Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2
|
elemeNt |
Geplaatst: 03 Jul 2010 15:12 Onderwerp:
| |

|
Waarom noemen zoveel mensen GTA games.. dat zijn toch geen Third Person Shooters Dan vind ik Uncharted/Tomb Raider nog meer platformers dan GTA games shooters... Echt onzin dat het goedgekeurd gaat worden bij veel stemmen  |
|
Terug naar boven |
|
|
NickPeters |
Geplaatst: 04 Jul 2010 12:01 Onderwerp:
| |

|
1. Syphon Filter (PS1)
2. GTA San Andreas
3. Max Payne
4. Tomb Raider 2
5. Resident Evil 2
Heb wat series overgenomen, wat mij opvalt aan de huidige stemmen is dat bijna iedereen constant voor de nieuwste games gaat en de oude klassiekers niet eens lijkt te kennen! Mijn nummer 1 nog niet één keer tegengekomen! Schande! Ik heb overigens GTA SA er enkel ingezet omdat iedereen opeens komt met games als RDR en GTA. Als het aan mij ligt tellen deze niet mee en los je je gebrek aan kennis op een andere manier op. Deze series vallen écht niet onder het TPS genre. |
|
Terug naar boven |
|
|
gompy222 |
Geplaatst: 10 Jul 2010 18:39 Onderwerp:
| |

|
1. GTA: san andreas
2. red dead redemption
3. resident evil 4
4. uncharted 2
5. gears of war |
|
Terug naar boven |
|
|
Stammetje91 |
Geplaatst: 27 Jul 2010 01:24 Onderwerp:
| |

|
NickPeters schreef: | Heb wat series overgenomen, wat mij opvalt aan de huidige stemmen is dat bijna iedereen constant voor de nieuwste games gaat en de oude klassiekers niet eens lijkt te kennen! Mijn nummer 1 nog niet één keer tegengekomen! Schande! Ik heb overigens GTA SA er enkel ingezet omdat iedereen opeens komt met games als RDR en GTA. Als het aan mij ligt tellen deze niet mee en los je je gebrek aan kennis op een andere manier op. Deze series vallen écht niet onder het TPS genre. |
Dit is blijkbaar een te ingewikkeld genre voor een poll als deze. Games als Gears of War en Lost Planet zijn pure third person shooters. Anderen zoals GTA en Resident Evil mogen hier niet genoemd worden imo. Daarin ligt de nadruk op heel andere dingen. |
|
Terug naar boven |
|
|
laraishond |
Geplaatst: 31 Jul 2010 11:31 Onderwerp:
| |

|
Stammetje91 schreef: | NickPeters schreef: | Heb wat series overgenomen, wat mij opvalt aan de huidige stemmen is dat bijna iedereen constant voor de nieuwste games gaat en de oude klassiekers niet eens lijkt te kennen! Mijn nummer 1 nog niet één keer tegengekomen! Schande! Ik heb overigens GTA SA er enkel ingezet omdat iedereen opeens komt met games als RDR en GTA. Als het aan mij ligt tellen deze niet mee en los je je gebrek aan kennis op een andere manier op. Deze series vallen écht niet onder het TPS genre. |
Dit is blijkbaar een te ingewikkeld genre voor een poll als deze. Games als Gears of War en Lost Planet zijn pure third person shooters. Anderen zoals GTA en Resident Evil mogen hier niet genoemd worden imo. Daarin ligt de nadruk op heel andere dingen. |
I agree. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 31 Jul 2010 11:44 Onderwerp:
| |

|
Het is geen ingewikkeld genre, maar een vrij nieuw genre. Hierdoor zijn er gewoon niet zoveel hele goede games waar je uit kan kiezen. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 31 Jul 2010 12:42 Onderwerp:
| |

|
laraishond schreef: | in het geval Resident evil ook mag,
1. Resident evil 4 |
|
|
Terug naar boven |
|
|
deathtanz matisk |
Geplaatst: 31 Jul 2010 12:54 Onderwerp:
| |

|
1. Uncharted 2
2. GTA San Andreas (Third person shooting zit erin, dus deal-with-it)
3. Metal Gear Solid 4
4. Uncharted
5. Gears of War
Ik vind het maar raar dat mensen Alan Wake boven games als Gears of War, MGS4, en UC2 zetten :O
Ieder z'n smaak dan  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 31 Jul 2010 16:28 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
1. Max Payne
2. Syphon Filter: Dark Mirror