Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11  
Codewarrior BerichtGeplaatst: 28 Okt 2012 12:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Hey mensen, ik wil een nieuwe gamesharing groep oprichten op Gamed. Deze topic is oud en ondertussen zijn de regels veranderd. Je kan maximaal op 2 ps3s de account geactiveerd hebben ipv 5. :/

Hoe omzeilen we dit?

2 mensen activeren de account op hun ps3, downloaden de games en deactiveren het van hun account en geven het aan de volgende 2 Gamed members. Je mag de useraccount niet verwijderen van je ps3, anders raak je ook de game kwijt. Als dat ooit gebeurd kan de 2 laatste personen die het geactiveerd hebben hun systeem ff deactiveren en aan jou geven zodat je terug kan downloaden.

Simpel of niet? Dat doen ze bij een gameshare community. Ik wil dit wel eens proberen met de vaste Gamed bros. We kennen elkaar al jaren en vertrouwen elkaar.

Om te starten kunnen we iets kleins kopen, gewoon om te zien of jullie het wat vinden. The Unfinished Swan of Journey mischien? Is 13 a 15 euro in de Store.

4 mensen die elk 5 euro geven voor een PSN card van €20, dan blijft er nog wat over voor later.

Ik doe al gamesharing met Roaring en we zijn er tevreden over. ^_^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
crono999 BerichtGeplaatst: 28 Okt 2012 12:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Vind t een beetje raar dat er zoveel tegen iligaal kopieren zijn,maar game sharing vinden we goed?

En omzeilen? Zoald het omzeilen van een beveiligings systeem? Klinkt een beetje als hacke.

Zolang t binnen de regels blijft okay,eerst kon je met 5 maten delen,deed ik ook,nu nog maar met zijn tweeen dus nu deel ik ze met me beste maat.

Maar om nu acount/console te gaan activeren en decativeren om met meer dan 2 personen te delen,klinkt gewoon als oplichting in mijn oren.

Bij hoeveel eidingt dit dan? 1 game delen met 100
Gamed members?
Terug naar boven
Codewarrior BerichtGeplaatst: 28 Okt 2012 12:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Zoveel vaste Gamed members hebben we waarschijnlijk niet. Nee, gewoon een vast klein groepje van rond de 5.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 28 Okt 2012 12:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik wil jullie (Gezer en Roaring best wel joinen). Zeker aangezien ik geen US acc gebruik en daardoor veel stuff misloop. En aangezien het groepje waar ik inzat niet meer actief is, zou een nieuw groepje zeer welkom zijn .

Werkt het deactiveren/activeren van accounts echt om het te omzeilen? Ik dacht juist dat Sony van de licenties van 5 naar 2 hadden veranderd per game. Niet dat alleen een account maar op 2 devices en 2 handheld geactiveerd kon zijn.
Terug naar boven
Codewarrior BerichtGeplaatst: 28 Okt 2012 12:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Die account is apart buiten dit, we hebben daar + op en elke 2 weken account activeren/deactiveren voor nieuwe update is een beetje teveel werk.

Maar we kunnen een US account open doen, zou zelfs goedkoper zijn. Wel opletten dat DLC van Europa dan niet gaat werken.

Je kan die games op max 2 systemen hebben. Persoon A en B hebben de accounts geactiveerd. Voordat persoon C en D kunnen gebruik maken van de account moeten persoon A en B hun systeem deactiveren. De games blijven speelbaar op de ps3s van A en B, zolang je de game en de useraccount niet verwijderd van je ps3. Als dat ooit gebeurd, moet dan één van C en D hun account deactiveren zodat die andere er terug aankan.

Ik vertrouw hier een aantal mensen, die gaan echt niet lopen met de account.

We kunnen straks proberen. Ik heb hier een €20 kaart.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 28 Okt 2012 18:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Jammer. Dan zou ik alsnog graag de groep joinen. Verder wil ik dan ook een Amerikaanse PSN account beginnen.

Ook jouw verhaal begrijp ik dat een PS account niet geactiveerd hoeft te zijn voor het spelen van de game. Dus zal ik graag als regel toe willen voegen dat je een account gelijk deactiveert als je de games gedownload hebt.
Terug naar boven
Codewarrior BerichtGeplaatst: 28 Okt 2012 19:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Inderdaad! Ik ga vlug nog geld op paypal zetten, vroegste woensdag erop. Tot wanneer is die $100 cashback actie?
Terug naar boven
Codewarrior BerichtGeplaatst: 28 Okt 2012 20:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Voorlopig in groep

Gezer
Mafusto
Ninodude

streetfighter, roaring anyone?
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 28 Okt 2012 20:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Voorlopig in groep

Gezer
Mafusto
Ninodude

streetfighter, roaring anyone?

Natuurlijk wil ik wel joinen ^^
Terug naar boven
AltairJack BerichtGeplaatst: 28 Okt 2012 20:18    Onderwerp: Reageren met citaat

crono999 schreef:
Vind t een beetje raar dat er zoveel tegen iligaal kopieren zijn,maar game sharing vinden we goed?

Gamesharing van 5 naar 2 of 3 is wel een slechte zet van Sony, aangezien sommige mensen gewoon meerdere playstation producten hebben. Als je een PS1 game koopt op PSN, werkt het volgens mij zowel op PS3, PSP als Vita. Dus was wel handig als je meer Playstations hebt.

Maar misbruik maken van gamesharing is eigenlijk in theorie wel net zo erg voor ontwikkelaars/uitgevers als tweedehands-gameverkoop en piracy. Alledrie natuurlijk niet nadelig voor gamers(goedkopere games), maar wel een minpunt van gamesharing voor uitgevers/ontwikkelaars/sony.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 29 Okt 2012 19:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Even wat laat, maar crono999 heeft gelijk. Sony heeft met reden van 5 naar 2 gedaan dus hoe dat omzeilen, gaan we hier niet bespreken.

AltairJack schreef:
Gamesharing van 5 naar 2 of 3 is wel een slechte zet van Sony, aangezien sommige mensen gewoon meerdere playstation producten hebben. Als je een PS1 game koopt op PSN, werkt het volgens mij zowel op PS3, PSP als Vita. Dus was wel handig als je meer Playstations hebt.
Het werkt op twee consoles en op twee handhelds dus als je een PS3, een PSP en een Vita hebt is er geen probleem.
Terug naar boven
Codewarrior BerichtGeplaatst: 29 Okt 2012 19:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Mogen we dan gamesharen met een klein groepje? Anders doen we dat via msn/fb dudes.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 11 van 11

Ga naar: