Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13 Volgende
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 12 Dec 2010 04:05 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Red Dead Redemption verdiende Game of The Year, hoor!
In ieder geval, Uncharted 3 op 1 november 2011. Volgend jaar wordt fucking druk met Mass Effect 3, Gears of War 3, Uncharted 3, The Elder Scrolls V en nog een tiental andere games... |
Pff , my ass :/ ik had liever Mass Effect 2 zien winnen ;D |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 12 Dec 2010 04:06 Onderwerp:
| |

|
Idd, ik had Saints Row 3 echt wel verwacht. Blijkt dat Volition met Del Toro aan InSane werkt.
In ieder geval, eind volgend jaar komt Batman: Arkham City er ook nog eens bij! |
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 12 Dec 2010 04:07 Onderwerp:
| |

|
forzaaaaa!!!!
geen idee wie del toro is :$
[edit]
ah pan´s labyrinth. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 12 Dec 2010 04:09 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Hoi, ik ben weer thuis en nog een beetje stoned. Waren de VGA's leuk? Of zijn ze nog bezig? Sorry voor mijn niet-zo-helderheid hè. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 12 Dec 2010 09:23 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Geen MGS: Peace Walker? Geen topper voor april-juni? |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 12 Dec 2010 09:47 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Geen MGS: Peace Walker? Geen topper voor april-juni? |
Als je al je kaarten verspeelt op zoiets lames als de VGA's ben je ook niet goed bezig. Er zal vast nog wel wat leuks aangekondigd worden.
Erg unimpressed ben ik, zowel door de aankondigingen als de trailers. Rommelige trailers die bijna niets laten zien. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 12 Dec 2010 09:53 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Roderick schreef: | Joni Philips schreef: | Geen MGS: Peace Walker? Geen topper voor april-juni? |
Als je al je kaarten verspeelt op zoiets lames als de VGA's ben je ook niet goed bezig. Er zal vast nog wel wat leuks aangekondigd worden.
Erg unimpressed ben ik, zowel door de aankondigingen als de trailers. Rommelige trailers die bijna niets laten zien. | Yep, het is idd logischer je toppers voor eind 2011 aan te kondigen opzoiets en voor je april-juni toppers te wachten tot 2011  |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 12 Dec 2010 09:54 Onderwerp:
| |

|
WHAT THE FUCK THEY PROMISED ME MY SAINTS ROW 3
stelletje liegende fuckers |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 12 Dec 2010 09:56 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Roderick schreef: | Joni Philips schreef: | Geen MGS: Peace Walker? Geen topper voor april-juni? |
Erg unimpressed ben ik, zowel door de aankondigingen als de trailers. Rommelige trailers die bijna niets laten zien. | Yep, het is idd logischer je toppers voor eind 2011 aan te kondigen opzoiets en voor je april-juni toppers te wachten tot 2011  |
Grote aankondigingen eerst he. Of denk je dat THQ verder niks meer aankondigt voor 2013?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Gideon |
Geplaatst: 12 Dec 2010 10:00 Onderwerp:
| |
![]()
|
Trailers? Ik heb alleen een hoop teasers gezien. Vrijwel geen gameplay. Dat de beelden sfeervol waren, oké, maar ik had liever ingame beelden gezien. Gemiste kans... |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 12 Dec 2010 10:00 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Als je toppers voor april-juni pas in februari-maart aankondigt, ben je fout bezig. Of je bent niet van plan grote games te lanceren in die periode tenzij je reeds aankondigde games uitstelt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 12 Dec 2010 10:02 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Als je toppers voor april-juni pas in februari-maart aankondigt, ben je fout bezig. Of je bent niet van plan grote games te lanceren in die periode tenzij je reeds aankondigde games uitstelt. |
Da's de Sony insteek ja. Killzone 3 naar April ftw! |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 12 Dec 2010 10:10 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Nu ja, dat is beter dan de Microsoft insteek om alles naar eind 2011 te pushen, zelfs als het klaar is in april zoals Gears. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 12 Dec 2010 10:21 Onderwerp:
| |

|
Vraag dat nog maar eens aan alle Gran Turismo fans... |
|
Terug naar boven |
|
|
Gideon |
Geplaatst: 12 Dec 2010 10:42 Onderwerp:
| |
![]()
|
Muah, Nintendo hanteert die taktiek al een tijdje. Donkey Kong en Kirby op de E3 aankondigen en vier maanden later liggen ze in de schappen! |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 12 Dec 2010 11:25 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 12 Dec 2010 11:44 Onderwerp:
| |

|
Roderick schreef: | Vraag dat nog maar eens aan alle Gran Turismo fans... |
Lag dat niet meer aan Polytech? |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 12 Dec 2010 12:08 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Roderick schreef: | Vraag dat nog maar eens aan alle Gran Turismo fans... | Idd, zij zullen zeker kunnen begrijpen wat de Gears fan moeten doormaken. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 12 Dec 2010 13:26 Onderwerp:
| |

|
Wat een faal zeg deze show... Ik heb net wat dingen terug gekeken, maar het is echt niveau TMF awards Grappen van mensen die awards uitreiken die totaal niet aanslaan en misplaatst zijn, onterechte winnaars en echt alleen maar teasers... om te janken zeg! Gelukkig hadden ze game of the year wel goed.
- SGT. Woods als Best character?? Echt de slechtste en meest inhoudsloze van alle nominaties. Hoe kan zo'n dertien in een dozijn soldaatje winnen van John Marston?
- Black Ops beste shooter en niet Bad Company 2 en waar was BF3?
- Brotherhood wint van de game of the year in best action/adventure game??? Had die game dan niet tussen de nominaties van game of the year moeten zitten? Zijn ze alle prijzen aan het verdelen of zo?
- Neil Patrick Harris als beste male human performance... dat was gewoon gênant! Hij wist zelf ook dat Rob Wiethoff (John Marston) had moeten winnen.
- Jeej!! Scott Pilgrim vs The World: The Game heeft een prijs! Maar dan wint Costume Quest weer beste downloadable game?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 12 Dec 2010 14:42 Onderwerp:
| |

|
VGA faal? Ik vind het juist verdienstelijk dat ze zo'n Awards Show organiseren. Net zoals de muziek en film industrie heeft de game industrie een grote show nodig waar de beste games van het afgelopen jaar worden geëerd. En ja, het is een grote casual show voor het grote publiek met leuke cameo's van film en muziek sterren die iets met games hebben. Dat maakt de show er niet minder leuk op. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joraaaan |
Geplaatst: 12 Dec 2010 14:51 Onderwerp:
| |

|
Dat Woods dat wint klopt dan ook voor geen ene meter, vooral niet als die het zou moeten opnemen tegen Ezio en John Marston. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 12 Dec 2010 14:58 Onderwerp:
| |

|
Joraaaan schreef: | Dat Woods dat wint klopt dan ook voor geen ene meter, vooral niet als die het zou moeten opnemen tegen Ezio en John Marston. |
Als mensen op de website van Spike het meest stemmen op Woods, dat wint Woods. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 13 Dec 2010 22:11 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
ninodude schreef: | GekooktEi schreef: | Hoi, ik ben weer thuis en nog een beetje stoned. Waren de VGA's leuk? Of zijn ze nog bezig? Sorry voor mijn niet-zo-helderheid hè. |
http://www.youtube.com/watch?v=vurG1kaZyS0  |
Ik had hier inmiddels ook al ongeveer dat begrepen. Blij dat ik daar niet voor opgebleven ben.
Niet eens Peace Walker, dat is sowieso wel raar?!? |
|
Terug naar boven |
|
|
Deep_But_Stupid |
Geplaatst: 14 Dec 2010 00:28 Onderwerp:
| |

|
Inderdaad niks over MGS.
Offtopic: Ligt het aan mij of zijn veel Japanse ontwikkelaars/uitgevers heel traag met de ontwikkeling van games in vergelijking met Westerse uitgevers? Ik bedoel, spellen als Mass Effect 3 en Skyrim hebben al een datum, terwijl spellen waar we langer van weten zoals Zelda: SS en Final Fantasy Versus XIII nog steeds amper informatie over de games zelf hebben. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 14 Dec 2010 10:04 Onderwerp:
| |

|
Yep, is me ook opgevallen. Spijtig genoeg (voor vele Japanse ontwikkelaars) zorgen ontwikkelperiodes van twee jaar, deze generatie voor het meeste succes. De games die al heel lang in ontwikkeling zijn, stellen vaak teleur omdat ze niet op kunnen tegen games die recent zijn uitgekomen met een hogere standaard. Denk daarbij aan een Final Fantasy XIII, een Gran Turismo 5,.. Desondanks zijn er natuurlijk ook voorbeelden die het tegengestelde bewijzen zoals StarCraft II en Red Dead Redemption. Sowieso bevindt de Japanse game industrie zich in een benauwde situatie. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13 Volgende |