Apple Iphone 4, ik koop |
De 16GB witte versie |
|
0% |
[ 0 ] |
De 16GB zwarte versie |
|
7% |
[ 1 ] |
De 32GB witte versie |
|
0% |
[ 0 ] |
De 32GB zwarte versie |
|
23% |
[ 3 ] |
Hem niet, Steve Jobs mag 'm in z'n gat steken |
|
69% |
[ 9 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 13 |
|
Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2
|
GekooktEi |
Geplaatst: 27 Jun 2010 22:39 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
1 woord: Windows Phone 7.
Maar ik verwacht daar wel serieus veel van trouwens. |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 27 Jun 2010 22:45 Onderwerp:
| |

|
Pff W7, ik eigenlijk niet
Door die Iphone ga ik ook in de toekomst apple computers kopen. |
|
Terug naar boven |
|
|
The Source |
Geplaatst: 27 Jun 2010 22:52 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | 1 woord: Windows Phone 7.
Maar ik verwacht daar wel serieus veel van trouwens. | Excuses, ik dacht namelijk dat je een Sony fanboy was (zie Tweakers) Ik vind alleen jammer dat er dan geen webkit browser op W7 staat geïnstalleerd als default. Trident vind ik namelijk een stuk minder en Fenec gaat waarschijnlijk niet geport worden. Opera Mini vind ik maar niks
Citaat: | Door die Iphone ga ik ook in de toekomst apple computers kopen. | BSD met een grafisch laagje? En je betaald 1500 euro voor een stuk brok aluminium met een chrome laag en een OS dat eigenlijk gratis hoort te zijn, ik vind dat redelijk een beetje boven de prijs. Al lijkt mij een Macbook ook wel interessant dat niet hoor.  |
|
Terug naar boven |
|
|
BeWario |
Geplaatst: 27 Jun 2010 23:19 Onderwerp:
| |

|
Tsja, tenzij ik er eentje krijg voor mijn examen ga ik dit ding niet kunnen financieren khad er graag eentje gehad, mja, zal dus niet gaan... |
|
Terug naar boven |
|
|
Simon |
Geplaatst: 27 Jun 2010 23:19 Onderwerp:
| |

|
Het probleem is dat je Mac(Books) gewoon nodig hebt voor het ontwikkelen van Apple producten. Ik zou nooit een Mac kopen voor gewoon dagelijks gebruik, maar m'n broer bijvoorbeeld (die webdesigner is en iPhone apps maakt) moet met mac OS werken. En ja, dan zit je al gauw aan de 2000 euro als je een fatsoenlijke Mac wilt kopen. Een grote, maar slimme naaistreek van Apple. |
|
Terug naar boven |
|
|
The Source |
Geplaatst: 27 Jun 2010 23:26 Onderwerp:
| |

|
Simon Venneman schreef: | Het probleem is dat je Mac(Books) gewoon nodig hebt voor het ontwikkelen van Apple producten. Ik zou nooit een Mac kopen voor gewoon dagelijks gebruik, maar m'n broer bijvoorbeeld (die webdesigner is en iPhone apps maakt) moet met mac OS werken. En ja, dan zit je al gauw aan de 2000 euro als je een fatsoenlijke Mac wilt kopen. Een grote, maar slimme naaistreek van Apple. | OSx86
Ik zeg niet dat het stabiel is maar je kan het proberen. Proberen is nooit kwaad toch? hier vind je genoeg info om 10.6 te draaien en dan inclusief met xcode tools om voor de iPhone te ontwikkelen. Je moet dan nog wel een Developers account hebben (100 euro per jaar dacht ik) |
|
Terug naar boven |
|
|
Token |
Geplaatst: 27 Jun 2010 23:28 Onderwerp:
| |

|
Jongens toch, Nokia for life..
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Simon |
Geplaatst: 27 Jun 2010 23:31 Onderwerp:
| |

|
The Source schreef: | Simon Venneman schreef: | Het probleem is dat je Mac(Books) gewoon nodig hebt voor het ontwikkelen van Apple producten. Ik zou nooit een Mac kopen voor gewoon dagelijks gebruik, maar m'n broer bijvoorbeeld (die webdesigner is en iPhone apps maakt) moet met mac OS werken. En ja, dan zit je al gauw aan de 2000 euro als je een fatsoenlijke Mac wilt kopen. Een grote, maar slimme naaistreek van Apple. | OSx86
Ik zeg niet dat het stabiel is maar je kan het proberen. Proberen is nooit kwaad toch? hier vind je genoeg info om 10.6 te draaien en dan inclusief met xcode tools om voor de iPhone te ontwikkelen. Je moet dan nog wel een Developers account hebben (100 euro per jaar dacht ik) |
100 euro per jaar idd.
Maar ik ken het, m'n pa heeft het zelfs even gedraaid op zijn machine (tripple boot met windows, linux en osx86 ) maar dat verliep nogal onstabiel. En sowieso, als je bij een klant aan komt zetten met je non-Apple laptopje waarop wel een MacOS draait, dan krijgt die al zijn twijfels. Macs zijn gewoon een icoon geworden in het design wereldje, als jij er als (gevorderde) designer niet eentje hebt, hoor je er eigenlijk niet officieus bij. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, zo zijn er tal studio's die Apple boycotten, maar die zijn flink in de minderheid. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 27 Jun 2010 23:32 Onderwerp:
| |

|
Psychrome Dark schreef: | Jongens toch, Nokia for life..
|
Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding. |
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 27 Jun 2010 23:35 Onderwerp:
| |

|
maar HTC en google is instant win
als laptop wil ik eigenlijk wel een leuk 13'' macbookje
maar als desktop komt het bij mij nooit erin
(er is nog nooit een apple in mijn huis geweest :O )
Never!!
Laatst aangepast door the_dan op 27 Jun 2010 23:39; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
The Source |
Geplaatst: 27 Jun 2010 23:38 Onderwerp:
| |

|
Simon Venneman schreef: | The Source schreef: | Simon Venneman schreef: | Het probleem is dat je Mac(Books) gewoon nodig hebt voor het ontwikkelen van Apple producten. Ik zou nooit een Mac kopen voor gewoon dagelijks gebruik, maar m'n broer bijvoorbeeld (die webdesigner is en iPhone apps maakt) moet met mac OS werken. En ja, dan zit je al gauw aan de 2000 euro als je een fatsoenlijke Mac wilt kopen. Een grote, maar slimme naaistreek van Apple. | OSx86
100 euro per jaar idd.
Maar ik ken het, m'n pa heeft het zelfs even gedraaid op zijn machine (tripple boot met windows, linux en osx86 ) maar dat verliep nogal onstabiel. En sowieso, als je bij een klant aan komt zetten met je non-Apple laptopje waarop wel een MacOS draait, dan krijgt die al zijn twijfels. Macs zijn gewoon een icoon geworden in het design wereldje, als jij er als (gevorderde) designer niet eentje hebt, hoor je er eigenlijk niet officieus bij. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, zo zijn er tal studio's die Apple boycotten, maar die zijn flink in de minderheid. | Wat kan het jou schelen van wat een klant over jou denkt. Jij bent juist gereedschap voor een klant, voor zijn ambitie, tevredenheid en vertrouwen maar jij weet zelf wat je wel en niet gebruikt en de klant moet jou daarop volkomen vertrouwen vind ik zelf. Al kan ik goed begrijpen dat impressie op een klant het halve werk doet.
Ik zou zeggen: Begin anders eerst met Cydia/Rock, eventueel kan je daaruit ervaring opdoen of bekendheid mee krijgen. Er zijn nog genoeg functionaliteiten die mensen heel graag willen al is daar een niche markt voor. In de design wereld maakt naar mijn mening tegenwoordig niet meer heel veel uit of je Windows of Mac OSX gebruikt. Adobe ontwikkeld voor beide platformen erg intensief. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |