Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
FloriX BerichtGeplaatst: 20 Jul 2008 20:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Iemand die weet of de Japanse DLC voor de Europese versie werkt?
Ik weet dat het kan met Lost Odyssey (hoor ik van anderen, ik HEB de Japanse versie)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dwenzor BerichtGeplaatst: 28 Nov 2008 21:32    Onderwerp: black barier Reageren met citaat

ik heb twee vragen:
1.) hoe kan ik die stomme black bariers weg halen? lukt maar niet al die andere zijn geen probleem.

2.) waar haal ik de volgende skills voo black magic:- flarus
- shadowus
- windus

please help me, want ik heb ze heel hard nodig. trouwens ik heb nog een tip voor als je het nog niet wist zet een paar characters op support magic en dan tot 33 trainen en dan double cast toevoegen aan je shadow en nu kun je twee maal in een beurt een spell uitvoeren/opladen. cool toch
maarja nog maals help me alsjeblieft. alvast bedankt
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 19 Dec 2008 21:30    Onderwerp: Re: black barier Reageren met citaat

dwenzor schreef:
ik heb twee vragen:
1.) hoe kan ik die stomme black bariers weg halen? lukt maar niet al die andere zijn geen probleem.

2.) waar haal ik de volgende skills voo black magic:- flarus
- shadowus
- windus

please help me, want ik heb ze heel hard nodig. trouwens ik heb nog een tip voor als je het nog niet wist zet een paar characters op support magic en dan tot 33 trainen en dan double cast toevoegen aan je shadow en nu kun je twee maal in een beurt een spell uitvoeren/opladen. cool toch
maarja nog maals help me alsjeblieft. alvast bedankt

Hiermee kan ik je helaas niet helpen... sorry.
Ik ben overigens ook weer helemaal in de Blue Dragon-modus. Speel de game nu weer bijna elke dag
Terug naar boven
wackyprofessor BerichtGeplaatst: 19 Dec 2008 21:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Moet de game nog steeds uitspelen, dus had het gister weer opgepakt.

Maar ik heb ook dezelfde vraag als dwenzor, hoe kan je zo'n godverdomme blackbarriere weghalen het belemmert mijn weg naar een 'baas'.

en als je party rond de 55 zit is dat genoeg voro de eindstrijd?
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 20 Dec 2008 10:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Kijk ff op gamefaqs, voor die Black Device moest je naar een bepaalde basis gaan en die uitspelen....
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

Ga naar: