Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 07 Apr 2010 00:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Vinden jullie die kat, de engel en Lymle niet vet iritand? Ik weet het niet hoor of het nu door de Engelse stemmen kwam of niet. Maar een party met 5 wijven is een beetje te vind ik. Van die 5 kon ik de drie die ik noemde afschieten, ja die engel zat nog in me party vanwege het healen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 07 Apr 2010 02:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Kurosaki01 schreef:
Vinden jullie die kat, de engel en Lymle niet vet iritand? Ik weet het niet hoor of het nu door de Engelse stemmen kwam of niet. Maar een party met 5 wijven is een beetje te vind ik. Van die 5 kon ik de drie die ik noemde afschieten, ja die engel zat nog in me party vanwege het healen.

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat

Ik vind alleen sarah (de featherfolk/engel) een beetje irritant omdat ze praat alsof ze net wakker geworden is na 3 dagen slapen.

Maar poesje is keilief!!!!! miaa miao! *kras kras*

Lymle is ook wel lief maar die zegt niet zoveel en als ze wat zegt is val je zelf in slaap, ze is niet irritant ofzo .. de ondertiteling wel overigens met dat eeuwige ge 'mkay' wat ze dus niet zegt.
(nee ik heb haar nognooit in het engels gehoord en ben het niet van plan ook, ik heb alleen Faize in het engels gehoord in 1 battle en heb toen meteen weer terug gezet naar japans)

Overigens, als je poesjecle een Ashlay monster jewel x 4 en x3 (op zowel acc als wapen) geeft en haar op Beat S lvl20 zet dan stompt ze de meest moeilijke subbazen en eindbazen binnen een minuut door het plafond heen. inclusief de bazen met over een miljoen hp.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 07 Apr 2010 06:58    Onderwerp: Reageren met citaat

D": De persoanges in SO4 zijn zeker goed.
Sarah mag nog wel eens irritant zijn, en voor al haar Engelse VA.
Lymle oh man wat is zij irritant die VA van haar Kay.
Voor de rest van de VA is het nog best goed.

Edge-Reimi-Bachuss-Lymle-Sarah-Meracle-de vrouw met dikke tieten(weet haar naam niet meer)-en de andere man(weet naam ook niet meer van)-en de veraderlijke Faize.
De personages zelf zijn goed ontworpen.
Best veel personages in de game. En daar moet je ook nog eens alle 100 BT van hebben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
D: BerichtGeplaatst: 07 Apr 2010 13:44    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:
de vrouw met dikke tieten(weet haar naam niet meer)-en de andere man(weet naam ook niet meer van)

Myuria en Arumat.

Spoilar:

Overigens is faize niet verradelijk maar wilde hij door ernstig trauma zijn eigen krachten overstijgen en is daardoor een grigori geworden. (omdat hij niet op eigen krachten verder kon voor zn gevoel op dat moment)

spoilar/

Ik heb em gisteren weer uitgespeeld voor de 5e keer, ga natuurlijk verder met alles maar ik wilde even nox obscurus doorlichten (2x achterelkaar want was een kist vergeten lol...) en de eindbaas binnen 5 minuten mollen met sarah, wat ik binnen anderhalve minuut voorelkaar kreeg

Sarah + 2x 9% stat acc. + Wapen met 2k INT (in totaal 5k INT) met 2x 15% light el. damage erop gesynth + sunflare =
http://img542.imageshack.us/img542/7518/5minsat.jpg
(niet klikken als je nog niet de eindbaas hebt gezien ivbm naam)

Die muziek van de credits is echt vet mooi, en dat zeg ik als VG componist he, lekker altijd koptelefoon op hard en achterover liggen op de bank. En de beelden passen er ook geweldig bij, vooral wanneer je ENN2 ziet.. prachtig gedaan.
http://img86.imageshack.us/img86/9445/enn2.jpg
(niet klikken als je nog niet op in Enn2 bent geweest)

Nou zeg eens eerlijk, dit spel is toch veel uitgebreider dan FF13 op alle gronden? Snap je nu waarom ik zei dat FF13 ruk was vergeleken met SO4? Veel interactiever, gecustomiseerder, groter, langer en leuker.
(alleen de xbox VA schijnt dus debiel te zijn, en de graphics zijn wat minder maar dat laatste maakt echt niks uit)

Trouwens, dit is wat je ziet als je power leveled in 1e extra dungeon:
http://img86.imageshack.us/img86/1134/superexpmetal.jpg
(niet klikken als je nog niet power leveled, in 1e extra dungeon)

Oh enne

editteridit:

Wat arumat betreft wil ik nog even wat zeggen maar dat doe ik in spoilertags:

Ik dacht toen ik arumat het eerst zag dat hij de eindbaas zou zijn, hij zag er nogal kuja achtig uit dus dat triggerde meteen een soort van 'daar moet ik uiteindelijk vast tegen vechten.' natuurlijk is dit niet zo maar ok dat heeft wel mijn opinie over hem bepaald tot ik het spel dus gister uitspeelde en wat beter oplette in de eindfilmpjes.

Hij is eigenlijk net zo'n dikke maat van het hele team als wie dan ook, hij doet niet onder voor bacchus of lymle.. ik denk dat de minst goede vriend van het zootje juist myuria is, niet dat het geen goede vriend is maar ze heeft de minst goede reden om bij de party te horen, namelijk omdat ze enkel wraak wilde en later erachter kwam dat die wraakgevoelens ongegrond waren, en thats it.

Arumat daarintegen is ten eerste gered door crowe, maar hij heeft ook een sterke band met edge en de rest omdat hij eigenlijk zn leven had opgegeven in dienst van het vechten tegen de grigori, vooral is zn band met bacchus groot omdat bacchus hem wilde helpen wat dat betreft, en uiteindelijk ziet hij weer reden om te leven. Hij is dus eigenlijk helemaal geen slechterik of gesloten powerhouse oid, hij is in princiepe net als faize alleen dan op een andere manier, faize heeft geen kracht en krijgt het door grigori te worden, arumat had geen kracht en kreeg het door zijn lichaam artificieel te versterken, beiden hebben dus tragiek en mischien is arumat daarom wel zon sterke (persoonlijkheid gezien) vervanging van faize, Arumat is wat faize wilde worden.

Ja heel verhaal, maar ik wilde dat even kwijt.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 07 Apr 2010 17:05    Onderwerp: Reageren met citaat

D: Nu je het zegt over Arumat dat hij veel op Kuja FFIX lijkt,
heb je daar wel gelijk in, niet eerder aangedacht.

De Treasure Hoarder Trophy is toch 100% Treasures verzamelen.
Die ga ik ook halen met deze savegame.

De verhaal ben ik een beetje vergeten, vandaar ik dacht dat Faize een verader is.

Mijn party wordt later,
Edge(altijd de hoofdrol speler)
Bachus(hijs is sterk)
Meracle(ze speelt heel fijn net als Edge)
Arumat(hij is cool)

Even weer verder spelen.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 07 Apr 2010 17:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Oja en uh...
De einde vindt ik vaag.
spoiler

Edge die gaat dood als ik goed heb, en later zie je hem gewoon weer.
Edge valt naar beneden ofzo weet niet meer precies.
Zie ik wel als ik de game heb uitgespeelt.
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 07 Apr 2010 18:06    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:
Danny Ouderling schreef:
dantekloon schreef:
BDDesigns schreef:
PB = Prive Bericht, knuppel

wat doe je op deze topic
this alleen voor D: en Dantekloon en niet voor jou
tenzij je ook Star Ocean 4 speelt

Het forum is voor iedereen, dus dit topic ook!

Btw, ik zou je lessen Nederlands wat minder skippen

wat hebben ze met mijn NL alleen omdat ik deze tekens niet gebruikt
.,/?><:;''""]}[{=+-_)(*&^%$#@!~`\|
in mijn zinnen........ zie je die punt .......

Leuk dat je dit zegt, het betreft namelijk niet alleen de leestekens.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 07 Apr 2010 18:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

dantekloon schreef:

wat hebben ze met mijn NL alleen omdat ik deze tekens niet gebruikt
.,/?><:;''""]}[{=+-_)(*&^%$#@!~`\|
in mijn zinnen........ zie je die punt .......
Leestekens redden levens; 'Let's eat Grandma' heeft een hele andere betekenis dan 'Let's eat, Grandma'.
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 07 Apr 2010 18:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Whaha, daar heb je een punt.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 07 Apr 2010 20:11    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:
D: Nu je het zegt over Arumat dat hij veel op Kuja FFIX lijkt,
heb je daar wel gelijk in, niet eerder aangedacht.

De Treasure Hoarder Trophy is toch 100% Treasures verzamelen.
Die ga ik ook halen met deze savegame.

De verhaal ben ik een beetje vergeten, vandaar ik dacht dat Faize een verader is.

Mijn party wordt later,
Edge(altijd de hoofdrol speler)
Bachus(hijs is sterk)
Meracle(ze speelt heel fijn net als Edge)
Arumat(hij is cool)

Even weer verder spelen.

Correctie:

Edge (phys allrounder, geen pro's en cons.. nouja.. zn main combo is beetje langzaam maar zn skills zijn vaak een lifesaver.)
Reimi (technical character, om haar ranged damage en rack up skills in combo's)
Bacchus (Technical character, uber hoge def. en hp en kan vijanden samenklonteren met black hole skill, onmisbaar in je party in de extra dungeons)
Meracle (miaaa miao!! beste en snelste attacker, maar slechte attacks, wel leuk poesjuu)
Arumat (Badass, phys allrounder, gruwelijke skills die echt gigantisch hoge combo ratings hebben, en 2 ervan raken ook vijanden die op de grond liggen, hij is echt de 'executor' van je team.)
Sarah (beste healer, slechtste wat evasive manouvers betreft, echt een KUT jump heeft ze)
Myuria (Beste mage en kan mana drainen (wat tevens haar stealing move is)
Lymle (mage allrounder, alleen lage def. en hp.)
Faize (Underdog, mage allrounder, maar alleen in de 1e helft van het spel.. tenzij je kiest em te houden na phantoms)

Beste character in het spel: Bacchus.
Slechtste character in het spel: Sarah.
Coolste character in het spel: Arumat.
Uncoolste character in het spel: Faize. (hij is de emo immers :p )
Keiliefste character in het spel: Meracle.
Keigemeenste character in het spel: Lymle. (door lymle word iedereen emo, van de trap gooien dat soort vervelende kinderen)

:p

dantekloon schreef:
Oja en uh...
De einde vindt ik vaag.
spoiler

Edge die gaat dood als ik goed heb, en later zie je hem gewoon weer.
Edge valt naar beneden ofzo weet niet meer precies.
Zie ik wel als ik de game heb uitgespeelt.

Ik snap dat ook niet, nergens op het internet staat er ook een uitleg van.

p.s. bunny racing in het colloseum is fucked up.
Ik heb mn konijntje 196 speed en de rest is max. 200 stat (hij heet 'manlyness' overigens, en ik heb de grootste moeite om die 100CC te halen, ik weet dat je op de plaatjes moet letten: boos konijntje = sprint, flikkerend konijntje = jump.
Wanneer een konijntje jumpt moet jij ook snel jumpen, je kunt ze niet besturen alleen dash en jump commands geven, dash moet je gewoon elke 2 seconden in drukken..

En nog werd ik 2e.

En je moet 100x 1e worden.

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

Ga naar: