| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2
|
| No'tje |
Geplaatst: 07 Sep 2009 12:59 Onderwerp:
| |

|
| JasperCLA schreef: | Ik snap mensen met een scooter niet. Je bent 16 als je met zo'n ding over straat mag rijden. Wacht dan gewoon 2 jaar? Heb je al die last niet en kan je zonder problemen je eerste autootje kopen. Ik moet geen scooter hebben omdat ik met mijn fiets toch redelijk snel voorruit geraak, zonder al die problemen van brandstof, verzekering,.. |
Een vriend van me kocht een scooter op zijn 16de (hij is het nog steeds), al zijn tijd & geld zit in dat ding, elke keer als ik langs fiets dan zit ie weer met ze scooter en zijn school is maar 3KM verderop.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| kaart |
Geplaatst: 07 Sep 2009 17:36 Onderwerp:
| |
|
| ninodude schreef: | Een vriend van me kocht een scooter op zijn 16de (hij is het nog steeds), al zijn tijd & geld zit in dat ding, elke keer als ik langs fiets dan zit ie weer met ze scooter en zijn school is maar 3KM verderop.  |
Maar daar is in principe toch niets mis mee? Blijkbaar is die scooter zijn passie en vindt hij het geen probleem om daar zijn tijd en geld in te steken. Net als gamen voor veel mensen op dit forum hun / haar passie is en al hun vrije tijd en geld hierin steken. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| No'tje |
Geplaatst: 07 Sep 2009 18:24 Onderwerp:
| |

|
| kaart schreef: | | ninodude schreef: | Een vriend van me kocht een scooter op zijn 16de (hij is het nog steeds), al zijn tijd & geld zit in dat ding, elke keer als ik langs fiets dan zit ie weer met ze scooter en zijn school is maar 3KM verderop.  |
Maar daar is in principe toch niets mis mee? Blijkbaar is die scooter zijn passie en vindt hij het geen probleem om daar zijn tijd en geld in te steken. Net als gamen voor veel mensen op dit forum hun / haar passie is en al hun vrije tijd en geld hierin steken. |
Moet ie inderdaad zelf weten. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Danie-san |
Geplaatst: 16 Sep 2009 10:22 Onderwerp:
| |

|
| Als je een SD tv hebt dan kan je beter een PS2 eraan hangen. Komt ook nog genoeg voor uit. Next-gen consoles zijn nou eenmaal voor HD-tv's gemaakt. En niet zeiken dat je geen geld heb voor een PS2 want je kan altijd je Xbox verkopen |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Zanar |
Geplaatst: 16 Sep 2009 10:36 Onderwerp:
| |

|
| Als we toch bezig zijn over het 'downgraden' van de beeld kwaliteit voor next-gen consoles. Waarom halen we dan ook niet meteen de zwart-wit TV erbij. Daar kan je je PS3 of Xbox 360 niet eens op aansluiten! Schande! |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |