Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2
|
Stammetje91 |
Geplaatst: 21 Jan 2011 20:04 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | dantekloon schreef: | Retro moet wel echt retro zijn he |
Pff kom op man, als Mr. Awesome zelf Metal Gear Solid 3 er zelfs bij zet voor de PS2 dan legt hij de lat ook niet hoog... Kan me niet voorstellen dat die zeldzaam is. |
Subsistence is nou niet bepaald een game die je snel tegenkomt hoor. Was het maar zo, wil hem eigenlijk nog wel hebben om de serie compleet te krijgen hier. Heb hem zelfs nog nooit gespeeld.  |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 21 Jan 2011 20:07 Onderwerp:
| |

|
Salsa85 schreef: | Nelus schreef: | Metal Gear Solid: The Twin Snakes voor op de Gamecube is pas zeldzaam, die zich ik echt nergens meer  |
Ebay en MP staan ze tussen de 40 - 50.. Ik had hem gelukkig nog liggen van me gamecube tijd.
En subsistence is niet echt moeilijk te vinden prijzen zijn minder leuk.. Hij koste me 35 euro vandaag binnen gehad.
EDIT : Is tales of symphonia : Gamecube zeldzaam en of prijzig? |
Symphonia, die is bijna nergens meer te krijgen, en als je hem ziet zou die denk ik niet goedkoper zijn dan 30 euro. Alleen uiteraard bij de gamestores die nog NGC games verkopen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Salsa85 |
Geplaatst: 21 Jan 2011 20:09 Onderwerp:
| |

|
dantekloon schreef: | Salsa85 schreef: | Nelus schreef: | Metal Gear Solid: The Twin Snakes voor op de Gamecube is pas zeldzaam, die zich ik echt nergens meer  |
Ebay en MP staan ze tussen de 40 - 50.. Ik had hem gelukkig nog liggen van me gamecube tijd.
En subsistence is niet echt moeilijk te vinden prijzen zijn minder leuk.. Hij koste me 35 euro vandaag binnen gehad.
Symphonia, die is bijna nergens meer te krijgen, en als je hem ziet zou die denk ik niet goedkoper zijn dan 30 euro. Alleen uiteraard bij de gamestores die nog NGC games verkopen. |
Een kennis wil het kwijt voor 20 eu. Goede koop dus. |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 21 Jan 2011 20:12 Onderwerp:
| |

|
Salsa85 schreef: | dantekloon schreef: | Salsa85 schreef: | Nelus schreef: | Metal Gear Solid: The Twin Snakes voor op de Gamecube is pas zeldzaam, die zich ik echt nergens meer  |
en kennis wil het kwijt voor 20 eu. Goede koop dus. |
Ik zeg doen, heb ook met pure geluk de Japanse versie kunnen bemachtigen voor de NGC voor 10 euro, dat was tevens mijn echte eerste Japanse game dat ik had, en kocht een paar dagen later een freeloader. Symphonia is een super game voor de NGC. |
|
Terug naar boven |
|
|
kaart |
Geplaatst: 23 Jan 2011 22:53 Onderwerp:
| |
|
Voor de SNES zijn ook nog onderstaande games erg gewild en daarom duur:
Chrono Trigger
Final Fantasy 2
Final Fantasy 3
Harvest Moon
Super Mario RPG
Earthbound
Allemaal niet uitgekomen in europa, mocht je ze compleet met boekje en doosje tegenkomen betaal je er zeker 100 tot 300 dollar p.s. voor, althans op Ebay dan.
Mocht je ze in originele factory seal hebben dan brengen ze 2000 tot meer dan 10.000 dollar op. Dit is geen grap, check ebay als je bewijs wilt.
Verder zijn zowat alle populaire games voor de SNES als je ze met doosje en boekje heb wel flink wat waard. |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 24 Jan 2011 05:47 Onderwerp:
| |

|
De prijzen van retro games die ze in EU verkopen slaat eigenljik nergens op, terwijl ze hier wel zeldzaam zijn zijn ze in Japan Final Fantasy II bijv. wel 2000 tot 4000 Yen(ligt eraan hoe de staat is) wat tussen de 10 en 40 euro kost. De prijzen zijn ziek en niemand koopt dat zooi omdat de meeste retro games ook opniuew worden uitgebracht voor de GBA/PSP/DS/PSN enzo.
Heb wel FFIINES/IIINES/IV+V+VI+Mystic Quest SNES allemaal bij elkaar 150 euro voor betaalt. Dat was nog wel te doen.
Rest van de games als Shin Megami Tensei if... en Fire Emblem Moshou no Nazo+Seisen no Keifu en Chrono Trigger heb ik 25 euro per stuk voor betaalt. en de beste SNES game Seiken no Densetsu 2 en 3 10 euro per stuk, mijn neef deed ze weg. Dragon Quest V+VI+Star Ocean_Tales of Phantasia had ik wel voor 50 euro per stuk.
Oja en ze zijn allemaal compleet met boekje en doosje+plastic inlay |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 24 Jan 2011 10:46 Onderwerp:
| |

|
ik weet wel dat er een extreem zeldzaam spel is voor de atari, een of ander vliegspel ben ff de naam kwijt maar dat spel had ik dus.
en dat spel is nu 2000 euro waard ofzo. :[ |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |