Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16  Volgende  
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 18 Nov 2010 18:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Wow, The Walking Dead Episode 3 was weer geweldig Maar wat denken jullie; heeft die vent die op het dak vast zat met de handboei zelfmoord gepleegd door van het dak te springen of is ie ontsnapt?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
elemeNt BerichtGeplaatst: 19 Nov 2010 00:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Kent iemand Sons of Anarchy? Het is een Amerikaanse serie over een motor bende en ik hoor er de laatste tijd steeds meer over. Het zag er een beetje uit als Hell Ride. Van het weekend ga ik de pilot maar eens kijken.

Viel me ook op door de super gave poster:

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 19 Nov 2010 10:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Jelle Havermans schreef:
Wow, The Walking Dead Episode 3 was weer geweldig Maar wat denken jullie; heeft die vent die op het dak vast zat met de handboei zelfmoord gepleegd door van het dak te springen of is ie ontsnapt?

Geen idee! Hij kwam niet in de strips voor. Ze zijden al dat ze een aantal nieuwe personages wilde toevoegen, maar ze spelen niet zo´n grote rol. Dus ik denk dat hij dood is.
Terug naar boven
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 19 Nov 2010 19:04    Onderwerp: Reageren met citaat

House was geweldig deze week. Na episode 01 van season 07 ging het seizoen een beetje een slakkengangetje. Maar deze episode 'A pox on our House" ging het weer lekker snel vooruit. Amber Tamblyn is een geweldige aanwinst in House.

En zijn er nog die de kus tussen Howard en Raj gezien hebben deze week in The Big Bang Theory.

Ook vond ik het aangenaam dat het niet een Sheldon centered episode was zoals we al vaak gezien hebben. Natuurlijk was Sheldon niet helemaal verdwenen deze week.
Terug naar boven
lorenzogilds BerichtGeplaatst: 19 Nov 2010 19:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Green Lantern trailer

http://www.youtube.com/watch?v=8NWGl_A3b60
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 20 Nov 2010 16:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Fringe was weer geweldig!
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 22 Nov 2010 17:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Everybody_lies schreef:
House was geweldig deze week. Na episode 01 van season 07 ging het seizoen een beetje een slakkengangetje. Maar deze episode 'A pox on our House" ging het weer lekker snel vooruit. Amber Tamblyn is een geweldige aanwinst in House.

En zijn er nog die de kus tussen Howard en Raj gezien hebben deze week in The Big Bang Theory.

Ook vond ik het aangenaam dat het niet een Sheldon centered episode was zoals we al vaak gezien hebben. Natuurlijk was Sheldon niet helemaal verdwenen deze week.

Agreed.

Maar Dexter was gewoon the icing on the cake deze afgelopen week. Wat een episode, zeg

Samen met Modern Family mijn favoriete tv shows
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 22 Nov 2010 20:03    Onderwerp: Reageren met citaat

The Walking Episode 4 was goed. Alleen lame hoe de kleine gang war uit liep.
Terug naar boven
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 23 Nov 2010 19:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:
Everybody_lies schreef:

Agreed.

Maar Dexter was gewoon the icing on the cake deze afgelopen week. Wat een episode, zeg

Samen met Modern Family mijn favoriete tv shows

Modern Family blijft schitterend. De flashmob was geweldig samen met de familierace.

Ook één van mijn favoriete series.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 30 Nov 2010 21:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Laaste episode van The Walkng Dead was Lost/I am Legend. Ik vind het niet zo erg dat het een andere richting gaat dan de strips. Anders zal de serie voor mij te voorspelbaar zijn.
Terug naar boven
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 30 Nov 2010 21:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Laaste episode van The Walkng Dead was Lost/I am Legend. Ik vind het niet zo erg dat het een andere richting gaat dan de strips. Anders zal de serie voor mij te voorspelbaar zijn.
Heb je die strips dan?
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 30 Nov 2010 21:39    Onderwerp: Reageren met citaat

KingLikesCookies schreef:
Lawliet schreef:
Heb je die strips dan?

Yeah. Alle stips up to date.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Dec 2010 23:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

The Vampire Diaries met een in-joke. Eén van de vampiers gebruikt de naam Kristen Stewart als password.
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 04 Dec 2010 11:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
The Vampire Diaries met een in-joke. Eén van de vampiers gebruikt de naam Kristen Stewart als password.

Lawl.

The Walking Dead 5 was weer supervet. Wat een acteerwerk zeg, ongelooflijk.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 04 Dec 2010 11:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Mooi dat er meer mensen zijn die van The Walking Dead genieten
Terug naar boven
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 04 Dec 2010 13:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
idd, normaal kijk ikzelf bijna nooit een tv serie, maar The Walking Dead kon me overtuigen om dat wel te doen.

ik hoop dat Season 2 niet te lang op zich zal laten wachten...
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 04 Dec 2010 15:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Ben begonnen met Community, super!
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 04 Dec 2010 15:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Ik ben onlangs begonnen in The Sopranos. Ik vind het op het begin wat moeilijk te volgen zonder subtitles - de overgangen zijn heel snel, veel wordt geïnsinueerd - maar verder vind ik het wel een leuk concept en een leuke serie so far.

Hm, oja dit is ook over films Dan post ik hier deze link:

http://features.metacritic.com/features/2010/film-awards-and-nominations/

Vinden mensen misschien wel een handig overzicht voor de nominaties en wins van dit jaar
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 04 Dec 2010 15:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:

Wie geniet er nou niet van?
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 04 Dec 2010 20:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Fringe was gisteren geweldig!
Terug naar boven
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 04 Dec 2010 20:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Fringe was gisteren geweldig!

Idd

Spoiler:

Perfecte timing om de switch te maken , hadden ze langer gewacht zou de verhaallijn beginnen vervelen. Al bij al vind ik Fringe wel goed dit seizoen , geweldig hoe ze constant switchen tussen de twee sides. Helaas zal het nu wat minder worden zeker ?

Ook verhuist Fringe na de winter naar een ander time slot. Vrijdag ook wel het death-time slot genoemd. Hopelijk overleeft Fringe dit.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Dec 2010 07:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Kate Perry met een zeer origineel gastoptreden in The Simpsons s22x08.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 06 Dec 2010 07:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Kate Perry met een zeer origineel gastoptreden in The Simpsons s22x08.
Katy
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 07 Dec 2010 19:54    Onderwerp: Reageren met citaat

The Walking Dead finale was geweldig! Niks te maken met de strips, maar oh zo goed gedaan. En alleen in de TV serie krijg je te horen hoe ongeveer de zombies ontstaan. Ik wacht al met smart op season 2.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 09 Dec 2010 12:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Ben nu bezig met het 2e seizoen van Sons of Anarchy. Dat is ook echt een geweldige serie
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 14 van 16

Ga naar: