Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende  
Mrakz0r BerichtGeplaatst: 11 Nov 2008 08:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ga mijn ideeen niet posten. Ik ga daar ooit geld mee verdienen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
gameverslaafde BerichtGeplaatst: 11 Nov 2008 08:59    Onderwerp: lol Reageren met citaat

hoor die man
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 11 Nov 2008 09:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Mrakz0r schreef:
Ik ga mijn ideeen niet posten. Ik ga daar ooit geld mee verdienen.
Eén tip: de game-industrie wil je ideeën niet. De ontwikkeling van een game is duur, als je een idee verkoopt, betalen ze geld voor een idee en nemen ze het risico de game te ontwikkelen. Kost hen meer geld dan het idee van een trouwe werknemer te gebruiken.
Terug naar boven
Mrakz0r BerichtGeplaatst: 11 Nov 2008 10:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Je snapt 't niet. Ik ga zelf een bedrijf oprichten en huur de beste programmeurs van de wereld in.

Tis alleen nog een geld-kwestie....
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 11 Nov 2008 10:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Dan is er geen probleem
Terug naar boven
Mrakz0r BerichtGeplaatst: 11 Nov 2008 10:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Toch vraag ik mij af. Als je al je ideeen op papier uitwerkt. Verhaal, script, mogelijkheden. Het complete plan. Zoiets zou toch interesse moeten wekken van een developer?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 11 Nov 2008 10:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Nee. Absoluut niet. Een idee vinden is absoluut geen probleem, alle ontwikkelaars hebben wel ideeën voor komende projecten. Je moet echter geld vinden. Ontwikkelaars en uitgevers willen zelfs je idee niet horen want mogelijk hebben ze al zulke game in ontwikkeling
Terug naar boven
Free BerichtGeplaatst: 27 Dec 2008 15:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Xandodeman schreef:
Of Mischien : GTA 80's of 70's

Lijkt me wel vet al die afro's en hippies:P

Best gaaf toch dat je dan de hippies moet doden ofsoow..
Dat je dan een eigenaar ben van een rollerskate discotheek..
Dat dan ineens de hippies binnenvallen en een dierbare vermoorden..
Dat jij dan met je neef of iemand anders de hippie's moet uitroeien.

Dat je huurmoordenaars kan inhuren enz..
Best gaaf toch

zoals je afbeelding sir eric cartman denk jij ook aan het vernietigen van hippies:p ik zou graag een spel hebben waar je al begint vanaf kindertijd en naar klas moet enzo maar je keuze maakt met wie je vrienden word, welke fuiven je doet, of je eerste keer aan joint trekt, dealt, cimineel word of politieman of brandweer of neger of blank of chintok egt gewoon een spel dat je als je opnieuw begint altijd in een ander verhaal/milieu terechtkomt. that would ne nice!
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 27 Dec 2008 15:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Xandodeman schreef:

Best gaaf toch

Destroy All Humans maar dan zonder aliens dus . Want die speelde zich ook af in de hippietijd, lol. Zaten al die mensen daar in een kringetje in een grasveld, bom erop, BLAM.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 27 Dec 2008 15:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Free schreef:
Xandodeman schreef:

Best gaaf toch

zoals je afbeelding sir eric cartman denk jij ook aan het vernietigen van hippies:p ik zou graag een spel hebben waar je al begint vanaf kindertijd en naar klas moet enzo maar je keuze maakt met wie je vrienden word, welke fuiven je doet, of je eerste keer aan joint trekt, dealt, cimineel word of politieman of brandweer of neger of blank of chintok egt gewoon een spel dat je als je opnieuw begint altijd in een ander verhaal/milieu terechtkomt. that would ne nice!

Ja, en die moet dan Life heten . Wat een toffe naam .

Wordt natuurlijk ook een spel van 2TB door al die interacties enzo .
Terug naar boven
Free BerichtGeplaatst: 27 Dec 2008 15:23    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Free schreef:
Xandodeman schreef:

Best gaaf toch

Ja, en die moet dan Life heten . Wat een toffe naam .

Wordt natuurlijk ook een spel van 2TB door al die interacties enzo .

Die titel had ik ook al in my mind:p
zou egt wajoooo zijn
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 27 Dec 2008 15:27    Onderwerp: Reageren met citaat

And expensive
Terug naar boven
Free BerichtGeplaatst: 27 Dec 2008 15:28    Onderwerp: Reageren met citaat

JasperCLA schreef:
And expensive

maar het zou het helemaal waard zijn:o:o:o
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 27 Dec 2008 16:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat dachten jullie van een vecht game met de bekendste horror iconen in de film geschiedenis zo als Freddy Kreuger, Jason Voorhees, Dracula, Pinhead en nog meer wrede horror personages. Maar dan zie ik het meer in de stijl van een beat 'm up game. Met een goede story mode en heel veel blood and gore. Dat is echt mijn droom game.

Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 27 Dec 2008 17:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Hehe, dat lijkt me niet eens zo'n gek idee. Mortal Kombat in de overtreffende trap
Terug naar boven
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 28 Dec 2008 11:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Vooraf
Ik zou gaan voor een hele grote mmo (rpg en rts). Zo zijn er verschillende stammen (nee niet boomstammen) die allemaal een eigen cultuur en leefomgeving opbouwen. Zie het maar als een hele grote leefwereld waarin iedereen bij elkaar in dezelfde wereld zit. Zo maakt elke stam op een bepaalde plek zijn kamp, wat steeds verder uit kan groeien. Elk lid van de stam is dan een echt persoon.

In het begin
In het begin ben je slechts een knechtje, en moet je bijvoorbeeld helpen met ingredienten zoeken voor het eten, of spullen om wapens te maken. Dit zijn quests die je van npc's krijgt. Je groeit steeds op in rank en wordt later een krijger die mee mag doen met oorlogen en de krijgersquests.

Quests
De normale quests zullen uitgaan van 'steel dit van dat kamp', of 'vermoord de leider van die en die stam'. Je moet dus quests uitvoeren die niks met mobs te maken hebben, maar je moet werkelijk (stiekem of gewoon met een hoop lawaai) dingen uit het kamp van een andere stam stelen of iemand daar vermoorden. Hier zitten dus 'stam-quests' bij, nast je persoonlijke quests. Heel de stam heeft een bepaald doel waarbij je in rank omhoog gaat als je je stam verder helpt.

Interactieve grenzen
Daar waar jouw stam een kamp heeft is jouw gebied. Sterker nog, daar waar een unit staat is gemarkeerd met jullie kleur. Je gebied groeit (hopelijk) uit en je grenzen schuiven steeds verder uit. Je kan per stam zien wat voor gebied ze in bezit hebben door een kleurmarkering op een map. Zodra er vijandelijke troepen op het gebied komen wordt dat hun kleur. De grenzen verplaatsen dus steeds. Als er meerdere stammen op dezelfde plek staan wordt het een mengsel.

Oorlog voeren
Een oorlog is niet vechten tegen mobs. Nee, een oorlog vecht je uit met een andere stam. Aangezien er enorm veel stammen op de wereld zijn (waar je uiteraard ook bevriend mee kan raken zodat je samen oorlog kan voeren) kan je met veel stammen tegelijk in conflict zijn en dus van veel kanten aangevallen worden. Dit gevaar ligt elk moment van de dag op de loer! Als jij dus offline bent, kan je stam aangevallen worden en krijg je een nerd-alert via de sms. Verzin een goede smoes om uit die vergadering te komen en ren naar het dichtsbijzijnste internetcafe

Het vetste van de game
Ranks
Zoals ik al zei begin je als knecht en moet je jezelf nog bewijzen. Als je persoonlijke quests doet wordt je sterker, maar als je stam-quests doet kan je ook in rank groeien van de stam. Je begint dus als rpg-er, maar als je opgroeit tot generaal of zelfs heerser, dan mag je meebepalen met de tactieken van de stam. Als generaal en heerser speel je dus naast rpg ook rts elementen! Jij bepaald dan de stam-quests, stuurt je troepen naar een bepaald gebied of commandeert je troepen ergens een kamp te bouwen. Op deze manier wil je heel de wereld innemen! De generalen en heerser zijn ook degenen die het alarm moeten luiden als er aangevallen wordt. Zij verzinnen de strategie en maken de beslissingen.

Conquerer
Als je de wereld voor de helft veroverd hebt (dat doe je niet zomaar even) krijg je de mogelijkheid naar een hogere wereld te gaan. Je mag ook kiezen de wereld helemaal te veroveren, waarna je automatisch een hogere wereld ingaat. In deze hogere wereld geldt hetzelfde idee. Jij vecht tegen stammen die goed genoeg waren om in een lagere wereld te overleven. Zodra je stam weggevaagd is, kom je weer in een lagere wereld terecht. Uiteindelijk komt de elite dus bij elkaar te zitten, in de strijd om de hoogste wereld! De hoogste wereld kan uiteraard herovert worden door nieuwe elite stammen die de lagere wereld verovert hadden.

Toepassing
Dit kan als fantasy game, maar ook makkelijk als shooter. Dan zou het dus een fps-rpg-rts worden!
Terug naar boven
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 28 Dec 2008 11:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Maargoed, de pokemon-mmo moet ook nog altijd komen
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 26 Jan 2009 02:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Nieuw idee! Een all star Mario Kart game met Zelda, Metroid, Sonic, Kid Icarus, etc. Kan je het voorstellen? Mooie tracks, toffe muziek en de beste game characters van Nintendo aan het racen. Met Sonic en Snake. Zie het maar als Brawl maar dan gaan we karten.
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 26 Jan 2009 08:19    Onderwerp: Reageren met citaat

En nu nog hopen dat Miyamoto dit leest.
Terug naar boven
Danie-san BerichtGeplaatst: 26 Jan 2009 11:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Badman. Een gemaskerde crimefighter in Jamaica die strijd tegen onrecht en voor legalisering.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 26 Jan 2009 12:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Danie-san schreef:
Badman. Een gemaskerde crimefighter in Jamaica die strijd tegen onrecht en voor legalisering.

Het is al legaal in Jamaica
Terug naar boven
Dyllann BerichtGeplaatst: 26 Jan 2009 12:17    Onderwerp: Reageren met citaat

MaartenL schreef:
Danie-san schreef:

Het is al legaal in Jamaica

Nog steeds geniaal xD
Terug naar boven
Danie-san BerichtGeplaatst: 26 Jan 2009 12:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Weet je het heel zeker?
Voor zover ik weet is cannabis illegaal in Jamaica, het wordt wel veel gedaan maar het mag eigenlijk niet.
Maar ik kan het ook fout hebben.
Terug naar boven
Zanar BerichtGeplaatst: 26 Jan 2009 17:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Call of Duty World at Modern Warcraft.

Zegt genoeg, denk ik.
Terug naar boven
gevalles BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2009 19:47    Onderwerp: Reageren met citaat

zou het niet vet zijn als je een spel hebt waar je een hooligan in bent??

Je kunt dan net als bij Sims je eigen personage maken en ontwikkelen(alleen dan veel uitgebreider en niet zo kinderlijk)
Ook kun je dan beslissen in welk land je wilt beginnen, en welke stad.

Als je dan eenmaal begonnen bent in de stad waar je wilt zijn kun je naar de club gaan waar je bij de hooligans wilt.
als je er dan eenmaal bij zit kom je gelijk bij je 1e wedstrijd in een rel terecht, maar deze is bedoeld als training.
Later kun je gwoon doen wat je wilt, racen in de stad, jezelf laveloos drinken, knokken en vervolgens alles slopen wat je tegen komt.

En zo kun je dan groeien en meer respect verdienen, maar ook zorgen dat jouw club en side(harde kern) de beste zijn van het land!

Dus eigenlijk gwoon een real life spel waar je alles kan doen wat je wilt, alleen word je bij dit leven niet helemaal kapot gemaakt door anderen
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 3

Ga naar: