Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
streetfighter BerichtGeplaatst: 16 Apr 2011 01:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben aan het twijfelen om deze te halen , maar ik heb nu al een backlog van +20 games en dan zal deze game erbij me niet echt helpen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
DanLeeDR01 BerichtGeplaatst: 16 Apr 2011 11:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Waarom heb je 20 van je games nog niet gespeeld? Als je weet waarom, kan je er ook achter komen of dit ook van toepassing is op shogun 2 total war.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 16 Apr 2011 16:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

DanLeeDR01 schreef:
Waarom heb je 20 van je games nog niet gespeeld? Als je weet waarom, kan je er ook achter komen of dit ook van toepassing is op shogun 2 total war.

Shogun 2 is gewoonweg té goed om zo maar in je backlog te laten
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 18 Apr 2011 18:22    Onderwerp: Reageren met citaat

MaartenL schreef:
DanLeeDR01 schreef:

Maar ook vrij tijdrovend.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 20 Apr 2011 04:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Robert schreef:
MaartenL schreef:
DanLeeDR01 schreef:

Maar ook vrij tijdrovend.

Als alle games nu eens zo lang interessant zouden blijven was er minder reden tot klagen dan de tegenwoordige standaard van 4-8u Singleplayer (met uitzondering van RPG's).

Tijdrovend of niet, Shogun 2 is gewoon de piek van strategie games
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 20 Apr 2011 15:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik bedoelde niet zo zeer dat tijdrovend een negatief punt is, meer gewoon een feit.

Ik vind het juist mooi. Ik heb er nu al 31 uur in zitten en ik ben pas net begonnen bij wijze van spreken.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 20 Apr 2011 17:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Strategie-games over het algemeen duren ook wel langer dan 8 uur... Naar mijn idee tenminste.

Maar tja, met games als Oblivion zou ik eigenlijk daarnaast niet eens meer andere spellen hoeven kopen. Maar toch is wat afwisseling wel fijn, en sommige games trekken mijn gemiddelde aantal uren per game zo hard omhoog dat ik het prima vind om eens een kort spel te kopen.

Maar ik ga maar weer eens Medieval II doen, was al bijna vergeten dat ik hem had.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 24 Apr 2011 20:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik wil dit heel graag spelen! Echter kan mijn laptop het niet aan. En een nieuwe computer kopen zit er nu niet in. Zal dit spel ook nog naar de PlayStation 3 of Xbox 360 komen?
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 24 Apr 2011 20:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Nee
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 24 Apr 2011 20:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Paintskillz schreef:
Nee

Da's kort. History: Great Battles is recentelijk ook op de consoles verschenen. Dus heel onwaarschijnlijk is het toch niet?
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 24 Apr 2011 21:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Total War games zijn veel te complex voor consoles, en geen enkele game in de reeks is eerder op een console verschenen. Een omzetting à la Civilization Revolution is dan wel weer mogelijk.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 24 Apr 2011 21:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is zowieso met veels te veel knopjes die je overal moet aanklikken. De battles zouden qua controls nog wel mogelijk zijn, maar vooral de map, waar je 70% van de tijd bezig bent, zal gewoon niet mogelijk zijn.

Technisch zie ik het ook niet gebeuren. History: Great battles ziet er gewoon primitief uit vergeleken met Shogun 2.

Als je dit wil spelen maar je laptop kan het niet aan, dan raad ik je aan om een oudere Total war te halen (bijv Shogun 1).
Terug naar boven
Thibby95 BerichtGeplaatst: 25 Apr 2011 12:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Deze game haal ik zeker wel, als ie wat goedkoper is, voorlopig kan ik nog wel voort met Rome en ME II (empire en napoleon zijn echt niets voor mij).
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 27 Apr 2011 10:20    Onderwerp: Reageren met citaat

De co-op campaign is zeeeeer episch van Shogun 2. We wisten eerst nog niet precies hoe het werkte maar je kan dus units sharen in battle door dat aan de linker kant aan te geven. Best wel geniaal dit. Campaign map werkt ook fijn alleen jammer dat je een beetje gelimiteerd bent als je niet aan zet bent.
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 04 Mei 2011 21:34    Onderwerp: Reageren met citaat

http://www.zavvi.com/games/platforms/pc/total-war-shogun-2-limited-edition/10300833.html

18 pond :O
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

Ga naar: