Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende
|
Asianator |
Geplaatst: 22 Feb 2012 21:27 Onderwerp:
| |

|
Vandaag de demo eventjes gespeeld. Speelt erg lekker weg, alleen vind ik het personage een beetje klein. Weet niet of dat aan te passen is... |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 24 Feb 2012 15:21 Onderwerp:
| |

|
Ik ben bang dat ik het nu gewoon te leuk vind omdat het alweer zo lang geleden is dat er een SSX game is uitgekomen. Als ik erover nadenk valt de demo toch wel erg tegen...
- Race it blijft altijd wel fun, maar toch mis ik enorm de Freeride optie en split screen.
- Trick it was ik eigenlijk ontzettend snel beu omdat het tricks maken gewoon veel te makkelijk is en daardoor bijna niets anders ziet dan ubertricks op ook maar de kleinste bultjes op de piste. Ik mis ook wel bepaalde 'echte' stylish tricks. Geen rodeo's en corks etc?
- Ridernet vind ik wel tof werken en geeft wel meer uitdaging.
- Vind het toch erg jammer dat vrienden niet als fysieke boarder kunnen joinen.
- De boarders zelf vind ik er minder interessant uitzien dan in de vorige delen. Allemaal een beetje hetzelfde. Hopelijk biedt de customization hier uitkomst. |
|
Terug naar boven |
|
|
Codewarrior |
Geplaatst: 25 Feb 2012 10:58 Onderwerp:
| |

|
Ik ben het eens met de 2 bovenstaande comments. Ik was eerst skeptisch tegenover de nieuwe SSX maar na de demo te hebben gespeeld vind ik het best leuk! Waarschijnlijk omdat het al zo lang geleden is dat er nog een SSX uitkwam... In tegenstelling tot de eerdere SSX' is de 3rd person view wat verder af. Tricks maken is inderdaad makkelijker en zelfs te over the top voor SSX. |
|
Terug naar boven |
|
|
BeWario |
Geplaatst: 25 Feb 2012 11:10 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | Ik ben het eens met de 2 bovenstaande comments. Ik was eerst skeptisch tegenover de nieuwe SSX maar na de demo te hebben gespeeld vind ik het best leuk! Waarschijnlijk omdat het al zo lang geleden is dat er nog een SSX uitkwam... In tegenstelling tot de eerdere SSX' is de 3rd person view wat verder af. Tricks maken is inderdaad makkelijker en zelfs te over the top voor SSX. |
Maar je moet ook echt ziek hoge scores halen om goud te halen... In de demo is dat iets van 7 miljoen, terwijl dat bij SSX3 iets van 600.000 was...
En je hebt wel corks enzo, bij de uber tricky van Zoë, als je R+L lang genoeg ingedrukt houdt  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joris |
Geplaatst: 25 Feb 2012 12:12 Onderwerp:
| |

|
Ja Trick It gaat wat soepeler allemaal, maar het is me nog niet gelukt goud te halen. Dus ik vind dat er nog wel voldoende uitdaging in zit.
Minder vind ik die lijnen die andere rijders achterlaten (leidt vooral heel erg af) en de terugspoelfunctie (werkt niet echt lekker).
Maar goed, verder ben ik wel enthousiast over de demo. Mooie graphics, goede muziek en de banen zitten ook wel goed in elkaar. Bij de racetrack, bijvoorbeeld, zijn behoorlijk veel verschillende routes te nemen. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 25 Feb 2012 13:33 Onderwerp:
| |

|
BeWario schreef: |
En je hebt wel corks enzo, bij de uber tricky van Zoë, als je R+L lang genoeg ingedrukt houdt  |
Oh niet opgevallen... alleen met Mac als character gespeeld haha
Joris schreef: | Ja Trick It gaat wat soepeler allemaal, maar het is me nog niet gelukt goud te halen. Dus ik vind dat er nog wel voldoende uitdaging in zit.
|
Het is ook niet zozeer de uitdaging om de scores te halen, maar dat ik het niet echt meer bijzonder vind op tricky te halen. Die status haal je echt veel te makkelijk en snel waardoor het tricks maken niet echt een gevoel van rewarding geeft. Ze hadden het wat uitdagender mogen maken wat uber tricks beftreft. |
|
Terug naar boven |
|
|
Codewarrior |
Geplaatst: 09 Mrt 2012 21:04 Onderwerp:
| |

|
Ik heb momenteel een haat/liefde verhouding met de game, de gameplay is top notch, maar ik blijf maar telkens vloeken aan de level designs en opzet van de deadly descents.
Waarom de fvvck is er een rewind functie???
Waarom kan ik überhaupt doodgaan??????? Die klote ravijnen beginnen me echt te irriteren.  |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 09 Mrt 2012 21:49 Onderwerp:
| |

|
Speel dan gewoon geen deadly descents? Er zijn toch genoeg banen zonder ravijnen Maar ja vooral die laatste race in World Tour is zo frustrerend... De gadgets (wingsuits etc.) zijn op zich wel lachen en daarom is een deadly descents op zijn tijd wel leuk. Met al die ravijnen is af en toe een rewind toch ook wel handig ^^
Zelf vind ik het wel erg jammer dat er geen echte SSX banen in zitten zoals de flipperkast uit het origineel en dat de visuele stijl zo 'realistisch' is. Ook vind ik alle karakters hierdoor maar saai ogen en helpen die verschillende kleurtjes ook niet echt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Codewarrior |
Geplaatst: 09 Mrt 2012 22:25 Onderwerp:
| |

|
Ik ben maar aan de 5de deadly descent :') Ben vooral bezig om high scores te breken in Explore, foookin moeilijk, overleven laat staan medailles halen in Trick it events in die pistes vol met bomen en rotsen is onmogelijk.
Btw element, heb ik je op PSN? |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 09 Mrt 2012 22:54 Onderwerp:
| |

|
Geen idee voeg maar toe (staat in me profiel). Ik heb alleen nog geen tijden en zo neergezet omdat ik eerst de World Tour uit wilde spelen... Alleen uit frustratie bij de laatste race niet meer verder gegaan en even Mass Effect gespeeld. Zal van de week ook weer eens wat op RiderNet doen want in de demo had ik die 2 goude medailles ook zo ^^ |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 10 Mrt 2012 15:34 Onderwerp:
| |

|
EINDELIJK! Griff verslagen in de laatste battle en zonder rewind xD
Weet iemand trouwens of Travis Rice nou nog ergens als playable character te unlocken is?
Viel me trouwens op dat je in het demo level een veel snellere tijd moet neerzetten voor goud. Eerst had ik met 2:04 al goud en nu pas toen ik mijn tijd verbeterde naar 1:55...
En ik heb net een Legendary Tricks N7 (Mass Effect) board gevonden xD
Laatst aangepast door elemeNt op 10 Mrt 2012 17:01; in totaal 3 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
sotarK |
Geplaatst: 10 Mrt 2012 15:52 Onderwerp:
| |

|
Ik moet bij die lawine wel aan iemand denken ...  |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 10 Mrt 2012 23:14 Onderwerp:
| |

|
@Gezer, Alps - Grand Golliat - One Step Ahead - Race It is echt een ideale baan voor jou xD
Ik heb er 8 minuten over gedaan omdat ik het zo beu was en alle geotags en snowflakes maar ging opvissen haha. |
|
Terug naar boven |
|
|
Codewarrior |
Geplaatst: 13 Mrt 2012 20:06 Onderwerp:
| |

|
elemeNt schreef: | @Gezer, Alps - Grand Golliat - One Step Ahead - Race It is echt een ideale baan voor jou xD
Ik heb er 8 minuten over gedaan omdat ik het zo beu was en alle geotags en snowflakes maar ging opvissen haha. |
Die is inderdaad cool ja Ik heb me laatste tijd veel bezig gehouden met Global Events, damn zo verslavend! Ik heb al mijn geld opgedaan aan de drop costs en equipments dammit! Mijn ROI(return on investment) is te laag =(
Btw: zou iemand heel lage scores kunnen zetten in één van de banen in elk van de 9 bergen? Ik wil zo graag de "I aint afraid of snow ghost" trophy halen, ik doe ook hetzelfde voor jou.  |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 03 Apr 2012 22:21 Onderwerp:
| |

|
Citaat: | Today we unlocked Travis Rice and Eddie Wachowski for all SSX players as free DLC. Go to the PSN Store or the Xbox Live Marketplace to get your chance to play with these characters. We've also got new boards and a new Geotag as part of the free DLC bundle.
· Two characters that were pre-order & special offer – Eddie Wachowski & Travis Rice
· Character-specific ultimate snowboards – one each for Eddie, Mac, Elise, Kaori & Zoe; Travis Rice signature board
· A level 4 Geotag
More details can be found on our Official SSX blog: http://www.ea.com/ssx/blog/travis-eddie-now-free-to-all-ssx-players |
Super nice gratis dlc! Maarja wel een beetje lame dat de preorder bonus nu bijna geen waarde heeft... |
|
Terug naar boven |
|
|
Codewarrior |
Geplaatst: 04 Apr 2012 09:46 Onderwerp:
| |

|
Inderdaad nice!
Element, zou je aub "I aint afraid of snow ghost" willen boosten met mij? :') |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 04 Apr 2012 12:23 Onderwerp:
| |

|
Wat moet je daarvoor doen dan? Ik ga wss later toch even spelen met Travic Rice aangezien dat een van mijn fav. boarders is ^^ Ik heb die trophy al een tijdje, dus zo lastig zal die niet zijn toch? Ik speel zelfs nooit om trophy's  |
|
Terug naar boven |
|
|
Codewarrior |
Geplaatst: 04 Apr 2012 15:07 Onderwerp:
| |

|
Ik moet een high score van je verbeteren in alle 9 ranges(dus Alaska, Africa etc) in Explore. Dus zet aub lage scores, thanx! ^-^ |
|
Terug naar boven |
|
|
Joris |
Geplaatst: 04 Apr 2012 16:00 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | Dus zet aub lage scores, thanx! ^-^ |
 |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 17 Apr 2012 01:20 Onderwerp:
| |

|
Ik gok deze keer toch niet gratis:
Citaat: | Today we’re proud to announce that on 05.01.2012 we’ll be releasing the SSX Mt. Eddie & Classic Characters Bundle Pack. Mt. Eddie is a TRICKY inspired, ultra-long mountain that features 9 new Race and Trick drops, and is filled with huge kickers, ridiculous grinds, a Big Air drop, fireworks, and a whole lot more – the classic SSX experience! This DLC bundle pack also comes with 7 retro SSX characters from SSX 3 and Tricky, each with a unique snowboard. And as if that weren’t enough, this pack also includes 3 classic music tracks.
You can even get these elements separately in the SSX Mt. Eddie Pack or the SSX Classic Characters Pack. Leading up to the May 1st launch we’ll be showing off what exactly we’re releasing with character images, gameplay videos and a live Q&A with the development team talking about the new DLC. |
|
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 17 Apr 2012 03:01 Onderwerp:
| |

|
elemeNt schreef: | Ik gok deze keer toch niet gratis:
Citaat: | Today we’re proud to announce that on 05.01.2012 we’ll be releasing the SSX Mt. Eddie & Classic Characters Bundle Pack. Mt. Eddie is a TRICKY inspired, ultra-long mountain that features 9 new Race and Trick drops, and is filled with huge kickers, ridiculous grinds, a Big Air drop, fireworks, and a whole lot more – the classic SSX experience! This DLC bundle pack also comes with 7 retro SSX characters from SSX 3 and Tricky, each with a unique snowboard. And as if that weren’t enough, this pack also includes 3 classic music tracks.
You can even get these elements separately in the SSX Mt. Eddie Pack or the SSX Classic Characters Pack. Leading up to the May 1st launch we’ll be showing off what exactly we’re releasing with character images, gameplay videos and a live Q&A with the development team talking about the new DLC. |
|
Pricing
• SSX Mt. Eddie & Classic Characters Bundle Pack - $7.99
• SSX Classic Characters Pack - $5.99
• SSX Mt. Eddie Pack - $5.99 |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 02 Aug 2012 22:07 Onderwerp:
| |

|
SSX krijg binnenkort echte multiplayer!!!!
head to head zonder ghosts! |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 02 Aug 2012 22:26 Onderwerp:
| |

|
elemeNt schreef: | SSX krijg binnenkort echte multiplayer!!!!
head to head zonder ghosts! |
Binnenkort eindelijk de game dan een keer binnenhalen. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 02 Aug 2012 22:42 Onderwerp:
| |

|
hier zie je 2 teaser screenshots van de 'nieuwe' mode die zijn vrijgekomen door een puzzle actie (zoals bij de vorige dlc pakket)
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Codewarrior |
Geplaatst: 03 Aug 2012 00:11 Onderwerp:
| |

|
Awesome
Ik kreeg net Eddie en Mt. Fuji van iemand, dat word terug SSX spelen.
Hoop bij de volgende SSX dat ze deadly descents er af laten. :/ |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende |