Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende
|
Niels |
Geplaatst: 13 Mei 2008 18:38 Onderwerp:
| |

|
Goof schreef: |
Brussel is half Wallonies (of hoe je dat ook zegt), maar Antwerpen zou dan een goed idee zijn voor een nieuwe hoofdstad (ik heb schijt aan fcking Amsterdam met zijn hoeren en drugs reputatie). |
aangezien je duidelijk een Nederlander bent vergeef ik je deze kleine dwaze uitspraak. maar geloof me maar: Antwerpen tot hoofdstad bombarderen is het domste wat je kunt doen!
Ze hebben daar nu al een dikkenek , laat staan dat ze nog eens hoofdstad van "Nieuw België" (of dacht je dat we het Groot Nederland" gingen noemen) zouden worden. daarbij, Brussel is al de hoofdstad van de EU dus is dit een logische stap.
PS je zegt Waals. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 13 Mei 2008 18:49 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Antwerpen is heel arrogant - wat volgens de vooroordelen juist de grootste reden is om Antwerpen te bombarderen tot hoofdstad van de Verenigde Koninkrijken van Nederland. |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 13 Mei 2008 19:38 Onderwerp:
| |

|
Brussel half waals? Eerlijk gezegd denk ik dat het nu ongeveer al over de 70% is ofzo dat franstalig is. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 13 Mei 2008 20:32 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
konnichiwa schreef: | Brussel half waals? Eerlijk gezegd denk ik dat het nu ongeveer al over de 70% is ofzo dat franstalig is. | Dat betekent echter niet dat ze symphatiseren met de Walen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Niels |
Geplaatst: 13 Mei 2008 21:13 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Antwerpen is heel arrogant - wat volgens de vooroordelen juist de grootste reden is om Antwerpen te bombarderen tot hoofdstad van de Verenigde Koninkrijken van Nederland. |
Groot België!!!!!!! |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 13 Mei 2008 21:23 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
De naam België moet je natuurlijk laten vallen tenzij Wallonië zich afsplitst ipv Vlaanderen. |
|
Terug naar boven |
|
|
marino |
Geplaatst: 13 Mei 2008 22:01 Onderwerp:
| |

|
koninkrijk der nederlanden zoals het vroeger was maar dan moet luxemburg er volgensmij ook bij |
|
Terug naar boven |
|
|
Goof |
Geplaatst: 13 Mei 2008 23:48 Onderwerp:
| |

|
Niels schreef: | Goof schreef: |
Brussel is half Wallonies (of hoe je dat ook zegt), maar Antwerpen zou dan een goed idee zijn voor een nieuwe hoofdstad (ik heb schijt aan fcking Amsterdam met zijn hoeren en drugs reputatie). |
aangezien je duidelijk een Nederlander bent vergeef ik je deze kleine dwaze uitspraak. maar geloof me maar: Antwerpen tot hoofdstad bombarderen is het domste wat je kunt doen!
Ze hebben daar nu al een dikkenek , laat staan dat ze nog eens hoofdstad van "Nieuw België" (of dacht je dat we het Groot Nederland" gingen noemen) zouden worden. daarbij, Brussel is al de hoofdstad van de EU dus is dit een logische stap.
PS je zegt Waals. |
O, ik wist niets van de reputatie van antwerpen, ik heb er juist positieve dingen over gehoord (zoals dat ze er een supergrote bioscoop hebben ), maar brussel als hoofdstad is toch geen goed idee.
BTW: Ik wist geen precieze cijfers van de bevolkingssamenstelling van brussel. Dat de helft van brussel 'waals ' is, bedoelde ik dan ook niet letterlijk |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 13 Mei 2008 23:52 Onderwerp:
| |

|
we kunnen ook gewoon ergens zo'n klein gehucht nemen als hoofdstad.. krijgt dat ook nog eens aandacht xD |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 13 Mei 2008 23:58 Onderwerp:
| |

|
Of we bouwen een nieuwe hoofdstad Anyway, na al die reacties enzo zie ik Nederland en België nooit samen fuseren. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 14 Mei 2008 00:02 Onderwerp:
| |

|
ik zie het zelf ook niet gebeuren.. Ik zie vlaanderen dan als een soort 2e friesland reageren.. eigen taal, eigen bezig heden.. Zal nooit echt klikken en blijft een soort aanhangsel (niet beledigend bedoeld, maar jullie snappen hoop ik wel wat ik bedoel)
Economisch is misschien beter, but that's it! |
|
Terug naar boven |
|
|
Jervans |
Geplaatst: 14 Mei 2008 09:26 Onderwerp:
| |

|
Ik vind het wel een puik plan eerlijk gezegd. Jammer dat het nooit gaat gebeuren, ik zie nog eerder Europa 1 land worden. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joker |
Geplaatst: 14 Mei 2008 11:15 Onderwerp:
| |

|
Wel leuk hoor dat gelul over de hoofdstad, maar aangezien Brussel al 'hoofdstad' van Europa wil zijn, zou Amsterdam natuurlijk de hoofdstad van het nieuwe Nederlandse rijk worden. Er komt geen andere stad in de buurt :') |
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 14 Mei 2008 15:12 Onderwerp:
| |

|
Jervans schreef: | Ik vind het wel een puik plan eerlijk gezegd. Jammer dat het nooit gaat gebeuren, ik zie nog eerder Europa 1 land worden. |
Dat zou ook best wel vet zijn eigenlijk  |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 14 Mei 2008 15:18 Onderwerp:
| |

|
Dan krijgen we waarschijnlijk een USA 2.. en dat is echt iets waar ik totaal niet op zit te wachten..
We hebben dan ook 1 taal nodig, wat dan engels of frans zal worden.. De fransen en veel duitsers vertikken het toch om engels te praten.. krijg je een hoop gezeik door
Dus daarmee komt het al nooit goed.. en dan moet je nog eens alles samen stellen >.< |
|
Terug naar boven |
|
|
Jervans |
Geplaatst: 14 Mei 2008 15:21 Onderwerp:
| |

|
Het is wel DE manier om economisch de grootste te worden. Met onze sterke euro nemen we dan de dollar over.
We zorgen dat we zo sterk worden dat het niet meer uitmaakt hoe goedkoop de dollar is, we gaan alles via China importeren en maken een dealtje dat China al zijn dollars verkoopt. Oprotten met USA! |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 14 Mei 2008 15:41 Onderwerp:
| |

|
Een taal voor Europa, Ik moest opeens weer denken aan esperanto.
Dat doet me er aan denken.... Iemande die het boek van verhofstad al heeft gelezen? De verenigde staten van Europa?
Ik wou die eigenlijk altijd wel eens lezen. Heel die Europese Unie, Euro interesseren me wel . |
|
Terug naar boven |
|
|
Tom_V |
Geplaatst: 14 Mei 2008 17:02 Onderwerp:
| |

|
Brussel is een symbool. Hoe hard ik het ook zou willen, bij een onafhankelijk Vlaanderen of een Verenigde Nederlanden maakt Brussel nooit de verhuis.
Een autonome regio worden binnen Europa is voor hen weggelegd. Een onafhankelijke Europese hoofdstad als symbool voor een Verenigd Europa.
Mijn voorstel om Ieper hoofdstad van een nieuw fusieland te maken blijft overigens staan  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 14 Mei 2008 17:07 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Nickdhnick schreef: | We hebben dan ook 1 taal nodig, wat dan engels of frans zal worden.. De fransen en veel duitsers vertikken het toch om engels te praten.. krijg je een hoop gezeik door | Why? Het is niet alsof elke Amerikaan Engels praat. 20% van de bevolking praat het niet. De VS heeft geeneens een officiële taal. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joris |
Geplaatst: 14 Mei 2008 20:12 Onderwerp:
| |

|
De verschillen tussen de landen blijven toch wel bestaan in een verenigd Europa. Dat is ook het geval in de VS, waar elke staat toch weer veel eigen regels hanteert. 1 Europees leger lijkt me sowieso een goede ontwikkeling, kan fijn iedere Europeaan meebetalen aan al die JSF's die Nederland persé moest bestellen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joker |
Geplaatst: 14 Mei 2008 20:21 Onderwerp:
| |

|
Nee dat Europa is fijn voor onze portemonnee, je moest is weten wat voor onzin wij daarmee wel niet financieren. Die JSF zijn tenminste nog toffe dingen.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Pantoffelman |
Geplaatst: 14 Mei 2008 20:46 Onderwerp:
| |

|
Jervans schreef: | Ik vind het wel een puik plan eerlijk gezegd. Jammer dat het nooit gaat gebeuren, ik zie nog eerder Europa 1 land worden. |
Voor! Dan noemen we het de Verenigde Staten van Europa en halen we de USA in in grootte. Kijken hoe ze daarop reageren...
De JSF dient geen enkel ander doel dan iemand naar het hiernamaals te bonjouren. Zie niet wat daar zo tof aan is. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 14 Mei 2008 21:28 Onderwerp:
| |

|
Als Europa een land word dan word het chaos. Grote landen als Amerika en China hebben al veel problemen moeten wij daar ook achteraan? Europa als een land is haast onmogelijk. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 14 Mei 2008 21:30 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
China heeft een populatie van 1,2 tot 1,7 miljard (officieus) inwoners, Belgie heeft al problemen met 10 miljoen mensen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joris |
Geplaatst: 14 Mei 2008 21:35 Onderwerp:
| |

|
Vind ook niks tof aan de JSF, honderden miljoenen euro's voor een gevechtsvliegtuig voor een land dat alleen aan vredesmissies meedoet. En vrede en bombarderen gaat toch slecht samen, lijkt me. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende |