan het CAO zegt dat je geen Burka of hoofddoekje op mag, dan doe je hem tijdens het werk niet op of zoek je ander werk.
Een algemeen verbod vind ik, net als met de koran, totaal overdreven en overbodig, echter. |
|
Terug naar boven |
|
|
Limmepie |
Geplaatst: 16 Aug 2007 18:09 Onderwerp:
| |

|
Uchiha_Shadow schreef: |
Maar dan zijn we het helemaal met elkaar eens! Geen algemeen verbod voor hoofddoekjes of burka's, je mag ze aan hebben wanneer je wilt, maar als je een bepaalde baan wilt waarvan het CAO zegt dat je geen Burka of hoofddoekje op mag, dan doe je hem tijdens het werk niet op of zoek je ander werk.
Een algemeen verbod vind ik, net als met de koran, totaal overdreven en overbodig, echter. |
Bijna helemaal eens, we zijn het eens op een punt. Ik vind dat je altijd geindetificeerd moet kunnen worden, dus een bivaksmuts of burka is in mijn ogen strikt verboden. Uitzondering carnaval met maskers ofzo. |
|
Terug naar boven |
|
|
Limmepie |
Geplaatst: 16 Aug 2007 18:10 Onderwerp:
| |

|
gamer01 schreef: | limmepie ik weet best wel wat er mee bedoelt met 88ste bezoeker  |
Wat bedoel je? Ik ben 88ste member van gamed, dat wilde ik gewoon als image hebben. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 16 Aug 2007 18:26 Onderwerp:
| |

|
Limmepie schreef: | gamer01 schreef: | limmepie ik weet best wel wat er mee bedoelt met 88ste bezoeker  |
Wat bedoel je? Ik ben 88ste member van gamed, dat wilde ik gewoon als image hebben. |
wel heel toevallig je kiest voor de rechtse kant dat respecteer ik ook maar 88 staat voor HEIL HITLER en dat wist jij ook 100 procent.mij boeit dat niet zo maar het viel me wel op  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joris |
Geplaatst: 16 Aug 2007 20:54 Onderwerp:
| |

|
Geert heeft meer diepgang dan velen denken. Om even te tonen dat Geert vele kanten kent een aantal uitspraken van hem op een rij:
Geert's subtiele kant:
Citaat: | De kern van het probleem is de fascistische islam, de zieke ideologie van Allah en Mohammed zoals neergelegd in de islamitische Mein Kampf: de Koran. De teksten uit de Koran laten weinig aan de verbeelding over. |
De vermoeide Geert:
Citaat: | Ik heb genoeg van de islam in Nederland: geen moslimimmigrant er meer bij. Ik heb genoeg van de aanbidding van Allah en Mohammed in Nederland: geen moskee er meer bij. Ik heb genoeg van de Koran in Nederland: verbied dat fascistische boek. |
Geert's angst voor lege vliegtuigen:
Citaat: | Elke week komen vliegtuigen uit Turkije en Marokko nieuwe kansloze allochtonen afleveren op Schiphol. Het is goed als de retourvlucht ook eens wat passagiers heeft. |
En Geert's angst voor volle vliegtuigen:
Citaat: | Terrorisme is niet iets dat je aanpakt met een oranje armbandje of een Bindingsdag. Alles moet uit de kast gehaald worden om onze gezinnen te beschermen. |
|
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 16 Aug 2007 23:32 Onderwerp:
| |

|
Citaat: | Geert's angst voor lege vliegtuigen:
Citaat:
Elke week komen vliegtuigen uit Turkije en Marokko nieuwe kansloze allochtonen afleveren op Schiphol. Het is goed als de retourvlucht ook eens wat passagiers heeft. |
haha geweldig |
|
Terug naar boven |
|
|
Limmepie |
Geplaatst: 17 Aug 2007 00:18 Onderwerp:
| |

|
gamer01 schreef: | Limmepie schreef: | gamer01 schreef: | limmepie ik weet best wel wat er mee bedoelt met 88ste bezoeker  |
wel heel toevallig je kiest voor de rechtse kant dat respecteer ik ook maar 88 staat voor HEIL HITLER en dat wist jij ook 100 procent.mij boeit dat niet zo maar het viel me wel op  |
WAT??????
FOKKOFF MAN, ECHT, JE LULT KILL, 88 IS GEWOON ME GETAL EN DAT STAAT VOOR MIJ NIET VOOR HEIL HITLER SUKKEL!! |
|
Terug naar boven |
|
|
Kujatochi |
Geplaatst: 17 Aug 2007 00:26 Onderwerp:
| |

|
Mij maakt het niet uit of Geert Wilders blijft ja/nee. Ik wil gewoon niet om de zoveel tijd bedreigd worden door een allochtoon of autochtoon(al is me dat nog niet zo vaak gebeurd).
Ik krijg nauwelijks iets mee van politiek etc. Daarom mag Wilders van mij blijven. Niet omdat ik achter zijn plannen/ideeën(ideën?) sta ofzo, maar omdat ik niet eens weet wat zijn plannen zijn(iets van moslimhaat ofzo? Buitenlanders het land uit? Ghehe, de mensjes die mij bedreigen mogen van mij wel billenkoek krijgen). Ik merk niks van politiek in mijn omgeving, of links nou regeert of rechts. Daarom interesseert het me eigenlijk niets.
Ik vind Dnabeis trouwens wel een zeur.... Reden? Geef ik niet, geeft zij ook meestal niet .
Oja, Joni en Limmepie hebben allebei(allebij? Sorry ik heb nog vakantie) sterke meningen. Alleen dat rotterdamse praatje wat Limmepie erbij geeft moet hij/zij(geeft kusjes?) afschaffen. Vind ik niet thuis horen in een discussie. Ja sorry zo ben je gewoon ik weet het, maar dan toch.
edit: Gamer 01. Als je naar het profiel van Limmepie gaat zie je dat hij/zij in '88 geboren is. Is dat dan ook meteen 'Heil Hitler'?
Laatst aangepast door Kujatochi op 17 Aug 2007 00:30; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Limmepie |
Geplaatst: 17 Aug 2007 00:29 Onderwerp:
| |

|
Kujatochi schreef: |
Oja, Joni en Limmepie hebben allebei(allebij? Sorry ik heb nog vakantie) sterke meningen. Alleen dat rotterdamse praatje wat Limmepie erbij geeft moet hij/zij(geeft kusjes?) afschaffen. Hoort niet thuis in een discussie. Ja sorry zo ben je gewoon ik weet het, maar dan toch. |
Ja daar heb je wel een beetje gelijk in, ik moet wat doen aan mijn schelden, taalgebruik en mijn nederlands in het algemeen. Komt allemaal goed.
knuffeltje...
Dat laatste was sarcastisch. |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 17 Aug 2007 01:02 Onderwerp:
| |

|
ten eerste ben ik gen "zij" maar is het men vriendin op avatar.
ten tweede ,wrm ben ik een zeur,ik kan gwn totaal niet tegen racisme . ik ben blij dat men ouders me zo hebben opgevoed. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 18 Aug 2007 13:40 Onderwerp:
| |

|
zelf verwijderd.
Laatst aangepast door Kurosaki01 op 04 Jun 2008 00:43; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 18 Aug 2007 14:11 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Kalm aan mensen, het is maar het Internet en ik zou liever niet ingrijpen. Laat de gemoederen dus wat bedaren en ga verder zonder al dat uitschelden. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 18 Aug 2007 14:14 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Kalm aan mensen, het is maar het Internet en ik zou liever niet ingrijpen. Laat de gemoederen dus wat bedaren en ga verder zonder al dat uitschelden. |
ja hij zal vast nog wel iets trg sturen maar ik reageer daar niet meer op zoals jij al zei het heeft geen zin en blijven we eeuwig door gaan. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4 Volgende |