Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende  
crono999 BerichtGeplaatst: 26 Sep 2010 12:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Consoles zijn heel andere dingen dan games.

Consoles mogen helemaal niet geïmporteerd worden, daarom is lik-sang ook gesloten.
Eerst waren er de rechtszaken om de modchips en flashcards.
Daarna kreeg lik-sang een rechtszaak van sony omdat lik-sang psp’s exporteerde en dit was volgens Sony gevaarlijk. Omdat in het ene wereld deel 110 volt de standaard is en het andere 220, dit zou volgens Sony verwarring zaaien en ontploffende PSP tot gevolg hebben, daarmee heeft Sony gewonnen.
De export van USA games is niet eens wettelijk verboden, maar Sony is daar heel handig in, als je het wel doet zorgen ze ervoor dat je geen ps3 games meer krijgt. Beetje het Dreamcast verhaal,daar drijgde M$ en Sony ook met het niet leveren van hun console als er ook de Dreamcast verkocht werd.
Net als de heisa nu om de UK games, vanaf Heavy Rian bevatten UK games bijna geen meerder talen meer omdat veel mensen games uit de UK bestellen, wil je dus je eigen taal ondersteund hebben, zal je de duurde Europese versie moeten hebben.

Maar wel ondertussen je console zogenaamd regiovrij hebben.

Maar inderdaad,vele (web)winkels zijn zo bang dat ze geen ps3 games meer geleverd krijgen dat ze bijna niets meer exporteren,yesasia.com is daar gelukkig niet een van.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 26 Sep 2010 12:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

En als gevolg van die rechtszaak hebben PlayAsia en co besloten om te stoppen met de import van PS games naar Europa. Er is echter geen Amerika naar Europa verbod zoals jij wel beweert.
Terug naar boven
Hunterr BerichtGeplaatst: 20 Dec 2010 15:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
En als gevolg van die rechtszaak hebben PlayAsia en co besloten om te stoppen met de import van PS games naar Europa. Er is echter geen Amerika naar Europa verbod zoals jij wel beweert.

Feit is gewoon het kan via Yesasia eerst kon je het daar ook niet doen maar sinds 2 jaar wel waarom ze hebben het verandert is weet ik niet maar erg vind ik het niet en uit amerika kan je ook Dus er valt niks te klagen Ik denk ook dat de japanse ontwikkelaars dit ook totaal niet erg vinden althans de JP only , ik heb zelf Tales Of Vesperia van Yesasia voor 60 Euro en ik heb Platina
Ik zit nog te twijfelen voor Graces F omdat er begin volgend jaar hier ook nog een paar JRPG`s uitkomen

http://www.ps3trophies.com/profile/ShadowhunterrX
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 20 Dec 2010 16:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Hunterr schreef:
Joni Philips schreef:

Feit is gewoon het kan via Yesasia eerst kon je het daar ook niet doen maar sinds 2 jaar wel waarom ze hebben het verandert is weet ik niet maar erg vind ik het niet en uit amerika kan je ook Dus er valt niks te klagen Ik denk ook dat de japanse ontwikkelaars dit ook totaal niet erg vinden althans de JP only , ik heb zelf Tales Of Vesperia van Yesasia voor 60 Euro en ik heb Platina
Ik zit nog te twijfelen voor Graces F omdat er begin volgend jaar hier ook nog een paar JRPG`s uitkomen

http://www.ps3trophies.com/profile/ShadowhunterrX

Je hebt Platina, ik mis een aantal items heb nu 97%.
Als ik de nummer van dat item door geef zou je me de lokatie van dat item kunnen doorgeven.
Mis verdomme nog steeds 1 save spot die ik net over het hoofd zie.
moet er nog 4 voor de platina.
Trophies van Graces F slaat nergens op de ene helft krijg je als je een baas hebt verslagen binnen 1 minuut.
Andere krijg je weer door 20,50,80 of 100 titles te sparen voor alle persoanges.

Oh en mag ik van je weten hoeveel titles er zijn voor alle personages.
Ik mis daar ook heel wat van.
En als je de title van Yuri wilt moet je alle Secret Missions halen in 1 playtrough, kun je dat ook via Namcot Isle doen, of moet je gewoon weer opnieuw beginnen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Hunterr BerichtGeplaatst: 20 Dec 2010 16:49    Onderwerp: Reageren met citaat

97 % mmm en je hebt nie alle titels , heb je ook alle side quests gedaan ? Want af en toe sluipt daar ook een paar items. Ik heb je toegevoegd op psn

Ik heb wel wat guides maar zijn wel japans.

Dit is van items , Items cato staan onder コレクター図鑑 staan in alle soorten verdeeld. Staat ook gelijk waar en hoe je die krijg.

http://www26.atwiki.jp/vesperia/pages/43.html

Ik weet nie of je deze hebt , de sidequeste guide

http://ameblo.jp/koulinovesperia/entry-10347292825.html#main
http://ameblo.jp/koulinovesperia/entry-10343547508.html#main

Ik weet niet of je die titel van Yuri kan halen bij da schaapje want ik heb ze allemaal achter elkaar gehaald
En heb je dat stadje afgebouwd ? Want dat word ook als aparte save point gerekent die misde ik ook op de xbox
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 20 Dec 2010 17:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik bedoelde 9^7% van de item collection
Trophies heb ik 91%.
Ken beide sites en heb ze beide ook heel veel gebruikt.
Ameblo is handig voor PS3 only side quests enzo.

Die andere ken ik ook daarmee heb ik de laatste 10 vijanden mee gevonden.De laatste vijand was Judasi(Judas look al like van Tales of Destiny 2)
Zijn echt goed guides in Japans.

Ameblo ga ik ook gebruiken bij Tales of Graces F vanwege de passwords die je nodig hebt om chests te openen.
Die heb ik gevonden via Q&A bij Vesperia op Gamefaqs.com

Thanks zal ff nog die andere doorlopen.
welke items ik nog moet.(zijn er nog wel wat in Sidequests dat weet ik zeker.
De items wat ik nog krijg van de ''Bunny Guild'' tel ik niet mee.
Krijg je automatisch als je genoeg titles hebt verzamelt.

Die save spot in Aurnion die heb ik ook beide.
Ook de extra savespot als je Judith er voor het eerst bij krijgt
loop je de deur in waar je uitkwam voor een SS.
Moet je toevallig niet elke keer als je naar de Skeleton loopt.(via de sidequest(moet je 3 keer tegen vechten) ook elke keer als aparte save spot gerekend of is dat gewoon hetzelfde.(en dat is totaal 4 keer)

begin morgen wel voor de lol de 8de keer opnieuw.
Voor alle SM in 1 playtrough, Ameblo sidequest volgen.
kan mooi nog voor ik Graces F speel.
Terug naar boven
Hunterr BerichtGeplaatst: 20 Dec 2010 17:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Joh ik weet ook wel dat je het over de items hebt , Sorry hoor maar als je die ken is het toch een eitje om de rest te halen :S
Mss moet je nog een paar equipments maken of moet je nog met iedereen de 200 melee doen weet ik veel of die 2e dungeon veel troep ligt daar ook
Geef effe een nummer , ben toch aan het spelen.

Je kan proberen bij die skeleton , ik ben gewoon voor de zekerheid tegen alle save points gelopen ook al was ik er eerder geweest.

Owjah je kan beter niet op gamefaq`s een bericht plaatsen van item nrs , want ze geven alleen maar de verkeerde items.
Ik plaatse een bericht over een zonnebril , zeiden ze ja die kan je vanaf het begin al maken. Lag die gewoon in zon kistje in 2 Ex dungeon.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 20 Dec 2010 17:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Hunterr schreef:
Joh ik weet ook wel dat je het over de items hebt , Sorry hoor maar als je die ken is het toch een eitje om de rest te halen :S
Mss moet je nog een paar equipments maken of moet je nog met iedereen de 200 melee doen weet ik veel of die 2e dungeon veel troep ligt daar ook
Geef effe een nummer , ben toch aan het spelen.

Je kan proberen bij die skeleton , ik ben gewoon voor de zekerheid tegen alle save points gelopen ook al was ik er eerder geweest.

Owjah je kan beter niet op gamefaq`s een bericht plaatsen van item nrs , want ze geven alleen maar de verkeerde items.
Ik plaatse een bericht over een zonnebril , zeiden ze ja die kan je vanaf het begin al maken. Lag die gewoon in zon kistje in 2 Ex dungeon.

Mis overigens alleen nog wapens en key items, mischien her en der nog wat andere items, dat zou wel niet veel zijn.
Ik laat je de nummer wel weten welke.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 20 Dec 2010 17:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn Chinese versie van Final Fantasy XIII, welke Japanse voicetracks heeft met Engelstalige menu's, heb ik laten komen via www.yesasia.com - het spel kostte me daar €50,-. Valt nog mee, als ik eerlijk ben. Ik kan de site dus ook aanraden.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 20 Dec 2010 17:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Mis de volgende nummers, Wapens
115, 137, 138, 214, 236, 281, 348, 385, 521,
Sub Wapens 563
Accessory 791
en een aantal keyitems, daar wacht ik nog wel mee.

Mag ik je PSN ID hebben, mijn broertje heeft je verwijdert.
Terug naar boven
Hunterr BerichtGeplaatst: 20 Dec 2010 18:12    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:
Mis de volgende nummers, Wapens
115, 137, 138, 214, 236, 281, 348, 385, 521,
Sub Wapens 563
Accessory 791
en een aantal keyitems, daar wacht ik nog wel mee.

115
137
138
236
385
Staat zon Professor voor de inn in Halure met die grote boom , moet je requirements halen om elk wapen te krijgen

214 -> Spear moe je maken
281-> Sidequest
348 -> sidequest
521 -> sidequest

563 -> ? ik denk een warehouse
791 -> Ik denk sidequest in da desert stadje dat je items in een kuil moet gooien.

Ik denk dat je beter opnieuw kan beginnen en echt letterlijk heel die lijst met sidequestjes kan doen want ik denk ook dat je veel key items van de sidequest mist
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 20 Dec 2010 18:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat is wat ik doe, Ex new game.
Terug naar boven
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 15 Jan 2011 17:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Playasia deed idd ook eerst moelijk over versturen naar Europa maar sinds kort zie ik die vermelding niet meer staan, dus blijkbaar kan het nu wel. Ik gebruikte eveneens Yesasia omdat Play dat toen niet wou doen. Vond ik toch al een stomme regel, alsof Sony bij alle postbedrijven een mannetje heb staan die de enveloppen checkt, yeah right. Blijkbaar heb Playasia dat ook eindelijk ingezien.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 15 Jan 2011 18:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Dus PlayAsia stuurt tegenwoordig ook games naar Europese landen? Met andere woorden, Nederland?!
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 15 Jan 2011 19:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Volgende week dan maar is proberen .
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 15 Jan 2011 20:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat was al zo sinds November 2010 ongeveer.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 15 Jan 2011 21:42    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:
Dat was al zo sinds November 2010 ongeveer.

Damn, da's nice! Er gaat een groot magazijn voor me open, heb ik al gemerkt
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 26 Jan 2011 16:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Iemand ervaring met YESASIA ?
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 26 Jan 2011 17:56    Onderwerp: Reageren met citaat

streetfighter schreef:

Ja, ik. Daar heb ik de Chinese versie van FINAL FANTASY XIII besteld. Erg lekkere service. Spellen worden goed beschermd geleverd, en mocht de titel om één of andere reden toch niet op tijd geleverd kunnen worden, dan krijg je daar bericht van. Aanrader, dus!
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 26 Jan 2011 18:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
streetfighter schreef:

Ja, ik. Daar heb ik de Chinese versie van FINAL FANTASY XIII besteld. Erg lekkere service. Spellen worden goed beschermd geleverd, en mocht de titel om één of andere reden toch niet op tijd geleverd kunnen worden, dan krijg je daar bericht van. Aanrader, dus!

Ok, bedankt voor de informatie. dan ga ik maar wat games kopen die hier nooit het daglicht zien
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 26 Jan 2011 18:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Play-asia is ook heel goed, meer keuze, en ik laat ze daar meestal ook bestellen door mijn neef.
Terug naar boven
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 27 Jan 2011 02:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn exemplaar van The Last Story is net verzonden.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 27 Jan 2011 06:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja vandaag ook ff bestellen, The Last Story.
Maar eerst vakantie af betalen, en paspoort aanvragen.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 27 Jan 2011 15:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Deep_But_Stupid schreef:
Mijn exemplaar van The Last Story is net verzonden.

Japanse versie? Volledig in het Japans?
Terug naar boven
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 28 Jan 2011 22:38    Onderwerp: Reageren met citaat

He-le-maal japans. Btw check Japanse nerdrage. Eff last story in stukjes knippen.
http://www.youtube.com/watch?v=o0Pep9qydeI
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 3

Ga naar: