Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Ik koop de PlayStation 3 ...
Bij de launch
23%
 23%  [ 10 ]
Na een prijsverlaging
11%
 11%  [ 5 ]
Als er meer interessante games zijn
6%
 6%  [ 3 ]
Als ik het geld gespaard heb
9%
 9%  [ 4 ]
Niet
39%
 39%  [ 17 ]
Anders, namelijk ...
9%
 9%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 43

Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
Rene Groen BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2007 23:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Devilly schreef:
@ Rene: wou jij niet eerst wachten totdat er meer leuke spellen zouden zijn en een prijsdaling?

Klopt helemaal, alleen door een financiële meevaller, alsmede een drang om elke nieuwe console snel in huis te halen is hij er vrijdag toch al
Zal niet zeggen dat ik meteen de gehele launch line-up in huis zal halen, heb hem vooral voor de exclusives gekocht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
ms90isr BerichtGeplaatst: 17 Mrt 2007 08:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zie kopen van een PS3 als vreemdgaan en dat kan nauurlijk niet he
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilly BerichtGeplaatst: 17 Mrt 2007 09:34    Onderwerp: Reageren met citaat

@ Rene: ik snap 't wel hoor. Resistance is toch wel aantrekkelijk en Motorstorm lijkt me echt heel erg leuk, zeker online.
Terug naar boven
lil_mik3 BerichtGeplaatst: 17 Mrt 2007 10:13    Onderwerp: Reageren met citaat

ik koop geen ps3 omdat ik het vanaf het begin niet egt veel aanvondt de ps3 is egt een graphic-console en daar heb ik al een 360 voor
een WII en een 360 vindt ik genoeg
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 17 Mrt 2007 10:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

ms90isr schreef:
Ik zie kopen van een PS3 als vreemdgaan en dat kan nauurlijk niet he
Tja, bij 1 merk blijven is zoals bij een lelijke vrouw blijven, blijven omdat je denkt dat je niets beter kan veroorloven. Niets mis met polygamie.
Terug naar boven
Onna76 BerichtGeplaatst: 17 Mrt 2007 12:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben helemaal niet van plan de PS3 te gaan kopen. Ik vind het een upgepimpte kast met update GFX wat qua games voor mij totaal niets te bieden heeft. Te duur qua kosten, te duur qua games, zelfs import zijn schofterig duur vergeleken de WII en te duur in verbruik (ruim 3 keer zo meer dan mijn LCD TV). Ik heb nog een Japanse PS2 waar ik nog veel games op moet uitspelen daar ben ik de komende tijden nog wel zoet mee. Dus om Nelus zijn woorden te citeren, de PS3 kan rotten in de hel totdat hij goedkoper is, minder verbruikt, kleiner is en tenminste afwisselende games heeft dan alleen maar shooters, sports en race games voor de gasten.
Terug naar boven
rolf BerichtGeplaatst: 17 Mrt 2007 13:37    Onderwerp: Reageren met citaat

al dat gelul over die ga ik niet kopen omdat... alleen omdat ie te duur is, maar als je een beetje geld had dan ren je meteen naar de winkel om hem te kopen.
Terug naar boven
Urkie BerichtGeplaatst: 17 Mrt 2007 16:45    Onderwerp: Niet Reageren met citaat

Waarom zou ik hem al kopen als ik hem al heb

Laatst aangepast door Urkie op 17 Mrt 2007 17:00; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
rolf BerichtGeplaatst: 17 Mrt 2007 16:46    Onderwerp: Reageren met citaat

wow wat ben jij stoer zeg! -.- ik ken genoeg mensen met een ps3 en heb er al meerdere keren op gespeeld -.-
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 17 Mrt 2007 16:59    Onderwerp: Re: Niet Reageren met citaat

Urkie schreef:
Waarom zou ik hem al kopen als ik hem al heb
en als je me niet geloofd voeg je me toe op msn dan laat ik hem zien
ge432@hotmail.com

Waar slaat dit op? Ik heb nog niet op een PS3 gespeeld, dat klopt, maar er zijn genoeg mensen die dat wel hebben gedaan en er ook een hebben (net zoals rolf zegt). Als je nu alleen die eerste zin had geplaatst, was het wel leuk geweest (of in ieder geval niet irritant), maar daarna begin je, zoals mensen bij ons op schol dat noemen, te 'patsen', te 'bluffen' of 'AANDACHT TE TREKKEN'.

***ik weet het, een onvolwassen reactie, maar ik kon niet anders. Een keer komt al die agressie die ik heb opgekropt eruit ***
Terug naar boven
Urkie BerichtGeplaatst: 17 Mrt 2007 17:01    Onderwerp: Reageren met citaat

srry dat was een beetje overdreven ik heb het al veranderd
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 17 Mrt 2007 17:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Laten we nu toch lekker vredig doen. De launch komt dichterbij, de fans beginnen al veel te enthousiast te worden en boos dat ze nog een week moeten wachten.
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 17 Mrt 2007 17:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Veel beter, Urkie! Ik ben blij voor je (en misschien wel een beetje jaloers ), want ik wil dat ding ook wel hebben. Helaas vind ik hem toch nog wat duur, dus ga ik waarschijnlijk spellen die ik perse wil spelen alvast kopen (waarschijnlijk o.a. Resistance), zodat ik ze later alsnog zelf en thuis uit kan spelen als ik de PS3, misschien na een prijsverlaging, heb gekocht.

Maar welke spellen heb je Urkie? En zijn ze tof, of valt het tegen?
Terug naar boven
Urkie BerichtGeplaatst: 17 Mrt 2007 17:05    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb alleen resitance fall of men, call of duty 3, en full auto 2, en nog een paar demos op de harde schijf.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 17 Mrt 2007 17:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Zeker niet doen Devilly, je mag zeker zijn dat Sony nog voor maart 2008 met een budgetreeks komt en dat Resistance en Motorstorm daar zeker toe zullen behoren. Ik ben nogal vrij zeker :p
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2007 19:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Mja ik koop hem in de paasvakantie als ik er één vind samen met resistance en een headset, lekker chill online gamen
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2007 19:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja ja, die PS3 komt vrijdag al uit. Nou, ik wacht lekker op de goeie EXCLUSIEVE games, aangezien ik de 360 al heb is een PS3 nog niet nodig. Resistance boeit me echt geen ene reet, Motorstorm wel, maar dat schijnt toch geen topper te zijn, en het is een racespel, dat je binnen een week links van je legt. Ik wacht meer op langere games, betere, inhoudelijk beter enzovoort.
Terug naar boven
Tom_V BerichtGeplaatst: 02 Apr 2007 09:29    Onderwerp: Reageren met citaat

tarantino schreef:
"Na een prijsverlaging"

Zelfde reden als Sn34ky.

Even mezelf quoten en mijn woorden weer inslikken.

De grootste redenen waarom ik een PS3 zou kopen zijn onlangs en niet zo heel onlangs in twijfel getrokken: Final Fantasy XIII en Formule 1.
Voor de één twijfelt men aan verdere Sony exclusiviteit, en voor de ander moet er binnenkort over een nieuwe licentie worden gesproken.
Afwachten dus...
Terug naar boven
MaStEr_E1 BerichtGeplaatst: 02 Apr 2007 13:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Devilly schreef:
Veel beter, Urkie! Ik ben blij voor je (en misschien wel een beetje jaloers ), want ik wil dat ding ook wel hebben. Helaas vind ik hem toch nog wat duur, dus ga ik waarschijnlijk spellen die ik perse wil spelen alvast kopen (waarschijnlijk o.a. Resistance), zodat ik ze later alsnog zelf en thuis uit kan spelen als ik de PS3, misschien na een prijsverlaging, heb gekocht.

Maar welke spellen heb je Urkie? En zijn ze tof, of valt het tegen?

Waarom zou je van te voren spellen kopen? :S terwijl je de ps3 toch nog niet koopt.
Beetje vaag maar dan zou ik het geld elders aan besteden...

Gr
Terug naar boven
Yuri BerichtGeplaatst: 06 Apr 2007 15:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Gekocht bij launch via de retailactie.
Was die actie er niet, dan had ik waarschijnlijk nog wel even gewacht. Maar met 2 games, een Sixaxis en HDMI-kabel gratis... mooie set!
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

Ga naar: