Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Aug 2007 16:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Roderick schreef:
Verschil is alleen dat we hier te maken hebben met een game die dat na 15 reviews nog staat . OoT heeft 32 ratings gekregen, Bioshock de helft dus nu daarvan. Volgens mij blijft deze wel in de top10.
Gears of War?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 21 Aug 2007 16:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik weet niet precies hoe t met GoW ging: er waren wel erg goeie cijfers, maar rijen 10en zie ik niet meer voor me.

Overigens een 9,2 van Worthplaying en een 10 van nog een site (naam ff vergeten, weinig noemenswaardig).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Aug 2007 16:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Dit toont ook een goede start aan in hetzelfde genre als je de later toegevoegde waardes even negeert. Dan kom je namelijk aan 97%.
Terug naar boven
dvast BerichtGeplaatst: 21 Aug 2007 21:43    Onderwerp: Reageren met citaat

de game staat nu 97%. dat betekend dat zelda oot veilig staat op gamerankings.com. niet rot tegn bioschok maar zelda verdient die plek meer vindt ik.
Terug naar boven
Gideon BerichtGeplaatst: 21 Aug 2007 22:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zie Ocarina of Time die plek eigenlijk ook nooit meer kwijt raken (en misschien ook wel terecht). Ik denk trouwens wel dat bioshock idd een top 10 / 20 gaat krijgen.
Terug naar boven
P-Bwoy BerichtGeplaatst: 22 Aug 2007 17:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb vanochtend een mailtje gekregen dat mn Bioshock verzonden is, hij ligt thuis op me te wachten als ik straks terugkom van werk.

Een vriend van mij heeft m vanmiddag al gekocht bij E-Plaza. Kortom: Naar de winkel allemaal!
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 24 Aug 2007 10:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Even melden wat iedereen al weet: Het spel is dus geweldig

Ik zie niet in hoe dit spel onder de 90% kan scoren... Ik had me voorgenomen maar 2 uurtjes te spelen en het zijn er 5 of 6 geworden.

Hoop dat ik er niet te snel doorzit

Cool metalen doosje ook, is dat de gewone versie of een collector's edition? De 'echte' limited edition heeft nog artwork en een big daddy standbeeldje, dat wist ik maar dat de gewone versie ook in een metalen doosje zat was me onbekend.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 24 Aug 2007 10:59    Onderwerp: Reageren met citaat

En toen kwam EDGE: Bioshock een 8.
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 24 Aug 2007 11:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
En toen kwam EDGE: Bioshock een 8.

Is EDGE een magazine of een site?
Hier krijgt ie wel een 9.
Terug naar boven
P-Bwoy BerichtGeplaatst: 24 Aug 2007 11:26    Onderwerp: Reageren met citaat

EDGE zijn rukkers, altijd tegen de stroming in gaan...

Ik vind het een briljante game. Ik kan tegenwoordig niet meer uren achter elkaar gamen, weet niet waarom verveelt allemaal wat sneller denk ik, maar het is wel heel erg cool allemaal. Ik heb trouwens de gewone versie, die zit niet in een metalen doosje.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 24 Aug 2007 11:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Om het effect van EDGE maar wat te cancellen: Wired geeft em een 10.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 24 Aug 2007 11:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Op zich is een 8 nog niet zo'n slechte score...

Vind echter wel dat Bioshock héél apart is. Het geeft zo'n unieke feel en flow dat andere shooters vaak missen. The Darkness had dit gevoel ook zo mooi overgebracht.

Het is ook zo'n shooter die je wel een paar keer kan uitspelen door alles compleet anders te doen en dat staat ook weer in schril contrast met bijv. de eentonige actie van Gears of War (niet dat de actie slecht is, maar het is constant muurtje buk / schieten / teammates reviven).

Als je alles bij elkaar telt wat Bioschock in huis heeft (gfx, verhaal, knap geluid, sfeer, origineel, replayability en de gameplay) dan zou je toch wel net rond de 9 moeten uitkomen...
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 24 Aug 2007 11:58    Onderwerp: Reageren met citaat

wat is jullie mening dat die naar ps3 komt?
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 24 Aug 2007 12:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Hij komt zodra ze zeggen dat ie komt. Ik acht de kans groot, zeker na t laatste gerucht. Zou er komend half jaar niet op rekenen though.
Terug naar boven
P-Bwoy BerichtGeplaatst: 24 Aug 2007 12:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind vooral het RPG element zo cool, hele tijd nieuwe abilities en steeds beter worden. Houd je aan het spelen... En die Big Daddy battles zijn echt epic!
Terug naar boven
anakin783 BerichtGeplaatst: 24 Aug 2007 13:37    Onderwerp: Reageren met citaat

kheb em al van dinsdag(im al ucky bastard) hij is echt ubercool
hij verdient the GOTY award BIOSHOCK
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 26 Aug 2007 13:40    Onderwerp: Reageren met citaat

game is helaas een beetje kort, speelde m op medium uit in 7 uur uit. Geweldig, alle 9 en tienen waard, ga nu voort andere einde
Speelm op pc, maxed op 1680 x 1050, 60-80 fps.
En heb de CE, met t big daddy beeldje.....
Terug naar boven
wackyprofessor BerichtGeplaatst: 26 Aug 2007 17:41    Onderwerp: Reageren met citaat

360FlorisWii schreef:
game is helaas een beetje kort, speelde m op medium uit in 7 uur uit. Geweldig, alle 9 en tienen waard, ga nu voort andere einde
Speelm op pc, maxed op 1680 x 1050, 60-80 fps.
En heb de CE, met t big daddy beeldje.....

Was het geweldig? Bij de demo kreeg ik gemengde gevoelens toen ik hem voor de 2de keer speelde. Dus ik twijfel er nog redelijk over..
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 26 Aug 2007 18:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Met 7 uurtjes heb je volgens mij redelijk lopen rushen en alles rechtoe - rechtaan gedaan? Ik heb ook al aardig wat uren in de game en heb nog het gevoel dat ik amper begonnen ben, maar ik ben dan ook iemand die alles onderzoekt enzo.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 27 Aug 2007 16:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ik gok zowat op 70% te zitten met toch al een ruime 12-15 uur aan gameplay tijd (Normal difficulty)...

Als je telkens enkel het pijltje volgt dan loop je voorbij heel veel spullen en leuke videologs die indirect aan het verhaal bijdragen. Daarbij prul ik graag met de omgeving en kijk ik wat allemaal mogelijk is met plasmids (beware the flaming teddybear!).

Er is geen asbak of vuilnisbak die ik niet onderzoek >_<
Terug naar boven
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 27 Aug 2007 17:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Sasuke schreef:
Ik gok zowat op 70% te zitten met toch al een ruime 12-15 uur aan gameplay tijd (Normal difficulty)...

Als je telkens enkel het pijltje volgt dan loop je voorbij heel veel spullen en leuke videologs die indirect aan het verhaal bijdragen. Daarbij prul ik graag met de omgeving en kijk ik wat allemaal mogelijk is met plasmids (beware the flaming teddybear!).

Er is geen asbak of vuilnisbak die ik niet onderzoek >_<

er is geen asbak of vuilnisbak die ik twee keer onderzoek ('scourge' plasmid )... en idd, nu 12 uur denk ik en ik zit net in haephaestus (of hoe dat lvl ook heet , iig waar de big bad boss zou moeten zitten, maar ik denk niet dat ie er zit )... alleen toen ging mn controller naar de klote en moest ik stoppen (omdat ik te lui was om de trap op te lopen om een andere controller te pakken)

@ 360floriswii

als je de game in 7 uur uitspeelt dan mis je zo verschrikkelijk veel... ik vind de game gewoon gruwelijk en heb in het 'tuin'lvl zon 15 keer een bigdaddy gemolt, gewoon omdat het cool is om te doen... (splicers vs big daddy, terwijl je lightning buckshot in de kop van de big daddy ramt )
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 28 Aug 2007 12:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ik heb recent de scrounger plasmid vervangen door natural camouflage (onzichtbaar als je stilstaat). Enorm leuk om niets-vermoedende splicers een enorm zware klap op de kop te geven met de wrench die ondertussen al vijanden bevriest als ie ze raakt

De combinatie van tonic/wapens/turrets/plasmids zorgen echt voor ontelbare uren plezier

Het garden level was trouwens enorm knap, nog nooit zo'n creepy tuin in me leven gezien >_<
Terug naar boven
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 28 Aug 2007 15:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Sasuke schreef:
Ik heb recent de scrounger plasmid vervangen door natural camouflage (onzichtbaar als je stilstaat). Enorm leuk om niets-vermoedende splicers een enorm zware klap op de kop te geven met de wrench die ondertussen al vijanden bevriest als ie ze raakt

De combinatie van tonic/wapens/turrets/plasmids zorgen echt voor ontelbare uren plezier

Het garden level was trouwens enorm knap, nog nooit zo'n creepy tuin in me leven gezien >_<

ik heb scourge, camouflage en die ice ding allemaal tegelijk aan... en ben natuurlijk trots op mn zelfgemaakte plasmid (met u-invent )
Terug naar boven
Martijn Steinpatz BerichtGeplaatst: 29 Aug 2007 20:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Geweldig, ik heb er geen andere woorden voor. Ik zit trouwens op zeventien uur en ik ben net bij de eindbaas beland. Met te weinig healthkits en Eve-hyposprays dus daar komen nog een paar uur bij. Iedere keer wil ik een kwartiertje (Big Daddy mollen) of uurtje spelen en het worden er steeds twee drie, zes.

Wat vinden jullie trouwens van Sander Cohen - Fort Frolic? Nadat die gek mij twee uur ellende bezorgd vergeet ik hem bij (en na) zijn entree gewoon neer te knallen! Wat een karakter...
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 29 Aug 2007 21:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Moest dat dan

Ik vond em zó briljant dat ik em in leven heb gelaten.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 4

Ga naar: