Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2
|
D: |
Geplaatst: 11 Jan 2010 23:35 Onderwerp:
| |

|
Ik heb gister valkyrie gezien, vond het een toffe film ookal was het in het engels.
Vandaag 'gewoon hans' van hans teeuwen gezien, vond het einde wel erg afgekapt .. vond het net leuk worden :/ maar goed.
Oh en daarna 'puzzle' een koreaanse film maar vond die niet erg veel aan en het einde was voorspelbaar.. had het al door halverwege de film.
Ik ga zo 'finding neverland' nog even zien en dan pitten.
groetjes D: |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 12 Jan 2010 12:49 Onderwerp:
| |

|
D: Het gaat hier over welke films je het meest uitkijkt in 2010 niet welke je het laatst hebt gezien...
Ik ben pas vers in het serieus kijken van films en ik moet zeggen dat Iron Man 2 er knap uitziet maar ik moet het eerste deel nog kijken, Toy Story 3 is een twijfelgeval, het verhaal lijkt me meer van hetzelfde. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nash |
Geplaatst: 12 Jan 2010 13:09 Onderwerp:
| |

|
Als detective fan keek ik natuurlijk uit naar Sherlock Holmes, en tegenvallen vond ik hem absoluut niet.
Daarnaast lijken films als Solomon Kane, Lightning Thief, Sorcerers apprentice, Kick-ass samen met de al genoemde films te gaan zorgen voor een top filmjaar. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 12 Jan 2010 13:17 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 12 Jan 2010 14:32 Onderwerp:
| |

|
ninodude schreef: | D: Het gaat hier over welke films je het meest uitkijkt in 2010 niet welke je het laatst hebt gezien...
Ik ben pas vers in het serieus kijken van films en ik moet zeggen dat Iron Man 2 er knap uitziet maar ik moet het eerste deel nog kijken, Toy Story 3 is een twijfelgeval, het verhaal lijkt me meer van hetzelfde. |
oh, nou geen idee ik zie wel wat er uitkomt.
edit: oh ik bedenk me net dat er een film van alice in wonderland kwam van jhonny depp, die wil ik wel zien. Ik houd wel van sprookjes en depp vind ik ook altijd wel goed. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nash |
Geplaatst: 12 Jan 2010 14:55 Onderwerp:
| |

|
Er zijn ook aziatische films die ik wil zien.
zo is er Storm Warriors (in EU); eindelijk. Hoe slecht veel mensen hem vonden, ik vond deel 1 vet!
Dan nog IP Man 2, 14 blades, The grand master, en veeeel meer.
We gaan een super goed jaar tegemoet! |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 12 Jan 2010 17:04 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Donux schreef: | Ben geen grote filmfan, (nouja liefhebber wel, maar heb vaak geen zin om ze te kijken :p) maar ik hoop dat Spiderman 4 dit jaar miscchien nog uitkomt? Ik was helemaal weg van deel 3. |
Spiderman 4 zou normaal gezien in 2011 uitkomen, maar is ''on-hold'' gezet door financiële problemen. Hij verschijnt waarschijnlijk dus pas later. |
Spider Man 4 is cancelled. In 2012 krijgt Spider Man een reboot.
Bron: Filmtotaal.nl |
|
Terug naar boven |
|
|
Jelle Havermans |
Geplaatst: 12 Jan 2010 18:01 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Christian Vuye schreef: | Donux schreef: | Ben geen grote filmfan, (nouja liefhebber wel, maar heb vaak geen zin om ze te kijken :p) maar ik hoop dat Spiderman 4 dit jaar miscchien nog uitkomt? Ik was helemaal weg van deel 3. |
Spiderman 4 zou normaal gezien in 2011 uitkomen, maar is ''on-hold'' gezet door financiële problemen. Hij verschijnt waarschijnlijk dus pas later. |
Spider Man 4 is cancelled. In 2012 krijgt Spider Man een reboot.
Bron: Filmtotaal.nl |
Waar ik behoorlijk naar uitkijk is The Rum Diary;
http://www.moviemeter.nl/film/56938
Met Johnny Depp en Amber Heard
Verder hoop ik dat we The Hobbit nog in 2010 mogen zien, maar dat zal wel 2011 of zelfs 2012 worden.. Verder heb ik niet echt iets waar ik naar uitkijk, ik zie wel wat er in de loop van het jaar allemaal voor m'n neus krijg.
Laatst aangepast door Jelle Havermans op 12 Jan 2010 20:31; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Joris |
Geplaatst: 12 Jan 2010 18:59 Onderwerp:
| |

|
Alice In Wonderland, de Vrouw die met vuur speelde en Toy Story 3. Verder misschien Iron Man 2, trailer is wel heel vet. |
|
Terug naar boven |
|
|
The Big N |
Geplaatst: 16 Jan 2010 15:28 Onderwerp:
| |

|
Gisteren Sherlock Holmes gezien, leuke film en geweldig geacteerd door Robert Downing JR.
Verder nog dit jaar: Toy Story 3
Iron Man 2
Alice in Wonderland |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 17 Jan 2010 20:52 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
The Big N |
Geplaatst: 17 Jan 2010 21:38 Onderwerp:
| |

|
Ik mis Clash of the Titans, lijkt me echt een strakke film. |
|
Terug naar boven |
|
|
Draster |
Geplaatst: 26 Feb 2010 00:54 Onderwerp:
| |

|
Wat lopen ze Alice In Wonderland van Tim Burton nu te boycotten :|
En dat gewoon omdat de dvd al 3 maand na de bioscoopversie uitkomt, pfft.
Als ze boycotten gaan ze er veel meer aan verliezen :/ |
|
Terug naar boven |
|
|
BeWario |
Geplaatst: 26 Feb 2010 07:18 Onderwerp:
| |

|
Draster schreef: | Wat lopen ze Alice In Wonderland van Tim Burton nu te boycotten :|
En dat gewoon omdat de dvd al 3 maand na de bioscoopversie uitkomt, pfft.
Als ze boycotten gaan ze er veel meer aan verliezen :/ |
Lang leve het Theater aan de Parade in de mooie stad Den Bosch, die hem dus wel gewoon in 3D gaat uitzenden  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 26 Feb 2010 07:26 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Draster schreef: | Wat lopen ze Alice In Wonderland van Tim Burton nu te boycotten :| Als ze boycotten gaan ze er veel meer aan verliezen :/ | idd, dat was nog eens een bios-film. Nu ja, mijn bios-boycot kan dus terug beginnen. ^^ |
|
Terug naar boven |
|
|
groente12 |
Geplaatst: 26 Feb 2010 08:18 Onderwerp:
| |
![]()
|
De nieuwe Takeshi Kitano film the outrage lijkt mij wel vet een traditionele yakuza film dat is wat ik in een lange tijd niet heb gezien. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 26 Feb 2010 18:41 Onderwerp:
| |

|
Morgen naar Shutter Island. Toch één van de films waar ik naar uitkeek in 2010. |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 26 Feb 2010 19:28 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Morgen naar Shutter Island. Toch één van de films waar ik naar uitkeek in 2010. |
Prepare for a mindfuck |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 28 Apr 2010 22:15 Onderwerp: Re: 2010: Filmjaar
| |

|
Christian Vuye schreef: | 1)Toy Story 3
2)Inception
3)Iron Man 2
4)Clash of The Titans
5)Prince of Persia |
Achteraf gezien, heeft enkel Clash of The Titans mij tot nu toe teleurgesteld. Ik moest destijds beter Shutter Island in mijn lijst zetten. In mei kijk ik enorm uit naar Robin Hood en Prince of Persia. |
|
Terug naar boven |
|
|
Jelle Havermans |
Geplaatst: 29 Apr 2010 07:46 Onderwerp:
| |

|
Ik ga binnenkort naar The Crazies, heb wisselende verhalen gehoord dus ik ben benieuwd. Verder ben ik wel benieuwd in hoeverre mate Prince of Persia 'gedisneyseerd' zal zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 29 Apr 2010 07:57 Onderwerp:
| |

|
Shutter Island is top, Alice in Wonderland vond ik niet goed en Clash of The Titans vond ik slecht.
Toy Story 3 ! Als ik er alleen al aan denk, dikke nostalgie.
Ook ben ik benieuwd naar de verfilming van Avatar: The Last Airbender. |
|
Terug naar boven |
|
|
gompy222 |
Geplaatst: 29 Apr 2010 09:26 Onderwerp:
| |

|
ik moet shutter island nog zien.
en ik zie heel erg uit naar de hobbit hij komt btw in 2 delen uit wat ook echt heel erg vet word
en misschien nog harry potter maar na de laatste 2 delen heb ik mijn hoop erin verloren. hoop wel nog stiekem dat die goed word.
er komt ook nog een film uit van leonardo dicaprio. als fan van dicaprio moet ik die wel zien maakt niet uit waar die over gaat  |
|
Terug naar boven |
|
|
Goof |
Geplaatst: 28 Jun 2010 15:15 Onderwerp:
| |

|
Ik ben gisteren naar Toy Story 3 geweest (geen 3d) en het was echt een fantastische film! Ik had hoge verwachtingen, doordat ik een aantal heel erg postieve reacties/beoordelingen had gelezen op internet, maar die zijn er echt niet voor niets.
De film is een waardige afsluiter van de trilogie. De muziek is meeslepend, het verhaal is zeer knap, de personages zijn herkenbaar en wekken positieve gevoelens op, er zijn goede komische momenten en het einde is ontroerend mooi (ontroerender dan 99% van de dramafilms). Het afscheid van het speelgoed zorgde voor nostalgische en sentimentele gevoelens. Ik kreeg een brok in mijn keel en moest me inhouden om geen traantjes te laten op het einde. Dit komt mede, doordat ik ongeveer net zo oud was als Andy toen ik Toy Story keek. En nu - meer dan tien jaar na dato- ben ik ongeveer net zo oud als Andy in Toy Story 3 en ik lijk ook nog eens een beetje op hem. . klein spoilertje: Maar ik zou nooit al mijn speelgoed weg doen..
Toy Story 3 is imo als ''kinderfilm' de beste film van 2010, en tevens het beste werk dat Pixar te bieden heeft. En daarmee is het ook de beste animatiefilm ooit! |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 25 Jul 2010 16:30 Onderwerp:
| |

|
1) Inception
2) Toy Story 3
3) Shutter Island
Tot nu toe zijn dit de drie beste films die ik dit jaar heb gezien. Iron Man 2 was niet beter als de eerste, en Shutter Island verraste me positief. Natuurlijk is de eerste plaats voor Inception, terwijl de speeltjes uit Toy Story 3 de tweede plaats innemen.
Ik kan nu al niet meer wachten op Batman 3!  |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 25 Jul 2010 16:36 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Ik kan nu al niet meer wachten op Batman 3!  |
Godverdomme ik ook niet. :\ |
|