Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 20 Mei 2008 22:05 Onderwerp:
| |

|
Heb vorig jaar gelukkig al examen gedaan (en mn HAVO behaald)
alleen voor nederlands en voor engels had ik een onvoldoende xD bij NL dacht ik zelfs iets rond de 4,2 >< bij engels iets van een 5
Als eindcijfer had ik voor NL nogsteeds een 6 en voor engels een 5
de rest was allemaal voldoende en een 6 of een 7.. Alleen voor ANW had ik een 8, maar daar was geen examen van |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 20 Mei 2008 22:21 Onderwerp:
| |

|
Ik heb die al lekker gehad(VMBO). Ja VMBO. Nee maar ben van plan om een verkorte HAVO opleiding te doen. Zodat ik als nog naar het HBO kan. Want eerlijk gezegd VMBO examen schreef ik uit de losse pols of terwijl het niveau was te laag voor mij(Dus ik deed ook niet mijn best en dat was wel dom). HAVO past bij mij ook beter.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joker |
Geplaatst: 21 Mei 2008 15:19 Onderwerp:
| |

|
En wat gaan de mensen doen als ze slagen? |
|
Terug naar boven |
|
|
Valentino Aledda |
Geplaatst: 21 Mei 2008 15:22 Onderwerp:
| |

|
feest vieren dat ik eindelijk geslaagd ben |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 21 Mei 2008 15:53 Onderwerp:
| |

|
yeey engels weer gehad nou makkelijker konden ze het niet maken volgens mij |
|
Terug naar boven |
|
|
Jervans |
Geplaatst: 21 Mei 2008 15:57 Onderwerp:
| |

|
Ik vond vrijwel alle examens vele malen makkelijker dan de voorafgaande tentamens. En volgens mij was ik daar niet de enige in. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 21 Mei 2008 16:00 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Ik ga even dit topic kapen. Ik heb vandaag mijn practica van Computernetwerken en Besturingssystemen gehad. Ik heb ze beiden perfect gedaan. (Je moet uiteindelijk gewoon de instructies in je boek volgen en dan haal je alle punten, of het nu werkt of niet. Dat kan echter tricky zijn hoor.) Ook voor mijn project Datamodellering (SQL en ERD) gehoord dat ik zeer hoog zal scoren normaal gezien. (Ik moet natuurlijk wel nog effectief alles afgeven daarvoor.) |
|
Terug naar boven |
|
|
Neerhof |
Geplaatst: 21 Mei 2008 19:06 Onderwerp:
| |
|
Joni Philips schreef: | Ik ga even dit topic kapen. Ik heb vandaag mijn practica van Computernetwerken en Besturingssystemen gehad. Ik heb ze beiden perfect gedaan. (Je moet uiteindelijk gewoon de instructies in je boek volgen en dan haal je alle punten, of het nu werkt of niet. Dat kan echter tricky zijn hoor.) Ook voor mijn project Datamodellering (SQL en ERD) gehoord dat ik zeer hoog zal scoren normaal gezien. (Ik moet natuurlijk wel nog effectief alles afgeven daarvoor.) |
Ok. Vertel eens Joni, wat heeft dit met de examens te maken? Ik zie de connectie maar dan nog, u begeeft zich op verboden trein. Maak zelf een topic aan over computernetwerken en besturingssystemen. Wellicht een extra topa waar je al je 'zeer hoge scores' kunt showen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 21 Mei 2008 19:12 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Deze practica leveren mij punten voor mijn examens op ... |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 21 Mei 2008 19:19 Onderwerp:
| |

|
Vandaag wiskunde gedaan en denk dat ik daar een voldoende voor heb Morgen Engels (makkie ) vrijdag vrij en maandag Nederlands. |
|
Terug naar boven |
|
|
Svensation |
Geplaatst: 21 Mei 2008 20:57 Onderwerp:
| |

|
Jervans schreef: | Ik vond vrijwel alle examens vele malen makkelijker dan de voorafgaande tentamens. En volgens mij was ik daar niet de enige in. |
Juistem. Mijn examenperiode is een van de betere periodes uit mijn leven geweest kan ik wel stellen. Wat was die tijd genieten zeg Al die feesten voor en natuurlijk erna, geweldig weer toen gehad (2005)... En optimaal van genoten door alle vrije dagen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joker |
Geplaatst: 21 Mei 2008 21:07 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
E-man |
Geplaatst: 21 Mei 2008 23:20 Onderwerp:
| |
|
Ik doe dit jaar gedeeltelijk examens in VMBO-T. Ik doe helaas speciaal onderwijs vanwegen mn rolstoel en mijn school mag dus geen SE's afnemen, dit betekend dat ik staatsexamen doe. Een schriftelijk en een mondeling heb. Op die twee cijfers moet ik me dan bewijzen. Heel krom, maar het is zo. Dit jaar doe ik examen in: Economie Engels en Mijleer. Mijleer is alleen een mondeling, dus dat scheelt. Volgend jaar nog Duits Nederlands Frans en Geschiedenis en dan ROC Ik houd niet van school, dus ga geen Havo meer doen, al zou ik het volgens mijn school wel kunnen |
|
Terug naar boven |
|
|
Jervans |
Geplaatst: 22 Mei 2008 09:35 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Deze practica leveren mij punten voor mijn examens op ... |
Belgische examens zijn voor ons als tentamens heb ik het gevoel. |
|
Terug naar boven |
|
|
Jervans |
Geplaatst: 22 Mei 2008 09:38 Onderwerp:
| |

|
Svensation schreef: |
Juistem. Mijn examenperiode is een van de betere periodes uit mijn leven geweest kan ik wel stellen. Wat was die tijd genieten zeg Al die feesten voor en natuurlijk erna, geweldig weer toen gehad (2005)... En optimaal van genoten door alle vrije dagen. |
Ja dat was inderdaad geweldig . Volgend jaar moeten we maar weer eens zo'n periode inplannen (vlak na het afstuderen?) |
|
Terug naar boven |
|
|
Neerhof |
Geplaatst: 22 Mei 2008 16:27 Onderwerp:
| |
|
Jervans schreef: | Svensation schreef: |
Ja dat was inderdaad geweldig . Volgend jaar moeten we maar weer eens zo'n periode inplannen (vlak na het afstuderen?) |
Strak plan! Die Havo 5 tijd wil ik graag nog eens herbeleven  |
|
Terug naar boven |
|
|
onno |
Geplaatst: 22 Mei 2008 16:52 Onderwerp:
| |

|
iemand van jullie geschiendenis vandaag gehad ? was vrij pittig. |
|
Terug naar boven |
|
|
Juuppel |
Geplaatst: 22 Mei 2008 17:13 Onderwerp:
| |

|
wens degene die eindexamens heb veel sterkte ik hoop dat jullie dr net zo doorheen fietsen als dat ik n goeie 10 jaar trug heb gedaan (kengker is t al weer zo lang trug?)  |
|
Terug naar boven |
|
|
Djierod |
Geplaatst: 22 Mei 2008 18:33 Onderwerp:
| |

|
onno schreef: | iemand van jullie geschiendenis vandaag gehad ? was vrij pittig. |
Hij was eigenlijk best wel redelijk, als je goed geleerd had. Heb in ieder geval iets van 43 punten van de 56. Dus ik kan geen onvoldoende meer krijgen. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |