Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende
|
D: |
Geplaatst: 03 Feb 2012 08:46 Onderwerp:
| |

|
Een standbeeld van koning zubat in de verte, dat is raar het standbeeld zag er exact uit als de meneer die haar op de rug had getikt en een onsamenhangende opmerking had uitgesproken..
het meisje wist ook niet meer hoelang ze nou in die grot was geweest en besloot.. |
|
Terug naar boven |
|
|
Redneckerz |
Geplaatst: 03 Feb 2012 09:17 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
daarom Rutger Castricum, van Pownews, een belletje te geven. Ze wilde nu wel eens weten wie Duivenmeneer was.
Rutger antwoordde: ''HOE'' weet jij wie Duivenmeneer is?''
Het meisje kon geen antwoord bedenken, totdat een schaakbord totally random uit het niets verscheen en zei.... |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 03 Feb 2012 10:58 Onderwerp:
| |

|
;"Duivenmeneer dat ben jij". Op hetzelfde moment kwam op de andere kant van de wereld... |
|
Terug naar boven |
|
|
Codewarrior |
Geplaatst: 03 Feb 2012 11:14 Onderwerp:
| |

|
Organization XIII tevoorschijn, ze waren op zoek naar ene Roxas... |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 03 Feb 2012 11:56 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
...die LSD in hun koffie had gegooid bij de lunchpauze, en daarvoor moesten ze deze Roxas... |
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 03 Feb 2012 14:54 Onderwerp:
| |

|
Die in het geheim heel veel van koekjes houdt... |
|
Terug naar boven |
|
|
Redneckerz |
Geplaatst: 03 Feb 2012 17:53 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
leren zwaardvechten. ware het niet dat Piet Paulusma zwaar winterweer voorspelde. En dat bleek al gauw: Veel sneeuw en treinen lagen stil. Maar Koning Zubat had een idee, hij liet Roxas evolueren, en wel naar... |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 03 Feb 2012 18:52 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 03 Feb 2012 20:07 Onderwerp:
| |

|
mooi slot voor het 'verhaal'. |
|
Terug naar boven |
|
|
Redneckerz |
Geplaatst: 03 Feb 2012 21:50 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Inderdaad. dit is nogal saai aan het worden pretty darn fast.
Gezer, meer gestoordheid in je volgende topic aub. |
|
Terug naar boven |
|
|
Ellentjeeah |
Geplaatst: 03 Feb 2012 22:08 Onderwerp:
| |

|
Nu verwacht iedereen een vervolg van het chicks topic, of het niggah topic.
Of ik start het libelle topic maar dan ben ik forever alone, en praat ik tegen mezelf. |
|
Terug naar boven |
|
|
Codewarrior |
Geplaatst: 03 Feb 2012 22:11 Onderwerp:
| |

|
De 3 posts hierboven waren maar youtube comments die Roxas had gelezen op de nieuwe Kingdom Hearts trailer, dus ging hij naar Squeenix bellen om... |
|
Terug naar boven |
|
|
Redneckerz |
Geplaatst: 03 Feb 2012 23:44 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Ellentjeeah schreef: | Nu verwacht iedereen een vervolg van het chicks topic, of het niggah topic.
Of ik start het libelle topic maar dan ben ik forever alone, en praat ik tegen mezelf. |
Doe je dat niet al?
Gezer schreef: | De 3 posts hierboven waren maar youtube comments die Roxas had gelezen op de nieuwe Kingdom Hearts trailer, dus ging hij naar Squeenix bellen om... |
You are trying too hard. |
|
Terug naar boven |
|
|
Codewarrior |
Geplaatst: 03 Feb 2012 23:59 Onderwerp:
| |

|
Graag heb ik dat je ontopic blijft en deze topic spaart van je quote fests. |
|
Terug naar boven |
|
|
Redneckerz |
Geplaatst: 04 Feb 2012 00:55 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Gezer schreef: | Graag heb ik dat je ontopic blijft en deze topic spaart van je quote fests. |
Ach hou toch op man.
maar OT:
...om te horen te krijgen dat hij wordt aangeklaagd door Square Enix voor ''voorspelbaar'' woordgebruik. Daarna keren we terug naar het meisje, dat inmiddels Pokemon Pikachu Edition op zak heeft.... |
|
Terug naar boven |
|
|
Codewarrior |
Geplaatst: 04 Feb 2012 02:40 Onderwerp:
| |

|
Hou toch zelf op man. Ophouden met wat? Dat ik je aanmaan om on topic te blijven? Als de topic starter je aan de regels herinnert hou je je best aan de regels. Nee je moet hier niet meer op reageren want dat verstoort het verhaal verloop, capiche? Geen bullshit.
Waar ze geen raad mee weet, dus belt ze Roxas op om te vragen waar babies vandaan komen... |
|
Terug naar boven |
|
|
Redneckerz |
Geplaatst: 04 Feb 2012 11:38 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Ware het niet dat de gevreesde Gezer pokemon weer eens langskwam en het meisje met vetgedrukte letters probeerde te bestoken. Het meisje had veel opties. Ze kon Gezer negeren, maar dan zou ze zeker butthurt raken door al die vervelende letters. Een andere optie was om Gezer te bevechten, maar daar zou Roxas weer niet van gediend zijn.
Het meisje had het moeilijk. ''Deze Gezer is lastiger dan ik dacht'', zei je het meisje tegen haarzelf. En ze had gelijk. Deze Gezer was anders, meer geavanceerd. Net alsof.... hij biotechnische upgrades had gekregen. Het meisje herrinerde zich dat Roxas tegen haar had verteld dat hij met Gezer een wereldwijde Flame War wilde opstarten, maar op dat moment had het meisje andere dingen aan haar hoofd, zoals kiezen welke My Little Pony ze wilde hebben.
''Toch moeten opletten'', dacht het meisje bij zichzelf. ''Roxas is inderdaad zijn droom realiteit gaan maken en heeft hij inderdaad een Gezer pokemon gemaakt die de hele wereld in een Flame War kan onderdompelen.''
''Ik moet iets doen,'' dacht het meisje. en toen kwam ze op het idee om naar Proffessor Oak te gaan. die had misschien iets om deze letterspuwende Gezer te bevechten. Het meisje negeerde Gezer nu voor dit moment, en toogde naar Pewter City, om daar Prof Oak te ontmoeten. Eenmaal daar aangekomen, was Oak nergens te bekennen.... maar wel Gary, zuster van Roxas. En uitgerekend zij had dit te zeggen.... |
|
Terug naar boven |
|
|
Codewarrior |
Geplaatst: 04 Feb 2012 12:13 Onderwerp:
| |

|
"Too long didn't read", waarna Roxas het 2de zinnetje van de OP herinnerde: regeltje/zin/stukje, daarna ging hij met Micky Mouse naar Disneyland ging om... |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 04 Feb 2012 12:33 Onderwerp:
| |

|
eens even lekker af te koelen in de Rock n Roller coaster, want zeg nou zelf, wat is er nou even chiller dan rock op de achtergrond en afgeschoten worden. Eenmaal afgekoeld in Disneyland... |
|
Terug naar boven |
|
|
Ellentjeeah |
Geplaatst: 04 Feb 2012 12:34 Onderwerp:
| |

|
Zag hij Minnie Mouse en vroeg hij haar ten huwelijk, waarop Minnie Mouse zei.. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 04 Feb 2012 12:41 Onderwerp:
| |

|
'''Ja Mickey! Maar we zijn al lang getrouwd, word je dement? Na al die jaren?'
Omdat het gesprek te awkward werd, besloot Roxas om onopvallend weg te lopen en zijn reis voort te zetten naar.... |
|
Terug naar boven |
|
|
Ellentjeeah |
Geplaatst: 04 Feb 2012 12:43 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 04 Feb 2012 12:46 Onderwerp:
| |

|
Eenmaal in Narnia, besloot Roxas te genieten van het uitzicht en op zoek te gaan naar Prins Caspian, gezien dat haar ex is. Maar daar kwam Roxas niet zomaar, er moest eerst een epic journey afgelegd worden en dat kon ze snel doen met behulp van... |
|
Terug naar boven |
|
|
Ellentjeeah |
Geplaatst: 04 Feb 2012 12:47 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Redneckerz |
Geplaatst: 04 Feb 2012 13:22 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Echter, deze portalgun werd niet gebruikt, waarop Roxas zei: ''Im out of here, too many rules applied to the story aint going to fit here.'' |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende |