Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende  
vgo910 BerichtGeplaatst: 20 Jul 2010 22:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Taw0n schreef:
Ik krijg bij het opstarten maar 2 opties:

No Steam
En exit

Als ik op No Steam druk gebeurt er niks en raad maar wat er gebeurt als ik op exit klick

Opnieuw downloaden/instaleren?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Divine Rage BerichtGeplaatst: 20 Jul 2010 23:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Beste spel dat ik in lange tijd heb gespeeld. Gameplay zit supergoed in elkaar.
Ik wacht geduldig op de lading nieuwe campaigns.
Al wachtend knal ik nog even wat shield aliens kapot, en schreeuw nog even via voice-chat naar die ene idioot die overblijft met me nadat de andere 2 (waaronder altijd die ene medic) zijn kapotgehakt door aliens (of kapotgestampt door melee-ende friends), waar ik vervolgens aan vraag me te dekken wanneer ik een deur hack, waarna de beste man vrolijk een eindje gaat lopen. HALLO, ER KLIMMEN HIER ALIENS OVER HET HEKJE! EEN BEETJE COVERFIRE GRAAG~!

Ik had m'n turret mee moeten nemen. Ik had em een stukje terug achtergelaten om ons rugdekking te geven.

Also: Insane is insane. Hard is makkelijk, en de rest is slaapverwekkend makkelijk.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 21 Jul 2010 23:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Tijdelijk geen AS voor mij...

De campagne toch al 3-4 keer uitgespeeld maar tegenwoordig krijg ik een computer lock-up als iemand een granaat afvuurt. En blijkbaar ben ik niet de enige die dit probleem heeft als je GFX kaart een GTX260 is...

Bah T_T
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 22 Jul 2010 01:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Bij explosies met een shockwave heb ik wel gigantische framedrops. Daarvoor en daarna speelt het perfect.
Terug naar boven
Brastin BerichtGeplaatst: 22 Jul 2010 01:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Absoluut geen problemen met het spel en me vrienden ook niet terwijl sommige toch niet zo beste computer hebben. Campaign ook uitgespeelt op normal. Morgen beginnen we op Insane:)
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 22 Jul 2010 10:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Divine Rage schreef:
Al wachtend knal ik nog even wat shield aliens kapot, en schreeuw nog even via voice-chat naar die ene idioot die overblijft met me nadat de andere 2 (waaronder altijd die ene medic) zijn kapotgehakt door aliens (of kapotgestampt door melee-ende friends)....

Aangezien het spel best veel Left 4 Dead-invloeden heeft, zelfs de menu-achtergrond lijkt erop, zullen ook wel veel spelers nog niet door hebben dat je in Alien Swarm wél teammates pijn kan doen met melee attacks In Left 4 Dead is melee juist zo handig omdat je er teammates geen pijn mee kan doen, namelijk, zodat je rustig dingen van ze af kan meppen.
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 22 Jul 2010 10:35    Onderwerp: Reageren met citaat

hurrdurr, al die teammates die je kapotmeppen en knallen omdat je een infection hebt. Niet nodig, heren, daar hebben we shock armour voor.

Overigens ben ik ontzettend blij met die laatste patch. Screen shake met high ping is gefixt. Ik kon er nauwelijks meer door spelen soms, epilepsie-inducing crap.

Daarnaast kan je nu niet meer aanvallen (melee, schieten of reloaden) tijdens welden, dan breakt ie je weld.

En die infinite ammo exploit is gefixt.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 22 Jul 2010 10:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Divine Rage schreef:
Daarnaast kan je nu niet meer aanvallen (melee, schieten of reloaden) tijdens welden, dan breakt ie je weld.

WIst niet eens dat dat al kon ^^ Multitasken teehee.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 22 Jul 2010 10:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Super vet spel, dit moeten we een keer met z'n vieren doen. Ik heb trouwens geen enkel probleem ondervonden tot nu toe.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 22 Jul 2010 11:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Robert schreef:
Super vet spel, dit moeten we een keer met z'n vieren doen. Ik heb trouwens geen enkel probleem ondervonden tot nu toe.

Ik ook niet. Het draait zelfs wel aardig, op voor mij geschikte settings natuurlijk

Maar ik vind top-down shooters met muis en keyboard nog steeds vervelend spelen, omdat je soms je muis dan van een hoek van het scherm naar het begin van de andere kant moet richten om de andere kant op te richten, als je snapt wat ik bedoel. Met een controller kan je gewoon de rechterstick in de richting pushen waarin je wil richten, dan kan je toch sneller reageren imo.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 22 Jul 2010 11:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Het heeft wat gewenning noidig maar het is prima te spelen met muis en toetsenbord. Maar niemand dwingt je het zo te spelen hoor, je kan vast wel de PS3 of een andere controller aan je PC hangen.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 22 Jul 2010 12:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Zoals alle Valve-games heeft Alien Swarm wel gewoon 360 controller support maar je moet het activeren via de console.

Robert, controller probeerde ik dus al steeds. Ik vind muis en keyboard ook wel prima hoor, maar controller prima-er En PS3-controller staat momenteel ingesteld op het simuleren van een 360-controller (heilig handige functie!) dus ik kan nu met de PS3-controller spelen
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 22 Jul 2010 12:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Overigens, Robert, we hebben je toestraks proberen te inviten voor een paar matches. Je reageerde niet! D:
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 22 Jul 2010 12:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja ik zag al zoiets, maar ik was druk bezig en wat te laat, dus ik doe volgende keer wel mee.
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 23 Jul 2010 22:10    Onderwerp: Reageren met citaat

De voorbije dagen heb ik Alien Swarm normaal kunnen spelen , maar als ik het nu opstart loopt mijn pc vast . weet iemand hoe dit zou kunnen komen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
XboxFan785 BerichtGeplaatst: 24 Jul 2010 12:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoe activeer ik het via console? Ik zou het graag met m'n XBOX360 CONTROLLER FOR WINDOWS willen spelen.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 24 Jul 2010 12:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Code:
exec 360_controller_pc.cfg

dacht ik.

Je krijg iig al de goede suggestie als je begint met typen met "exec 3" Dan krijg je twee commands in beeld, je moet de bovenste hebben die eindigt met _pc, niet _360.

Ik vind controller ook fijner spelen met dit soort games. Ik schijn hier wel de enige te zijn, maar goed :p
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 24 Jul 2010 15:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja. Dit speelt veel beter met de muis. Zoals je zelf al zij, je kan jezelf niet healen met een medigun.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 24 Jul 2010 15:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Divine Rage schreef:
Ja. Dit speelt veel beter met de muis. Zoals je zelf al zij, je kan jezelf niet healen met een medigun.

Dat is gewoon een epische faal van de control-layout. Je zou met de medigun een soort lock-on op friendlies moeten krijgen.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 25 Jul 2010 08:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ehm, je kan jezelf wel healen met de medigun.

Heb een paar missies als medic gespeeld en toen kon ik mezelf er mee healen, tenzij dat de patch van een paar dagen geleden die functie heeft weggehaald.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 25 Jul 2010 10:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

MaartenL schreef:
Ehm, je kan jezelf wel healen met de medigun.

Heb een paar missies als medic gespeeld en toen kon ik mezelf er mee healen, tenzij dat de patch van een paar dagen geleden die functie heeft weggehaald.

Divine Rage schreef:
Zoals je zelf al zei, je kan jezelf [terwijl je een controller gebruikt] niet healen met een medigun.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 25 Jul 2010 10:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Daarom moet je ook geen controller gebruiken. Alleen een game zoals DMC4 is daar goed mee te spelen. Race games ook tenzij je over een stuur beschikt.

keyb + muis zijn de best mogelijke controls.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 25 Jul 2010 10:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Lol Controllers
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 25 Jul 2010 11:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Zoals Ei al duidelijk heeft gemaakt, reactie over de medigun ging over controllergebruik/

Inmiddels ben ik dus al ruim een dag max rank. Heb nu 59/64 achievements. En het word saai. Waren er maar meer goede campaigns. *wacht rustig op goede community campaigns*
Terug naar boven
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 25 Jul 2010 11:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat is de max rank? En welke achievements moet je nog? Speedruns?
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 3

Ga naar: