Welke kant ga je kiezen? |
Asmodians, lekker Evil! |
|
21% |
[ 5 ] |
Elyos, om de wereld te redden van de Asmodians! |
|
78% |
[ 18 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 23 |
|
Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 18, 19, 20
|
JasperCLA |
Geplaatst: 06 Jan 2010 15:57 Onderwerp:
| |

|
Omdat iedereen dat niet ziet omdat ze te druk bezig zijn met levelen en gear te verzamelen. De game is gewoon shit, hopelijk lossen ze dat op met wat patches om er een klein beetje variatie aan toe te voegen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Velqor |
Geplaatst: 06 Jan 2010 16:02 Onderwerp:
| |
![]()
|
JasperCLA schreef: | Omdat iedereen dat niet ziet omdat ze te druk bezig zijn met levelen en gear te verzamelen. De game is gewoon shit, hopelijk lossen ze dat op met wat patches om er een klein beetje variatie aan toe te voegen. |
Iemand hier nog meer last van? zeg het dan aub . Lijkt me niet he. dit spel kan je met een slechte pc al redelijk spelen zonder problemen.
Lijkt me niet dat er een patch voor gaat komen want er zijn bij de meeste andere mensen geen problemen |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 06 Jan 2010 16:42 Onderwerp:
| |

|
Dellion schreef: | JasperCLA schreef: | Omdat iedereen dat niet ziet omdat ze te druk bezig zijn met levelen en gear te verzamelen. De game is gewoon shit, hopelijk lossen ze dat op met wat patches om er een klein beetje variatie aan toe te voegen. |
Iemand hier nog meer last van? zeg het dan aub . Lijkt me niet he. dit spel kan je met een slechte pc al redelijk spelen zonder problemen.
Lijkt me niet dat er een patch voor gaat komen want er zijn bij de meeste andere mensen geen problemen |
Lees nog eens opnieuw  |
|
Terug naar boven |
|
|
Velqor |
Geplaatst: 06 Jan 2010 16:58 Onderwerp:
| |
![]()
|
JasperCLA schreef: | Dellion schreef: | JasperCLA schreef: | Omdat iedereen dat niet ziet omdat ze te druk bezig zijn met levelen en gear te verzamelen. De game is gewoon shit, hopelijk lossen ze dat op met wat patches om er een klein beetje variatie aan toe te voegen. |
Lees nog eens opnieuw  |
Gaat het over spelfouten? Of wat ..
Dunno hoor |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 06 Jan 2010 17:33 Onderwerp:
| |

|
Ik had het over variatie. Naar mijn mening is die game ongelooflijk lineair en eentonig. Maar als jullie 'm willen spelen, mij niet gelaten maar ik vind 'm nog steeds kut. |
|
Terug naar boven |
|
|
Velqor |
Geplaatst: 06 Jan 2010 17:44 Onderwerp:
| |
![]()
|
JasperCLA schreef: | Ik had het over variatie. Naar mijn mening is die game ongelooflijk lineair en eentonig. Maar als jullie 'm willen spelen, mij niet gelaten maar ik vind 'm nog steeds kut. |
Maar wat is er eentonig aan, dat is wat ik graag zou willen weten. Het heeft namelijk beduidend meer features in vergelijking met WoW, natuurlijk het kan dat de setting je niet aan spreekt, dat is dan denk ik het geval |
|
Terug naar boven |
|
|
Brastin |
Geplaatst: 06 Jan 2010 17:47 Onderwerp:
| |

|
Tjaa las jij hem kut vind laat ik je daarin in je waarde...
Ik vind het spel zeker niet lineair en eentonig. Meschien in de low level area maar niet waar ik nu in ben beland heb altijd wel wat te doen ^^ en genoeg variatie.
P.S Bijna lvl 41 ^^ |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 14 Dec 2011 12:47 Onderwerp:
| |

|
Aion gaat, net zoals vele andere games in het genre, free-2-play!
Leuk, misschien probeer ik deze wel uit in de toekomst! |
|
Terug naar boven |
|
|
Brastin |
Geplaatst: 14 Dec 2011 13:09 Onderwerp:
| |

|
Klopt heb het gelezen Ben er wel blij mee want de server zijn aardig leeg dus:) |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 14 Dec 2011 13:48 Onderwerp:
| |

|
Hopelijk hebben ze dan de vele technische problemen opgelost. |
|
Terug naar boven |
|