Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 06 Okt 2011 22:02 Onderwerp:
| |

|
Robert schreef: |
Uchiha_Shadow schreef: | "Death is life's greatest invention."
Prachtig. |
En nu begint het alweer creepy te worden. |
Hoezo? |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 06 Okt 2011 22:04 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Robert schreef: |
Uchiha_Shadow schreef: | "Death is life's greatest invention."
Prachtig. |
En nu begint het alweer creepy te worden. |
Hoezo? |
Random onzin van Steve Jobs quoten en zeggen dat het geweldig is. Serieus die quote is zooo random (lees; retarded).
Doet erg denken aan apple slaves die hun leider weer noodeloos ophemelen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 06 Okt 2011 22:09 Onderwerp:
| |

|
Waarom is die quote retarded? Zit toch een kern van waarheid in?
Ik denk eerder dat jij met jouw Anti-Apple gedrag alles van Steve Jobs zwart gaat zien. De man was een pionier en kon geweldige uitspraken doen, en dit is er één van. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 06 Okt 2011 22:10 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
RIP. Man had echt een ongelofelijk talent (iets compleet nutteloos, niet innoverend maken en mensen overtuigen dat het de second coming of Jezus is) Gelukkig heeft Apple nog steeds Wozniak, die altijd al het technisch genie was voor de design goeroe Jobs. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 06 Okt 2011 23:09 Onderwerp:
| |

|
Werkt Steve Wozniak dan nog steeds bij Apple? |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 07 Okt 2011 06:25 Onderwerp:
| |

|
Technisch wel maar hij heeft sinds 1987 niks meer voor Apple gedaan. Moet dat echt in een RIP thread, Joni? Vind ik een beetje gênant.
M'n beste Robert, ik vind "Death is life's greatest invention" gewoon prachtig verwoord. Ik weet zeker dat meneer Jobs niet de eerste is die deze woorden heeft gebruikt, en er zijn tientallen mensen die ik zonder gêne zou quoten en zou beschrijven als "prachtig". Maar uiteraard moet dit geval opgevat worden als blind fanatisme in plaats van bewondering betreffende z'n eloquentie (zoals met die andere tientallen). |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 07 Okt 2011 07:42 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Christian Vuye schreef: | Werkt Steve Wozniak dan nog steeds bij Apple? | Yep, hij maakt gewoon geen openbare verschijningen.
Uchiha_Shadow schreef: | Technisch wel maar hij heeft sinds 1987 niks meer voor Apple gedaan. Moet dat echt in een RIP thread, Joni? Vind ik een beetje gênant. | Iemand is dood dus al het slecht dat gebeurd is, is niet meer belangrijk? |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 07 Okt 2011 09:45 Onderwerp:
| |

|
@ Christian, Uchiha Shadow
Wat is er dan zo geweldig aan die uitspraak? Het klinkt mooi maar inhoudelijk kan ik er niks in zien. |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 07 Okt 2011 14:40 Onderwerp:
| |

|
Uchiha_Shadow schreef: | Maar wel dat hij vrijwel alles heeft ge-okay-ed. Klinkt makkelijk, maar deze man heeft ongelofelijk veel nieuwe dingen in de markt gebracht. Niet uitgevonden, nee, maar dat claimed ook niemand. Je moet heel veel inzicht en streven hebben om te doen wat hij heeft gedaan. |
Doe niet zo naief zeg... Denk je nou echt dat hij in een miljarden bedrijf met 100000en banen veel heeft te zeggen? Daar is een heel bestuur voor waar hij 1 mannetje was welke uiteindelijk het gezicht werd voor het merk. Meer niet. Hij is geen genie, hij is geen god en uit de dood opstaan zal hij ook niet. Stomme Apple fanboys... heeft de iPhone nu inmiddels al eens een batterij klepje of een camera met minstens 8MP??? *proest*.
Misschien wel een uitvinding voor SJ zijn kist! Een klepje om hem er in en er uit te halen!!! *IDEE!!!* |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 07 Okt 2011 14:58 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Joni Philips schreef: | Christian Vuye schreef: | Werkt Steve Wozniak dan nog steeds bij Apple? |
Yep, hij maakt gewoon geen openbare verschijningen. |
Lol, Chris maakt even een typisch voorbeeld van de gemiddelde Apple-"FAN" zijn beeld van Steve Wozniak...
Jobs wordt in de meeste media die berichten over zijn dood ook gewoon genoemd als 'de oprichter van' of 'in *jaar X* richtte hij Apple op* en wordt Wozniak volledig vergeten. Typisch... |
|
Terug naar boven |
|
|
Beretta-1992 |
Geplaatst: 07 Okt 2011 15:22 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 07 Okt 2011 22:32 Onderwerp:
| |

|
Beretta-1992 schreef: | Respect voor deze man! |
Hij heeft veel gedaan, maar niets waar ik gebruik van maak. Of hij mijn respect verdient, ik weet het niet.  |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 07 Okt 2011 22:38 Onderwerp:
| |

|
Mr. Awesome schreef: | Beretta-1992 schreef: | Respect voor deze man! |
Hij heeft veel gedaan, maar niets waar ik gebruik van maak. Of hij mijn respect verdient, ik weet het niet.  |
Of je fan bent van Apple of niet, iedereen kan respect hebben voor wat hij heeft bereikt in zijn leven. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 07 Okt 2011 22:40 Onderwerp:
| |

|
elemeNt schreef: | Mr. Awesome schreef: | Beretta-1992 schreef: | Respect voor deze man! |
Of je fan bent van Apple of niet, iedereen kan respect hebben voor wat hij heeft bereikt in zijn leven. |
Inderdaad. Overigens moet ik zeggen dat ik niet weet of ik fan ben van Apple, omdat ik nog nooit een Apple-product heb gekocht. |
|
Terug naar boven |
|
|
Beretta-1992 |
Geplaatst: 07 Okt 2011 23:30 Onderwerp:
| |

|
Ik heb nog nooit een Apple product gekocht, en ben ook geen fan van Apple.
Maar ben wel fan van Steve Jobs, zijn presentaties waren altijd erg vet om te zien! |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 07 Okt 2011 23:43 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | Joni Philips schreef: | Christian Vuye schreef: | Werkt Steve Wozniak dan nog steeds bij Apple? |
Yep, hij maakt gewoon geen openbare verschijningen. |
Lol, Chris maakt even een typisch voorbeeld van de gemiddelde Apple-"FAN" zijn beeld van Steve Wozniak...
Jobs wordt in de meeste media die berichten over zijn dood ook gewoon genoemd als 'de oprichter van' of 'in *jaar X* richtte hij Apple op* en wordt Wozniak volledig vergeten. Typisch... |
Zo'n hardcore Apple fan ben ik nu ook weer niet. Het is gewoon dat Wozniak volgens Wikipedia Apple in 1987 heeft verlaten. Ik wist wel dat hij samen met Jobs het bedrijf had opgericht.
Robert schreef: | @ Christian, Uchiha Shadow
Wat is er dan zo geweldig aan die uitspraak? Het klinkt mooi maar inhoudelijk kan ik er niks in zien. |
Omdat het inhoudelijk ook gewoon klopt. Wat zou er speciaal zijn aan het leven als er geen dood zou zijn?
chimnino schreef: | Doe niet zo naief zeg... Denk je nou echt dat hij in een miljarden bedrijf met 100000en banen veel heeft te zeggen? Daar is een heel bestuur voor waar hij 1 mannetje was welke uiteindelijk het gezicht werd voor het merk. Meer niet. Hij is geen genie, hij is geen god en uit de dood opstaan zal hij ook niet. Stomme Apple fanboys... heeft de iPhone nu inmiddels al eens een batterij klepje of een camera met minstens 8MP??? *proest*.
Misschien wel een uitvinding voor SJ zijn kist! Een klepje om hem er in en er uit te halen!!! *IDEE!!!* | De iPhone 4S heeft een 8MP camera. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 08 Okt 2011 00:31 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Christian Vuye schreef: | Zo'n hardcore Apple fan ben ik nu ook weer niet. Het is gewoon dat Wozniak volgens Wikipedia Apple in 1987 heeft verlaten. Ik wist wel dat hij samen met Jobs het bedrijf had opgericht. |
Doelde ook niet per se op jou hoor. Meer zo van: dit soort reacties zag ik al aankomen. Als iemand had gezegd: "Wie de F is Steve Wozniak?" had ik die er uiteraard uitgepikt, want dat is meer wat ik bedoel.
Trouwens, I see them vultures coming overhead.
http://www.slashfilm.com/sony-developing-feature-based-steve-jobs-biography/
Ik snap wel dat ze meteen die rechten veilig moeten stellen omdat anders de concurrent het wel doet hoor, maar het voelt toch te vroeg om zijn leven nu te verfilmen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 08 Okt 2011 08:54 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Christian Vuye schreef: | Zo'n hardcore Apple fan ben ik nu ook weer niet. Het is gewoon dat Wozniak volgens Wikipedia Apple in 1987 heeft verlaten. Ik wist wel dat hij samen met Jobs het bedrijf had opgericht.
. | En de andere Wiki zegt dat hij er gewoon nog werkt.
Christian Vuye schreef: | Omdat het inhoudelijk ook gewoon klopt. Wat zou er speciaal zijn aan het leven als er geen dood zou zijn?
. | Imagine there's no Heaven
It's easy if you try
No hell below us
Above us only sky
Imagine all the people
Living for today. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|