Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende  
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 15 Apr 2010 10:38    Onderwerp: Reageren met citaat

SBR schreef:
Oké even een vraagje.
Ik vind de demo echt helemaal geweldig. Heb die vaak genoeg uitgespeeld en wil nu de echte game wel hebben. Maar is hij het kopen waard, aangezien hij binnen no-time uitgespeeld wordt. Niet dat de game even lang is als de demo want die verveeld nu wel hard genoeg.
En kan die co-op nou ook online of alleen offline split? Ik kan het ook opzoeken natuurlijk maar vragen vond ik wat leuker.

Ik heb m gister ook uitgespeeld, heb er zo'n 6/7 uur over gedaan op normal, en zelf vond ik de game het geld wel waard het verhaal is goed en de actie is ook heel vet, en na het verhaal heb je altijd nog co-op en wat andere dingetjes , en ja co-op kun je ook gewoon split screen spelen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
SBR BerichtGeplaatst: 15 Apr 2010 10:40    Onderwerp: Reageren met citaat

RoaringMdog schreef:
SBR schreef:
Oké even een vraagje.
Ik vind de demo echt helemaal geweldig. Heb die vaak genoeg uitgespeeld en wil nu de echte game wel hebben. Maar is hij het kopen waard, aangezien hij binnen no-time uitgespeeld wordt. Niet dat de game even lang is als de demo want die verveeld nu wel hard genoeg.
En kan die co-op nou ook online of alleen offline split? Ik kan het ook opzoeken natuurlijk maar vragen vond ik wat leuker.

Ik heb m gister ook uitgespeeld, heb er zo'n 6/7 uur over gedaan op normal, en zelf vond ik de game het geld wel waard het verhaal is goed en de actie is ook heel vet, en na het verhaal heb je altijd nog co-op en wat andere dingetjes , en ja co-op kun je ook gewoon split screen spelen

Na dit allemaal gedaan te hebben ga ik voor de achievements. Zijn die een beetje te doen?
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 15 Apr 2010 10:49    Onderwerp: Reageren met citaat

SBR schreef:
RoaringMdog schreef:
SBR schreef:
Oké even een vraagje.

Na dit allemaal gedaan te hebben ga ik voor de achievements. Zijn die een beetje te doen?

Mwa ze zijn wel redenlijk , enigste moeilijke die ik zie zijn realistic achievments, hier heb je de lijst.

http://www.xbox360achievements.org/game/tom-clancys-splinter-cell-conviction/achievements/
Terug naar boven
SBR BerichtGeplaatst: 15 Apr 2010 10:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Die lijst had ik al gezien, toch bedankt. Het was meer ik heb geen idee nog hoe moeilijk het is om die achievements te halen. Maar als die realistics het moeilijkst zijn dan moet het te doen zijn.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 15 Apr 2010 11:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Iemand die af en toe Lag heeft in Co-Op?, ik had er zelf geen last van maar met sommige mensen weer wel en sommige weer niet.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 15 Apr 2010 15:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Shadowx schreef:
Iemand die af en toe Lag heeft in Co-Op?, ik had er zelf geen last van maar met sommige mensen weer wel en sommige weer niet.

Ik niet maar de spelers soms wel waar ik mee speel. Dan freezen ze.

Als iemand een keer met mij co-op wilt doen voeg me toe.

Laatst aangepast door Lawliet op 15 Apr 2010 15:05; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 15 Apr 2010 15:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat heb jij een ongelooflijk hoge gamerscore?!
Terug naar boven
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 15 Apr 2010 15:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:

Iemand met meerdere consoles heeft niet altijd tijd om een hoge gamerscore/veel trophies te krijgen hé (vooral als het niet je main console is)
Ik ga hem straks spelen, hopelijk wordt dit een goede exclusive voor de 360, want na Mass Effect 2 vond ik niet zoveel exclusives leuk dit jaar
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 15 Apr 2010 15:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:

Ik zit meer op mijn PS3 dan mijn 360. Het is al bijna twee maanden gelden weer dat ik mijn 360 gebruik.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 15 Apr 2010 16:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Je kan me eventueel toevoegen om Co-Op eens uit te proberen.

Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 15 Apr 2010 16:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Mensen mogen mij ook toevoegen voor co-op

Shadowx , ik zal je zo ff toevoegen..maar eerst ff een nieuwe mic kopen
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 15 Apr 2010 16:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Ok zie de uitnodiging wel verschijnen.
Terug naar boven
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 16 Apr 2010 18:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Net uitgespeeld.
Goede game.......maar alleen zo kort, hebben jullie dit ook of vliegt de tijd als je lol hebt?
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 16 Apr 2010 22:42    Onderwerp: Reageren met citaat

deathtanz matisk schreef:
Net uitgespeeld.
Goede game.......maar alleen zo kort, hebben jullie dit ook of vliegt de tijd als je lol hebt?

Nu al uit?! Dan wacht ik wel tot het spel ergens voor twee tientjes ligt. Al die korte spellen tegenwoordig... maar wel €59,99,- kosten, zeker? Mij niet gezien, dan.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb tot nu toe elk main Splinter Cell-deel in mijn bezig, en wil Conviction ook heel graag hebben, maar als 't spel zo kort is als gezegd, dan vind ik het niet meer dan €19,99 waard. Ik ga geen €59,99 betalen voor een game van zes uur... dat vind ik zonde van mijn geld.

Koop ik nog liever een PS2 RPG waar ik veertig/vijftig uur mee zoet ben.

Maar zeg me een ding... is het verhaal tof? Zonder spoilers, graag?
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 16 Apr 2010 22:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Mr. Awesome, niet overdrijven hè. Voor zover ik heb gehoord is het verhaal ongeveer 8 uur, en daarna heb je de coöp, die bijna leuker schijnt te zijn dan het verhaal zelf en nog eens ongeveer 6 uur duurt. En dan heb je nog Deniable Ops wat je vast ook wel even speelt.

Ik ga er vanuit dat al die informatie hierboven wel ongeveer klopt Ik zou sowieso, als ik het spel zou hebben, het meest genieten van de coöp, want die vond ik echt ge-wel-dig in de vorige twee SC-delen. Echt twee van de beste coöp games die ik gespeeld heb. Beide op PS2 trouwens - de andere versies van Double Agent hadden ook geen coöp.

Verder wacht ik nog tot deze naar de PS3 komt
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 16 Apr 2010 22:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou, ik speel nooit co-op. En online is ook niet aan mij besteed met dit type game. Dus voor mij gaat het enkel en alleen om de ervaring van de verhaal-modus. En die is vrij kort, en dus voor mij geen volledig bedrag waard.
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 16 Apr 2010 22:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb over het verhaal, op normal zo'n 6 en een half uur over gedaan..maar die spec-ops missies zal je ook zeker weten nog wel een tijdje mee bezig zijn, voor mij was ie de 75 euro zeker waard
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 16 Apr 2010 22:56    Onderwerp: Reageren met citaat

RoaringMdog schreef:
Ik heb over het verhaal, op normal zo'n 6 en een half uur over gedaan..maar die spec-ops missies zal je ook zeker weten nog wel een tijdje mee bezig zijn, voor mij was ie de 75 euro zeker waard

€74,99? Zo duur?!
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 16 Apr 2010 23:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
deathtanz matisk schreef:
Net uitgespeeld.

Nu al uit?! Dan wacht ik wel tot het spel ergens voor twee tientjes ligt. Al die korte spellen tegenwoordig... maar wel €59,99,- kosten, zeker? Mij niet gezien, dan.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb tot nu toe elk main Splinter Cell-deel in mijn bezig, en wil Conviction ook heel graag hebben, maar als 't spel zo kort is als gezegd, dan vind ik het niet meer dan €19,99 waard. Ik ga geen €59,99 betalen voor een game van zes uur... dat vind ik zonde van mijn geld.

Koop ik nog liever een PS2 RPG waar ik veertig/vijftig uur mee zoet ben.

Maar zeg me een ding... is het verhaal tof? Zonder spoilers, graag?

http://www.mediaoffer.nl/xbox_360/412

43 euro inclusief addiscount, snap de redenering niet van mensen die altijd maar gelijk aan komen lopen met 60 euro terwijl ze internet hebben enige wat ze hoeven te doen is ff 5 min zoeken welke winkel in NL het goedkoopst is.

www.google.nl is je vriend mr awesome of www.budgetgaming.nl Misschien moet je wat stamcellen op jezelf gebruiken.
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 16 Apr 2010 23:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
RoaringMdog schreef:

€74,99? Zo duur?!

Yeah lol, ik heb de C.E gehaald Haal ik altijd als de er een C.E is van de game die uitkomt
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 16 Apr 2010 23:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik koop niks via internetwinkels. Er is voor mij slechts een enkele gamezaak waar ik alles vandaan haal, en ik heb dus geen andere nodig

Maar dan nog, al kreeg ik het spel voor €39,99, zou ik het nog niet doen. Dat is het spel voor mij niet waard, zoals ik net al aangaf. Ieder zijn ding. De een vind het spel €100,- waard, de ander €10,-. Smaken verschillen. En dat is enkel goed
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 17 Apr 2010 00:30    Onderwerp: Reageren met citaat

RoaringMdog schreef:
Mr. Awesome schreef:
RoaringMdog schreef:

€74,99? Zo duur?!

Yeah lol, ik heb de C.E gehaald Haal ik altijd als de er een C.E is van de game die uitkomt

Ik haal soms een CE versie maar dan ligt het aan de prijs, zo heb ik Mass Effect 2 CE gekocht en Alan Wake CE en Prince of Persia The Forgotten Sands CE (pre order) gekocht omdat ze maar 10 euro duurder waren.

Ik vond Splinter Cell Conviction CE te duur maar tja ieder ze smaak

Mr. Awesome schreef:
Ik koop niks via internetwinkels. Er is voor mij slechts een enkele gamezaak waar ik alles vandaan haal, en ik heb dus geen andere nodig

Maar dan nog, al kreeg ik het spel voor €39,99, zou ik het nog niet doen. Dat is het spel voor mij niet waard, zoals ik net al aangaf. Ieder zijn ding. De een vind het spel €100,- waard, de ander €10,-. Smaken verschillen. En dat is enkel goed

Wat is er mis met internet winkels ?, mediaoffer is web winkel 2010 geworden en je kan bij een hoop web winkels betalen via ideal.
Mag ik vragen wat je tegen web winkels hebt ? ben benieuwd wat je mening is erover.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 17 Apr 2010 01:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat een top game. Be nu waar ik die computer moet beschermen.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 18 Apr 2010 00:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Terug naar boven
kaart BerichtGeplaatst: 23 Jun 2010 00:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Demo uitgespeeld, echt een toffe game. Maar wat is nu de stealth methode om voorbij die 3 guards te komen in het riool vlak na die blonde kerel een wetenschapster bedreigd? Tot nu toe gooide ik iedere keer een flashbang en schoot alles overhoop, maar het kan vast tactischer. Iemand ideeën?
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 3

Ga naar: