Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2
|
GekooktEi |
Geplaatst: 14 Feb 2010 11:28 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Toch vind ik de character en face models in Assassin's slecht.
Wilde ik toch nog even benadrukken aangezien velen hier praten over "UC2 heeft niet de grafische kracht van ACII.", want de gezichten en kleerdetails (Ezio heeft niet eens echt natte kleren (drupt alleen maar) als hij uit het water komt, en Nate heeft gewoon echt alleen het stuk nat waar hij mee in het water is geweest, zo awesome ) zijn in UC2 een stuk mooier naar mijn mening. Natuurlijk vereist een open wereld meer kracht, maar toch zou ik ACII, hoewel de steden er wel geweldig uitzien, nooit noemen als één van de mooiste spellen van het jaar.
En Ezio kan niet traplopen, of iig niet realistisch want hij heeft geen traploopanimatie, wat ik echt achterlijk vind want in bijv. de eerste Hitmans kon dat geloof ik al en in de eerste Uncharted ook. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 14 Feb 2010 12:11 Onderwerp:
| |

|
Lol, ik snap niet dat mensen AC2 niet kunnen waarderen. De sfeer is duizend keer beter dan deel 1 (ja jongens, DAN, niet ALS zoals veel mensen zeggen hier). De personages zijn ook duizend keer beter. Juist die eerste minuten in het spel vond ik geweldig om zo backstory te creëren voor de personages. Ezio vond ik juist wel humor hebben en dat stukje met die one minute moest ik echt keihard om lachen.
Ook had AC2 veel meer verhaal dan deel 1. Trouwens, Ezio heeft zeker wel natte kleren als hij uit het water komt, ik snap niet dat je dat niet ziet.
Ik kan niet vertellen welke beter is aangezien ik UC2 nog moet spelen, shame on me. Maar ik wilde wel even kwijt dat ik sommige mensen hun meningen echt niet snap. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 14 Feb 2010 12:13 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Nelus schreef: | Trouwens, Ezio heeft zeker wel natte kleren als hij uit het water komt, ik snap niet dat je dat niet ziet. |
Kan best, maar het valt mss niet zo op door zijn witte outfit, maar ik zie het alleen maar druipen en als het al echt nat is, is dat volgens mij binnen tien seconden klaar. Maar goed, ik vind het in UC(2) mooier in ieder geval, hoe het dan donker is en glimt en hoe alleen je broek nat wordt als je tot je benen door het water gaat. |
|
Terug naar boven |
|
|
Shadowx |
Geplaatst: 14 Feb 2010 13:51 Onderwerp:
| |

|
Snap de vergelijkingen niet die de mensen hierboven allemaal zeggen.
AC2 en UC2 zijn 2 hele verschillende soorten games, beide zijn 2 hele mooie games en zijn games waar ik me uren mee heb zoet gehouden, beide games blijven ook in me collectie en worden niet geruild of verkocht.
Als je 60 euro hebt koop ze dan 2e hands en speel ze allebei ze zijn echt de moeite waard. |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 14 Feb 2010 14:10 Onderwerp:
| |

|
[quote="GekooktEi"]Graphics verglijking UC2 AC2 [quote]
Het is echt doelloos om een openworld en een lineare game te verglijken wat betreft graphics.
Toch vind ik ook dat UC2 mooier is dan AC2 (ps3 versie). |
|
Terug naar boven |
|
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 14 Feb 2010 14:58 Onderwerp:
| |

|
[quote="Robert"][quote="GekooktEi"]Graphics verglijking UC2 AC2 Citaat: |
Het is echt doelloos om een openworld en een lineare game te verglijken wat betreft graphics.
Toch vind ik ook dat UC2 mooier is dan AC2 (ps3 versie). | ik heb ac2 geleend en ik vond hem echt geweldig en wanneer ik ook uncharted 2 heb gespeeld zal ik de winnaar vernoemen xd |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 14 Feb 2010 15:07 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Robert schreef: | GekooktEi schreef: | Graphics verglijking UC2 AC2 |
Toch vind ik ook dat UC2 mooier is dan AC2 (ps3 versie). |
Dat weet ik, heb ik er ook bijgezet. Maar dat betekent niet dat een game met slechtere gfx dan alsnog mooier is. Ik zeg ook niet dat ik ACII een lelijk spel vind hoor, alleen de cutscènes/personages vooral.
In ieder geval: /end discussion. |
|
Terug naar boven |
|
|
pizzarulez |
Geplaatst: 14 Feb 2010 15:42 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
deathtanz matisk |
Geplaatst: 14 Feb 2010 16:00 Onderwerp:
| |

|
pizzarulez schreef: | Gameplay > Graphics. |
Ja dat is overduidelijk Uncharted 2 (grapje), ook al is Uncharted 2 korter dan Assasins Creed 2 (het verhaal dan) ik heb er meer plezier aan gehad aangezien UC2 meer bied (Meer variatie)
AC2 was meer van hetzelfde, Ook al was het gigantisch verbeterd in alle opzichten.
Maar smaken verschillen (Ik probeer hier geen flamewar te starten btw) |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |