Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende  
Gemaskerde Muchacho BerichtGeplaatst: 05 Okt 2006 18:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Sebastiaan van Wijk schreef:
Hoe kun je nou niet verlekkerd zijn door Super Mario Galaxy, denk ik dan =P
En in het huis waar ik nu woon, wordt een potje Wii Sport ook wel gewaardeerd.

Ik kijk niet heel erg uit naar de nieuwe Mario naa sunshine ben ik niet echt blij geworden.
SUPER SMASH is gewoon de KillerApp voor de Wii!!!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 05 Okt 2006 18:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik wil de WII wel heel erg graag, maar gezien de kosten die ik nog krijg, en mijn weigering echt een baantje te zoeken voorlopig, denk ik niet dat ik die 300 euro voor elkaar krijg.
Terug naar boven
Detox BerichtGeplaatst: 07 Okt 2006 20:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik koop de WII bij de introductie, heb me al bij verschillende zaken ingepend. Dus nu rest alleen nog maar wie al eerste belt. Ik zal op zeker Zelda kopen. Verder zal ik xtra controllers kopen...met z'n tweetjes WII sports doen lijkt me wel wat.
Terug naar boven
Tolerantie Nul BerichtGeplaatst: 07 Okt 2006 21:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Gemaskerde Muchacho schreef:

Ik kijk niet heel erg uit naar de nieuwe Mario naa sunshine ben ik niet echt blij geworden.

Oh, dan hoef ik de Wii niet te kopen. Dat derderangs vechtspel wordt verorberd door Virtua Fighter 4/5. Wii koop je uiteraard voor Zelda, en die komt ook op de GC, dus ik denk dat ik de Wii bij de launch aan me voorbij laat gaan.
Terug naar boven
Xant1 BerichtGeplaatst: 08 Okt 2006 11:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ga zeker Wii kopen!! Ps3 duurt me nog te lang en Wii controller pwnt alles gewoon. Wel jammer van de Gfx maarja daar kunnen ze toch niet van Sony en Ms winnen.
Terug naar boven
nickrandshzn BerichtGeplaatst: 28 Okt 2006 18:11    Onderwerp: Reageren met citaat

ik ga hem denk wel kopen samen met me broer of alleen
natuurlijk ga ik hem met Tloz: TP kopen
maar we hebben ook een 360 al dus we weten het nog niet,
maar hij staat zeker boven aan me verlanglijstje
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 05 Nov 2006 22:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ik begin eigenlijk te keren, ik ga in februari op vakantie met vrienden en vorig jaar hebben een maat en ik hele week 's nachts op GC gespeeld, beetje co-op enzo, dus misschien Wii kopen om ons daarmee te amuseren.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 05 Nov 2006 22:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Ideale partyconsole om ook de rest van je vrienden erin te betrekken
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 05 Nov 2006 22:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Roderick Vos schreef:
Ideale partyconsole om ook de rest van je vrienden erin te betrekken
Dat dachten we vorig jaar ook met Mario Party, hadden de drie anderen na een minigame of 2 al koppijn.
Terug naar boven
ms90isr BerichtGeplaatst: 06 Nov 2006 08:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik haal hem niet omdat ik wel genoeg heb aan me 360
Terug naar boven
Timo_ BerichtGeplaatst: 06 Nov 2006 10:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Tolerantie Nul schreef:

Oh, dan hoef ik de Wii niet te kopen. Dat derderangs vechtspel wordt verorberd door Virtua Fighter 4/5. Wii koop je uiteraard voor Zelda, en die komt ook op de GC, dus ik denk dat ik de Wii bij de launch aan me voorbij laat gaan.

Dat is appels met peren vergelijken. Het zijn compleet andere games die niet alleen op een andere doelgroep mikken maar tevens een compleet andere vorm van entertainment naar voren proberen te brengen.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Nov 2006 11:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Timo Roeke schreef:
Tolerantie Nul schreef:

Dat is appels met peren vergelijken. Het zijn compleet andere games die niet alleen op een andere doelgroep mikken maar tevens een compleet andere vorm van entertainment naar voren proberen te brengen.
En echte vechtfans kopen ze toch allemaal, niet?
Terug naar boven
Gemaskerde Muchacho BerichtGeplaatst: 06 Dec 2006 14:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Ik begin eigenlijk te keren, ik ga in februari op vakantie met vrienden en vorig jaar hebben een maat en ik hele week 's nachts op GC gespeeld, beetje co-op enzo, dus misschien Wii kopen om ons daarmee te amuseren.

Daar is Nintendo goed in. Sony doet dat ook nu met singstar en die buzz games xD
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Dec 2006 14:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Joni Philips schreef:

Daar is Nintendo goed in. Sony doet dat ook nu met singstar en die buzz games xD
Nee, Nintendo is daar niet goed in. Dat had ons ook gelukt met de PS2, we zijn allebei gamers. Zelfs met Mario Party konden we de anderen niet bekoren.
Terug naar boven
Joker BerichtGeplaatst: 06 Dec 2006 18:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben benieuwd hoe het gaat vrijdag, velen zullen teleurgesteld thuiskomen.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 06 Dec 2006 19:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Even wat frustraties van me af typen.

Ongeveer twee maanden geleden heb ik een Nintendo Wii gepreordert bij een zaak hier in het dorp (Computer Krakers). Vorig jaar had ik er ook mijn Xbox 360 pre-order staan en dat ging allemaal zonder problemen.

N.a.v. de slechte leveringsverhalen van Nintendo ben ik vorige week eens binnen gestapt en toen vertelde ze me dat hun groothandel de order niet goed had ontvangen (lees: de fout ligt gewoon bij de Computer Krakers maar die schuiven het af) en dat ze dus helemaal geen Wii's krijgen vrijdag, enkel twee weken later pas.

Vanaf toen was het al te laat en kon ik me bij elke zaak ergens onderaan de lijsten in gaan schrijven, wat het gevolg had dat ik bij de tweede of derde levering zou zitten. Omdat vrijwel iedere winkel met een pre-order lijst werkt (terecht in mijn ogen) heb ik slechts een paar kansen, te weten de Free Record Shop hier in het dorp (waar ik derde op de lijst sta), Free Record Shops in Rotterdam of Media Markt Rotterdam Centrum die er, naar ik gehoord heb, slechts tien krijgen. Oftewel: waarschijnlijk is het een Wii-loze vrijdag, juist terwijl ik er vrij voor had gevraagd.

Ik baal!
Terug naar boven
Cain BerichtGeplaatst: 06 Dec 2006 21:53    Onderwerp: Reageren met citaat

@ Rene
Heel erg vervelend voor je. Ik leef met je mee,... als ik niet op de Wii bezig ben.
Nee echt, heel kut voor je. Niemand mag deze ervaring missen. Gelukkig 'schijnt' er elke week weer een behoorlijke lading Wii's geleverd te worden dus mss wordt jij ook nog blij gemaakt met een Wii voor de kerst. Tot die tijd sterkte, ik ga nu weer op m'n Wii gamen.

@Joni
Ik denk dat dat meer ligt aan het soort mensen waar je mee omgaat. Mijn vrienden en ik hebben heel wat lol gehad aan Mario Kart, Smash Bros en zelfs Mario Party.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 06 Dec 2006 22:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Over twee weken ga ik naar Tsjechië, dus hoe later ik hem heb, hoe minder ik kan gamen voor die tijd
Terug naar boven
Sn34ky BerichtGeplaatst: 07 Dec 2006 08:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb nu al sinds een jaar de 360. Mischien dat ik volgend jaar, in ieder geval als hij wat goedkoper is, ook de Wii haal met Zelda Kan eigenlijk al niet wachten om Zelda te spelen.
Terug naar boven
Timo_ BerichtGeplaatst: 07 Dec 2006 09:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Koop hem dan gewoon voor de cube
Terug naar boven
Sn34ky BerichtGeplaatst: 07 Dec 2006 09:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Komt twilight princess ook voor de cube dan?:o
Terug naar boven
E-man BerichtGeplaatst: 07 Dec 2006 10:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb mn wii sinds gisteren had hem georderd in amersfoort waar ik bij in de buurt woon maar doordeweeks zit ik in nijmegen dus ik moet wachten tot vrijdag ik heb mn vader m maar vast laten ophalen voordat die idioten denken dat ik hem niet wil ofzo

maar.. vrijdag is het zover

these two hands gonna save hyrule
Terug naar boven
Gemaskerde Muchacho BerichtGeplaatst: 07 Dec 2006 16:49    Onderwerp: Reageren met citaat

In een brief stond dat ik hem vandaag zou krijgen nou ze hebben nog 1 uur en 10 minuten om hem te brengen voor het 6uur is en ze niet meer brengen. xD
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 07 Dec 2006 17:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

*Springt in de lucht*

Ik heb hem!
Heb vanochtend naar de E-Plaza op Rotterdam Zuidplein gebeld en ze konden me er nog één leveren, ik ben blij
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 07 Dec 2006 18:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Fuck bitch, ik zal er wss geen vinden.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 3

Ga naar: