Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
GekooktEi BerichtGeplaatst: 08 Apr 2010 21:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

brend5 schreef:
@ GekooktEi

Dat heb ik ook gedaan. Maar het viel me op.

Waarschijnlijk omdat de meesten kiezen tussen Wii, Xbox en PS3 -- de PSP is geen console, en valt hier dus eigenlijk een beetje buiten... Net als de pc trouwens, die hoort ook niet in het rijtje Wii/PS3/360 vind ik, iig niet onder het mom "Heb jij" want bijna iedereen heeft er wel één... Ah well, ik snap wel dat de pc er wel bij staat en de PSP niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 08 Apr 2010 22:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat is het gamed collectief toch aardig he?

Ik wil de resultaten ook wel zien.
Terug naar boven
S BerichtGeplaatst: 09 Apr 2010 11:58    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
brend5 schreef:
@ GekooktEi

Dat heb ik ook gedaan. Maar het viel me op.

Waarschijnlijk omdat de meesten kiezen tussen Wii, Xbox en PS3 -- de PSP is geen console, en valt hier dus eigenlijk een beetje buiten... Net als de pc trouwens, die hoort ook niet in het rijtje Wii/PS3/360 vind ik, iig niet onder het mom "Heb jij" want bijna iedereen heeft er wel één... Ah well, ik snap wel dat de pc er wel bij staat en de PSP niet.

Klopt, ik doel voornamelijk op niet draagbare systemen. Daarom heb ik handhelds er buiten gelaten, ik zat te twijfelen of ik de PC ook moest meenemen. Heb het voor de zekerheid toch maar gedaan, kan altijd nog besluiten om de data wel of niet te gebruiken.

Iedereen bedankt voor het invullen en ik zal de resultaten binnenkort posten.
Terug naar boven
S BerichtGeplaatst: 09 Apr 2010 12:23    Onderwerp: Re: Help! Reageren met citaat

degrotevan schreef:
S schreef:
Beste mede gamers,

Ik ben op het moment aan het afstuderen en doe hiervoor een onderzoek naar gamers en hun mening over de Wii. Zouden jullie even de tijd willen nemen om de enquête op de onderstaande link in te willen vullen? Je gegevens worden vertrouwelijk behandeld, het invullen kan anoniem en het duurt niet lang om de enquête om het in te vullen. Jullie zouden mij hier ontzettend mee helpen!

http://spreadsheets.google.com/viewform?hl=nl&formkey=dFAybGlhUC1xaU51TEFwRHZMelM0Unc6MA

Alvast bedankt!

Steven

ik had een vraagje, hoe heb je zo een enquête gemaakt met google docs?

Je moet naar google.nl gaan. Dan moet je op de 'meer' button klikken, selecteer documenten en dan 'nieuwe maken'. Selecteer vervolgens formulier en voila! Mocht je het gaan gebruiken neem er even de tijd voor, er zijn aardig wat opties en kijk wat goed bij jouw onderzoek past.

Ik weet alleen niet of je een gmail account moet hebben of iets dergelijks om deze functies op google te gebruiken.
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 09 Apr 2010 12:29    Onderwerp: Reageren met citaat

En ook gedaan.
Terug naar boven
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 09 Apr 2010 13:04    Onderwerp: Reageren met citaat

S schreef:

Daarom heb ik handhelds er buiten gelaten, ik zat te twijfelen of ik de PC ook moest meenemen.

De PC is voor veel mensen gewoon een gameplatform die ze kopen ipv een console. Hoewel PC-gaming mss wat minder is geworden hoort het gewoon in het rijtje thuis!

Handhelds zie ik meer als 'vervanging' van consoles als er niks beters in de buurt is. Een soort surrogaat voor als je op reis bent Dat neemt niet weg dat er heel vermakelijke games op uitkomen...
Terug naar boven
S BerichtGeplaatst: 09 Apr 2010 13:42    Onderwerp: Reageren met citaat

ace_quorthon schreef:
S schreef:

Daarom heb ik handhelds er buiten gelaten, ik zat te twijfelen of ik de PC ook moest meenemen.

De PC is voor veel mensen gewoon een gameplatform die ze kopen ipv een console. Hoewel PC-gaming mss wat minder is geworden hoort het gewoon in het rijtje thuis!

Handhelds zie ik meer als 'vervanging' van consoles als er niks beters in de buurt is. Een soort surrogaat voor als je op reis bent Dat neemt niet weg dat er heel vermakelijke games op uitkomen...

Ja, inderdaad. Daarom heb ik toch besloten de PC toch mee te nemen in het onderzoek.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

Ga naar: