| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4 Volgende
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 07 Apr 2010 23:09 Onderwerp:
| |

|
Ik heb net nog een zak met popcorn op en twee suikerwafels 0.o I Can't help it. I'm addicted to food  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 07 Apr 2010 23:30 Onderwerp:
| |

|
| Nickdhnick schreef: | Ik heb net nog een zak met popcorn op en twee suikerwafels 0.o I Can't help it. I'm addicted to food  |
Ik heb om 9 uur een bak popcorn op, daarna nog een frikandelbroodje. Resultaat? HUNGRYYYYYY!
ik weeg btw 60 en ben 1.80/82 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| JasperCLA |
Geplaatst: 08 Apr 2010 00:47 Onderwerp:
| |

|
| Trueskill schreef: | | Nickdhnick schreef: | Ik heb net nog een zak met popcorn op en twee suikerwafels 0.o I Can't help it. I'm addicted to food  |
Ik heb om 9 uur een bak popcorn op, daarna nog een frikandelbroodje. Resultaat? HUNGRYYYYYY!
ik weeg btw 60 en ben 1.80/82 |
Kan ik dus niet zonder bij te komen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Shadowx |
Geplaatst: 08 Apr 2010 01:18 Onderwerp:
| |

|
Wacht maar tot je de 30 bereikt dan gaat het ineens hard  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 08 Apr 2010 01:20 Onderwerp:
| |

|
Duurt nog 10 jaar Dus ik geniet er nog van. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| BeWario |
Geplaatst: 08 Apr 2010 07:02 Onderwerp:
| |

|
At first was ik best wel dik, en toen ging ik naar de middelbare en daarvoor moest ik 14 km heen en 14 km terug fietsen.
Resultaat: echt iets van 20 kilo in een half jaartje kwijt + überdikke beenspieren ben nog wel een beetje aan de zware kant voor mijn lengte, maar dat vind ik prima
serieus gaan sporten/fietsen scheelt echt heel veel, ik merk ook dat als ik stop met fietsen (zomervakantie) dat ik na 2 weken alweer wat ben aangekomen... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_dan |
Geplaatst: 08 Apr 2010 07:42 Onderwerp:
| |

|
maar spieren wegen meer dan vet.... dussja  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| D: |
Geplaatst: 08 Apr 2010 08:00 Onderwerp:
| |

|
ik ben 1m 91 en weeg rond de 75 kilo
Ik eet voornamelijk fruit en noten, bijna nooit chips (mischien 1x per half jaar) en als ik chips eet is het altijd zeezout chips zonder mononatriumglutamaat (wat wel in alle andere chips zit, waar jullie dus dik van /gaan/ worden)
Ik eet niet veel brood, en elke avond doe ik fitness terwijl mn eten staat te koken: met hele dumpbells 60x frontale lifts, 30x inv. 15 keer zijdelings en daarna nog 2x 40 stretches. Elke avond weer.
Verder ga ik met mooi weer voornamelijk boswandelen, fietsen en zwemmen.
Oh en ik ben vegetarisch en neem weinig suiker en melk tot me, en nee ook geen zoetstoffen ik ben niet dom.
Groetjes D: |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 08 Apr 2010 08:09 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Fruit en groenten maken blijkbaar trouwens weinig uit. In tegenstelling tot algemeen gedacht vermindert veel fruit en groenten eten de kans op kanker maar met 2,5%. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 08 Apr 2010 09:51 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | Fruit en groenten maken blijkbaar trouwens weinig uit. In tegenstelling tot algemeen gedacht vermindert veel fruit en groenten eten de kans op ****** maar met 2,5%. |
Voedsel is om het lichaam te 'voeden' het lichaam word gevoed door vitamines mineralen eiwitten ijzers etc etc.
Ik eet geen fruit om bullshit ziektes die men zichzelf aandoet door juist slecht te eten en vervuilend te leven te weren maar om gewoon vitaal te zijn met een goedgevoed lichaam.
Fruit en groenten maken wel degelijk uit, maar niet als je het uit de supermarkt haalt. Haal het biologisch, onbespoten en dus ook meer vitamines en mineralen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Shadowx |
Geplaatst: 08 Apr 2010 10:12 Onderwerp:
| |

|
Ik zou zeggen van iedereen die zegt ik ben gespierd en weeg blah blah zou zeggen post een recente foro van jezelf  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 08 Apr 2010 10:22 Onderwerp:
| |

|
| Shadowx schreef: | Ik zou zeggen van iedereen die zegt ik ben gespierd en weeg blah blah zou zeggen post een recente foro van jezelf  |
Zonet genomen, speciaal voor dit topic.
Leuk he. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Aaruman |
Geplaatst: 08 Apr 2010 10:37 Onderwerp:
| |

|
Ha-ha-ha......They put the dwarf a mini suit on....HAHAH XD
Sorry man, maar foto's van jezelf met een pak van haar op je borst zet je toch niet op een forum met gasten die je (bijna) niet kent, je vraagt er gewoon om. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 08 Apr 2010 10:38 Onderwerp:
| |

|
| Aaruman schreef: | Ha-ha-ha......They put the dwarf a mini suit on....HAHAH XD
Sorry man, maar foto's van jezelf met een pak van haar op je borst zet je toch niet op een forum met gasten die je (bijna) niet kent, je vraagt er gewoon om. |
Waarom niet? Moet ik me ergens voor schamen?
Zo ziet een man er uit namelijk, je blijft niet voor altijd een kind met een kippenbuikje hoor.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Shadowx |
Geplaatst: 08 Apr 2010 10:41 Onderwerp:
| |

|
| D: schreef: | | Aaruman schreef: | Ha-ha-ha......They put the dwarf a mini suit on....HAHAH XD
Zo ziet een man er uit namelijk, je blijft niet voor altijd een kind met een kippenbuikje hoor.  |
Sorry ik heb me vergist me bericht was eigenlijk bedoelt voor al het vrouwelijk schoon op gamed
Anyway.
Dus volgens jou zijn echte mannen behaard LOL dream on, je kreeg het zeker warm om jezelf te fotograferen, zo warm dat je alles maar uittrok (behalve je bont jas ) |
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 08 Apr 2010 10:51 Onderwerp:
| |

|
| Shadowx schreef: | | D: schreef: | | Aaruman schreef: | Ha-ha-ha......They put the dwarf a mini suit on....HAHAH XD
Sorry ik heb me vergist me bericht was eigenlijk bedoelt voor al het vrouwelijk schoon op gamed
Anyway.
Dus volgens jou zijn echte mannen behaard LOL dream on, je kreeg het zeker warm om jezelf te fotograferen, zo warm dat je alles maar uittrok (behalve je bont jas ) |
Als ik mijn BMI wil 'bewijzen' kan ik moeilijk in een trui gaan staan.
En ja echte mannen zijn behaard ja.
En er is niet zoveel vrouwelijk schoon op gamed, dus als je ellen of marrieta's buikje wilt zien pm ze dan inplaats van zo'n loze post te maken.
Ik zit er verder niet mee hoor, mischien dat jij onzeker bent geworden door het zien van een echt mannelijk lichaam.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 08 Apr 2010 10:57 Onderwerp:
| |

|
Shadowx wil gespierde vrouwen zien?
| Citaat: | | Ik zou zeggen van iedereen die zegt ik ben gespierd en weeg blah blah zou zeggen post een recente foro van jezelf |
| Citaat: | | Sorry ik heb me vergist me bericht was eigenlijk bedoelt voor al het vrouwelijk schoon op gamed |
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Shadowx |
Geplaatst: 08 Apr 2010 11:05 Onderwerp:
| |

|
| D: schreef: | | Shadowx schreef: | | D: schreef: | | Aaruman schreef: | Ha-ha-ha......They put the dwarf a mini suit on....HAHAH XD
Anyway.
Als ik mijn BMI wil 'bewijzen' kan ik moeilijk in een trui gaan staan.
En ja echte mannen zijn behaard ja.
En er is niet zoveel vrouwelijk schoon op gamed, dus als je ellen of marrieta's buikje wilt zien pm ze dan inplaats van zo'n loze post te maken.
Ik zit er verder niet mee hoor, mischien dat jij onzeker bent geworden door het zien van een echt mannelijk lichaam.  |
Lol met je antwoord geef je dus eigenlijk toe dat je op je eigen lichaam geilt .
Maar goed niet iedere man is behaard maar dat maakt hem nog niet minder man maar tja zoals ik zelf al zei je geilt enorm op jezelf
Tevens mot je mij post over foto`s niet al te serieus nemen helaas doe jij dat wel maar das prima, kijk de poster boven mij ziet de grap er wel van in en post een eeeh ja eeh wat is dat eigenlijk 
Laatst aangepast door Shadowx op 08 Apr 2010 11:07; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 08 Apr 2010 11:07 Onderwerp:
| |

|
| Shadowx schreef: |
Lol met je antwoord geef je dus eigenlijk toe dat je op je eigen lichaam geilt .
Maar goed niet iedere man is behaard maar dat maakt hem nog niet minder man maar tja zoals ik zelf al zei je geilt enorm op jezelf
Tevens mot je mij post over foto`s niet al te serieus nemen helaas doe jij dat wel maar das prima, kijk de poster boven mij ziet de grap er wel van in en post een eeeh ja iets  |
Jongen wat ben jij doorzichtig. :') |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 08 Apr 2010 13:28 Onderwerp:
| |

|
| Valentino Aledda schreef: | | Christian Vuye schreef: | | Christian Vuye schreef: | 90 kilo voor 1m90. Net geen overgewicht.
Daarom doe ik ook fitness. Echte mannen gaan niet op dieet, maar kweken spieren!  |
|
ik deed fitness een tijdje en ging van 55 kg naar 63kg, maar toen toch maar de nadruk gelegd op hardlopen en halve marathons waardoor gewicht weer gezakt is naar 58kg |
Dan deed je waarschijnlijk eerst power training? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| chimnino |
Geplaatst: 08 Apr 2010 13:53 Onderwerp:
| |

|
*proest* @ gorilla foto's  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Bats |
Geplaatst: 08 Apr 2010 14:48 Onderwerp:
| |
|
| Gaat weer helemaal nergens over hier he... Als D: toch die foto's wil plaatsen dan mag hij dat toch gerust doen? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 08 Apr 2010 16:00 Onderwerp:
| |

|
| Aaruman schreef: | | Ha-ha-ha......They put the dwarf a mini suit on....HAHAH XD |
Cartman quoting FtW.
Toch wel een leuke spot om met een Cartman quote te gaan gooien bij deze discussie :p |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 08 Apr 2010 16:33 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Bats schreef: | | Gaat weer helemaal nergens over hier he... Als D: toch die foto's wil plaatsen dan mag hij dat toch gerust doen? |
Ja, inderdaad. Laat hem lekker. Jullie doen net alsof hij dat speciaal laat groeien voor deze foto's; hij houdt z'n shirt waarschijnlijk ook niet aan in het zwembad, en waarom zou hij? Haar is echt niet iets om je voor te schamen, kom op. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Shadowx |
Geplaatst: 08 Apr 2010 17:06 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | Bats schreef: | | Gaat weer helemaal nergens over hier he... Als D: toch die foto's wil plaatsen dan mag hij dat toch gerust doen? |
Ja, inderdaad. Laat hem lekker. Jullie doen net alsof hij dat speciaal laat groeien voor deze foto's; hij houdt z'n shirt waarschijnlijk ook niet aan in het zwembad, en waarom zou hij? Haar is echt niet iets om je voor te schamen, kom op. |
Boeit mij nou dat tie die foto`s plaatst tis de grootheidswaanzin complex antwoorden die hij erbij geeft.......
*echt mannelijk lichaam*
*En ja echte mannen zijn behaard ja*
*Zo ziet een man er uit namelijk*
Ik ben ook behaard behalve op me borst maakt me dat minder man dan oja volgens D: wel.
Maar goed zoals ik al zei geef mij maar een mooie vrouw met een fitness buikje als foto hier, niet die anabolen foto hierboven 
Laatst aangepast door Shadowx op 08 Apr 2010 17:14; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4 Volgende |