Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2
|
Joni Philips |
Geplaatst: 04 Jul 2008 20:27 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
In het algemene animetopic vind je meerdere aanraders. Allison to Lillia, Nabari no Ou, Soul Eater zijn alvast titels die je eens kunt bekijken. |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 04 Jul 2008 21:15 Onderwerp:
| |

|
Nash schreef: | Joni Philips schreef: | Ik heb ondertussen het begin van Hidamari Sketch x 365 bekeken en het ziet er iets zeer onozel uit. Zeer eenvoudige, grappige animaties, weinig indrukwekkend verhaal. Straks de rest maar eens bekijken. |
Zo was deel een ook.
Ik ben zelfs trouwens na een lange tussenstop zonder anime begonnen aan Kurenai. Ben inmiddels bij 7 ofzo en denk dat ik de rest in dit weekend gezien zal hebben. Deze serie heeft wel wat.
Kan een van jullie in een post de beste twee series van het vorige seizoen geven, of anders in het andere topic om hier niet off te gaan. |
1. Kaiba - maar dan moet je wel tegen iets unieks, origineels en dieps kunnen. En niet meteen schrikken van de graphics (die na een tijdje zeker wel wat hebben)
2. Soul Eater - eindelijk, een shounen gemaakt door een goede studio. De humor en grafische kwaliteit druipt er van af.
* eigenlijk staat Code Geass R2 bij mij op 2, maar ik speel vals en geef deze als must-watch aan, maar je moet beginnen bij het origineel (anders slaat dit vervolg nergens op)
Kurenai vond ik wel aardig, grafisch zeer netjes, maar niet bijzonder en een beetje saai af en toe. En het lijkt een beetje een anime voor mensen met een "sister complex"... |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 05 Jul 2008 08:42 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Slayers Revolution (Tadashi) en Antique Bakery (gg Fansubs) zijn uit. Aan de screenshots ervan te zien (met dank aan Fansub.tv) ga ik geen van beiden kijken. (Tenzij ze natuurlijk goed blijken te zijn) Ik ga denk ik de series eens alfabetisch zetten en aanvullen met screenshots wanneer ze verschijnen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 06 Jul 2008 11:53 Onderwerp:
| |

|
Mahou Tsukai ni Taisetsu na Koto: Natsu no Sora en Birdy The Mighty Decode zijn ook verkrijgbaar bij je plaatselijke torrentboer.
Ben nu met Birdy bezig; Mahou Tsukai was ik aan 't kijken maar de subs (van Shiki-Sub) waren vreselijk dus ik ben nu Rumi aan 't downloaden. Die 2 minuten die ik zag waren werkelijk prachtig. |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 06 Jul 2008 12:33 Onderwerp:
| |

|
Birdy The Mighty Decode
Slice of Life / Action
Eindelijk een normale anime dit seizoen - eentje over een chick die monsters vecht. Het is ook nog een redelijk gelukte, vooral omdat de hoofdpersoon niet alleen op Haruka (van FLCL) lijkt, maar haar persoonlijkheid ook wel overeen komt. Ze is een alien die op aarde landt om monsters te vechten, maar de rest is iets minder cliche. In het gevecht van de eerste episode, bijvoorbeeld, slaat ze per ongeluk een onschuldige jjongen door midden (die vervolgens bebloed op de grond ligt) omdat die gegooid werdt door de monster en ze dacht dat een projectiel was - een typische anime met een duister, volwassen randje, dus.
De anime heeft zowiezo wel wat weg van FLCL, als je alle gekheid even op z'n spreekwoordelijke stokje zou doen. Maar het lijkt niet zo diep of leuk als FLCL. En tegelijkertijd toch wel heel aardig. Ik ga zowiezo nog een epje kijken om te zien waar het nu heen gaat.
Rating: 3.5/5 |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 06 Jul 2008 13:53 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 13 Jul 2008 09:33 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Mooi, ik ontbreek maar van zeven shows beelden meer. Ik heb alleen geen zin om de trailers te gaan screencappen.  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |