Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
JasperCLA BerichtGeplaatst: 22 Dec 2009 15:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Niets zo ranzig als ne valse politieker in zenne flikker
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 22 Dec 2009 21:51    Onderwerp: Reageren met citaat

dennis3000 schreef:
Nooit last van alleen als ik moe ben gaan mijn ogen tranen. Wat best wel irritant is.

Haha, ik heb soms last van 'Mario Kart ogen'. Als eerste voorgekomen tijdens lange sessies MK, doordat ik niet genoeg knipper met mijn ogen tijdens het racen drogen ze uit. Ik heb lenzen en als ik met zulke droge ogen knipper, krijg ik zwaar prikkende ogen, best pijnlijk zelfs

Nu heb ik het voortaan ook bij andere spellen waarbij je je goed moet concentreren
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 22 Dec 2009 22:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Vandaag na 9uur lang gamen (Yeah, I Know Pretty Sick ) toch wel pijn aan m'n ene oog. Was bloedrood, ik denk dat een addertje is gesprongen.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 22 Dec 2009 22:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Vandaag na 9uur lang gamen (Yeah, I Know Pretty Sick ) toch wel pijn aan m'n ene oog. Was bloedrood, ik denk dat een addertje is gesprongen.

Ik hoop het niet voor je.
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 22 Dec 2009 22:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:

Zit je wel ver genoeg van je scherm af, ik game regelmatig meer dan 10 uur aan 1 stuk door en heb nergens last van
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Bats BerichtGeplaatst: 22 Dec 2009 22:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Nooit last van gehad... Maar ik kan het me wel voorstellen dat mensen er last van hebben.
Terug naar boven
patatzak BerichtGeplaatst: 10 Jan 2010 20:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik werd misselijk van Duke Nukem, terwijl ik nog niet eens 10 minuten zat te spelen, en toch vind ik 't een ziek spel.
Hetzelfde met The Elders Scrols III: Morrowind.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

Ga naar: