Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 21 Nov 2009 01:27 Onderwerp:
| |

|
Een stuk of 50 games =_= en toen kwam november er aan met nog een half dozijn games die ik wil |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 21 Nov 2009 03:41 Onderwerp:
| |

|
Ook ik 50+ games(als ik echt elke game tel zelfs die ik nooit speel anders een stuk of 20).
Nino je hebt er erg mooie games tussen staan. Jouw lijstje lijkt echt op de mijne van 2 jaar terug.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 21 Nov 2009 11:32 Onderwerp:
| |

|
Ja hij lijkt ook wel wat op die van mij. Ik ben op 't moment bezig met Super Paper Mario, Metroid Prime Trilogy (halverwege MP2, de laatste die ik nog moet spelen), Wario Land Wii, Okami en Super Mario Galaxy (ik heb de game al uitgespeeld maar moet nog een groot deel van de overige 60 sterren).
Als ik nino was zou ik beginnen met Prince of Persia: The Sands Of Time. Een van m'n favo games of all time, en niet al te lang  |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 21 Nov 2009 11:50 Onderwerp:
| |

|
Ik was ook begonnen aan PoP maar er is iets fout gegaan met het saven, nu ga ik steeds dood als ik hem opstart, ik kan dus niet verder met mijn save...
Ik ben nu halverwege met Metroid Prime, Jak II & GoW, dus ik denk dat ik die 3 eerst maar eens ga uitspelen.
(Ik vind het vreselijk irritant om een grote backlog te hebben want ik wil nu ook een paar spelen opnieuw spelen maar dat kan dus niet..)
Laatst aangepast door No'tje op 21 Nov 2009 11:52; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 21 Nov 2009 12:40 Onderwerp:
| |

|
Citaat: | (Ik vind het vreselijk irritant om een grote backlog te hebben want ik wil nu ook een paar spelen opnieuw spelen maar dat kan dus niet..) |
Dat valt opzich nog mee heb je veel variatie. Het is iritant dat er steeds meer games bij komen. xD
Speel Pikmin joh deel 1 was echt geweldig, het ook heel leuk je ruimte schip te herbouwen. Wel een verschrikkelijk moeilijke eindbaas. Ja voor mij dan had nog maar weinig pikmin op het laatst. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 21 Nov 2009 16:43 Onderwerp:
| |

|
Beyond Good & Evil (PC)
Frontlines: Fuel of War(PC)
Half Life(PC)
Half Life 2(PC)
Half Life 2: Episode 1(PC)
Half Life 2: Episode 2(PC)
Unreal Tournament 3(PC)
Mass Effect (Xbox 360) |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 19 Dec 2009 23:01 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Beyond Good & Evil (PC)
Half Life(PC)
Half Life 2(PC)
Unreal Tournament 3(PC)
Mass Effect (Xbox 360) |
Daar kan je nog eens Soul Calibur IV, The Ballad of Gay Tony, Assassins Creed 2,Rainbow Six Vegas 2 en The Bourne Conspiracy bijrekenen. Ben de vakantie in ieder geval goed gestart door Half Life 2 te installeren.
EDIT: En ik ben ook nog Modern Warfare 2 vergeten te vermelden. Uitgespeeld op PC, maar ik krijg 'em voor kerst op Xbox 360 en op dat platform dan maar opnieuw uitspelen en aan de Spec Ops missies beginnen.
Ja, dat krijg je als je 2 weken lang examens heb en daarna examenfeestjes. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 19 Dec 2009 23:44 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Lemme see. Mijn backlog valt aardig mee.
- MotorStorm eigenlijk nog nooit SP aangeraakt
- Assassin's Creed II
- Metal Gear Solid 4
- Mirror's Edge
- Mafia
- Company of Heroes: Opposing Fronts
Dat was het al, see?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Hitmanhenk |
Geplaatst: 20 Dec 2009 01:31 Onderwerp:
| |

|
Geen last van eig:P Heb alles uitgespeeld wat ik in de kast heb staan. alleen MGS4 niet.
Ben er al 3 keer aan begonnen maar de tijd ontbreekt om me er goed voor te gaan zitten. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 20 Dec 2009 02:27 Onderwerp:
| |

|
ninodude schreef: | Mijn backlog op dit moment: (Ik heb alle spellen in mijn bezit)
Metal Gear Solid
Metal Gear Solid 2
Metal Gear Solid 3
Metal Gear Solid 4 (Al uit, nog een keer doen nadat ik de eerste 3 heb gedaan)
God Of War
God Of War II
Grand Theft Auto IV
Beyond Good & Evil
Final fantasy X
Final Fantasy VII
Metroid Prime Trilogy
Jak II
Jak III
Prince Of Persia Trilogy
Legend of Zelda OOT
Legend of Zelda OOT: MQ
Dragon Quest VIII
Punch Out!!
Littlebigplanet
Valkyria Chronicles
RE4
Super Paper Mario
NPC: Pikmin
Mass Effect |
Even geupdate, als ik zo hard doorgame zoals vanavond met GoW ben ik er zo doorheen....kuch... |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 20 Dec 2009 21:07 Onderwerp:
| |

|
ninodude schreef: | ninodude schreef: | Mijn backlog op dit moment: (Ik heb alle spellen in mijn bezit)
Metal Gear Solid
Metal Gear Solid 2
Metal Gear Solid 3
Metal Gear Solid 4 (Al uit, nog een keer doen nadat ik de eerste 3 heb gedaan)
God Of War
God Of War II
Grand Theft Auto IV
Beyond Good & Evil
Final fantasy X
Final Fantasy VII
Metroid Prime Trilogy
Jak II
Jak III
Prince Of Persia Trilogy
Legend of Zelda OOT
Legend of Zelda OOT: MQ
Dragon Quest VIII
Punch Out!!
Littlebigplanet
Valkyria Chronicles
RE4
Super Paper Mario
NPC: Pikmin
Mass Effect |
Even geupdate, als ik zo hard doorgame zoals vanavond met GoW ben ik er zo doorheen....kuch... |
Age of Empires 3 niet vergeten ?
In ieder geval, begin met Mass Effect zodat je tegen eind januari de sequel kunt installeren op je laptop  |
|
Terug naar boven |
|
|
Akatora |
Geplaatst: 20 Dec 2009 21:35 Onderwerp:
| |
|
Backlog?
Lol, de Afgelopen Decennia bijna elke spel behalve een paar games als FF. |
|
Terug naar boven |
|
|
Hitmanhenk |
Geplaatst: 20 Dec 2009 21:44 Onderwerp:
| |

|
@gezer
een trip naar zwitserland afzeggen om te gamen :O |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 20 Dec 2009 21:58 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Christian Vuye schreef: | Beyond Good & Evil (PC)
Half Life(PC)
Half Life 2(PC)
Unreal Tournament 3(PC)
Mass Effect (Xbox 360) |
Daar kan je nog eens Soul Calibur IV, The Ballad of Gay Tony, Assassins Creed 2,Rainbow Six Vegas 2 en The Bourne Conspiracy bijrekenen. Ben de vakantie in ieder geval goed gestart door Half Life 2 te installeren.
EDIT: En ik ben ook nog Modern Warfare 2 vergeten te vermelden. Uitgespeeld op PC, maar ik krijg 'em voor kerst op Xbox 360 en op dat platform dan maar opnieuw uitspelen en aan de Spec Ops missies beginnen.
Heb net gezien dat Burnout Paradise: The Ultimate Box hier ook nog ligt voor PC. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 20 Dec 2009 22:53 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Christian Vuye schreef: | Christian Vuye schreef: | Beyond Good & Evil (PC)
Half Life(PC)
Half Life 2(PC)
Unreal Tournament 3(PC)
Mass Effect (Xbox 360) |
Heb net gezien dat Burnout Paradise: The Ultimate Box hier ook nog ligt voor PC. |
Schrap de PC titels uit dat lijstje maar, deze laptop kan ze toch niet op een constante 30 fps draaien met alles op high en min. 2x AA.
Met de Xbox 360 titels zal ik genoeg te doen hebben. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 20 Dec 2009 23:02 Onderwerp:
| |

|
Lol vergeleken met nino is mijn backlog best klein:
PS3:
Resistance
Army of Two (nog niet gespeeld)
Infamous (al mee begonnen)
Simpsons The Game (1 level gedaan)
LittleBigPlanet (Paar continenten gehad)
Xbox 360:
Assassins Creed 2 (ben ik nu fel mee bezig, heerlijk spel)
Warriors Orochi (Best al wat uurtjes inzitten maar nog niet uitgespeeld)
Burnout Paradise (nog maar paar races gedaan)
PC:
The Godfather 2 (al 10 uur gespeeld ofzo, nog veel te gaan ook )
Risen (nog maar 4 uur gespeeld)
Bully (best wel lang gespeeld al, maar nog niet uitgespeeld)
Why did mankind create so many cool games!!!
Ook nog zoveel komen er uit, ik bedoel, ik moet nog Uncharted 2 aanschaffen. Dan komt januari er al weer aan! |
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 21 Dec 2009 10:44 Onderwerp:
| |

|
Shadow Complex (bijna klaar)
Trials HD (nog de extreme levels)
Prototype (ook bijna klaar)
Batman: Arkham Asylum (de game zegt 33% maar dat is wsl met de challenge rooms inbegrepen)
Halo 3: ODST (nog één level op Legendary)
Forza Motorsport 3 (nog honderden races)
Modern Warfare 2 (Special Operations)
Beatles: Rock Band (nog maar pas aan begonnen) |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 21 Dec 2009 10:50 Onderwerp:
| |

|
Nelus schreef: | Lol vergeleken met nino is mijn backlog best klein |
Jij hebt waarschijnlijk ook een PS2 gekocht met launch, ik pas dit jaar. |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 21 Dec 2009 11:15 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | Christian Vuye schreef: | Christian Vuye schreef: | Christian Vuye schreef: | Christian Vuye schreef: | Beyond Good & Evil (PC)
Half Life(PC)
Half Life 2(PC)
Unreal Tournament 3(PC)
Mass Effect (Xbox 360) |
Schrap de PC titels uit dat lijstje maar, deze laptop kan ze toch niet op een constante 30 fps draaien met alles op high en min. 2x AA.
Met de Xbox 360 titels zal ik genoeg te doen hebben. |
Lol zelfs Half Life en Beyond Good&Evil niet?  |
Christian fail pc gamer En waarom zou je MW2 voor een 2e keer halen? 1x is toch al 1 miskoop genoeg? |
|
Terug naar boven |
|
|
dennis3000 |
Geplaatst: 21 Dec 2009 11:34 Onderwerp:
| |

|
Ik zou graag Modern Warfare 2 platinum trophie halen Zie dat er een aantal mensen dat ook willen. Als julllie op ps3 spelen voeg mij dan ff toe.
Kunnen we dat samen ff snel doorheen lopen.(Special Ops dan)
Psn: Dennis3000 |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 21 Dec 2009 14:06 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | Lol zelfs Half Life en Beyond Good&Evil niet?  |
Die wel natuurlijk Maar Beyond Good & Evil speelt wat lastig op PC.
Robert schreef: | Christian fail pc gamer En waarom zou je MW2 voor een 2e keer halen? 1x is toch al 1 miskoop genoeg? |
I Know I Know Ik heb dringend een nieuwe PC nodig >.< .
En Modern Warfare 2 had ik nooit gekocht op PC, geleend van een vriend. M'n pa heeft de game al besteld op Xbox 360 voor Kerst. |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 21 Dec 2009 14:14 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Gezer schreef: | Lol zelfs Half Life en Beyond Good&Evil niet?  |
Robert schreef: | Christian fail pc gamer En waarom zou je MW2 voor een 2e keer halen? 1x is toch al 1 miskoop genoeg? |
En Modern Warfare 2 had ik nooit gekocht op PC, geleend van een vriend. M'n pa heeft de game al besteld op Xbox 360 voor Kerst. |
Tip voor sparen:
Half jaartje vrijwel niet gamen (wel op de DS, GTA!!!), ik heb afgelopen jaar van januari tot juni niet gegamed omdat mn PC kapot was. Gewoon studeren werken en sparen en dan kan je aan t begin van de zomer een mooie PC/PS3 of wat dan ook halen  |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 21 Dec 2009 14:18 Onderwerp:
| |

|
Robert schreef: | Christian Vuye schreef: | Gezer schreef: | Lol zelfs Half Life en Beyond Good&Evil niet?  |
Tip voor sparen:
Half jaartje vrijwel niet gamen (wel op de DS, GTA!!!), ik heb afgelopen jaar van januari tot juni niet gegamed omdat mn PC kapot was. Gewoon studeren werken en sparen en dan kan je aan t begin van de zomer een mooie PC/PS3 of wat dan ook halen  |
Zal erg moeilijk worden als je bekijkt wat er allemaal in 2010 uitkomt. Maar ik moet in ieder geval wel wat sparen, daar heb je gelijk in. Ik heb in 2010 erg veel ''grote'' kosten; nieuwe monitor/TV, nieuwe PC, Playstation 3, Nintendo DS, een DVD speler voor in m'n slaapkamer en heel, héél misschien een Nintendo Wii voor games als Super Mario Galaxy 2 en Zelda. |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 21 Dec 2009 14:38 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Robert schreef: | Christian Vuye schreef: | Gezer schreef: | Lol zelfs Half Life en Beyond Good&Evil niet?  |
Tip voor sparen:
Zal erg moeilijk worden als je bekijkt wat er allemaal in 2010 uitkomt. Maar ik moet in ieder geval wel wat sparen, daar heb je gelijk in. Ik heb in 2010 erg veel ''grote'' kosten; nieuwe monitor/TV, nieuwe PC, Playstation 3, Nintendo DS, een DVD speler voor in m'n slaapkamer en heel, héél misschien een Nintendo Wii voor games als Super Mario Galaxy 2 en Zelda. |
- Koop een hele mooie monitor, flink groot ook (minstens 2 outputs, voor de PS3/360 en 1 output voor de PC)
- PC met tv-kaart en dvd speler
- DS en PS3 via marktplaats oid.
Zo bespaar je op een TV en DVD speler, en kom je goedkoper uit met andere dingen. Ik wou dit jaar eigenlijk Empire total war op de release datum halen, dat was niet gelukt omdat mn PC kapot ging. Nu kost hij nog maar 25e ongeveer ipv 50e. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 21 Dec 2009 14:39 Onderwerp:
| |

|
Robert schreef: | Christian Vuye schreef: | Robert schreef: | Christian Vuye schreef: | Gezer schreef: | Lol zelfs Half Life en Beyond Good&Evil niet?  |
Tip voor sparen:
- Koop een hele mooie monitor, flink groot ook (minstens 2 outputs, voor de PS3/360 en 1 output voor de PC)
- PC met tv-kaart en dvd speler
- DS en PS3 via marktplaats oid.
Zo bespaar je op een TV en DVD speler, en kom je goedkoper uit met andere dingen. Ik wou dit jaar eigenlijk Empire total war op de release datum halen, dat was niet gelukt omdat mn PC kapot ging. Nu kost hij nog maar 25e ongeveer ipv 50e. |
Bedankt voor de tips ! |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende |