Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4 Volgende
|
Svensation |
Geplaatst: 06 Jun 2007 20:01 Onderwerp:
| |

|
Voor ons is Enschede het dichtstbij. Op drie kwartier, met de auto. Gelukkig heeft Winterswijk een redelijk fatsoenlijk winkelbestand. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joker |
Geplaatst: 06 Jun 2007 21:04 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Svensation |
Geplaatst: 06 Jun 2007 22:35 Onderwerp:
| |

|
Haha, alsof De Steeg een gigantische agglomeratie kent... Tussen Rheden en Velp is t niet veel anders als hier, alleen is t daar wat kleinschaliger |
|
Terug naar boven |
|
|
Joris |
Geplaatst: 07 Jun 2007 19:19 Onderwerp:
| |

|
Kleinschalig? De Steeg heeft bijna 1200 inwoners...
De Steeg heeft trouwens dezer dagen een groot evenement, (het enige enigzins grote evenement van het jaar trouwens): Outdoor Gelderland. Alle belangrijke spring en dressuur ruiters uit de wereld komen naar De Steeg om hier wedstrijden te rijden en shows te geven.
Leuk als je wat met paarden hebt, maar ja, in mijn ogen is het gewoon gehypt vee. |
|
Terug naar boven |
|
|
Svensation |
Geplaatst: 07 Jun 2007 22:09 Onderwerp:
| |

|
Ja ik heb t gezien. Is die weg al wel weer toegankelijk dan?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Tom_V |
Geplaatst: 08 Jun 2007 18:46 Onderwerp:
| |

|
Even tussenin ontopic
Citaat: | Poetin aan VS: "Raketschild ook in Irak en Turkije"
De Russische president Vladimir Poetin heeft op een persconferentie bij het einde van de G8-top in Heiligendamm de VS gesuggereerd hun raketschild uit te strekken naar Irak en Turkije. "U kan het (raketafweersysteem) in het zuiden installeren. Waarom niet in Turkije of in Irak", zei Poetin aan het adres van Washington. Volgens het Russische persbureau Itar-Tass zei Poetin dat het Russische ABM-voorstel ook een installatie op mobiele platforms op zee inhoudt.
Gisteren had Poetin zijn Amerikaanse collega Bush al voorgesteld bestaande radarsystemen te gebruiken in Azerbeidzjan. Dat zou het voor Washington onnodig maken intercepteerraketten in Polen te plaatsen en een radarstation te gebruiken in Tsjechië. Rusland zou ook geen afweerraketten in Kaliningrad moeten ontplooien of ze dichter naar het territorium van westerse landen moeten brengen, zo verluidde het op Itar-Tass. (belga/hln) |
|
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 09 Jun 2007 10:48 Onderwerp:
| |

|
Hij maakt zich er wel heel druk om niet? Beetje belachelijk dat iemand zó graag betrokken wil zijn bij zo'n militaire onderneming. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 14 Aug 2008 14:38 Onderwerp:
| |

|
Door wat in Georgië gebeurt is nu de kans groter dan ooit. Wat denken jullie? Amerika ging toch al iets sturen kwa troepen(marine) naar Georgië? |
|
Terug naar boven |
|
|
Pantoffelman |
Geplaatst: 14 Aug 2008 15:40 Onderwerp:
| |

|
Kurosaki01 schreef: | Amerika ging toch al iets sturen kwa troepen(marine) naar Georgië? |
Goh. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 14 Aug 2008 15:57 Onderwerp:
| |

|
Amerika moet zich ook overal mee bemoeien he -_- stelletje flikkers xD |
|
Terug naar boven |
|
|
onno |
Geplaatst: 14 Aug 2008 16:07 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 14 Aug 2008 16:50 Onderwerp:
| |

|
Ik zie het ook wel aankomen maar rusland kan zeker heel de wereld niet aan hoor, stelletje flikkers
Ik weet niet dat Nederland of België last gaat hebben van een eventuele oorlog. Ik hoop alleen maar dat ze geen kernwapens gaan inzetten. Hebben wij eigenlijk zo'n rakettenschild? |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 14 Aug 2008 16:52 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Een nucleaire oorlog zal nooit plaatsvinden omdat Rusland, China en de Verenigde Staten weten dat ze elk genoeg vuurkracht hebben om elkaar te vernietigen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 14 Aug 2008 17:21 Onderwerp:
| |

|
kernwapens zijn er alleen om te dreigen, ze weten heel goed. Vuren wij er 1 af, dan krijgen we er 2 terug. En beide gaan we er aan.
het zal dan alleen bij bombardementen blijven.
maar! er zal ooit een idioot zijn die wel zo laf is om echt kernwapens te gebruiken -_- |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 14 Aug 2008 17:56 Onderwerp:
| |

|
Je moet ze alemaal tegelijk afschieten hebben die andere geen kans.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joker |
Geplaatst: 14 Aug 2008 18:54 Onderwerp:
| |

|
Er hoeft er maar één zo gek te zijn om er wel een af te schieten... De mens heeft maar bar weinig geleerd van de geschiedenis. Er hoeft maar iets kleins te gebeuren en de wereld staat op z'n kop. Zolang er nog zoveel nucleaire wapens zijn acht ik de kans op een nucleaire oorlog nog steeds zeer groot. |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 14 Aug 2008 23:27 Onderwerp:
| |

|
Welcome to fallout 3  |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 15 Aug 2008 02:20 Onderwerp:
| |

|
Ik panikeerde toch wel lichtjes toen ik te horen kreeg dat Israël troepen wou sturen naar Georgië. Moest Iran reageren zou het wel een vreselijke oorlog worden. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 15 Aug 2008 12:41 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Cubic X |
Geplaatst: 15 Aug 2008 14:21 Onderwerp:
| |
|
Aha...het lijkt allemaal nu toch realiteit te worden. 2012 (doomsday) komt dichterbij en de derde wereldoorlog is, als het nog een tijd zo door blijft gaan tussen Amerika, Rusland en Iran, ook niet ver meer weg. De voorspellingen van de Maya's, Merlin, John en Nostradamus komen uiteindelijk toch uit. DOOMSDAY IS COMING!
21 december 2012...het einde van de wereld.
Tot zover mijn overdrevenheid
Al die voorspellingen zijn leuk en aardig, maar denk toch niet dat ik het nog mee ge maken...dat doomsday. Die Koude Oorlog 2 komt er ook niet  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 15 Aug 2008 14:23 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Kurosaki01 schreef: | Ik vind wel dat Amerika op iets uit is(nu ze extra door zetten) en Rusland moet meteen dreigen. | Ik begrijp Rusland wel. Wat zou jij als Nederlander denken als België raketten plaatste in Denemarken en Duitsland om België te beschermen tegen Brazilië. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 15 Aug 2008 15:30 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Kurosaki01 schreef: | Ik vind wel dat Amerika op iets uit is(nu ze extra door zetten) en Rusland moet meteen dreigen. | Ik begrijp Rusland wel. Wat zou jij als Nederlander denken als België raketten plaatste in Denemarken en Duitsland om België te beschermen tegen Brazilië. |
Maargoed het is op Navo grondgebied dus Rusland moet er geen probleem van maken. Dan hadden hun maar van het communisme moeten afstappen hadden ze er ook wat meer vrienden aan over gehouden. En volgens mij als Rusland echt raketten op Amerika afschiet gaat het nog altijd via Noordpool/Groenland aangezien dat de korste afstand is. En ze kunnen ook nog op Californië schieten vanuit Siberië daar. Iran daarintegen moet echter wel over Europa heen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 15 Aug 2008 15:36 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Bij mijn weten beschikt Iran niet eens over raketten die Amerika kunnen bereiken. Meeste raketten gaan niet zo ver. En dan nog, je plaatst je raketschild beter in Joegoslavië om raketten uit Iran te vermijden. |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 15 Aug 2008 15:40 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Ze maken er gewoon een zooitje van op de wereld. Als men nu gewoon met z'n allen samen ging gamen kon men stukken beter met elkaar overweg.
Doen ze dat niet, dan ga ik contact opnemen met Vault-Tech. De mensheid weet namelijk niet waar men mee bezig is... |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 15 Aug 2008 15:42 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Bij mijn weten beschikt Iran niet eens over raketten die Amerika kunnen bereiken. Meeste raketten gaan niet zo ver. En dan nog, je plaatst je raketschild beter in Joegoslavië om raketten uit Iran te vermijden. |
Ja dat is wel zo de verste komt tot Grienkenland meen ik. Maar ja misschien ik er nu over na denk is dat schild wel voor Europa. Het is voor de VS ook een stuk makkelijker om troepen in Polen neer te zetten mocht er een oorlog tussen beiden komen. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4 Volgende |