Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2
|
JasperCLA |
Geplaatst: 01 Aug 2009 02:30 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 05 Dec 2007 Berichten: 5626
|
D: schreef: |
Ik zal het doen, mijn versie is geupload trouwens.
http://www.viddler.com/explore/Calamaistr/videos/1/
Is wat mij betreft de beste versie van alle collecties, cd kwaliteit.
Dus voor iedereen, rate op zn minst die want dat is mijn favoriet van bach.
Ik ben benieuwd. |
Netjes, moet ik toegeven. |
|
Terug naar boven |
|
|
Fiercy Dragon |
Geplaatst: 01 Aug 2009 02:32 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 05 Aug 2006 Berichten: 809
|
JasperCLA schreef: | D: schreef: |
Ik zal het doen, mijn versie is geupload trouwens.
http://www.viddler.com/explore/Calamaistr/videos/1/
Is wat mij betreft de beste versie van alle collecties, cd kwaliteit.
Dus voor iedereen, rate op zn minst die want dat is mijn favoriet van bach.
Ik ben benieuwd. |
Netjes, moet ik toegeven. |
mattheus passion, dat is lang geleden (niet echt, een jaar geleden heb ik het nog opgevoerd horen worden ), op zich wel een mooi stuk (zoals met zoveel klassiek.), maar niet iets wat ik zelf op zou zetten, omdat ik er niet echt van kan genieten oid.
Hot, wel degelijk  |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 01 Aug 2009 02:37 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 02 Nov 2008 Berichten: 3461
|
Ik ken het niet..
Ok ik tiep dit even terwijl ik het luister, het nummer heeft zijn zwakke en sterke momenten qua melodie.
Verder vind ik het wat lijken op ayreon als ik eerder moet zijn, maar dat zal komen door het samenspel wat het symforock maakt.
Ik vind het niet geslaagd hoe de symfonische instrumenten gebruikt worden als rock instrumenten, het klinkt gewoon totaal nergens naar (in het midden van het nummer) daarna is het wat filmisch de hoek van hans zimmer in (en ik heb een gruwelijke grafhekel aan dat soort muziek)
Ook herken ik wat hedendaagse/moderne gamemuziek invloeden, en nu is het een totale chaos maar de gitaar doet een solo. (vind ik persoonlijk ook niks maar dat is een kwestie van smaak, ik houd niet van rock gitaren laat staan solo's in dat genre)
Ik vind wat daarop volgt (op het eind) wat hebben van dragonforce.
Al in al naar mijn opinie een 6/10 waard. |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 01 Aug 2009 02:39 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 05 Dec 2007 Berichten: 5626
|
Meningen verschillen natuurlijk. Maar ik heb me in jaren niet zo geamuseerd toen ik ze 5 juli bezig zag in werchter  |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 01 Aug 2009 02:46 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 02 Nov 2008 Berichten: 3461
|
Fiercy Dragon schreef: | D: schreef: | (edit: even voor de duidelijkheid, deze post typte ik voordat fiercy dragon reageerde)
Ja sorry jullie kunnen roepen wat jullie willen maar er heerst hier gewoon onkennis op het gebied van klassieke muziek dat is duidelijk, jullie zouden je eens moeten verdiepen in ~zoals ik al zei; de gulden snede. (in het engels voor wie dat prettiger vindt; the divine proportion ook wel golden ratio) Daarna praten we verder over klassieke muziek. |
Als ik zo vrij mag zijn, wat is jouw vooropleiding aangezien je met de gulden snede zit te gooien? dan weet ik wat ik terug kan gooien (aangezien ik wiskunde heb gestudeerd...) |
De gulden snede is in meer dingen als muziek toepasbaar maar goed in de muziek is het de mathematische logica, ik geloof zelf in fractalen, visualiseerbare numerieke structuur en heb mij veelal afgevraagd waarom bepaalde tonen goed samenklinken en waarom anderen weer niet..
Ook ben ik bekend met het roslynn motet (jij ook?) dat 'gerecreëerd' is aan de hand van blokken met elk een specifiek symbool, welk door een cathedraal opgesteld waren, na onderzoek bleken deze symbolen synoniem aan de vormen die je krijgt wanneer je tonen concentreert bewezen door deze tonen onder een glasplaat met zand te plaatsen waarop het zand de exacte vorm aannam van deze symbolen, hieruit werd dus opgemaakt dat elk blok met bijbehorend symbool een toon moest voorstellen, en vandaaruit weer zijn deze blokken gelezen als een stuk muziek wat het rosslyn motet opleverde. Snap je waar ik heen wil?
Bach zei zelf 'architectuur is bevroren muziek' en dat valt te begrijpen via de gulden snede, toepasbaar in bijna alles. Zoals ook de natuurwereld overal fractalen kent, kent muziek ook een natuurlijke logica en die haalde bijv. bach naar voren met zijn werk, en daar streef ik ook naar al doe ik het persoonlijk uit een gevoel van herkenning en niet uit religieus oogpunt, al heb ik om heel eerlijk te zijn ook mijn twijfels of bach wel zo religieus was als men hem hield, en daarmee bevind ik mij op glad ijs maar ik denk dat bach 'god vond' in de muziek niet in de zin van het monotheistisch icoon maar in de zin van de berekening achter alles, alas zo interpeteer ik dingen tenminste. |
|
Terug naar boven |
|
|
Fiercy Dragon |
Geplaatst: 01 Aug 2009 02:55 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 05 Aug 2006 Berichten: 809
|
D: schreef: |
De gulden snede is in meer dingen als muziek toepasbaar maar goed in de muziek is het de mathematische logica, ik geloof zelf in fractalen, visualiseerbare numerieke structuur en heb mij veelal afgevraagd waarom bepaalde tonen goed samenklinken en waarom anderen weer niet..
Ook ben ik bekend met het roslynn motet (jij ook?) dat 'gerecreëerd' is aan de hand van blokken met elk een specifiek symbool, welk door een cathedraal opgesteld waren, na onderzoek bleken deze symbolen synoniem aan de vormen die je krijgt wanneer je tonen concentreert bewezen door deze tonen onder een glasplaat met zand te plaatsen waarop het zand de exacte vorm aannam van deze symbolen, hieruit werd dus opgemaakt dat elk blok met bijbehorend symbool een toon moest voorstellen, en vandaaruit weer zijn deze blokken gelezen als een stuk muziek wat het rosslyn motet opleverde. Snap je waar ik heen wil?
Bach zei zelf 'architectuur is bevroren muziek' en dat valt te begrijpen via de gulden snede, toepasbaar in bijna alles. Zoals ook de natuurwereld overal fractalen kent, kent muziek ook een natuurlijke logica en die haalde bijv. bach naar voren met zijn werk, en daar streef ik ook naar al doe ik het persoonlijk uit een gevoel van herkenning en niet uit religieus oogpunt, al heb ik om heel eerlijk te zijn ook mijn twijfels of bach wel zo religieus was als men hem hield, en daarmee bevind ik mij op glad ijs maar ik denk dat bach 'god vond' in de muziek niet in de zin van het monotheistisch icoon maar in de zin van de berekening achter alles, alas zo interpeteer ik dingen tenminste. |
Ik ben niet bekend met de toepassingen in de muziek, maar weet wel het één en ander van toepassingen in het leven, architectuur, schilderijen, etc. (beste voorbeeld, de mens van vatruvius.). Maar in de muziek ben ik er niet heel bekend mee, ik weet dat er een verband van fibbonacci is te vinden in de toetsen van een piano, maar dat is ook echt alles , ook liggen heel vaak bij muziek nummers de climax op 61.2% (en dat is geen toeval!).
Maar de aanname dat muziek alleen maar goed kan zijn, als het goed doordacht is, en gemaakt aan de hand van regels, vind ik nog steeds niet volkomen waar. Zo kan het meest suffe liedje uit de mond van de juiste persoon toch gewoon een pareltje worden.
Maar de 'divine proportion' is extreem tof
____
V 5 + 1
------------------
2
(Y) |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 01 Aug 2009 03:10 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 02 Nov 2008 Berichten: 3461
|
Fiercy Dragon schreef: |
Ik ben niet bekend met de toepassingen in de muziek, maar weet wel het één en ander van toepassingen in het leven, architectuur, schilderijen, etc. (beste voorbeeld, de mens van vatruvius.). Maar in de muziek ben ik er niet heel bekend mee, ik weet dat er een verband van fibbonacci is te vinden in de toetsen van een piano, maar dat is ook echt alles , ook liggen heel vaak bij muziek nummers de climax op 61.2% (en dat is geen toeval!).
Maar de aanname dat muziek alleen maar goed kan zijn, als het goed doordacht is, en gemaakt aan de hand van regels, vind ik nog steeds niet volkomen waar. Zo kan het meest suffe liedje uit de mond van de juiste persoon toch gewoon een pareltje worden.
Maar de 'divine proportion' is extreem tof
____
V 5 + 1
------------------
2
(Y) |
Ik ben weer niet bekend met de toepassingen waar jij bekend mee bent maar hoe ik het 't beste kan uitleggen is;
Een toon heeft een bepaalde vorm, een vorm heeft weer een bepaalde overeenkomende schakelvorm zoals je een puzelstukje in een ander puzelstukje kunt steken gelijk aan de berekening in fractalen
(gevisualiseerde numeriek>logica)
Rauw gesteld is dat de reden waarom bepaalde tonen bij elkaar passen en in het gehoor goed samen klinken (al komt daar nog een factor bij kijken die ik even weglaat namelijk 'eye/ear of the beholder> de hersenen> onze zintuigen en welk effect heeft dat er op? Of welk effect heeft 'het' op onze zintuigen)
Maar ok, bepaalde onzichtbare numerieke logica zorgt er in iedergeval voor dat bepaalde tonen bij elkaar passen, en mensen als bach gebruikten deze kennis om hun muziek te laten kloppen zoals dat heet.
Hm, het is al moeilijk genoeg om dit uit te leggen aangezien mijn woordenschat niet toereikend genoeg is mij uit te drukken op dit onderwerp.
Dit is dus zichtbaar gemanifesteerd al ver voordat electronische technologie deze subdimensie van ons bestaan aan ons openbaarde.
Mensen hadden vroeger dus wel degelijk kennis van zogenaamde geheime leer, wat anderen wellicht magie noemden was voor hun dus besef van universele wetten die je als je ze kent kunt inzetten om onmogelijke gebouwen te laten staan en hemelse klanken te doen schallen.
'music is as much an art as painting, you can let a monkey paint and make a million, or you can make a master paint and make people wonder if its divine.
Laatst aangepast door D: op 01 Aug 2009 03:12; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Dyllann |
Geplaatst: 01 Aug 2009 03:11 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 24 Jun 2008 Berichten: 492
|
Maak hier een apart topic voor ofzo, want dit is niet on-topic. |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 01 Aug 2009 03:12 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 02 Nov 2008 Berichten: 3461
|
Dyllann schreef: | Maak hier een apart topic voor ofzo, want dit is niet on-topic. |
Leg uit waarom niet, mogen we geen klassieke muziek laten raten?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Dyllann |
Geplaatst: 01 Aug 2009 03:13 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 24 Jun 2008 Berichten: 492
|
Het word nu een topic over de toepassing van mathematische berekeningen op muziek ipv het originele topic, een muziekje horen, beoordelen of je het mooi of niet vind en dan een nieuwe video posten |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 01 Aug 2009 09:41 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

Geregistreerd op: 20 Okt 2003 Berichten: 24914
|
D: schreef: | Klassieke muziek was helemaal geen pop van die tijd, pop is entertainment en hoogstens een moderne kunstvorm.. Klassieke muziek is een uitvoering van logica.
| Dus omdat het voldoet aan wiskundige logica is het beter? Dat is pas kortzichtig en rascistisch. Dat geldt namelijk alleen voor Europese klassieke muziek. Iemand als Salieri schreef trouwens muziek die zo toegankelijk moest zijn om meer volk naar de opera te lokken. Dat is dus echt als entertainment, puur commercialisme. Nu ja, loop jij maar met een iPod met alleen Mozart, Bach, Beethoven en co erop. Ik zal wel een mix maken van alle goede muziek. Tijdens mijn opleiding hebben ze me geleerd van alle soorten muziek te genieten, zelfs van onconventionele zoals Oosterse Klassieke muziek.  |
|
Terug naar boven |
|
|
streetfighter |
Geplaatst: 01 Aug 2009 09:44 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 31 Dec 2008 Berichten: 3413
|
Joni Philips schreef: | D: schreef: | Klassieke muziek was helemaal geen pop van die tijd, pop is entertainment en hoogstens een moderne kunstvorm.. Klassieke muziek is een uitvoering van logica.
| Dus omdat het voldoet aan wiskundige logica is het beter? Dat is pas kortzichtig en rascistisch. Dat geldt namelijk alleen voor Europese klassieke muziek. Iemand als Salieri schreef trouwens muziek die zo toegankelijk moest zijn om meer volk naar de opera te lokken. Dat is dus echt als entertainment, puur commercialisme. Nu ja, loop jij maar met een iPod met alleen Mozart, Bach, Beethoven en co erop. Ik zal wel een mix maken van alle goede muziek. Tijdens mijn opleiding hebben ze me geleerd van alle soorten muziek te genieten, zelfs van onconventionele zoals Oosterse Klassieke muziek.  | Oosterse Klassieke muziek valt tog mee . ik hou wel van die klassieke japanse instrumenten |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 01 Aug 2009 09:59 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

Geregistreerd op: 20 Okt 2003 Berichten: 24914
|
streetfighter schreef: | Joni Philips schreef: | D: schreef: | Klassieke muziek was helemaal geen pop van die tijd, pop is entertainment en hoogstens een moderne kunstvorm.. Klassieke muziek is een uitvoering van logica.
| Dus omdat het voldoet aan wiskundige logica is het beter? Dat is pas kortzichtig en rascistisch. Dat geldt namelijk alleen voor Europese klassieke muziek. Iemand als Salieri schreef trouwens muziek die zo toegankelijk moest zijn om meer volk naar de opera te lokken. Dat is dus echt als entertainment, puur commercialisme. Nu ja, loop jij maar met een iPod met alleen Mozart, Bach, Beethoven en co erop. Ik zal wel een mix maken van alle goede muziek. Tijdens mijn opleiding hebben ze me geleerd van alle soorten muziek te genieten, zelfs van onconventionele zoals Oosterse Klassieke muziek.  | Oosterse Klassieke muziek valt tog mee . ik hou wel van die klassieke japanse instrumenten | Idd, maar die Oosterse klassieke muziek draait rond improvisatie en decoratie terwijl de Europese klassieke muziek alleen zijn eigen structuur en geen improvisatie toelaat. |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 01 Aug 2009 13:46 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 02 Nov 2008 Berichten: 3461
|
Joni Philips schreef: | D: schreef: | Klassieke muziek was helemaal geen pop van die tijd, pop is entertainment en hoogstens een moderne kunstvorm.. Klassieke muziek is een uitvoering van logica.
| Dus omdat het voldoet aan wiskundige logica is het beter? Dat is pas kortzichtig en rascistisch. Dat geldt namelijk alleen voor Europese klassieke muziek. Iemand als Salieri schreef trouwens muziek die zo toegankelijk moest zijn om meer volk naar de opera te lokken. Dat is dus echt als entertainment, puur commercialisme. Nu ja, loop jij maar met een iPod met alleen Mozart, Bach, Beethoven en co erop. Ik zal wel een mix maken van alle goede muziek. Tijdens mijn opleiding hebben ze me geleerd van alle soorten muziek te genieten, zelfs van onconventionele zoals Oosterse Klassieke muziek.  |
Ik heb geeneens een ipod, ik heb een mp3 speler.
En mag ik je eraan herinneren dat de gulde snede overal in toepasbaar is? Hoe kan dat in godsnaam rascistisch zijn...
Salieri was een slecht musicus, hij was wellicht populair totdat mozart zijn plaats innam, maar inderdaad je hebt ook mensen die van pulp houden en daar op af komen, of wilde jij ermee zeggen dat de muziek van salieri gelijk staat aan bijv de muziek van bach?
Hebben ze je 'geleerd' te genieten van 'alle soorten' op je opleiding? Waarom eigenlijk? Dat vind ik veel interresanter.
Ik vind authentieke oosterse muziek ook mooi, dat is net zo goed inherent aan de gulden snede zolang het door een meester gespeeld wordt en niet door een suikerbekje aan een draaitafel. |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 01 Aug 2009 13:52 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 02 Nov 2008 Berichten: 3461
|
Joni Philips schreef: | Idd, maar die Oosterse klassieke muziek draait rond improvisatie en decoratie terwijl de Europese klassieke muziek alleen zijn eigen structuur en geen improvisatie toelaat. |
Dat is complete onzin, europese klassieke muziek laat juist wél improvisatie toe, al eens gehoord van klemtonen en sterkte van, ook kun je spelen met het tempo. En dan is het de kunst om het nummer wel intact te houden.
Ik heb het vaak genoeg hierover met mijn pianomentor.
Oosterse klassieke muziek is absoluut geen decoratie, het is een spirituele uiting, vaak een verhaal of een andere manier van iemand iets vertellen.
Er zijn natuurlijk wel feest en operawerken, kabuki etc maar daar heb ik het niet over als ik over 'klassiek' spreek.. dan denk ik aan de koto en de shamisen 'solo. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 01 Aug 2009 14:01 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

Geregistreerd op: 20 Okt 2003 Berichten: 24914
|
D: schreef: | Ik heb geeneens een ipod, ik heb een mp3 speler. |
Oh noes, dat is mijn hele zin onverstaanbaar...
D: schreef: |
En mag ik je eraan herinneren dat de gulde snede overal in toepasbaar is? Hoe kan dat in godsnaam rascistisch zijn...
|
Dus ook in moderne muziek? Jouw bewering leek namelijk toch te zijn dat de Europese klassieke muziek beter was omdat het voldeed aan de gulden snede?
D: schreef: |
Salieri was een slecht musicus, hij was wellicht populair totdat mozart zijn plaats innam, maar inderdaad je hebt ook mensen die van pulp houden en daar op af komen, of wilde jij ermee zeggen dat de muziek van salieri gelijk staat aan bijv de muziek van bach? |
Salieri die in zijn tijd als één van de beste beschouwd werd, Salieri die leraar was van oa. Beethoven en Schubert, die grappig genoeg ook Mozart's kinderen muziekles gaf, die Salieri die met Mozart samenwerkte, die Salieri die het uiterste respect had voor Mozart en omgekeerd? Ja, die is slecht. In die tijd werd hij echter wel geëerd door zijn concurrenten die je zo prijst.
D: schreef: | Hebben ze je 'geleerd' te genieten van 'alle soorten' op je opleiding? Waarom eigenlijk? Dat vind ik veel interresanter.
|
Om een open geest te krijgen en te leren dat het heel slecht is om in zwart//wit te denken.
D: schreef: |
Ik vind authentieke oosterse muziek ook mooi, dat is net zo goed inherent aan de gulden snede zolang het door een meester gespeeld wordt en niet door een suikerbekje aan een draaitafel. | Alleen die muziek draait compleet rond improvisatie terwijl de Europese draait rond logica en patronen. Indiase muziek is compleet verschillend van wat de Europese klassieke muziek typeert.
En dit is mijn laatste post over het onderwerp. Ik splits het wel straks af in een ander topic. Ik heb geen nood om te discussieren met iemand die toch alleen tot zijn eigen, enge muziekwereld blijft ipv te genieten van alle muziek. |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 01 Aug 2009 17:38 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 02 Nov 2008 Berichten: 3461
|
Joni Philips schreef: | D: schreef: | Ik heb geeneens een ipod, ik heb een mp3 speler. |
Oh noes, dat is mijn hele zin onverstaanbaar...
D: schreef: |
En mag ik je eraan herinneren dat de gulde snede overal in toepasbaar is? Hoe kan dat in godsnaam rascistisch zijn...
|
Dus ook in moderne muziek? Jouw bewering leek namelijk toch te zijn dat de Europese klassieke muziek beter was omdat het voldeed aan de gulden snede?
| Ja ook in moderne muziek maar het probleem is dat dat niet gebeurd en daarom is moderne muziek van slechtere kwaliteit zoals ik al zei 'voorspelbaar en repetief' om als excuus 'lekker in het gehoor te liggen'
Citaat: |
D: schreef: |
Salieri was een slecht musicus, hij was wellicht populair totdat mozart zijn plaats innam, maar inderdaad je hebt ook mensen die van pulp houden en daar op af komen, of wilde jij ermee zeggen dat de muziek van salieri gelijk staat aan bijv de muziek van bach? |
Salieri die in zijn tijd als één van de beste beschouwd werd, Salieri die leraar was van oa. Beethoven en Schubert, die grappig genoeg ook Mozart's kinderen muziekles gaf, die Salieri die met Mozart samenwerkte, die Salieri die het uiterste respect had voor Mozart en omgekeerd? Ja, die is slecht. In die tijd werd hij echter wel geëerd door zijn concurrenten die je zo prijst. | Daar zijn heel veel muziekkenners het mee oneens en mij inbegrepen. Citaat: |
D: schreef: | Hebben ze je 'geleerd' te genieten van 'alle soorten' op je opleiding? Waarom eigenlijk? Dat vind ik veel interresanter.
|
Om een open geest te krijgen en te leren dat het heel slecht is om in zwart//wit te denken. | Dan hebben ze daarin gefaald bij jou, en als je op mij doelde; ik denk dat ik toch even meer kennis heb van muziek dan jij dus ik spreek uit ervaring niet uit voorkeur, ik ken het verschil tussen noemenswaardige werken en complete pulp en het overgrote deel van moderne muziek is toch echt complete pulp getoetst aan de kwaliteit van compositie. Citaat: |
D: schreef: |
Ik vind authentieke oosterse muziek ook mooi, dat is net zo goed inherent aan de gulden snede zolang het door een meester gespeeld wordt en niet door een suikerbekje aan een draaitafel. | Alleen die muziek draait compleet rond improvisatie terwijl de Europese draait rond logica en patronen. Indiase muziek is compleet verschillend van wat de Europese klassieke muziek typeert.
En dit is mijn laatste post over het onderwerp. Ik splits het wel straks af in een ander topic. Ik heb geen nood om te discussieren met iemand die toch alleen tot zijn eigen, enge muziekwereld blijft ipv te genieten van alle muziek. |
Jij bent gewoon een simpel mannetje dat geen expertise duld, dat zie jij namelijk als aanval op jouw veilige wereldje zoals anderen mij al betweter bestempelen, maar dat zal ik als compliment zien aangezien ik het ook daadwerkelijk beter weet.
Je splitst maar een eind weg, al is dat misbruik van je rechten en dat weet je best. |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 01 Aug 2009 17:47 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 05 Dec 2007 Berichten: 5626
|
Stop er gewoon mee gast. Meen je dit nu allemaal serieus? Je moet absoluut geen vrienden hebben in dat geval, wat een ego. |
|
Terug naar boven |
|
|
BDDesigns |
Geplaatst: 01 Aug 2009 18:16 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 18 Sep 2008 Berichten: 3253
|
Mensen, jullie verkrachten een topic en daarna nemen jullie het nog eens van achter...
lets get back on topic
http://www.youtube.com/watch?v=jkiJRLR7W_g
Three 6 Mafia - Stay Fly.
De dirty versie (Stay High) is ook tof |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 01 Aug 2009 18:18 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

Geregistreerd op: 20 Okt 2003 Berichten: 24914
|
D: schreef: | Daar zijn heel veel muziekkenners het mee oneens en mij inbegrepen. |
Dus volgens hen beschouwden mensen in zijn tijd hem niet als een goed componist en was hij niet de leerkracht van Beethoven en de kinderen van Mozart, en geen vriend van hem? Want dat is toch wat ik zeg. Ik zeg nergens iets over zijn huidige statuut. Ik bewijs gewoon dat hij in zijn tijd, de tijd die jij nu zit op te hemelen, beschouwd werd als een topper.
D: schreef: | Dan hebben ze daarin gefaald bij jou, en als je op mij doelde; ik denk dat ik toch even meer kennis heb van muziek dan jij dus | Dus omdat ik hedendaagse muziek apprecieer, hebben ze gefaald? Ik breek geen enkel type muziek af en ik zou geen open geest hebben?
D: schreef: | Jij bent gewoon een simpel mannetje dat geen expertise duld, dat zie jij namelijk als aanval op jouw veilige wereldje zoals anderen mij al betweter bestempelen, maar dat zal ik als compliment zien aangezien ik het ook daadwerkelijk beter weet. | Jij bent gewoon een simpel mannetje dat geen expertise duld, dat zie jij namelijk als aanval op jouw veilige wereldje.
D: schreef: |
Je splitst maar een eind weg, al is dat misbruik van je rechten en dat weet je best. |
Dus omdat ik jouw off-topic posts afsplits ipv te verwijderen zodat je jouw discussie kunt bewaren, misbruik ik mijn rechten? Oke. Je hebt gelijk. Dit topic gaat verwijderd worden eens ik eraan denk. Dan misbruik ik mijn rechten niet.
Laatst aangepast door Joni Philips op 01 Aug 2009 18:20; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 01 Aug 2009 18:19 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

Geregistreerd op: 20 Okt 2003 Berichten: 24914
|
mc-fakey schreef: | Mensen, jullie verkrachten een topic en daarna nemen jullie het nog eens van achter...
lets get back on topic
http://www.youtube.com/watch?v=jkiJRLR7W_g
Three 6 Mafia - Stay Fly.
De dirty versie (Stay High) is ook tof | Kijk nog eens naar het topic waarin je zit  |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 01 Aug 2009 18:19 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 02 Nov 2008 Berichten: 8669
|
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 01 Aug 2009 18:24 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

Geregistreerd op: 20 Okt 2003 Berichten: 24914
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |